Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

cia same kaip gt5 temoje jus raset soo dont pee on other peoples becouse you will get the same..
Redagavo TheDuDe

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Nuotrauka

krc tu pats ir variklis dabar busi :) galesi leist garsus, vairuot ir vaziuosi taip..nuo tavo urzgimo garso priklausys kaip masina vaziuos. na kinect powered as taip suprantu.. :) vruuuuum... cia bus jau 8000 apsuku.

o tai kaip stabdyti reiks :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

o tai kaip stabdyti reiks :)

Ne į temą

Tshhhhhhhh :)

Man paciam irgi geriau su vairu ar pulteliu, F3 valdymas visai geras buvo, tik siek tiek per letas, su F2 nelyginsiu nes nezaidziau. Gerai pagalvojus tai as irgi nelabai noreciau automobilio valdymo su kinect'u, nebent meniu valdymas, masinu apziurejimas, bet nereikia kisti kinect'o i vairavima, simuliatorius lieka simuliatorium.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas valdymas tai ce jau kaip kam patiknka su tuo kiekvienas ir losia, jei ta kineck pritaikis neblogai, tai gal ir visai idomu bus ismegint, ce seniau esu girdejas kad tas kineck bus visiskas Failas ir tt, o pasirodo jis visai nusiseke, pats nebandziau bet artimi zmones kurie ji isigijo sake tikrai idomu ir linksma su draugais pazaisti, o del pacio FORZOS 4 tai reikia jam suteikti ta agresivuma ir greicio pojuti didesni, nes db leki su Lambo o atrodo kad su 3 golfu 1,6 dyzeliu, tai suteikia per didelia monotonija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o del pacio FORZOS 4 tai reikia jam suteikti ta agresivuma ir greicio pojuti didesni, nes db leki su Lambo o atrodo kad su 3 golfu 1,6 dyzeliu, tai suteikia per didelia monotonija.

Ne į temą

butent ka man ir truksta Forzoj. to pojucio kad tu sedi tikrai uz 300, ar 500, ar 600 arkliu turincio monstro vairo ,o ne uz flegmos kazkokio kuris turedamas kad ir 500 arkliu, 3 saiba i maza kalniuka koki jau kazkaiop jauti kad vos ne dusta jis ten ,cia tai sauniai.EPIC krc. jo jo va to traukimo tai reiktu,ir kad skirtingai trauktu masinas. prieki engine vienaip ,gali kitaip,o middle dar kitaip. ir kai masina pradeda joti ir sokinet kaip neprajodinetas erzilas ,va cia tai buna itampos suvaldyt tokius monstrus.cia apie Shift butu. pasimi F3 nu grazu viskas ciki,kaip blizga masinos. mm grazu ziuret,grazu viska. bet tik startuoji lenktynese, ir atrodo kad masina lyg kas pririses laikytu taiop ir neleistu jai normaliai vaziuot. po velniu atjungiau visas sistemas,tai duotu stoga nusiraut su kokiu "monstru" . bet cia ne ,cia kaip romantiska kelione i papludimi su gera ir galinga masina,bet negali draskytis,nes na romantika. kazkas tokio. SHiftas leidzia stoga nusiraut tikrai konkreciai.uztenka Zonda R pasimt , ar Konigsenga ta . krc neimanoma.viduri lenktyniu tenka nuspaust pauze kad kvapa atgautum.va to reikia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va cia jum pilnai pritariu :) greicio pojucio ziauriai truko trecioj forzoj, paimkim kad ir paskutinius codemasteriu kurinius, visuose nerealus greicio pojutis, va to man ir reikia is racingu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

butent ka man ir truksta Forzoj. to pojucio kad tu sedi tikrai uz 300, ar 500, ar 600 arkliu turincio monstro vairo ,o ne uz flegmos kazkokio kuris turedamas kad ir 500 arkliu, 3 saiba i maza kalniuka koki jau kazkaiop jauti kad vos ne dusta jis ten ,cia tai sauniai.EPIC krc. jo jo va to traukimo tai reiktu,ir kad skirtingai trauktu masinas. prieki engine vienaip ,gali kitaip,o middle dar kitaip. ir kai masina pradeda joti ir sokinet kaip neprajodinetas erzilas ,va cia tai buna itampos suvaldyt tokius monstrus.cia apie Shift butu. pasimi F3 nu grazu viskas ciki,kaip blizga masinos. mm grazu ziuret,grazu viska. bet tik startuoji lenktynese, ir atrodo kad masina lyg kas pririses laikytu taiop ir neleistu jai normaliai vaziuot. po velniu atjungiau visas sistemas,tai duotu stoga nusiraut su kokiu "monstru" . bet cia ne ,cia kaip romantiska kelione i papludimi su gera ir galinga masina,bet negali draskytis,nes na romantika. kazkas tokio. SHiftas leidzia stoga nusiraut tikrai konkreciai.uztenka Zonda R pasimt , ar Konigsenga ta . krc neimanoma.viduri lenktyniu tenka nuspaust pauze kad kvapa atgautum.va to reikia.
Jo pritariu tau, man asmeniskai nulipus nuo F1 ar Dirt2 raliniu trasu truksta to greicio gal nebent pasiemus Audi R10 TDI isijunges visas pagalbas Nürburgringe bandyt sumust naujus rekordus, o tos grafikos ir blizguciu tikrai uztenka nors tobulumui ribu niekada nera. Labai tikiuosi Forzo 4 eina tinkama linkme.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo pritariu tau, man asmeniskai nulipus nuo F1 ar Dirt2 raliniu trasu truksta to greicio gal nebent pasiemus Audi R10 TDI isijunges visas pagalbas Nürburgringe bandyt sumust naujus rekordus, o tos grafikos ir blizguciu tikrai uztenka nors tobulumui ribu niekada nera. Labai tikiuosi Forzo 4 eina tinkama linkme.

Ne į temą

del grafikos cia dvi puses siaip. is vienos puses labai grazu paziuret i visa tai pries lenktynes,bet pvz na paziuriu as i ta masina kelis kartus,ir viskas, veliau jau ,tik renkuosi masina, ir einu i lenktynes,visos lenktynes cockpit view ir replay neziuriu beveik niekad. iseina kad masinos kaip ir nematau niekad realiai savo. na matau priesininkus aisku jie turi buti grazus,bet juos matau tik kol pirmas neisiverziu vel. tai jie gali pvz masinas kad ir 100 kartu poligonu padidint,man tikrai nuo to nebutu nei karsta nei salta. o vat prie vairo kad pakeistu jausma,va kameras pakeistu ar kazkokias vibracijas idetu,na nzn,masinos tikrai neslysta trasa graziai, idomu tada is kur visos perkrovos atsiranda,ir kaip kaklai lenktyninku "luzta",jei taip tolygiai ir graziai tos masinos valdosi.aplenkimai velgi leidzia mum naudot strategija kai pries posuki veliau stabdai,ielki i vidu kompo ir jau nieko jis nepadaro.nes nekovoja.turiu omeni nedaro kontrataku i tavo masina.pamegink SHift aplenkt kaip nors naglai priesininka.nesvarbu kad ir ant easy, tai buna galvu medziokle,gali jau melstis kad jis atlekes nekaltu tau i gala ir tu neislektum is trasos. bet ne Forzoj,cia galioja visos senos gerai zinomos nuo GT laiku taisykles kaip galima pasinaudot kompais.aisku negrazu ,bet na tie laikai jau senai buvo,kodel mes negalim turet atakuojaciu ,ipykusiu ,bei ziauriu kompu trasoje. :) nes turim vienam racinge bent jau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

butent ka man ir truksta Forzoj. to pojucio kad tu sedi tikrai uz 300, ar 500, ar 600 arkliu turincio monstro vairo ,o ne uz flegmos kazkokio kuris turedamas kad ir 500 arkliu, 3 saiba i maza kalniuka koki jau kazkaiop jauti kad vos ne dusta jis ten ,cia tai sauniai.EPIC krc. jo jo va to traukimo tai reiktu,ir kad skirtingai trauktu masinas. prieki engine vienaip ,gali kitaip,o middle dar kitaip. ir kai masina pradeda joti ir sokinet kaip neprajodinetas erzilas ,va cia tai buna itampos suvaldyt tokius monstrus.cia apie Shift butu. pasimi F3 nu grazu viskas ciki,kaip blizga masinos. mm grazu ziuret,grazu viska. bet tik startuoji lenktynese, ir atrodo kad masina lyg kas pririses laikytu taiop ir neleistu jai normaliai vaziuot. po velniu atjungiau visas sistemas,tai duotu stoga nusiraut su kokiu "monstru" . bet cia ne ,cia kaip romantiska kelione i papludimi su gera ir galinga masina,bet negali draskytis,nes na romantika. kazkas tokio. SHiftas leidzia stoga nusiraut tikrai konkreciai.uztenka Zonda R pasimt , ar Konigsenga ta . krc neimanoma.viduri lenktyniu tenka nuspaust pauze kad kvapa atgautum.va to reikia.
Jo, tikrai truksa to greicio pojucio, ir dar noretusi, kad valdymas akivaizdziai skirtusi, nes dabar nesvarbu i kokia isesi vistiek bus tas pats jausmas, reikia kad kiekviena masina turetu savo charakteri, butu skirtingai valdoma, jaustusi galia, nes pries isbandydamas nauja masina nieko nesitiki, tik kad isvaizda bus kitokia ir viskas. Jeigu kurejai labiau padirbetu prie masinu tai butu :) ,

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Microsoft Stole Footage For Forza 4 Game Trailer

 

The trailer for Microsoft-owned Turn 10 Studios' Forza Motorsport 4 features clips stolen from someone else's automotive web-series — including a clip of actor Paul Walker.

 

The teaser-trailer for the new installment in the popular Forza Motorsport series for Microsoft's Xbox debuted at this year's Video Game Awards features almost no game photography, instead relying mostly on live footage. (Full Disclosure: Jalopnik partnered with Turn 10 Studios on two downloadable content packs for Forza Motorsport 3) Some of it's from Top Gear USA, whom they've partnered with, but other parts are from the trailer for the racing web drama Turn9.

 

This unauthorized usage was first noted on Facebook by filmmaker J.F. Musial, who has worked with the producer of Turn 9.

 

We contacted the producer of the film, Tim Whitcome (who also runs Autotopias) and he admitted the footage was his and did not give permission to use it. According to Whitcome both he and the director Greg Thanos are investigating and have no idea how their film ended up in the trailer.

 

Forza is produced by Turn 10, which is an internal game development studio created and run by Microsoft. We've contacted them for an explanation but have yet to hear back. You can see the two trailers below.

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Forza 4 details: Tyre simulation, Kinect head-tracking

 

New Forza Motorsport 4 details have snuck out, via an MSN feature on racing game development.

 

Speaking to the site, developer Turn 10 revealed it's going to even more ridiculous lengths to make sure its racing sequel is the most realistic on the market, including scanning Bugatti Veyrons with 3D lasers.

 

Apparently, Turn 10's teamed up with tyre manufacturer Pirelli to create the "most up-to-date simulation of how modern tires grip or slip in a variety of racing conditions". Few players are likely to notice the difference, it's said, but the hardcore will appreciate the added accuracy.

 

Turn 10's also seemingly going the extra mile where accurate track recreation is concerned, renting out the real life version of each track in Forza 4 and spending two or three days to shoot terabytes worth of video and photos, and tracing the inside, middle and outside portions of the road surface with a commercial-grade GPS system.

 

The resulting game course tracks "road crowning, tiny changes in camber, or angle, and other anomalies with subcentimeter accuracy," all of which can be put in the game, it's said.

 

Of course Forza 4 will also include "limited functionality" with Kinect - which you can see here - including the ability to "walk around" vehicles and explore inside.

 

MSN's said there's also a "phantom steering wheel" to grip and full head-tracking, so "when you lean to one side or the other, the driver's perspective edges with you, letting you peer around a blind curve or just slightly around a car before passing it."

 

Turn 10's Dan Greenawalt said of the Kinect support: "I think we're just scratching the surface. I have the feeling that we'll all look back at these first few years of Kinect and reflect on it as a huge inflection point in interactive entertainment."

 

Here's hoping you can roll those super-realistic tyres around with Kinect...

 

Forza 4's planned for autumn 2011. See the debut trailer for more.

 

[ Source: MSN Autos ]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant forza motorsport 4 geras driftas turetu buti :thumbsup4:;) ;) :D:)

o tai kuo jis turetu buti geresnis nei forza 3 daly ? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kuo jis turetu buti geresnis nei forza 3 daly ? :thumbsup4:

Del padangu simuliacijos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del padangu simuliacijos.

O tai 3-oj forzoj nebuvo padangu simuliacijos ? Gi galima per settingus nusistaty man atrodo visus damage, fuel ir tyres ar simulation mode ar ne. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos