scalman

Dragon Age II

Rekomenduojami pranešimai

Nereikia jokiu fix'u praskanuoji su abgx ir isirasai i diska o kai official release bus vel praskanuoji idejas diska i pc :)

O tu nepastebėjai jog kalba apie PS3? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesamone padare kaskokia ,turiu xbox 360 arcade niekada tiesiog hardo nereikejo man nes i live nelisdavau, o dbr update padare 190mb diske tj uzupdeitinus niekoi vietos nebelieka net tam pacia mseivui,dbr esu priverstas pirkti nezmoniskus pinigus kainuojanti harda... :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesamone padare kaskokia ,turiu xbox 360 arcade niekada tiesiog hardo nereikejo man nes i live nelisdavau, o dbr update padare 190mb diske tj uzupdeitinus niekoi vietos nebelieka net tam pacia mseivui,dbr esu priverstas pirkti nezmoniskus pinigus kainuojanti harda... ;)

Jeigu nesamone, tai pirk originalius zaidimus ir nesiskusk :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3. Inventory Management Is Better

Your allies in Dragon Age II each have a set of armor that they wear all the time. This means that you can’t equip them with the helmets, boots, and gauntlets that you find in your quest. This may sound disappointing at first, but it results in you spending much less time in the menus sizing up and optimizing equipment. If you pick up a new suit of armor that isn’t an improvement for Hawke, you can just sell it; no need to look at all of your active and inactive party members to see if it’s better for them. Plus, you can still outfit your companions with rings, amulets, and belts, so the customization isn’t gone completely. Your inventory will be less cramped, especially since you get a storage chest early on and you aren’t carrying around crafting reagents all the time.

Nu atleiskit, bet cia BULLSHIT! as laukiau normalaus RPG, o dabar pasirodo as dar negalesiu net aprengt savo ally!!! FTW!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o cia story 1dalies tesinys?ar sitas su 1dalim nesusijas?

Ir taip ir ne. Jeigu dar nežaidęs pirmos dalies kai kurių dalykų gali nesuprat ,bet šiaip nesuprasi, bet pagrindinis dalykas tas ,kad jeigu dar tusi kažkur savo seivus galėsi pažiūrėti ,kaip tavo sprendimai žaidime įtakojo viska kita eiga per tuos berots 20 metų (nes žaidimo istorija vysta po 20 m. nuo DA:O)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deje dideliu pasikeitimu tu nepamatysi po DA:O jie galima sakyt nk neitakoja, kadangi main characteris visai kitas : )

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau hiebra kaip jums bet DA2 isvis supopsejo kazkaip tie mygtuku maigimai nieko gero ir man jis pasirode perdaug lengvas pirma dalis man geresne:)cia tik mano nuomone:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu aš iškur tiek žaidimo fanų, pažaidžiau valandą, išėmiau DVD. Po mėnesio kokio vėl bandžiau, nu nekabina ir viskas. Kur šito žaidimo šarmas pasakykit? Reikės vėl bandyt žaisti :D

Tai jei nepatinka šitas žaidimas, nebūtina čia peikt ar nardyt ^_^. Man pavyzdžiui daug kas nepatinka, bet neskelbiu viešai ar nepuolu rašyt į to žaidimo temą, kad lievas ar dar kas ^_^.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nesamone, tai pirk originalius zaidimus ir nesiskusk :D

Nekelk cia veju, nusipirkes org tai neprasys updatint ane?? kiauras kai ciabato aulas....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas pagelbes del paleidimo zaidimo ant xboxo idejus diska praso updeito bet paspaudus yes ismeta unreadable disc o nuemus harda veikia kas cia per nesamone?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o cia kaip pirmoj daly neina padaryt pauzes ir su visais charais padaryt,,kad skillus leistu po pauzes iskart? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gameplay prasme DA:o buvo gal ir geresnis ,pradžioje išviso tai būna tik A knopkės myngymas ,bet kai gaunu vis naujų Skillų ir prie kompanijos prisjūngia nauji nariai žaidimas labai pagyvynbėja.Istorija ir Questai tai vis tas pats ,einu užmuši grįžti ir t.t

Dialogai tikrai pagerėjo ,tikriausiai didelę įtaka padarė Mass Effect. Bet kaip ir reikėjo tikėtis grafka nėra gerai optimizuota ,labai daug klaidų filmukuose (atidesnis žaidėjęs tikrai turėjo pastebėti) .Palyginus su DA:O kovos tapo daug žiauresnės ,vis mėtosi mėsos gabalai ,atrodo išties Cool ,bet, dėja greitai pranyksta ^_^

Dar liko nemažai pereit ,bet žaidimas tikrai nenuvylė ,taigi dabar Bioware galės suitelk dirbant su Mass Effect 3 :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NU taip. Realiai kaip ir minejo. pradzioj uztenka ir A mygtuko spaudinejimo. Veliau pries stipresnius preissus arba drakonus ne taktikos nei per kur. as jau play time turiu apie 25h, tai galiu pasakyt kad yra keli labai knisantis dalykai.

 

 

* viskas sukasi aplink 1 miesta ir salia ji esancias vietoves.

* jau aplankiau kokia 10 olu ir net achievmenta tave, bet olo visos vos ne 1 prie 1 :/

* kvestai kai kurie labai durni ir trumpi. nueik uzmusk pvz ta tam tikroj vieotj. tai nueni ir esi tokioj kaip uzdaroj vos ne zonoj. nudedi ir 5 metrai i prieki ir iseini lauk is mapo ir tie kvestai jau butuose vieotje :/

 

 

siaip paklkas DA:O > DA2. (nes truksta ivairoves, matos kad metus tekure). Tikiuosi ant galo pageres, nesp risiminus DA:O tai magic toweri, feidus, deep roads. oho kiek laiko praleist reikejo o cia 10min ir mapukas baigtas ^_^

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos