Rekomenduojami pranešimai

Dirt2 tikrai buvo ne toks puikus ir neatsibostanti kaip tu sakai, priešingai, jis buvo nuobodus ir atsibostantis... Trasos tos pačios ir tos pačios, kas žaidimą jau daro nuobodų. Galėjo padaryti jį trumpesnį tai nors ne toks nuobodus būtų buvęs o dar... Vienintelis geras dalykas jame buvo tas jog su mašina buvo smagu pasidraskyti iš po posukių išlėkti skersam ir t.t. Aišku pradžioj ten viskas zjbs būna, kol trasas važiuoji vis naujas ir kitokias.

 

Ir kaip kūrėjai teigia jog Dirt3 bus 100 trasų lyg, jei neklystu. Tai ar nebus kaip su Dirt2 trasom? Kur tą pačią trasą galima skaičiuoti kaip 3 skirtingas? Ta prasme, imkim Croatia (ralis) Trasos pradžia ir baigias nuvažiavus ties ~ 4km, po to nuo ~4km iki pačios trasos galo, ir 3 trasa jas abi sudėjus, gaunasi ~8km. Manau bus tas pats kas su Dirt 2 sako kad 100 trasų nors realiai skirtingų turbūt net 50 nesieks...

 

Beto mašinų daužymasis, kas ten per š... padarytas? Apgailėtina, trenki į stulpą ant 200km/h, ir arba nuslysti nuo jo arba tik kapotas užsilanksto ir toliau važiuoji, kaip niekur nieko.

 

Visumoj Dirt 2 buvo geras, linksmas tam tikrą laiko dalį, tačiau kuo daugiau žaidi tuo labiau tokie dalykai nervinti pradeda... Kas jiems trukdė palikti tą pačia Dirt1 mašinų daužymosi stilių, kad 2 dalį taip reikėjo jį sušikti? Kur ant kiek vieno posukio bijai kad klaidos nepadarytai ir sveikas finišuotai. (Dirt1)

 

Tikiuosi ant 3 dalies tokius dalykus ištaisys ir paįvairins trasas...

na man Dirt 2 buvo best what you can get in this type. nzn ka dar buvo galima taip smagiai palost.trasos nuostabios ir visa kita.masinu net per daug kaip tokai zaidimui,visa zaidima perejau ,ir buvo ismegines tik gal puse visu masinu.man to pilnai uzteko.trasos nuostabios. valdymas geras balansas tarp dvieju. cia bus tik geriau.daugia uralio,daugiau masinu, daugiau trasu,sniegas,lietus. orai turetu buti pagerinti nuo F1 tikriausiai,taigi bus grazu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesakiau kad trasos lievos, jos iš tiesų buvo geros, tačiau jų kartojimaisi mažiausiai po 3 kartus kad kokį evant įvykdytai užknisdavo... O nuo Dirt 2 dar ten būtų galima patobulinti, ką ir tikiuosi jie padarys. Bet negalima teigti (kūrėjam) jog bus 100 trasų nors realiai jaučiu net 50 nesieks visiškai skirtingo, o jei bus džiugu. Bet kad nuobodokas tai čia faktas... Aš pats žaidimą perėjau skersai ir išilgai tad šitą sakyti galiu. :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesakiau kad trasos lievos, jos iš tiesų buvo geros, tačiau jų kartojimaisi mažiausiai po 3 kartus kad kokį evant įvykdytai užknisdavo... O nuo Dirt 2 dar ten būtų galima patobulinti, ką ir tikiuosi jie padarys. Bet negalima teigti (kūrėjam) jog bus 100 trasų nors realiai jaučiu net 50 nesieks visiškai skirtingo, o jei bus džiugu. Bet kad nuobodokas tai čia faktas... Aš pats žaidimą perėjau skersai ir išilgai tad šitą sakyti galiu. :rolleyes:

na tau nuobodokas.kitiem gal ne, be to zaidimas gali but tiek nuobodus ,tiek ir labai idomus pagal nuotaika. bent jau man tai ne v isis zaidimai gali buti losiami visalaik,kartais i ji negaliu net paziuret,o kita karta isitraukiu ir negaliu atsiplest.daug kam norejosi ralio simuliatoriaus gal.o man visai ne.nzn gavau tai ko norejau.jauciasi kad masinos galingos,jauciasi varikliai gerai riaumoja.valdymas geras.ko dar reikia. ai ir trasos tiesiog nuostabios ,ypac ralio etapai...arba dykumoj...nzn visos geros.dabar paimkim pvz nauja WRC 2010. na nzn ka pasakyt apie ta.. ;)

beje Dirt2 irgi perejau isilgai,po to seivus pra***u ,pradejau nauja profili ir visus geimus losiu per nauja,tai ir Dirt2 per nauja vel.. ;)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su audi quattro bus smagu pralekti :unsure: , gaila kad Dirt 2 neturejo jos.

Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirt 3 : Design Interview HD

Gymkhana Interview HD

DiRT 3 Gymkhana Walkthrough (Cam) HD

Va cia tai koks prikols bus :D Manau sis zaidimas bus tobulas :)

 

Dirt 3 Updated Hands-On

We met up with gymkhana expert Ken Block and the Codemasters Racing Studio to see how Dirt 3 is shaping up.

 

While Dirt 2 was another highly praised, commercially successful racing game for Codemasters, the studio received plenty of feedback from fans about how to improve it. Tackling criticism is never an easy task, but the team is up front about how it aims to appease fans. More rally driving, more cars, and more variety in stages are the main points they are aiming to address, as well as a greater level of visual and aural fidelity. We found out about the developer's aims during a recent visit to Cardiff, Wales, and spoke to legendary driver Ken Block about gymkhana's inclusion in Dirt 3--the first time the discipline has ever appeared in a racing game.

The main criticism that Codemasters faced post-Dirt 2 was that the game sacrificed rallying for other disciplines. As a result, Dirt 3's career mode will be 60 percent rallying. We got to race the Audi Sport Quattro around one of the new rally stages set in Finland and were impressed with the myriad of improvements. The physics engine is noticeably more advanced, resulting in very realistic differences between surface types. As we went around corners, the wheels touching the grass would slow down, meaning that we could use the rougher surface to tactically aid drifting. As one representative noted, the undulating dips on some of the tracks can also be used to your advantage, acting as grooves for your wheel to follow round the bend.

 

There are also new assists that help novice rally drivers when they're just starting out. These were turned on by default in our playtest and included stability control, corner braking, and throttle management. Once disabled, the car became more difficult to drive and more prone to spinning out, but not uncontrollably so, just adding another layer of challenge during our third and fourth run-throughs of the track. Codemasters has also chosen to keep the flashback feature of the second game, allowing you to rewind and retry any section of your run. However, the overall difficulty levels are still being tweaked at this stage, so we'll have to wait and see what levels of accessibility and simulation are catered for.

 

One thing's for sure--with gymkhana now included in the game, rally aficionados are going to have a serious challenge on their hands. Gymkhana is a series of stunts and jumps that are performed in quick succession, and it's a sport that has been popularised by Ken Block on YouTube. The track that we got to play on was a short section of the DC Compound, otherwise known as London's Battersea Power Station, which also appeared in Dirt 2. The compound will gradually open up as you progress through the career, but we got a short section to drive around and test our skills in.

 

The compound run contained six challenges that we had to try to complete as quickly as possible. Pole Dancer required us to lock the handbrake and donut around one of the pillars on the track--a tricky skill that needs a gentle finger on the accelerator and precise application of the brakes. Other drifting challenges were Trailer Thrash, Pipe Dream, and Can You Dig It, which have you balletically careering your car under trailers, through pipes, and under a digger's arm, respectively. Finally, there were Airborne and Block Buster--the former rewarding a jump with a clean landing, and the latter being about smashing all the foam blocks dotted around the track. This course took us many minutes to complete, even after numerous runs, but it's clear that gymkhana will offer hardcore players proving grounds that will separate the best from the best.

Developers at the studio have managed to clock a 36-second record--an impressive time that they admit will no doubt be smashed by players once the game is released. Bragging rights will also be improved by the fact that you can edit and upload gameplay clips to YouTube, meaning that Ken Block's real-world runs could very well be bettered by virtual ones.

 

With two-player split screen play for the first time and a new selection of party mode options for eight players online, Dirt 3 is shaping up to be a robust multiplayer package as well. The game is currently slated for a second-quarter 2011 release on the Xbox 360, PlayStation 3, and PC. For a more general overview of the new game and its features, be sure to check out our first hands-on preview, and keep an eye on the site for more on Dirt 3, including trailers, very soon.

By Guy Cocker, GameSpot UKPosted Nov 17, 2010 2:23 am PT

Redagavo res5ect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tai gerai sugalvojo, kad bus ne vien lenktynes, o duos ir pasidraskyt aikstelese, manau padarys ir kad pats galetum susikurt savo :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tai gerai sugalvojo, kad bus ne vien lenktynes, o duos ir pasidraskyt aikstelese, manau padarys ir kad pats galetum susikurt savo :thumbsup4:

Tai, kad nežinau antram dirt'e man tu draskymusi užteko, rallycross buvo, kažkaip trūko jam to tikrojo ralio, labiausiai man pirma dalis patiko ir cmr 05 nes ten vat ralis jau normalus, o ne visokie išvedžiojimai ir raklamavimas su ken block'u ar dar kokia žvaigžde, per jį visą azarta prarandi, tikiuos bus kažkas panašaus į senesnius cmr.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad nežinau antram dirt'e man tu draskymusi užteko, rallycross buvo, kažkaip trūko jam to tikrojo ralio, labiausiai man pirma dalis patiko ir cmr 05 nes ten vat ralis jau normalus, o ne visokie išvedžiojimai ir raklamavimas su ken block'u ar dar kokia žvaigžde, per jį visą azarta prarandi, tikiuos bus kažkas panašaus į senesnius cmr.

na juk aisku ir taip kad nebus nieko panasau i senesnius CMR,juk kurejai sako jau kelinta karta ka jie kuria ir kodel.3 dalis bus kazkas tokio paimta kazkiek kas buvo gero Dirt1 ir dirt2 ir dar dadeta daugiau,aisku K.Block su savo reklama,bet man tai su zaidimu realiai mazai cia susije,kad ten bus ta viena trasa pralekt.ne tame esme vistiek zaidimo.o reklamuot visi kazka reklamuoja.GT5 irgi pilna zvaigzdziu reklamavo. mano skonis irgi pasikeites del raliu, ir manau kad tu 60% kiek Dirt3 bus ralio tikrai per akis pakaks. Dirt2 turejo pacia ispudingiausias ralio trasas kol kas matytas ,o naujas tures ju dar daugiau,ir daugiau ralio etapu.ir tas gerai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jop gerai kad dar pridejo nauju ralio trasu YPAC SVEDIJA, tai apims 60 procentu, na gal pakaks o gal ir ne , man tai ir noretus 100 procentu, nes daznai sugristu prie cmr 2004-2005, kad ir dabar pardaviau savo xboxa, belaukdamas slimo iskart isirasiau i savo pc CMR 2004 nes jis pats geriausias man ralis, ir seip as dazniausiai dirt 2 losdavau live nusistates moda kad vaziuociau tik ralio trasom , nes visi tie bagiai ir dzipai tai nervuodavo mane =]]] :) Ir dar didelis pliusas splitscreenas.

Redagavo res5ect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jop gerai kad dar pridejo nauju ralio trasu YPAC SVEDIJA, tai apims 60 procentu, na gal pakaks o gal ir ne , man tai ir noretus 100 procentu, nes daznai sugristu prie cmr 2004-2005, kad ir dabar pardaviau savo xboxa, belaukdamas slimo iskart isirasiau i savo pc CMR 2004 nes jis pats geriausias man ralis, ir seip as dazniausiai dirt 2 losdavau live nusistates moda kad vaziuociau tik ralio trasom , nes visi tie bagiai ir dzipai tai nervuodavo mane =]]] :) Ir dar didelis pliusas splitscreenas.

o kodel but tokiu kategorisku reikia? dirt niekada nebuvo CMr ir nebus tikrai. ein vis labiau extreme pusen,aisku ralis irgi extreme. bet jie jau niekad nekurs ralio chempionatu manau. ir jei nebut tokiu kategorisku ,tai galima juk viska lost laisvai,man kaip idomu tos visos baja ir kitos. butent extreme,tokiu stage nera niekur juk kitur.pats Baja zaidimas per dau gjau extrem sunkus ten,o sitas toks duoda ir baja paragaut ir visko kito po biski. nereikia kad butu vien ralis,tikrai ne. reikia dziaugtis kad kurejai visko duoda paragaut.mano poziuriu tai labai gerai. pvz nebutu dirt2 ,ir is kur dar tada zinotume apie visas bajas ir kitus dalykus, is niekur,nes niekas kitas nekuria ta kryptim.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kodel but tokiu kategorisku reikia? dirt niekada nebuvo CMr ir nebus tikrai. ein vis labiau extreme pusen,aisku ralis irgi extreme. bet jie jau niekad nekurs ralio chempionatu manau. ir jei nebut tokiu kategorisku ,tai galima juk viska lost laisvai,man kaip idomu tos visos baja ir kitos. butent extreme,tokiu stage nera niekur juk kitur.pats Baja zaidimas per dau gjau extrem sunkus ten,o sitas toks duoda ir baja paragaut ir visko kito po biski. nereikia kad butu vien ralis,tikrai ne. reikia dziaugtis kad kurejai visko duoda paragaut.mano poziuriu tai labai gerai. pvz nebutu dirt2 ,ir is kur dar tada zinotume apie visas bajas ir kitus dalykus, is niekur,nes niekas kitas nekuria ta kryptim.

Nu ir vistiek dirtas skaitosi ir baja ir rallycross ir trecdalis ralio, bet aš tikėjaus, kad dar išlaikys dalį buvusių ralių, richard burns ir cmr, o vat dabar nėra normalaus ralio, išskyrus ta wrc 2010 su kvailu valdymu. Baja tai ir tegul būna bajos žaidimuose ar kituose maišytuose (įvairių žanrų), bet kam reikėjo kišyt i cmr serija, jaučiu būtų Colin Mcrae' us nežuvęs, per tą nelaimingą avariją, tai ir toliau tęstūsi tikra cmr serija, o ne tik ženkliukas Dirt' uose kampe kurio jau nelabai kas pastebi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir vistiek dirtas skaitosi ir baja ir rallycross ir trecdalis ralio, bet aš tikėjaus, kad dar išlaikys dalį buvusių ralių, richard burns ir cmr, o vat dabar nėra normalaus ralio, išskyrus ta wrc 2010 su kvailu valdymu. Baja tai ir tegul būna bajos žaidimuose ar kituose maišytuose (įvairių žanrų), bet kam reikėjo kišyt i cmr serija, jaučiu būtų Colin Mcrae' us nežuvęs, per tą nelaimingą avariją, tai ir toliau tęstūsi tikra cmr serija, o ne tik ženkliukas Dirt' uose kampe kurio jau nelabai kas pastebi.

na Dirt1 dar pats McRae ir padejo kurt,juk jis pats ir buvo tuose extremuose.ralis jam buvo per mazai extreme,ten varte visas masinas,medzisu skyne ir pan. pasidomejus daugiau apie McRae arba bent jau kiek is Drit2 apie ji pasako ir parodo,tai ten jis ir pradejo ta visa ju extreme lyga tokia kaip ir,rali jis pats iskeite i labiau extreme sporta. beje Dirt1 buvo neimanomas bent jau man lost su tokiu mediniu valdymu,negalejau patiket as,todl ir negalejau pacio zaidimo lost isvis.raliu nelabai kas kurs matyt daugiau. WRC ant ps2 buvo geri zaidimai, WRc 2010 kazkoks weirdas ziauriai ,jo tikrai su tokiu valdymu ir grafika kazkaip akis bado po kitu racingu prisedus,netike trasu tie bardiurai tai nekenciu isvis.

is Dirt3 tikiuosi daugiau nei is Dirt2 ,na juk ir gausim daugiau. ko dar noret. ralius kuria tie kas licenzija tam turi ,ir tai ..pvz GT5 netgi turi,bet ten ralio irgi bus kelios trasos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta baja tai nežinau... nelabai man ji, yra kam patinka tai gerai. Man norėtųsi daugiau ralio, kaip ir senesnėse dalyse buvo, bet kaip matom to jau nebebus... Dirt3 tikiuosi bus daug daugiau trasų, ne vien tik Švedija ir dar keletas, reikia visokių tikrų ralio trasų. Ko Dirt 2 pasiilgau tai Japonijos, kas ją sugalvojo išvis išimti iš konteksto? Nesugebėjo lietaus padaryti ar ko? Dirt2 vien gražus oras nėra lietaus ar kažko panašaus vien dykuma vos ne važiuoji (Malaizija buvo išimtis bet ir tai viena trasa) Dirt 3 keliu aukštus reikalavimus, nes Dirt2 daug ko nebuvo ko aš norėjau :thumbsup4: Iš video matom kad tuos lūkesčius mano patenkins, jeigu nesugadins visko :D

 

Kategoriškumas? Jeigu nepatinka baja ar dar kas iš tokių tai prie ko čia tas kategoriškumas? :D Dalis nori ralio, nes senai jau gero nesam gavę (rimto), kuria tik kas daugumai patinka, kas suprantama iš kūrėjų pusės. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo rimtai Japonija plius GB budavo pacios sunkiausios trasos , dauk nervu istampyta tose trasose, nes ten budavo visad slapia, siauri keliukai, ir gaudai ta masina belenkaip maigydamas migtukus :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kris Meeke Driving DiRT3 [HD]

:ph34r: kazkas nenormalaus, o ta zaidimu kede tai is vis ........, gerai butu toke isigyti, ten sone kazkokios panos su Xboxu ir dauza =]] bet aisku kaip panos vos pavaziuoja =]]]

DiRT 3 Extended Developer Q&A: Part 1 - Rally (HD)

Redagavo res5ect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos