tomas445

NBA 2K11

Rekomenduojami pranešimai

Pabandysiu trumpai apzvelgti kiek teko cia pazaisti :P

 

Visu pirma pradekim nuo to, kad 2k10 buvusios pagrindines bedos - frame dropu nebeliko :P Asmeniskai man iskart bloga ispudi paliko meniu.. Sunku dar priprast, nuo 2k10 laiku, kuris man zymiai buvo idomesnis ir dailesnis :rofl: Taigi kaip ir minejau AI labai pakeltas, beveik kiekvienas toks abejotinas pasas virs galvu per visa aiksteles ploti pasibaigia perimtu kamuoliu arba pasai labai arti esanciam zmogui taippat. Aiksteleje vaizdas paivairejas, nera ataka po atakos lygiai tokiu paciu, taipogi ir ginybos stilius vis pasikeicia, kartais dvigubina, kartais zona. Aisku tas pasunkina zaidima, bet mano manymu tai tikrai zingsnis i prieki :) nebera tokiu bajeriu, kad esantis laisvas centras kuris nepataiko tritaskiu, taip lengvai ir pataikys budamas laisvas. Zaidimo slideriai tikrai dabar zymiai reliau atrodo, nei buvo 2k10. Valdymas panasus i 2k10 tik nebetoks kampuotas, nes atsirado DRIBLINGAI normalus! Pilnai man nepavyksta dar ju imantrybiu perprast, bet pirmoji diena, ko noret.. :) Animacijai truputi pagaileta laiko, nes matosi neatslifuotu vietu, kartais kampuotu vaizdu ar sokejas , kuriu judesiai kaip "kazka" i kostiumeli ikrovus :P Bet ties gameplay paciu padirbeta gan neblogai. Zaidima prabandyt per pusvalandi nelabai ir imanoma, kad izvelgtum visus + ir -, beto like pora svarbiausiu modu kuriu dar neteko isbandyti, kaip My player ir Jordan challenge :) Pirmas ispudis gana neblogas, bet viskas islenda i pavirsiu eigoje kaip ir buvo su F1, bet tikiuosi isbandzius visus modus, zaidimo idomumo kreive kils tik aukstyn :) Taigi, komanda, kontrolerius i rankas ir driblinguojam ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žino kas gali būti. Įrašant Ties 45% išmeta errorą (Failed to read from file). Du kompaktus jau sugadinau. abu kartus tas pats Siunčiausi iš Linkomanijos. Niekada nebuvo nieko panašaus.

 

Gal yra kokia programa kad patikrint ar nesugadintas failas?

Redagavo Matoxas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žino kas gali būti. Įrašant Ties 45% išmeta errorą (Failed to read from file). Du kompaktus jau sugadinau. abu kartus tas pats Siunčiausi iš Linkomanijos. Niekada nebuvo nieko panašaus.

 

Gal yra kokia programa kad patikrint ar nesugadintas failas?

Iš LM daugelis siuntėsi ir pažįstu bent du kuriems viskas veikia.. Čia ne faile problema o su tavo įrašymo priemone.. Gal lazeris paseno , pavargo :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas veikia, siunciau is LM, matyt bus blogas pats kompaktas arba jau dvd kepykla paejus :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Man išmeta Cyclic Redundancy Check Errorą. Gal kas žino kaip sutvarkyt?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kleizos reitingas tik 55 ??!! vienam video maciau

Taip, tik toks, bet man tai koks skirtumas ;) vistiek jis gerai losia, kai losiau su raptors tritu primete :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tik toks, bet man tai koks skirtumas ;) vistiek jis gerai losia, kai losiau su raptors tritu primete :mellow:

na zinai, siek tiek juokinga, nes jis,greiciausiai, starte los ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na zinai, siek tiek juokinga, nes jis,greiciausiai, starte los ;)

jis ir losia starte :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na zinai, siek tiek juokinga, nes jis,greiciausiai, starte los :mellow:

Facebook'e 2K sako, lai Kleiza įrodo, kad mes klydom. Tiesa. Yra Live Roster'iai, pakils ir reitingai, jei gerai žais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai apzvelkim My Player moda :mellow:

 

Visu pirma kas labiausiai krito i akis, tai naujasis skydelis, kuriame matai savo performance'a, statistika ir kiek tau truksta iki kito grade'o. Man tai tikrai vienas is geresniu atnaujinimu netgi visame zaidime, nes nereik lyst i meniu ir ten ieskotis kiek tau ko truksta ar nervuotis ir tiketis , kad "va dabar tai jau tikrai is A turesiu A+", o jo kaip nera taip nera... ;) Zaidejo sukurimo meniu lyg ir nieko ir naujo nera, nors ka ten naujo ir prikursi... Aisku noretusi tarkim nauju tatuiruociu, bet nera tai nera, be ju isgvensim ;) Kas labai pradziugino tai , kad yra vizualus draftai, nereieks ju pirkt uz MS points, kaip reikejo 2k10.

 

Beto uz pasiekimus gausime jordano batus kurie duos tarkim +3 skill speed'o ir tt.;) Drill'sai irgi pasunkejo, nes tarkim shooting'e metysi pries kita zaideja ir turesi kuo daugiau zonu "okupuot" taikliais metimais ;)

 

Pats gameplay istikro sunkus, nes dengiamasis vis bando ikirst i laisva plota ir gaut kamuoli, o tu pagal ji turi irgi lakstyt, tad pasiruoskit itemtai ginybai :P Puolimas siuo aspektu irgi neatsilieka, nes komandos draugai juda po aikste, ikirtineja i baudos aikstele ir bando isdraskyt ginyba, o ne tiesiog pakeles ranka laukia kamuolio ar stovi prie tritaskio kaip buvo 2k10. Pagaliau nenuimineja tavo grade'o uz tai, kad palieki laisva savo dengiamaji, nes 2k10 kai uzstrigdavai uz teisejo, kuris stovi uz galines linijos tai is A grade po vienos atakos ir su C sugebedavai i puolima gryzt, bet dziaugtis taip greit nereiktu, nes paliktas laisvas dengiamasis tikrai nepasigailes ir nubaus, tikrai taip.. ;) Vienintelio dalyko nesuprantu kodel neistaise, tai goaltending'o, nors kamuolys jau atsokes nuo lanko ir tu ji bandai nusiimt vistiek svilpia goalteanding'a, kas kartais rimtai sunervuoja...

 

Galiausiai pasakysiu, kad My Player modas nebus lengvas pasibegiojimas po aikstele, reiks dirbt tikrai sunkiai lyg tikroj sporto salei, nes xebra stovinti aiksteleje kovoja del kiekvieno kvadratinio centimetro :P Posakis "Per kancias i zvaigzdes" cia tikrai tiktu :P Taigi sekmes kylant!

Redagavo Shotgun

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau, Shotgun, nebenumusa pazymio uz tai, kad tavo zmogus imeta ar kaip? :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau, Shotgun, nebenumusa pazymio uz tai, kad tavo zmogus imeta ar kaip? ;)

Ne, nenumusa uz tai kad tu ji palieki laisva, bet esme tame, kad jis 99% kad pataikys, 1% lieka jai tavo komandos draugas nublokuos :mellow:

Redagavo Shotgun

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Facebook'e 2K sako, lai Kleiza įrodo, kad mes klydom. Tiesa. Yra Live Roster'iai, pakils ir reitingai, jei gerai žais.

Gal kas zinot ar su silver leis rosterius atsinaujint ar reikia gold? Na 2k10 gal kas bandet kaikada? Ir dar kaip manot ar padideja tikimybe gauti bana jei esi zaides zaidima pries isleidima ir tarkim kompe kokie seivai yra ar pats zaidimas irasytas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zinot ar su silver leis rosterius atsinaujint ar reikia gold? Na 2k10 gal kas bandet kaikada? Ir dar kaip manot ar padideja tikimybe gauti bana jei esi zaides zaidima pries isleidima ir tarkim kompe kokie seivai yra ar pats zaidimas irasytas.

Taip leis ir bana gauti galimybe yra visada :mellow:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos