scalman

NFS SHIFT 2: Unleashed

Rekomenduojami pranešimai

Need for Speed: Shift 2 confirmed in EA Q1 financials

 

EA’s just confirmed Need for Speed: Shift 2 is in development, putting it down for a Q4 FY2011 release.

 

The sequel was announced in the company’s just-released financial report for its first quarter.

 

No more information was provided.

 

Shift 2 was outed last month by the CV of an ex EA staffer.

 

This is most likely the second Need for Speed title EA mentioned back in February alongside Criterion’s Need for Speed: Hot Pursuit, which releases in November.

taigi Shift 2 !!!!! , na ir labai teisingai kad tesia butent Shift serija,nes pirma dalis yra mano losiama ir dabar, ir labai sekmingai ir tikrai geras racingas.taigi be abejo lauksiu Shift 2.

 

 

How long will November's Gran Turismo 5 be the newest realistic racing game you can play? Possibly not past March, as EA has revealed that Need for Speed Shift 2 will be out on console and PC in early 2011.

 

Need for Speed: Shift 2 will be released between New Year's Day and March 31, 2011 according to a press release issued by EA today. The release focused on EA's financial performance and listed no details for the game other than its name, release window and platforms: console and PC.

 

The game will be EA's second post-GT5 Need for Speed. Just a couple of weeks after the release of Gran Turismo 5 on the PlayStation 3, EA will release the console and PC cops vs. robber Need For Speed: Hot Pursuit, made by company studio Criterion. That game is more of an arcade smash-up; the first Shift was offered as a more realistic simulation-style experience.

taigi visai neilgai po GT5 isejimo..cia jie tikrai nesuklys kazin tokiu laiku isleisdami nauj racinga??..na bet mane sitas tikrai domina,ir nesvarbu kad ir iseitu kartu su GT5,jei bus geresnis uz pirma dali ,tai tik valio.ir tikrai ji losiu.nesvarbu kad GT5 bus .bus is ko rinktis kitais metais bent,codemasteriai manau NFS nusluos siaip,jei tik sugebes Grid2 gerai padaryt.taciau bet kokiu atveju pasirinkimas visada gerai,ir pagal mane tai jie visi skirtingose lentynose siaip ir ne vienas per daug nesikerta su kitu,visi kazkuom skirtingi.taigi jokio karo.tik lost ir dziaugtis.jei Shift 2 ta zaidejo lygio kelima is tobulins manau bus dar idomiau,nes man visai patinka tenai buti agresyviu pvz ir gauti taskus us tai.smagu.kiti racingai to neturi.ir tas idomu.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau antra dalis :clap2:o as dar vis neprisiruosiu pirmos isbandyti :)

Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išleido shift'a ir pasirodo daug kam jis patiko, tai dabar leis du atskirus nfs, panašiai kaip su cod serija, bet nieko negaliu pasakyt, kol nėra info apie žaidimą, man pačiam pirmasis shift'as labai patiko kaip sim' as, gal ne pats gryniausias sim'as, bet vistiek važiuojant jaučiau visas automobilis ant kelio ir kaip reaguoja į gazą, tikiuosi nenuvils mūsų antroji dalis ir ea išleis dar geresnį shift'a už pirmajį :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

codemasteriai dirt2 ir f1 2010 isleis, o kaip matom EA taip pat neatsilieka :D

Ne į temą

mazytis pataisymas: Dirt3 ne Dirt2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi dabar Shift'a zaidziu ir tikrai galiu pagirt sita zaidima. Tai pat laukiu 2 dalies. Geras reicingas bus i nauda. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau jo racingai siemet progresuoja kaip niekad daug,i dinaminius orus,damage sistema,lietu ,sniega,tikrai gan didelis progresas kiekvienos naujos dalies. tiek grafikoj,tiek valdyme.kas aisku tik i nauda.mum i nauda kad turesim ka lost.ir nereiks rinktis kuri geima lost nes visi taikosi vis i kita racing grupe.o Shift1 as irgi dabar losiu kaip tik.smagu.masinu nera taip lengva suvaldyt.net 4wd varomu ,jei greitis didelis tai ir tiesiojoj gali prarast masinos valdyma,jei tik bent kiek prarasi budruma.idomu siaip stengtis tuos posukius ismasterint nes uz tai gauni taskus irgi,siaip tai kirst ten juos ir tiek,bet dabar va yra pagrindas vaziuot kaip priklauso.na tikrai antra dalis nebus blogesne,ir nebus arkada.kitaip nesivadintu Shift 2. tai laukia tikrai idomus zaidimas.ir PC geimeriam svante,nes jie nelabai gauna tu konsoliniu racingu per daugiausiai,bet sita gaus. :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau jo racingai siemet progresuoja kaip niekad daug,i dinaminius orus,damage sistema,lietu ,sniega,tikrai gan didelis progresas kiekvienos naujos dalies. tiek grafikoj,tiek valdyme.kas aisku tik i nauda.mum i nauda kad turesim ka lost.ir nereiks rinktis kuri geima lost nes visi taikosi vis i kita racing grupe.o Shift1 as irgi dabar losiu kaip tik.smagu.masinu nera taip lengva suvaldyt.net 4wd varomu ,jei greitis didelis tai ir tiesiojoj gali prarast masinos valdyma,jei tik bent kiek prarasi budruma.idomu siaip stengtis tuos posukius ismasterint nes uz tai gauni taskus irgi,siaip tai kirst ten juos ir tiek,bet dabar va yra pagrindas vaziuot kaip priklauso.na tikrai antra dalis nebus blogesne,ir nebus arkada.kitaip nesivadintu Shift 2. tai laukia tikrai idomus zaidimas.ir PC geimeriam svante,nes jie nelabai gauna tu konsoliniu racingu per daugiausiai,bet sita gaus. :thumbsup4:

Sutinku. Buna paciam vaziuoji ir susimetu masina. Daug realistikos. Driftingas gan jautrokas, bet priprantamas. :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=N_DAFF9LqQA..._embedded#at=82 va, nors driftingas padarytas pagal profesionalu drifteri.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

treileris pagaliau isejo...ir WOU!!! cia toks naujas Shift2 damage bus,bei dar daugiau kameros metymosi,bei kaklo patempimu,trankymusi , perkrovu ir visa tai sumixuota i viena su paros laiku ir galbut orais. nzn man cia toks cool... :thumbup: man Shift butent patinka del to vaizdo liejimosi,del kameros metymosi,drebejimo,nuvaziavimo i sonus,nuo tu perkrovu kai kali i ka nors, kai viskas perteikiama tiesiogiai vizualiniu budu,ta tai jie tikrai gerai padare kaip niekas kitas net nemegino daryt. kai i ka nors atsitrenki silpnai,arba jei kali i siena greitai lekdamas tai taip norisi uzsimerkt.baisu buna.kaip ir turetu but realiai manau. antra dalis matyt kaip matosi tures nakti,ir galbut orus,o ko daugiau reikia. man tai nieko,tegul tik palieka viska kas buvo pirmoj dali ir visa tai dar pagerina.

 

Look out for actual details to hit about the game, in development by Slightly Mad Studios, later this month.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Traileris labai graziai padarytas, daugiau negaleciau pasakyti, nes nezaidziau pirmos dalies, bet pagal skaitytus komentarus susidariau gera nuomone. Manau Shift 2 iseis tikrai geras.

Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Traileris labai graziai padarytas, daugiau negaleciau pasakyti, nes nezaidziau pirmos dalies, bet pagal skaitytus komentarus susidariau gera nuomone. Manau Shift 2 iseis tikrai geras.

pirmos dalies daug kas nekencia,kai kam gal ir patinka, man asmeniskai tai vienintelis racingas kur lyg ir pats kuri savo karjera koks nori but,atsargus vairuotojas ar agresyvus.ir visi tie vizualiniai efektai labai geri. manau britu kurejai tikrai tures kuom nustebint dar labiau su antra dalim.jie nera kure ne jokio kito NFS ,tik nuo Shift pradejo,todel ir zaidimas visai kitoks ir idomus tikrai.labai itemptas, masnina nera stabili ir kai leki greitai tai tikrai tokia baime sukyla,nes masina gali bet kada prarast sukibima su keliu. toks isskirtinis racingas kur visiskai nesvarbu masinu kiekis,nors ju tikrai uztenkamai yra,kur viska lemia kokia masina pasirinksi.o ne kiek ju turesi, kur nera svarbiausia nei detalumas masinu,nors jos tirkai gerai atrodo,uztat damage ir paciu avariju fizika manyciau viena is geriausiu aplamai kokias turi racingai siu dienu.be t o kokie agresyvus priesininkai tai p***..cia ne Forza3 kompa nustumt nuo kelio,ar stuktelt biski ir iskart stabdo,siti tai kovoja iki paskutinio,kala tau i gal negailedami.ar i sona,labai megsta apsukt tavo masina ant posukiu jei pasimaisai. krc kiti racingai to nedaro .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manyciau pats laikas jiem butu atsisakyti NFS vardo, nes visai nebloga zaidimu serja nusimato. Pirma dalis man irgi is pradziu labai nepatiko nes vaziavau is tos kameros kai visa masina matosi. Kas nors bandet? Man tai vairavimas tragiskas pasirode. Masina kazkaip nesveikai metosi i sonus.. Aisku kol neisijungiau cockpit view. Va tada tai grozis visas pasirode, kad ir kaip keistai gali skambet bet valdymas kardinaliai pasikeite, greicio pojutis nerealus, kamera visa dreba nuo vibracijos. Beto labai gerai perteiktas tas G-Force jausmas.

Isijungiau forza po shift'o kazkada tai viskas taip slow mo atrodo :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manyciau pats laikas jiem butu atsisakyti NFS vardo, nes visai nebloga zaidimu serja nusimato. Pirma dalis man irgi is pradziu labai nepatiko nes vaziavau is tos kameros kai visa masina matosi. Kas nors bandet? Man tai vairavimas tragiskas pasirode. Masina kazkaip nesveikai metosi i sonus.. Aisku kol neisijungiau cockpit view. Va tada tai grozis visas pasirode, kad ir kaip keistai gali skambet bet valdymas kardinaliai pasikeite, greicio pojutis nerealus, kamera visa dreba nuo vibracijos. Beto labai gerai perteiktas tas G-Force jausmas.

Isijungiau forza po shift'o kazkada tai viskas taip slow mo atrodo :thumbup:

man ir vienintelis nepaitkes dalykas tai buvo valdymas kazkaip ta masina tyk slysta posukiuos kad net nusibosta padangu cypimo garsas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manyciau pats laikas jiem butu atsisakyti NFS vardo, nes visai nebloga zaidimu serja nusimato. Pirma dalis man irgi is pradziu labai nepatiko nes vaziavau is tos kameros kai visa masina matosi. Kas nors bandet? Man tai vairavimas tragiskas pasirode. Masina kazkaip nesveikai metosi i sonus.. Aisku kol neisijungiau cockpit view. Va tada tai grozis visas pasirode, kad ir kaip keistai gali skambet bet valdymas kardinaliai pasikeite, greicio pojutis nerealus, kamera visa dreba nuo vibracijos. Beto labai gerai perteiktas tas G-Force jausmas.

Isijungiau forza po shift'o kazkada tai viskas taip slow mo atrodo :thumbup:

true. po Shift forza atrodo kaip pasivaiksciojimas po parka.be to damage labai geras, turiu omeni tiek fizikos modeliu.ir kaip masinos reaguoja kai trinkteli i ja, ar is galo pakisi masina.jis per tave tiesiog perskrenda,nusiledzia uz taves, butent taip ir buna realiai.ir labai patinka tas konkuravimo toks faktorius,kai nors ir padares klaida,gali pasitempt ir na vaziuodamas jau ant ribu pasivyt ir aplenkt kompus,aisku tuo paciu labai daug rizikuoji. tokiu dalyku nesijaucia deje kituose racinguose. sitam zaidimui reikia susikaupt realiai ir isijaust i masina.nieks nesako kad cia super realistiskas valdymas,bet manau butent tokio balanso ir reikia,tarp simuliatoriaus ir arcados.tiesiog niekad nebuna nuobodu.bet kokia masina ,kad ir pacia pirma pvz Nissan ta 2000 senuka paimt,kaip ji sunku posukiuose islaikyt ar tiesiojoj.butent taip as visada norejau jausti tuos 200 arkliu vaziuodamas,o ne vilkdamasis vezlio greiciu.juk jei minsi dugna tai bet kokia masina tau rausis,tiek kiek gales tiek raus ,bet raus vistiek.

 

Shift 2: Unleashed producer Marcus Nilsson has said that EA's upcoming Need For Speed sequel won't match Forza's 60 frames per second performance, but indicated it will be a far more vibrant game as a result.

 

In an interview with Official Xbox 360 Magazine, Nilsson was asked if the development team was chasing Forza's 60 FPS performance.

 

He replied by saying that he believed developers made a choice between bland graphics, pointing to Forza and Gran Turismo as examples, or pushing consoles whilst taking a slight performance hit.

 

"You have to make a choice with today's tech. Either you go for - and this is harsh but it's what I think - the bland graphics of GT and Forza, or you try to push the bar for what consoles can do," said Nilsson.

 

"That's what Slightly Mad is doing, and hence the decision was made to aim for 30 frames," he added.

:D

 

Ne į temą

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

mmmmmmmm :D

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos