Venox2008

Resident Evil: Revelations

Rekomenduojami pranešimai

Per daug "sūriška" gal istorija,nežinau,negaliu ginčytis nes nežaidžiau. Ir tu perėjai Revelations? Pavydžiu :)

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka reiskia suriska? :D

Jo, perejau, as loses RE4 ir RE5 tai sitas geriausias is visu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu čia iš angliško žodžio "cheesy",pvz twilight filmai,juos perteikia taip lyg būtų tikroviški labai,bet personažų veiksmai ir pokalbiai tokie nelogiški ir buki,kad jie tikrai viską persūdo ir būna juokinga,t.y. per daug stengiasi ar pačius filmus kūrėjai per daug rimtai priima ir nuo gavosi juokingiau.Nu gal paaiškinau :D

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cheesy čia daugiau paaiškinimo

 

Ir žinoma,kad revelations už re4 ir re5 geresnis,nes Revelation grįžimas prie šaknų :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu čia iš angliško žodžio "cheesy",pvz twilight filmai,juos perteikia taip lyg būtų tikroviški labai,bet personažų veiksmai ir pokalbiai tokie nelogiški ir buki,kad jie tikrai viską persūdo ir būna juokinga,t.y. per daug stengiasi ar pačius filmus kūrėjai per daug rimtai priima ir nuo gavosi juokingiau.Nu gal paaiškinau :D

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cheesy čia daugiau paaiškinimo

 

Ir žinoma,kad revelations už re4 ir re5 geresnis,nes Revelation grįžimas prie šaknų :P

 

Resident evil 1 galima drąsiai vadinti taip, bet revelation nelabai aišku turi tokiu momentų. Man tai būtų sunku sakyti, kad revelation geriau už resident evil 4, nes esu tiek 4, tiek senesniu megėjas ir vertu visas dalis. Galėčiau pasakyti, kad revelation yra mišinys 4 su senesniu dalių elementais, bet nereik tikėtis "grįžimo prie šaknų" žaidžiant jį, nes jis nėra taip labai paremtas išlikimu, kaip buvo senesnės dalys. Jos nebe gryš daugiau, bet bent duoda kažka kas truputi primintu, todėl manau reik žiūrėti į revelation kaip modernius resident evil su pradininkų prieskoniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip pirmosios RE dalys yra "cheesy" ,bet čia jau kalta prasta lokalizacija,nes prastai dialogai ir pan išverst,todėl ir turime visokius JILL SUMUŠTINIUS ir pan, bet užtat nėra tokios atitrūkusios nuo realybės,visas siaubas dar visai ganėtinai įtikimas ir tikroviškas, gi tada niekas nešokinėdavo iš penkto aukšto ar sušaudydavo vienoje vietoje 20 kaimiečių ar gigantą.Bet kuo tolyn,tuo daugiau fantastikos,jau per daug over the top,kad net jau juokinga daros.

 

Fisherman,nesu žaidęs revelation,tai negaliu taip užtikrintai sakyt,bet užtat reikia džiaugtis kad bent kažkiek grįžta prie to.Nereikia būtinai tų statiškų kamerų ir dvimačių fonų,tereikia tik daugiau sutelkto dėmesio siaubui ir atmosferai.Tiek ir teprašau. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Capcom'as sake, kad pagrindine RE serija jau niekada negrys prie saknu ir toliau eis ta linkme kure eina. Tik salutines dalys gales kiek keisti gameplay'u. Nesuprantu kaip tie fps taip ispopiulerejo, kad net senas pasitvirtinuses serijas reikia keisti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vis daugiau ir daugiau kalbu girdisi apie Revalations portinima i X360 ir PS3 konsoles,nenuostabu,nes puikiu ivertinimu zaidimas sulauke tiek is kritiku,tiek is fanu (ir senuju ir naujesniu),tiesa Capcomas kol kas tyli,bet sen ten pasirodo vis kazkoks info nutekejimas ir jus supazindinsiu su paciu naujausiu... :sweet:

Leakas
A list of Xbox 360 Achievements for Resident Evil: Revelations has been leaked, strongly suggesting the game's under-wraps home console port will be announced soon.

 

Resident Evil publisher Capcom has yet to formally announce PlayStation 3 or Xbox 360 versions of Revelations, which originally launched for 3DS last year.

 

Intriguingly, the list (acquired by X360A) includes 1000G worth of Achievements, an amount reserved for physical releases. Previous Xbox 360 ports such as Resident Evil 4 had 1000G despite only being available digitally in Europe and North America - the game was released on disc in Japan. Is Capcom planning a similar method of release again?

 

We first got wind of Revelations' console port when it was listed for release on PS3 and Xbox 360 via the Korean Ratings Board, back in November. Capcom refused to comment on the slip-up at the time.

 

Revelations is the most traditional Resident Evil title since series peak Resident Evil 4 - something many fans have wanted subsequent releases to hark back to.

 

A console port of Revelations would neatly bridge the gap between last year's disappointing Resident Evil 6 and whatever comes next - surely for a future generation of consoles.

 

 

Saltinis:Eurogamer.net

 

Siaip galetu sis zaidimas taip ir likti tik 3DS exclusivu,visos gi Nintendo konsoles turedavo savo iskirtines RE dalis,kodel jie dabar nebando issaugoti sio zaidimo? :nunchuks: Vienas perkamiausiu (ir geriausiu) 3DS zaidimu,o jie taip lengvai ji atiduoda?Kad Capcomas megsta pinigus tai jau senai zinomas faktas,bet ....viltis durniu motina...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va to paties ir tikiuosi su Revelations zaidimu,kazkodel sony GOW ar GT seriju neparduoda,ar MS kokios forzos,man pvz kaip pirkejui pikta,as perku brangu nauja zaidima,kuris exclusivus ir paskui jie p*** sumasto,ai duokim visiems ji :doh: aisku kitu konsoliu turetojams gerai,bet...na kazkaip jeigu tai jau exclusivas tai ir tegul tokiu lieka...bet kai sakiau,cia ko gero ne Nintendo kalte,o Capcomo...na bus kaip bus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi gaila dėl REmake,nes tai vienas iš geriausių RE žaidimų,o jo mažai parduota,tad nedaug palyginus žaidė šį gėrį. :) Na bet jo,su tais eksliuzyvais gaunasi nesąmonė. ;/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi gaila dėl REmake,nes tai vienas iš geriausių RE žaidimų,o jo mažai parduota,tad nedaug palyginus žaidė šį gėrį. :) Na bet jo,su tais eksliuzyvais gaunasi nesąmonė. ;/

 

Na taip,situcija su remaku idomi...ivertintas gerai,o parduota tik apie 1,4 milijono kopiju...kuklus skaiciai palyginus su kokiu COD kuriu vos ne milijona sugeba parduoti starto diena...zero irgi tik 1,3 milijono per dvi konsoles tesurinko...(GC ir Wii) :sweet:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na as net nezinau, tegu gauna kiti ta Revalations. Negaila man. :D Tikrai puikus zaidimas, tegu pasimegauja visi.

O vadinti geriausiu 3DS zaidimu sunku. Nepaprastai patiko Kid Icarus, Professor Layton, Legend of Zelda. O dar su ateinanciais Fire Emblem, MonsterHunterFreedom, Luigi's Mansion ir Ace Attorney vs Pr. Layton tai isvis. Net nezinau kury reiktu isrinkti geriausiu, visi zaidimai labai skirtingose kategorijose ir yra tikrai geri.

 

Ir del atidavimo, tai cia gi capcomas, ne nintendo. Sony neduoda GOW o MS neduoda Forzos nes tai ju zaidimai, ir ju konsoles. Capcomas savo zaidimus gali leisti kur tik nori, nebent buna pasirasoma sutartis del isskirtiniu teisiu, kurios dazniausiai vistiek buna laikinos.

Redagavo nestas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip,situcija su remaku idomi...ivertintas gerai,o parduota tik apie 1,4 milijono kopiju...kuklus skaiciai palyginus su kokiu COD kuriu vos ne milijona sugeba parduoti starto diena...zero irgi tik 1,3 milijono per dvi konsoles tesurinko...(GC ir Wii) :sweet:

 

Ne į temą

maziausiai tie pardavimai svarbus .geras zaidimas ir be ju geras yra. net nekreipciau demesio i tokius duomenis kaip pardavimo,nes kazkaip manau kad nepriklausau tom "masem" kuriom reikia tiesiog stampuot zaidimus viena po kito ir viska pirks. kodel mazai pardave remeiku, o labai paprastai del to kiek zmoniu turejo GC tuo metu :spiderp:

o del Re remeiku ,tai kokios problemos vien del ju pati GC isigyt,ka ir buvau padares ,su visais RE kurie yra ant GC . is tikro nuo tu RE versiju kaip ir nebuvo gero tikro RE daugiau isleista mano skoniui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Resident Evil: Revelations HD

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eU8zoyhlX-I#!

 

taigi gaus visi 360, PS3, PC, WiiU 24/05/2013

 

Resident Evil: Revelations is indeed coming to consoles. After weeks of speculation, Capcom has confirmed the title for Wii U, PlayStation 3, Xbox 360, and PC. The new version launches on May 21 in North America and May 24 in Europe. Digital versions of Revelations’ HD port are planned.

 

Capcom is bringing extra content to the new version of Revelations. In addition to HD visuals, it will feature “a terrifying new enemy, extra difficulty mode and improvements to Raid Mode such as new weapons, skill sets and the opportunity to play as Hunk and other characters from the series.”

 

Revelations will cost $49.99 / €49.99 on consoles. The PC version will be available for $39.99 / €39.99.

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos