MadenX

Battlefield 3

Rekomenduojami pranešimai

Tai galiu, bet BF3 greitesnis zaidas nei BC2, tai nelabai kas gaunasi uzsimetus ACOG.

 

Kada jūs nustosit lyginti BF3 su BC2... Čia visai skirtingi žaidimai, todėl ir turi skirtis kažkiek...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai galiu, bet BF3 greitesnis zaidas nei BC2, tai nelabai kas gaunasi uzsimetus ACOG.

 

Tai nezaidimas kaltas kad tu negali prisitaikyti ir ismokt saudyt. Man ir buvo labai sunku priprasti, su acog isvis i nieka nepataikau. Dabar prazaidus 30+ valandu pastebejau kad ir i priesus pataikyt lengviau darosi :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BF3 ir BC2 lyginti galima, ant BC2 nors bugų nebuvo tiek kiek čia randu... nesiplėsiu.

 

Sniper galvojau bus zjbs ant šito žaidimo bet visiškai klydau, kažkokia nesąmonė, ant BC2 kiek leisdavo džoistikas išmokau dragshootint, ant BF3 net stovėdamas vietoje nieko nenušaunu. Kam reikėjo tą kvėpavimą įdėti ant konsolės niekaip nekertu, aišku kad sunkiau būtų bet man tas kvėpavimas peilis... ir taip sunkiai su sniperiu nusitaikau o dėl kvėpavimo iš vis... kas dar nepatinka jog nekrenta nuo vienos kulkos, o gal ten mano sniper lievi?

 

Pakonsultuokit, sniperistai :thumbsup4: Pagrindinės kalsės mano ant BF3 engineer (daugiausia 28h pražaista) ir pasiimu assault kartais. Ant BC2 pastoviai engineer ir sniper.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant bc2 ir man zymiai lengviau buvo su sniperiu zaisti. Pabandyk saudyti su bipodu, nereikes naudot steady aim ir bus iskarto lengviau. Tiesiog praktikuokis ir po kokiu 50 killu pats pamatysi kad ir atstumus lengviau atskirti ir daugiau killu gauni. Del sniperiu dmg tai su automatiniais reikia 3-4 shotu o su single shotais)pamirsau kaip jie vadinasi) reikia dvieju, bet zinoma visada taikai i galva :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BF3 ir BC2 lyginti galima, ant BC2 nors bugų nebuvo tiek kiek čia randu... nesiplėsiu.

 

Sniper galvojau bus zjbs ant šito žaidimo bet visiškai klydau, kažkokia nesąmonė, ant BC2 kiek leisdavo džoistikas išmokau dragshootint, ant BF3 net stovėdamas vietoje nieko nenušaunu. Kam reikėjo tą kvėpavimą įdėti ant konsolės niekaip nekertu, aišku kad sunkiau būtų bet man tas kvėpavimas peilis... ir taip sunkiai su sniperiu nusitaikau o dėl kvėpavimo iš vis... kas dar nepatinka jog nekrenta nuo vienos kulkos, o gal ten mano sniper lievi?

 

Pakonsultuokit, sniperistai :D Pagrindinės kalsės mano ant BF3 engineer (daugiausia 28h pražaista) ir pasiimu assault kartais. Ant BC2 pastoviai engineer ir sniper.

 

Tai su kokiu snaiperiu saudai? Jei su pirmu, tai ir nesitikek is vieno suvio patiest priesa. Naudok geriau SV-98, jis yra Bolt Action, tai didesnis damage. Ir per BC2 priesas nekrisdavo nuo vienos kulkos, nebent pataikydavai i galva (arba hardcore losei).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai naudoju SV98 ir iš vienos kulkos galima nušauti tik į galvą pataikius, o šeip reikia dviejų. Iš pradžių ir man būdavo sunku kažką nušauti, bet kuo toliau tuo geriau sekasi, dažniausiai su saniperiu per raunda apie 15 killu padarau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

čia vieną klausimą noriu užduot, kaip tą ,,hardcore'' isijungti? :D

 

Per serverio nustatymus pažiūrėk, kuris servas yra HC, man atrodo kitaip neįmanoma pažiūrėti.

O Chuck'ai, naudok SV98 arba M98B, abu geri... Kai kėliau recon klasę žaidžiau su šiais abiem po 4++h ir abu garantuoju, kad yra geri.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš dabar dar tik pirma snaiper rifle turiu, berods svd vadinasi, tai man tikrai neblogai sekasi su juo. Nesuprantu kaip jums gali būti sunku su snaiperiu lošt? Aš net spot'u labai jau mandrų neieškau, tiesiog tarp dviejų krūmeliu atsitupiu ir done. Kartais net savotiškas sniper fight'as būna, tarkim tarp manęs ir kito snaiperio.

Redagavo feomen

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat pasiskaitau jusu komentarus , apie visokius bugus , tai net noro nera isideti diska i ps3, man vien tik kad atsigulti galima man jau peilis, o kaip sake su Recon klase tas kviepavimas irgi mane besina, Paskutintas grajus buvo su tuo kvepavimu zaistas BF2142 tada kviepavimas man buvo dzin , bet aisku tas zaidimas buvo ant PC klavetura ir pele , o cia ant konsoles net siutas paeme. Tikrai ant BF:BC1 ir 2 tikrai smagiau buvo zaisti su sniperiais kai atkaliau ta sistema tai priesai kaip lapai krisdavo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš BC2 tik HC ir žaidžiau, ten su sniper kaifas buvo. Ant BF3 š****, ne mano stilius sėdėti krūmuose ir laukti priešų, kantrybės tiek neturiu. Ant BC2 pasimi sniper ir atakuoji, nebuvau iš tų kur ant kalno susėdę smaukosi :D Rezultatai ant BF3 geresni K/D ratio na bet tas pats žaidimas man nesklandžiai eina, nepadarau tokių momentų kad WoW čia gerai. Pabaigi round pamatai stats būna kad pagal stats gerai žaidei, na bet momentų jokių gražių nebuvo, jog įsimintai... Ant BC2 dar ir dabar prisiminimai šypseną sukelia :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Kelinta valandą šiandien įdės į PSN tą DLC gal kas žinot? :D

Jau siunčiuosi B2K! Tačiau tik vakare išmėginsiu...

Redagavo Swizz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos