Impaler

Final Fantasy VII

Rekomenduojami pranešimai

6628a9d087f2.jpg

 

Kūrėjas: Squaresoft / Square Visual Works
Leidėjas: Squaresoft
Žanras: RPG
Išleidimo data: 1997 01 31

 

 

In Midgar, a city controlled by the mega-conglomerate Shinra Inc., the No. 1 Mako Reactor has been blown up by a rebel group, AVALANCHE.

AVALANCHE was secretly formed to wage a rebellion against Shinra Inc., an organisation which is absorbing Mako energy, destroying the natural resources of the planet. Cloud, a former member of Shinra's elite combat force, SOLDIER, was involved with the bombing of the Mako Reactor.

Can Cloud and AVALANCHE protect the planet from the huge, formidable enemy, Shinra Inc.?

The RPG classic FINAL FANTASY VII returns to PC, now with brand new online features!

    Achievements – Whether you’re a seasoned FINAL FANTASY VII veteran or exploring this RPG classic for the very first time, show off your in-game accomplishments and put your gaming skills to the test with 36 brand new achievements to unlock. Share your profile with friends online to find out who is the ultimate FINAL FANTASY fan.'
    Cloud Saves – If you’re away from home or simply using a different computer to play, enjoy FINAL FANTASY VII wherever you are. With cloud save support in FINAL FANTASY VII you can continue your game progress right where you left off (Requires Internet Connection. Saves can only be transferred between a maximum of 3 computers at any one time).
    Character Booster – Find yourself stuck on a difficult section or lacking the funds to buy that vital Phoenix Down? With the Character Booster you can increase your HP, MP and Gil levels to their maximum, all with the simple click of a button, leaving you to enjoy your adventure.
    Optimized for PC – FINAL FANTASY VII has been updated to support the latest hardware and Windows Operating Systems.


To back up your save files, remember to turn on Cloud Saving in the Network Settings panel on the FINAL FANTASY VII launcher. Uninstalling the game will delete any save files stored locally on your PC.

 

ss_19e001c38309a504ff39ebd557eccfff5ed1c

 

ss_3b111bf8ad9bdd95b55cdcda4d3ee9b70b15d

 

ss_9f7fa3ac47939dc215dc811cb64be61a96fb8

 

ss_f3958bae2c34480d24ee7d067fc4e18ddb732

 

 

Diskutuojam TIK apie Final Fantasy VII dalį. :wink:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nė vienos žinutės ;)

Turbūt ne daug kas žaidė FFVII, bet man ji mėgstamiausia iš visų FF dalių.. nežinau, gal todėl kad senei bežaidžiau šį geimą, FFVIII neseniai lošiau tai gal dėl to lb jo nepasiilgstu bet nžn, tikrai geras žaidimas.. veikėjai liuks, populiariausia dalis buvo kol nepasirodė FFX.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepulkit dziaugtis ar metytis akmenimis , si informacija nera patvirtinta , bet jau yra stabilesne uz ganda...

 

Pradekim nuo to , kad Squareenix visdelto prieeme fanu peticija del FFVII remake'o ir atsake jiems taip : kad sio zaidimo isleidimas yra visai imanomas , bet dabar kurejai yra visi uzimti Kingdom Hearts ir FFXIII projektais , beto toks sprendimas gali buti priimtas labai greitai , taipkad laukit ...

 

Toliau ... Suzaidus FFVII:Crisi Core du kartus , pasirodo video , kuris panasus i FFVII tech demo rodyta 2005 E3 parodoje , gal tai kureju teaser'is skelbiantis apie FFVII remake'a , spreskite patys ...

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas to be continued in FINAL FANTASY VII intriguoja, tikėsimės rimeikas anksčiau ar vėliau visdėlto pasirodys :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar labiau uz tai noreciau FF 8 ir 9 remake'u. <_<

Jo man tik FFVII filmas patiko originalaus nesu perejes netgi ant PS, bet dar turiu :sorry: , tai butu gal ir nieko , nors geriausias FF man yra FFVIII -_-

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai atrodo kad jie jau per daug prie to FFVII pribombasų deda, du filmai, dirge of cerberus dar kažkoks ant psp.. bet šiaip FFVII tikrai buvo geras geimas, ir būtų įdomu jį pamatyti ant PS3 ir dar.. tikiuosi, JEI .. nežinau JEI išvis bus FFVII ant PS3 tai tikiuos nebus ahem ..action rpg ? Būtų gerai 'old school' stiliumi .. nes visi dabar tuos action rpg tekuria..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko gero labiausiai patikes game is visu kuriuos esu zaides.Perejas esu apie 30~ kartu ji, ivairiais budais. Karts nuo karto vis pereinu dar ji.Su amzium nuomone biski pasikeite,bet zaidimas prastesnis del to nepasidare,visgi pirma kart pries kokius 7 metus turbut perejau 1 kart ji.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sedevras - geriausias is FF. Nei viena is kitu daliu FF nebuvo ant tiek aukstai ivertinta.

Tik pagalvokite - tai vienintelis FF, turintis daug pratesimu ir anime filmu.

Geriausias FF.

Galimybiu pilna. Vienintelis trukumas mano manymu kad Knights Of The Round labai galingas jau summonas.

Jeigu ji jau gausi - tai jau labai galingas buni. Jeigu nuo 3 Knights mirsta Ruby weapon tai ka jau bekalbeti.

Emerald Weapon irgi super bossas. Prisimenu kaip bijodavau isvis po vandeniu plaukti - nes prie Junon pastoviai buvo Emerald weapon.

Arba skraidanti pabaisa - Ultima weapon - nu ne galinga bet vistiek.

Istorija - sunkiai suprantama, bet ziauriai idomi, kovos sistema - geriausia is visu sugalvotu.

1000000000 tasku ivertinimas - ir tai mazai bus tam zaidimui. Zadejo isleisti remake FFVII ant PS3 bet deja atsisake to dalyko, o as taip norejau... :D

 

P.S. Truputi Off Topic nuo PSX. PC versijoje yra patchiai, su kuriomis gali keisti grafika ir zaidimo modelius. Tada zaidimas tampa pagal grafika beveik toks pats kaip FFVIII. Tai siulau ismeginti.

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu dalis gal populiariausia, bet man tai asmeniškai atsibodo tie FFVII pratęsimai visokie, nu jau rimtai.. kas per daug tas nesveika, tegu palieka tą FFVII ramybėje ir viskas ir tegu imasi gaminti pamirštų bet norimų geimų tęsinių kaip: Chrono serija.

 

P.S man kažkaip FFVII ant PC ne prie širdies..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu dalis gal populiariausia, bet man tai asmeniškai atsibodo tie FFVII pratęsimai visokie, nu jau rimtai.. kas per daug tas nesveika, tegu palieka tą FFVII ramybėje ir viskas ir tegu imasi gaminti pamirštų bet norimų geimų tęsinių kaip: Chrono serija.

 

P.S man kažkaip FFVII ant PC ne prie širdies..

Nu galbut galbut. Pvz as nebuvau patenkintas FFVII : Dirge of Cerberus žaidimų.

 

Bet mums visiems fanatams idomu buvo sužinoti Zack - o istorija. Ar aš ne teisus?

Crisis Core manau vertas užbaigimas serijos ir tikrai SUPER ŽAIDIMAS.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užbaigimas serijos? Labai abejoju, kitąkart jau pamatysime hmm.."Final Fantasy VII: Super Ninja" (apie Yuffie) tada jau išvis iš koto išvirsiu..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos