plastiks

PlayStation 3 Move vs. Xbox360 Kinect (Project Natal)

Rekomenduojami pranešimai

Playstation Move tai irgi "Never seen/Used before" xD

Nu bet ar jau labai stipriai buvo isnaudotas PS2 eye? Nu atsimenu keleta sport'o zaidimu ir viskas, ant PS3 EyePet buvo kazkas ydomaus, bet tuo ir pasibaige viskas. O Natal startuos su 15 geimu, o dar su kiek kompaniju pasirase sutartis...

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abu jie nėra nematyta naujovė ir nereikia dėl to originalumo fanboy'int. Abiejuose galima įžvelgti pakopijavimą nuo Wii.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai M$ ir Sony kuria siuos kontrolerius del vaiku, nes dabar jie yra pagrindine rinkos dalis. Jie perka daugiausia zaidimu, ir atnesa didziausia pelna. Del to Wii ir yra #1 ant pardavimu. Todel sios dvi kompanijos kurios visada zvelge i rimtesne zaideju puse, atsisuko i vaikus, kad gautu dar didesni pelna...

Playstation Eye games list:

Ne į temą

2010

Gran Turismo 5 (For Head Tracking)

EyePet

Kung-Fu Live (For Full Body Tracking)

 

2009

Bomberman Ultra (streams video to other players when you win a tournament)

Buzz!: Quiz World

Tiger Woods 10

Eyedentify (Not released)

Fight Night Round 4

EyePet (Europe)

 

2008

Buzz!: Quiz TV (Also compatible with PlayStation 2 EyeToy)

Burnout Paradise[18] (Used to share personal snapshot after winning/losing against other players online. (Also compatible with PlayStation 2 EyeToy))

FaceBreaker (Used to upload personal image for the character)

GTI Club+: Rally Cōte d'Azur

High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition[19] (used to see others)

LittleBigPlanet (Used to create levels, also compatible with PlayStation 2 EyeToy)

PES 2009 (Used to upload personal image for the character, 'Become a Legend' mode)

SingStar Vol. 2 (Used to record video and take snapshots and upload online)

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 [20] (Used to upload personal image for the character)

 

2007

Aqua Vita/Aquatopia

Ember[10]

Mesmerize - January 17, 2008 (North America)[21]

Operation Creature Feature[22] - October 25, 2007[5]

The Eye of Judgment[2] (Uses Playstation Eye on a stand and playing mat with cards to simulate card battles)

The Trials of Topoq

Tiger Woods PGA Tour 08[23]

Tori-Emaki

SingStar[24]

Sky Blue[10]

Snakeball[22]

PES 2008[25]

EyeCreate

Puse net nezaist skirta, o tik Take Snapshot and Upload :D

O cia PS2 Eye toy zaidimai kurie reikalavo Eyetoy

Ne į temą

2003

EyeToy: Play

EyeToy: Groove

2004

Disney Move (Ubisoft)

EyeToy: Antigrav

EyeToy: Monkey Mania

EyeToy: Play 2

Nicktoons Movin' (THQ)

Sega SuperStars (Sega)

U Move Super Sports (Konami)

2005

Clumsy Shumsy (Phoenix Games Ltd. [uK/NL])

EyeToy: Chat - a videophone system for use with the network adaptor

EyeToy: EduKids

EyeToy: Kinetic

EyeToy: Operation Spy (known as SpyToy in Europe)

EyeToy: Play 3

Na WoW, tikrai daug...

Ir dar nemazai zaidimu kurie "Palaiko Eye Toy" tik tam, kad nufotografuotu veida, ar rodyte per ekrana jo kuna, kaip jis soka ant "Dance Pad" ir laiko rankose "Gamepad'a"...

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek XBOX, tiek PS3 kazka nuo kazko kopino, taciau PS Move zaisdamas tu gausi LYGIAI ta pati(isskyrus skirtinga kontroleri) kaip ir WII, o jus man parodykit, kad kinect kur nors butu tiek pat panasus i kanors ir atitiktu visas galimybes. Fan boy galit nevadint, turiu/turejau abi konsoles, reikia realiai mastyt, o ne is savo konsoles puses

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir diskutuojat.

Čia 99 procentu nei vienas nežaidėt su Wii.

Siūlau nelygint Move su Wiimote, nes nors ir atrodo panašiai, naudoja visai skirtingas technologijas.

 

O logiškiausia yra tai lyginti pačius žaidimus, kur gyvai žmonės žaidžia o ne koks treileris, kaip MS mėgsta padaryt.

Iš to ką mačiau, PS Move galimas daigtas kad bus visai patrauklus (man), bet dar sunku sakyti nes nematau tų žaidimų kurie privestų nusipirkti Move. The Fight ir Socom gan įdomiai atrodo, bet ne tiek kad pirkčiau Move. + neįsivaizduoju kaip durnai yra ištiesus ranką žaist ilgesnį laiką, ranka pavargs ir iškart numesiu. Jei turėsiu Move tai kokį automatą pasidarysiu iš medienos kad patogu būtų šaudykles žaisti.

Kinect... Ką čia ir bepridursi, Kinectimals ir kiti mini žaidimukai kalba patys už save. Dar dauguma žaidimu reikalauja stovėti, koks debilas lenktynių žaidimą žaidžia stovėdamas?

 

Išvada: abu prietaisai netraukia, DABAR. Paziurekit Move Minority Report ir pamatysit kokios galimybės yra.

Redagavo paladinaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir diskutuojat.

Čia 99 procentu nei vienas nežaidėt su Wii.

Siūlau nelygint Move su Wiimote, nes nors ir atrodo panašiai, naudoja visai skirtingas technologijas.

 

O logiškiausia yra tai lyginti pačius žaidimus, kur gyvai žmonės žaidžia o ne koks treileris, kaip MS mėgsta padaryt.

Iš to ką mačiau, PS Move galimas daigtas kad bus visai patrauklus (man), bet dar sunku sakyti nes nematau tų žaidimų kurie privestų nusipirkti Move. The Fight ir Socom gan įdomiai atrodo, bet ne tiek kad pirkčiau Move. + neįsivaizduoju kaip durnai yra ištiesus ranką žaist ilgesnį laiką, ranka pavargs ir iškart numesiu. Jei turėsiu Move tai kokį automatą pasidarysiu iš medienos kad patogu būtų šaudykles žaisti.

Kinect... Ką čia ir bepridursi, Kinectimals ir kiti mini žaidimukai kalba patys už save. Dar dauguma žaidimu reikalauja stovėti, koks debilas lenktynių žaidimą žaidžia stovėdamas?

 

Išvada: abu prietaisai netraukia, DABAR. Paziurekit Move Minority Report ir pamatysit kokios galimybės yra.

uhm ir kur tu matei jog daugelis zaidimu reikalauja zaist atsistojus? Nori sedi, nori ne. Bent man tai tas sokiu zaidimas is Harmonix atrodo uber

O saudyklese tai nieko tiksliau uz pele nebus, bet man Xboxo Gamepad'o niekas nepakeis saudyklese.

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kaip man patinka, kai ryškius kinect minusus boxeriai sugeba paversti abejotinais "pliusais"...

Ryškus minusas? Čia gal tau yra ryškus minusas, o daugumai pliusas. Jeigu aš norėsiu išsidrėbęs žaisti tai žaisių kąnors su joystick'u. Esmė tame, kad dauguma speceliai Kinect sukurtų žaidimų būtent ir reikės žaisti atsistojųs, todėl jeigu tu tingėsi judėti, tai tu nenorėsi ir tų žaidimų žaisti...

 

Dabar tu pareisi namo ir galvoji: "Kaip norėčiau, tą šokių žaidimą pažaisti, bet taip tingiu šokinėt prieš TV...ai pažaisių aš jį su joystick'u..." tai čia tau būtų pliusas? Kad žaidimus kurie skirti tam, kad išjudintų žaidėją, būtų žaiždiami atsisėdus?

 

Blmb čia taspats kas nusipirkti Guitar Hero 3 gitarą su žaidimu, bet žaidimą žaisti su joystick'u...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Playstation Move tai irgi "Never seen/Used before" xD

Nu bet ar jau labai stipriai buvo isnaudotas PS2 eye? Nu atsimenu keleta sport'o zaidimu ir viskas, ant PS3 EyePet buvo kazkas ydomaus, bet tuo ir pasibaige viskas. O Natal startuos su 15 geimu, o dar su kiek kompaniju pasirase sutartis...

Giedriau, butent MS gyresi kaip natal yra visiskai naujas ir t.t., o "sudraskyto " video nuoroda parodo viska,kaip natal IRGI kopijuoja is kitu. prie ko cia "Playstation Move tai irgi "Never seen/Used before" xD " ? lol, kaip sakoma :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

plastiks

Tu matau visai nesupranti ką reiškia pasirinkimo laisvė. Ech.. microsofto auka... :D Yra nerealus skirtumas kai gali žaisti KAIP PATS NORI ir kai tu NEGALI žaisti kaip nori. Jei tu gali rinktis, vadinasi gali žaisti ir atsistojęs, ir atsisėdęs - pagal nuotaiką. Vat čia yra pliusas. O jei tu gali žaisti TIK atsistojęs, kai turi pavargęs ARBA kankintis prieš Kinect, ARBA nežaisti ir laukti kol būsi kitos nuotaikos, tai apie jokią laisvę negalima net kalbėti. Jei būtų galimybė rinktis, tai dar nereiškia, kad visi žaistų atsisėdę, tiesiog žaistų kada nori ir kaip nori. Gal šiandien visą dieną šokinėtų prieš kinect, o rytoj ramiai sėdėtų fotelyje ir tęstų tą patį žaidimą. Deja, tokio pasirinkimo nėra. Ir pliusu tai pavadint gali tik ...... :D

Tavo pavyzdys su Guitar Hero visiškai nevykęs ir ne į temą todėl, kad ten tu GALI RINKTIS. Gali žaisti su gitara (kam ir skirtas tas žaidimas), o gali kartais ir su džoistiku paišsidirbinėti (kai nėra noro barškinti gitaros). Vat čia ir yra PASIRINKIMO LAISVĖ.

 

Nors žinant, kad žmonės yra labai skirtingi, ir vieniems patinka patiems valdyti situaciją, o kitiems labiau patinka šokinėti pagal kitų žmonių dūdelę, tai nieko nuostabaus, kad yra vertinančių ribotas galimybes, o ne pilną laisvę... Pastarųjų man gaila... Tai tiek.

Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

oj blmb blmb patinka jum pestis visiems arne? ir neuzka vienas nenusileis kitam.... so amusing to watch....

 

nu idomus tavo paskutiniai zodziai, sudraskytas.

 

 

bet dabar pagalvok pats. pasiemi koki zaidima, atsisedi su tuo move tarkim (... not the point here...) ir tada istieses ranka turi zaisti vistiek. nezaisi kurnors uzgules , paslepes, uzkeles virs galvos ar kazka... vistiek turi laikyti ji AISKIAI priesais/salia saves. na nezinau ka kiti zmones sakys. bet jau tokiu atveju man patogiau stoveti tada uzemi pozicija ir zaidi. taigi mano nuomone nei su vienu nei su kitu nebus labai jega losti sedint. tai yra dalykas, kuris labiau skritas aktyvesniems zmonems. ir jeigu jau gryzti toks nusikales (kalbu bendrai, ne suasmeninant kazko) tai jau arba nusiprasuk ir eik miegot arba imk pulta ir atsipusk...

 

 

-good 'nite

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiler01,

nezaisi kurnors uzgules , paslepes, uzkeles virs galvos ar kazka

O kodėl ne? Nemanau, kad su Move negalėsi jaustis gana laisvai. Juk nebūtina žaisti ištiesus ranką, kaip tu sakai. Gali tą Move ir ant kelių pasidėti, svarbu neuždengti to "burbulo". O jau kaip tu jį laikysi, ar ištiestoj rankoj, ar sulenktoj, ar išvis tarp kojų įspraudęs, ar į dantis įsikandęs, manau kamerai bus vienodai ^_^ Tad praktiškai gali naudoti visą plotą, tiek prieš save, tiek šalia savęs, kiek tik "užmato" kamera. Ir kaip tu tame plote įsitaisysi (stovėsi, sėdėsi, ar net gulėsi) priklauso tik nuo tavo fantazijos. Tad šiuo atveju, man atrodo su Move žmogus gali jaustis žymiai laisviau: pažaidė valandėlę atsistojęs kokią šaudyklę, pavargo, prisėdo, ir toliau sau žaidžia tą pačią šaudyklę. Kinect tokios galimybės nesuteikia.... Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo nusivylimui, bus galima kaikuriuos žaidimus žaisti atsisėdus, bet kaip tu, žmogau, nesupranti, kad bus tokių žaidimų kurių niekas niekados ir nenorės žaisti atsisėdę ar atsigulę, nes tai neįmanoma (šokio, bėgimo, reakcijos žaidimai). O kaip tu sakai, kad galėsi belekaip išsidrėbęs ant sofos žaisti šaudyklę su Move, tai čia praktiškai taspats kas su joystick'u, nes tavo kūnas nejudės, judės tik rankos, valdysi veikėjo vaizdą judesiais, o toliau dirbs pirštukai ant mygtukų kaip ir seniau...Tai wtf???? Aš nestumiu ant Move, Sony=kokybė, Microsoft=lots of bullshit, bet mane kabina tiesiog tavo tokie pareiškimai, kad čia Kinect šūdų š****, o Move tai geriausias dalykas nuo elektros išradimo. Gal ištrauk galva iš Sony šiknos ir nevadink manes auka gerai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo nusivylimui, bus galima kaikuriuos žaidimus žaisti atsisėdus, bet kaip tu, žmogau, nesupranti, kad bus tokių žaidimų kurių niekas niekados ir nenorės žaisti atsisėdę ar atsigulę, nes tai neįmanoma (šokio, bėgimo, reakcijos žaidimai). O kaip tu sakai, kad galėsi belekaip išsidrėbęs ant sofos žaisti šaudyklę su Move, tai čia praktiškai taspats kas su joystick'u, nes tavo kūnas nejudės, judės tik rankos, valdysi veikėjo vaizdą judesiais, o toliau dirbs pirštukai ant mygtukų kaip ir seniau...Tai wtf???? Aš nestumiu ant Move, Sony=kokybė, Microsoft=lots of bullshit, bet mane kabina tiesiog tavo tokie pareiškimai, kad čia Kinect šūdų š****, o Move tai geriausias dalykas nuo elektros išradimo. Gal ištrauk galva iš Sony šiknos ir nevadink manes auka gerai?

Na aš pritariu, nesuprantu, kam tada pirkti išvis tokį daiktą jei tu nori lošti sėdėdamas ir panašiai. Juk jis tam ir skirtas, kad pajudėtum. Jis net vadinasi move. Na, o šiaip manau, jog move yra pranašesnis už kineckt dėl to, jog galės su juo lošti paprastus žaidimus, o su kineckt tik tam skirtus žaidimus. Eh galėjo jie, kaip nors sugalvoti ir pritaikyti visiems žaidimams.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai bus žaidimų, kuriuos bus galima žaisti ir su Kinect ir su joystick'u (pvz. Forza), o kaip dėl senesnių, jau išėjusių žaidimų neaiškų. Racing, fighting žaidimus manau nesunku būtų pritaikyti. Dar ilgas kelias iki Kinect išleidimo, matysim ką M$ iškeps.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo nusivylimui, bus galima kaikuriuos žaidimus žaisti atsisėdus,

Prašau numesk linką, kur yra minima, jog bus galima ŽAISTI ŽAIDIMUS atsisėdus. Gal tu neseki paskutinių naujienų ir nelabai supranti apie ką aš kalbu? Paskutinėse naujienose (2010.07.07) kurias aš skaičiau (beje, jei per 5 dienas kažkas pasikeitė, tai tada dar kartą prašau mane apšviesti :)), buvo minima tik galimybė valdyti programas atsisėdus (dar prieš savaitę ir to daryti nebuvo galima), tuo tarpu microsoft'as tikina, jog kinect yra vos ne specialiai sukurtas tam, kad žmonės "pakeltų savo užpakalius". Aha, tik prieš metus E3 parodoje, Kinect (tada dar - Natal) pristatymuose buvo labai akcentuojama į tai, kad galėsi patogiai išsidrėbęs fotelyje žaisti lenktynes, ar kitus žaidimus..... Kas per mada pas microsoftininkus (ir jų dievintojus) triochintis, ir keisti savo nuomones? ^_^ LOL.

 

Kas dėl to Move = džoistikas, vien dėl to, kad bus spaudinėjami mygtukai.... :) Gal tada pradėk nuo to, kad ir pelė su klava = džoistikui (PAGAL TAVE), nes kūnas nejuda, o juda tik rankos ir pirštai maigo mygtukus. Logiška? Aha.... Tik, kad manau neivienas žaidėjas niekada nepadės lygybės ženklo tarp džoistiko ir pelės, lygiai kaip ir tarp Move ir džoistiko. :D

 

Apie tavo vaikiškus įsižeidimus ar bandymus įžeisti geriau patylėsiu. Bet Kinect šū*u pavadinai TU, o ne aš. Jei minusų išvardinimas, tau tolygus viso daikto mirkymui šū*uose, tai vadinasi tu neturi žalio supratimo apie sveiką kritiką. Ir tai, kad Move neturi tokių aiškių minusų kaip Kinect, dar nereiškia, kad jis yra tobulas.

 

P.S. Ir vėl pas kaikuriuos pasireiškia kažkoks "ribotų galimybių sindromas" :D Jei aš kalbu, jog blogai, kad negalima žaisti sėdint, tai kažkodėl manote jog aš noriu žaisti TIK sėdėdamas. :P b.l.e.m.b.a., negi aš taip sudėtingai rašau, kad neįmanoma suprasti? Visuose postuose rašau apie laisvę rinktis, o jūs vis tiek, kaip užprogramuoti: TIK sėdėti, TIk stovėti. :P Graudu...

Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos