scalman

Dragon Age II

Rekomenduojami pranešimai

Pirmojoje dalyje viskas su tuo gameplay buvo panasiai kaip ir dabar antroje, kaip sakote spaudinejimas keliu mygtuku ir taskymasis,yra ir gerai suderinta su zaidimo komunikavimo sistema, kas nepastebejo, tam matyt zaidimas tikrai ne prie sirdies, be to buna taip, kad i demo patenka lygiai nebutinai esantys zaidimo pradzioje, o jeigu taip, tai buna ir rpg zaidimuose tokiu akimirku, kai mazai atsiranda strangers per tavo veikejo kelione, jie tikriausiai ta ir idejo, bet is esmes viska ir parode ka ir norejau pamatyti- viskas isliko ir dar labiau patobulejo, o taip pat buvo nuslifuota ir grafika, fizikos tokiam zaidimui ir nereikia, svarbiausia grazios aplinkos, zavincios akis .Jei norit pasakyti, kad kuriam nors rpg, yra kazkas daugiau, tai pasakykit nors viena, butu idomu suzinoti, nes is tikruju, tai net tame paciame Mass Effect abiejose dalyse, tas pats mygtuku spaudaliojimas, kaip cia kai kurie zmones raso.Ir kur jus zmogeliai matet, kad kas per pc zaisdamas zaidima nespaudinetu mygtuku, tai gal jus tokie ponai ir turit sensorinius monitorius, ai jo gi jau ir kinect ant pc atsirado, tai gal juo jau pradejote naudotis? :thumbsup4: O vienas is minusu tam DAO 2, tai kad viskas vyksta per dideliu greiciu, galejo padaryti, siek tiek leciau, visu pirmiausia vien del to, kad pats gameplay valandu skaicius isaugtu.Dar mane prajuokino vieno zmogelio komentaras del priesu:

ir kaip matosi net niekur nereikia eit.stovek vienam taske ir pas tave tik begs visi o tu tik kaposi.

Tai palauk gal pasakysi, kad esi nezaides DAO?Ten irgi tas pats su priesais buvo, kad jie visi subegdavo prie taves, ir palauk gal tu nori pasakyti, kad geriau tie priesai uzsibugintu, kol tu isskersi esanciu keleta prie taves, man bent jau zaidimas ispudingiau atrodo be bugu budamas svarus. Redagavo RealEfect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau bet mano nuomone butu tokia.

 

Is esmes Boiwaras kai kure DAO sake kad tai bus Baldurs gate paremtas grajus (nu geimplayjus). Tai ziurim ka gaunam.

 

DAO buvo gerokai supaprastintas, kad butu prieinamas masem, nors siek tiek ir taktikos reikejo ir t.t. Dabar DA2 bent is DEMO pasirode safsem dumbem game for kids... Sorry bet man kaip oldschool rpg fanui tai cia kaip spyris i kiausus besisypsant ir klausiant ar skauda :thumbsup4: (Taktikos gali nenaudot safsem, nes baisiai lengva ir kazkaip nejauti pointo net, aplinkos skurdokos, mygtuku smashinimas.....) AIsku kaip su pilnu giemu bus nzn, bet aukso nesitikiu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su jusu abieju nuomonemis, bet ka siuo metu daugiau zaist? Dabar labai populiarus yra zaidimai kur tiesiog begioji kapoji ir tiek. Ziurint placiau apie 80% visu sukurtu zaidimu yra zudymas... Vaikiskuose zaidimuose ir tai pilna smurto. Mano nuomone DA2 pagal demo tikrai neblogas zaidimas ir tikiuosi kad jo story mode nebus prastesnis uz pirmaja dali. Dar ka noriu pasakyt, kad man asmeniskai yra 2tipai tokiu zaidimu. Yra tiesiog betikslis begiojimas ir masinis kapojimas(n3,dinasty warriors ar koks ten) juose vienu smugiu 30priesu numusi, o pvz mass effect 2 ir dabartinis DA2 visiskai kitoks cia paleides viena skila nenuzudysi prieso+skirtingas pasirinkimas zaideju ir ju galimybiu. Taciau nespresk apie zaidima is jo demo versijos, nes jos tikslas tave sugundyti kaip sugunde ninety nine nights(n3) demo versija... Taip gailiuosi sugadines diska!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su jusu abieju nuomonemis, bet ka siuo metu daugiau zaist? Dabar labai populiarus yra zaidimai kur tiesiog begioji kapoji ir tiek. Ziurint placiau apie 80% visu sukurtu zaidimu yra zudymas... Vaikiskuose zaidimuose ir tai pilna smurto. Mano nuomone DA2 pagal demo tikrai neblogas zaidimas ir tikiuosi kad jo story mode nebus prastesnis uz pirmaja dali. Dar ka noriu pasakyt, kad man asmeniskai yra 2tipai tokiu zaidimu. Yra tiesiog betikslis begiojimas ir masinis kapojimas(n3,dinasty warriors ar koks ten) juose vienu smugiu 30priesu numusi, o pvz mass effect 2 ir dabartinis DA2 visiskai kitoks cia paleides viena skila nenuzudysi prieso+skirtingas pasirinkimas zaideju ir ju galimybiu. Taciau nespresk apie zaidima is jo demo versijos, nes jos tikslas tave sugundyti kaip sugunde ninety nine nights(n3) demo versija... Taip gailiuosi sugadines diska!

bet realiai gameplay tas kuris eina per kovas tai tikrai nesikeis.dabar paimk vien tik tas vietas kur vyksta kovos..tas pats dynasty warriro ar kiti slash and dash zaidimai.spaudyk knopke kad ir uzsimerkes ,laimesi.svarbu spaudyt kuo daugiau kartu.o po kovos paziureti story scenu ,dialogo.siek tiek paeiti dar ,ir vel i kova. bet ko cia noret jrpg irgi tape ne kitokie.pvz star ocean, atsibodo lost po kiek laiko.begioji valandom,o kaunies gal 2 minutes,bet nieko daryt nereikia tik spaudinet viena arba daugiausia 2 knopkes.ir visa kova.tai va kad toks gameplay praslystu jis turi but sujungtas labai gerai apmastytu ir idomiu story ir ivairiom netiketom krytpim kad pasisuktu,tada demesi nukreipia kitur ir galima losti ir kapokle tada. bet dazniausiai istorija buna gana ..na banali..na wou yra pasirinkimai ka sakyt..bet vienas variantas protingas buna o kitu net rinktis nesinori. kai padarai seiva ir nebelosi ar yra ka prisimint is tokio zaidimo,apie ka pagalvot pamsatyt kaip losi toliau ar ka ispudingo matei?..jei nera, tai zaidimas tuscias, tokiu as toliau lost nebegaliu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats durniausias zaidimas kuri esu loses tai bionetta ten tai tikrai spausdavau X ir A ir visus nugaledavau nors net nezinodavau kur mano givybes :thumbsup4: o kalbant apie sita zaidima tai pvz kuo skiriasi jis nuo assassins creed(kovu atzvilgiu) as manau kad tik tuo kad ten jei pats prisidirbi tai ir tave musa ir kad ten reciau biski reikia ta daryt bet as ji palosiau 1diena ir man jis atsibodo tas begiojimas per miestus plaukiojimai ir panasiai, o cia kaip koks online game mmorpg perkiesi sarvus pasirinkes klase keliesi lvl tik kad zinai kad uz tave stipresniu nebus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikėjo Bayonettos ant easy lošt :rofl: ant hard pažėčiau kaip tu bent pirmą lygį pereitum nemires +20 kartų :mad2:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

Ar aš gerai supratau ,ap nėra a ne? :D

Edit: wave 10 ,omg ,rydiena bus bemiegė :D

Redagavo EvalCo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is gameplay puses daug nesitikiu (maciau kokia demo buvo), bet tikiuosi istorija gera papasakos ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki kas losia ps3 versija drgon age 2 papasakokit kaip pasileidot kazko man neina:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki kas losia ps3 versija drgon age 2 papasakokit kaip pasileidot kazko man neina:)

Ne į temą

Fixa isimeti ir losi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dar nera ant pc platformos isleista sio game?Nes bent jau as populiariausiuose torrent portaluose iekojau, tai neradau, bet gal kasnors kazka zino apie tai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gryzau is sules pavarges! isijungiu linkomanija! dragon age 2 ideta!!!!!!!! beja te agbx kur geltonai isirasai dabar o kai buna official release vel idedi diska i kompa ir vel prascanini ir viska sutvarko :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

fakasss gali placiau papasakoti kaip pasileisti koki fixa reikia isimesti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia jokiu fix'u praskanuoji su abgx ir isirasai i diska o kai official release bus vel praskanuoji idejas diska i pc :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos