scalman

Dragon Age II

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

The first details we saw about Dragon Age 2 were not shocking. New game, new hero. The second batch of details? Consider the eyes of Kotaku raised.

 

Over on the official Dragon Age 2 webpage, we've got ourselves some sequel details to ponder:

 

* Embark upon an all-new adventure that takes place across an entire decade and shapes itself around every decision you make.

* Determine your rise to power from a destitute refugee to the revered champion of the land.

* Think like a general and fight like a Spartan with dynamic new combat mechanics that put you right in the heart of battle whether you are a mage, rogue, or warrior.

* Go deeper into the world of Dragon Age with an entirely new cinematic experience that grabs hold of you from the beginning and never lets go.

* Discover a whole realm rendered in stunning detail with updated graphics and a new visual style.

 

"Updated graphics"? Cool. Graphics were not very good in Dragon Age 1.

 

"New visual style"? What's that mean? Probably not the 3D Dot Game Heroes visual style, at least.

 

"Dynamic new combat mechanics that put you right in the heart of the battle"? Hmm. The PC version of Dragon Age 1 (really called Dragon Age: Origins) allowed gamers to play from an overhead perspective, either pausing the action or playing in realtime. The console versions only allowed the game to be played from more of a behind-the-character perspective. The phrasing here implies a closer combat perspective, no?

 

Here are some plot details:

 

You are one of the few who escaped the destruction of your home. Now, forced to fight for survival in an ever-changing world, you must gather the deadliest of allies, amass fame and fortune, and seal your place in history. This is the story of how the world changed forever. The legend of your Rise to Power begins now.

 

EA's press release for the game, which was issued a few hours after this story was published, pegs the game for a March 2011 release.

Dragon Age II official site

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isvirtau is kedes perskaites. superb naujiena :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu aš iškur tiek žaidimo fanų, pažaidžiau valandą, išėmiau DVD. Po mėnesio kokio vėl bandžiau, nu nekabina ir viskas. Kur šito žaidimo šarmas pasakykit? Reikės vėl bandyt žaisti :kryziukas:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu aš iškur tiek žaidimo fanų, pažaidžiau valandą, išėmiau DVD. Po mėnesio kokio vėl bandžiau, nu nekabina ir viskas. Kur šito žaidimo šarmas pasakykit? Reikės vėl bandyt žaisti :kryziukas:

tame kad tai tikras geras rpg. o ne eilinis konsolinis ale rpg.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu aš iškur tiek žaidimo fanų, pažaidžiau valandą, išėmiau DVD. Po mėnesio kokio vėl bandžiau, nu nekabina ir viskas. Kur šito žaidimo šarmas pasakykit? Reikės vėl bandyt žaisti :whistling:

o is kur tiek fanu turi zaidimai kurie tau patinka?? jie tipo geri ,o kiti blogi...nu sorry..nejuokink. kievienas zaidimas turi daugybe fanu..ir zaidimas sitas tikrai neblogas.kad tau nepatinka tai nieko nesako apie zaidima siaip visiskai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Scalman, tu kažkaip priešiškai nusiteikęs prieš mane. Aš žaidimo nepeikiu, nesakau jis geras ar blogas, aš sakau, kad nesuprantu, nes manęs visai nekabino tai ir klausiu, tada galėsiu bandytį įžvelgti tą gėrį. Gal tu dar kartelį paskaityk mano post'ą, ten nė vieno blogo žodžio apie žaidimą. Niekas čia nieko nejuokina, prajuokino tik tai, kad po mūsų diskusijos Kinect temoje esi priešiškai nusiteikęs :whistling: hey, nebūkim maži vaikai ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu aš iškur tiek žaidimo fanų, pažaidžiau valandą, išėmiau DVD. Po mėnesio kokio vėl bandžiau, nu nekabina ir viskas. Kur šito žaidimo šarmas pasakykit? Reikės vėl bandyt žaisti :whistling:

šiaip buvo tas pats, palošęs gal kokius 30min, buvau labai nusivylęs, o ypač grafika kuri atrodo, khmm... ne ypač gerai, gal po mėnesio sugrįžęs prie žaidimo užkabino, tiesiog geras rpg kurio tikrai trūko konsolėms, o dar tai kad prie žaidimo dirbo žmonės iš Mass Effect komandos tai dar pridedą simpatijos žaidimui. Bet žaidimas ne kiekvienam

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip buvo tas pats, palošęs gal kokius 30min, buvau labai nusivylęs, o ypač grafika kuri atrodo, khmm... ne ypač gerai, gal po mėnesio sugrįžęs prie žaidimo užkabino, tiesiog geras rpg kurio tikrai trūko konsolėms, o dar tai kad prie žaidimo dirbo žmonės iš Mass Effect komandos tai dar pridedą simpatijos žaidimui. Bet žaidimas ne kiekvienam

reikia pamineti ir tai kad dragon age kaip ir buldurs gate pasekejas. nes abu siuos zaidimus sukure tie patys zmones.

o kalbant apie konsoline versija tai nezinau. bet kiek teko ziureti tai ji neprilygsta pc versijai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia pamineti ir tai kad dragon age kaip ir buldurs gate pasekejas. nes abu siuos zaidimus sukure tie patys zmones.

o kalbant apie konsoline versija tai nezinau. bet kiek teko ziureti tai ji neprilygsta pc versijai

grafiskai neprilygsta turi omeni? na siaip tokie zaidimai labiau ne i grafika sokoncentruoti,bet aisku turi but ir grazus,na atrodo graziai ir net labai ir palyginus su pc versija tik menki skirtumai ten yra.velgi,cia kaip auksciau kas rase kad pries zaidimo reikia prisesti tinkamu laiku.kiekvienas zaidimas turi cavo laika.kaip ir muzika kartais norisi vienokios,kartais visai kitos.taip ir zaidimai.netinkamu laiku paismk losti zaidima ir t ik nusivisli aisku..po to paimk po kiek laiko.kai jau laikas tinakams ir negalesi atsitraukti..aisku is shh nieko gero ten nerasi kas be ko.bet sitas nera toks jau blogas. o akd kurejai tie patys kaip ir baldurs gate nieko nesako siaip.neresikia kad visi ju zaidimai dabar bus kaip baldurs gate.

 

Dragon Age: Origins: PC vs. Xbox 360 - A graphic comparison

 

jei jau taip norisi palygint.tai vienas is tu zaidimu kur pc versija neturi beveik nieko ipatingo.o pc reikia gero tikrai kad tureti auksciausius nustatymus.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip virsuje plastiks klausei kom kabina sitas zaidimas, tai - Pradzioje zaidimas nuobodus atrodo nieko naujo begi, vygdai, bet kai prieini wardenu priemima tada zaidimas mano akyse pasikeite visu 180 laipsniu kampu tesiog atsitraukt nesinorejo :D

P.S. As tai pat pradzioje 30min zaides buvau numetes zaidima.

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

grafiskai neprilygsta turi omeni? na siaip tokie zaidimai labiau ne i grafika sokoncentruoti,bet aisku turi but ir grazus,na atrodo graziai ir net labai ir palyginus su pc versija tik menki skirtumai ten yra.velgi,cia kaip auksciau kas rase kad pries zaidimo reikia prisesti tinkamu laiku.kiekvienas zaidimas turi cavo laika.kaip ir muzika kartais norisi vienokios,kartais visai kitos.taip ir zaidimai.netinkamu laiku paismk losti zaidima ir t ik nusivisli aisku..po to paimk po kiek laiko.kai jau laikas tinakams ir negalesi atsitraukti..aisku is shh nieko gero ten nerasi kas be ko.bet sitas nera toks jau blogas. o akd kurejai tie patys kaip ir baldurs gate nieko nesako siaip.neresikia kad visi ju zaidimai dabar bus kaip baldurs gate.

 

Dragon Age: Origins: PC vs. Xbox 360 - A graphic comparison

 

jei jau taip norisi palygint.tai vienas is tu zaidimu kur pc versija neturi beveik nieko ipatingo.o pc reikia gero tikrai kad tureti auksciausius nustatymus.

ne apie grafika snekejau :D esme ne grafikoj juk.

kalbejau apie tai kad konsolese valdymas 3 asmeniu. o pc versijoj gali pasirinkti ar 3 ar is virsaus.

matymo laukas didesnius na plius mouse ir klaviatura. neisivaizduoju kaip su gamepadu valdyti posionus ir magic shortcutus ant dirzo.

bet cia tik mano nuomone.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne apie grafika snekejau :D esme ne grafikoj juk.

kalbejau apie tai kad konsolese valdymas 3 asmeniu. o pc versijoj gali pasirinkti ar 3 ar is virsaus.

matymo laukas didesnius na plius mouse ir klaviatura. neisivaizduoju kaip su gamepadu valdyti posionus ir magic shortcutus ant dirzo.

bet cia tik mano nuomone.

kaip valdyt? lygiai taip pat kaip ir valdomi visi zaidimai. na kazkas gal neisivaizduoja kaip su pulteliu fps valdyt irgi..cia galima irgi sakyt omg..kaip galima lost fps be peles ir klavos. na galima.ir daug geriau ir maloniau,rankos nepaskausta bent jau nuo klavos bei peles.del matymo kampo?..ka konsoles versijoj blogas matymo kampas? ar nesimato kur reikia eiti ar kas ten blogai..na taip yra pasirinkt vaizdas ir ka?..tai keicia zaidima? ne. tai kuom tada pc versija geresne jei ji nekeicia pacio zaidimo ? ...as neisivaizduoju kaip visa ta laika buvo galima galvot kad mouse+ klava geriausias dalykas valdyt zaidimus...please.... ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos