scalman

NFS SHIFT 2: Unleashed

Rekomenduojami pranešimai

Giriau giriau ir prisigyriau. Pradėjo man grybauti šis game PS3 + logitech g25. Manual bėgiai ne visi "įsimuša" arba labai vėluoja, į posūkį praktiškai neįmanoma įsukti, vairą nelogiškai daug reikia sukti. Po restarto būna kartais, kad startuoti reikia tiesiai į sieną :rolleyes:. Jovalas kažkoks. Ištryniau visai game. Nustatymus bandžiau, užsienio forumuose landžiojau. G25 vairą pajungti taip pat problema, kadangi žaidime vienu metu negali naudotis ir pulteliu ir vairu (kaip pvz GT 5). Vairą žaidimas atpažįsta tik tuomet, kai paleidus game nelieti pultelio visai, o spaudinėji jau nuo vairo. Kiek skaičiau ne pas mane vieną tokia ta realybė. Pirmą kartą pasigailėjau sumokėjęs už žaidimą ~ 160 lt. O su pc versija viskas gerai buvo.

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Giriau giriau ir prisigyriau. Pradėjo man grybauti šis game PS3 + logitech g25. Manual bėgiai ne visi "įsimuša" arba labai vėluoja, į posūkį praktiškai neįmanoma įsukti, vairą nelogiškai daug reikia sukti. Po restarto būna kartais, kad startuoti reikia tiesiai į sieną :rolleyes:. Jovalas kažkoks. Ištryniau visai game. Nustatymus bandžiau, užsienio forumuose landžiojau. G25 vairą pajungti taip pat problema, kadangi žaidime vienu metu negali naudotis ir pulteliu ir vairu (kaip pvz GT 5). Vairą žaidimas atpažįsta tik tuomet, kai paleidus game nelieti pultelio visai, o spaudinėji jau nuo vairo. Kiek skaičiau ne pas mane vieną tokia ta realybė. Pirmą kartą pasigailėjau sumokėjęs už žaidimą ~ 160 lt. O su pc versija viskas gerai buvo.

 

 

tas pats ir su driving force gt vairu,gerai kad bendradarbis paskolino zaidima, tai sutaupiau pinigu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galetu pasiulyti gera 360 controlerio knopkiu leyouta losti su manual gears?

 

kiek losiau visalaik naudoju ant visu racingu tuos virs gazo/stabdzio analogu. cia kad nebutu per daug lengva metyt begiu laikant gaza ,todel tenka trumpam atleist gaza,ka reailiai tu darytum irgi. kai pripratau tai nieko geriau negaleciau isivaizduot. ir naudoju tuos pacius pirstus dar beje ant ju,o ne atskirus pirstus.

 

del vairu nustatymo bei galimu problemu,cia gan issamus gidas kaip susireguliuot vairus:

Shift 2: Unleashed: How to Customize Controls Setup – Configure Steering Wheels

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir minėjau, man su PC versija kuo puikiausiai ėjosi ir nemažai pirmų vietų vos ne iš pirmo karto paėmiau, o su PS3 galima sakyti per didelius vargus keletą kartų laimėjau.....

Ta nuoroda skirta PC vartotojams.

Padulkės žaidimas iki kokio ištaisymo išleidimo, jei aišku išleis...

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=qSspzHy8EgQ&feature=youtu.be

 

Shift 2 DLC Turns Back the Clock

Electronic Arts and Shift 2 developer Slightly Mad Studios are taking car lovers down memory lane with a new DLC pack that looks back to some iconic rides and tracks in racing history.

 

The Legends pack contains 14 new cars from the sixties and seventies and five classic recreations of famous tracks like Monza and Hockenheim.

 

The DLC is available on April 26, and will cost 800 Microsoft Points and $9.99 on PlayStation Network.

 

The Legends Pack Includes:

 

Cars

 

Alfa Romeo Giulia Sprint GTA (1965)

Austin Mini Cooper S (1965)

BMW 3.0 CSL Gr. 5 (1975)

Ford Capri RS3100 Gr.4 (1974)

Ford Escort Mk1 RS1600 (1971)

Ford GT40 Mk.I (1965)

Ford Lotus Cortina (1963)

Jaguar E-Type Lightweight (1963)

Nissan Fairlady 240ZG (S30) (1971)

Nissan Skyline 2000GT-R (C10) (1972)

Porsche 911 Carrera RSR 3.0 (1974)

Porsche 914/6 GT (1970)

Shelby Cobra Daytona Coupe (1965)

Team Need For Speed Porsche 911 Carrera RSR 3.0

 

Tracks

 

Dijon-Prenois (1972)

Hockenheim (1982)

Monza (1958)

Rouen-Les-Essarts GP (1966)

Rouen-Les-Essarts Short (1952)

Silverstone (1975)

belekaip geras.. :thumbsup4: taip ir toliau palaikyt reikia. 13 masinu legendu, bei 5 legendines trasos is senu laiku. tai tikrai daug kaip tokiam zaidimui. o masinos tai tikrai jau legendu legendos. kiekviena jau turi savo istorija, savo zenklu indeli i tai kuom vazinejam dabar zaidimuose. nerealus pakas tikrai.

su '71 Fairlady 240ZG pralekt '58 Monza....tai tiesiog...wou..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinot kur gauti šito žaidimo sound track nes kai kuriuos dainos mane užkabino :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinot kur gauti šito žaidimo sound track nes kai kuriuos dainos mane užkabino :D

 

tikras OST yra LM 5 zonoj bet ten tik orginalus OST , na 10 dainu ir visos jos tik orginalioj versijos savo albuminej. man kaip tik is tu beveik ne viena nedomina. o va tie remixai visi cia

http://www.mediafire.com/?ce9519mu81at9jy

 

p.s. ka tik is meginau si linka puikiai veikia , visi gabalai is zaidimo , viso 30 remixu.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va pagaliau siandien prisiruosiau ismeginti shift 2 ir pasakysiu tiek kad iki drifto viskas ligtais ir normalu, na bet driftin nesuprantu, duodi gazo po truputi pradedi slisti sukant i desine atmeti vaira istiesinimui o jis staiga prade pats sukti i kaire, kaip cia suprast..? visos pagalbos isjungtos ir niekaip neisikertu kame problema ir vien del tos problemos neimano isvairuoti auto... ar cia tik man vienam ar tiesiog prie to reik priprast..?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nezinau as kai drift losiu tai man dideliu problemu kaip ir ner normaliai praciuoziu as suku pvz i kaire tada kertu iki dugnu gaza ir suku priesingon pusen vaira ir kai jau noriu istiesint tiesiog atleidziu gaza ir issitiesina masina i kita puse vel taip pat tik priesingai suki vaira ir kzn visus drift pirmom vietom praejau 1 drift perejau ant easy viena is paskutiniu kitus ant hard pralekiau beje viska su ta mazda rx8 praejau.

Redagavo tomulislt3

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nezinau as kai drift losiu tai man dideliu problemu kaip ir ner normaliai praciuoziu as suku pvz i kaire tada kertu iki dugnu gaza ir suku priesingon pusen vaira ir kai jau noriu istiesint tiesiog atleidziu gaza ir issitiesina masina i kita puse vel taip pat tik priesingai suki vaira ir kzn visus drift pirmom vietom praejau 1 drift perejau ant easy viena is paskutiniu kitus ant hard pralekiau beje viska su ta mazda rx8 praejau.

 

na gal tada tiesiog reik pasitreniruoti daugiau...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie drift reike priprasti, man iš pradžių nesisekė, o dabar visi drift pirma vieta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos