blindside

Devil May Cry 3: Dante's Awakening ir Special Edition

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

 

Nusistebėjau kaip tokios temos nėra, DMC serija tikra hardcore action :D

Diskutuojam apie šį geimą, aš asmeniškai ne action megėjas bet šitas geimas tikrai mane sužavėjo, visi kurie mėgsta pažudyti demonus ir pasiklausyti sunkaus roko bei būti gero siužeto liudininkais tegu nusiperka šitą žaidimą. Tikrai patariu. Čia humoro daug daugiau nei ankstenise dalyse, nes Dante čia dar jaunas ir nenuskriaustas gyvenimo.

 

Taip pat yra dar vienas DMC papildymas tai "Special Edition" kur gaunate pavaldyti Dantes brolį Vergilą ir pasišvaisyti su katana. jeigu norite kelias dienas pasijusti kietas "subinių spardikas" tai šitas geimas jums.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo cia unreal actionas :D ,turejau pirma paprasta versija,paskui ir SE atsisiunciau,gera muzika,geri juokeliai,nesustojamas veiksmas,special judesiai,gaila kad anime padare ne toki gera kaip tikejausi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo anime dar kuriamas ir visai normalus pasirodė, tikras veiksmas dar tik prasidės, tai tik reikia palaukti.

Na žaidimas man irgi lb patiko, tikuos kad DMC4 irgi nenuvils, nors per DMC galima padaryti tikrai įspūdingų judesių, bet kažkaip kai gali demoną primušt ir paprastai per daug nesimaivydamas tai kam reikia to style, gerai kad dar style points sugalvojo tai tada jau kažką geresnio bandai sugalvot :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo anime dar kuriamas ir visai normalus pasirodė, tikras veiksmas dar tik prasidės, tai tik reikia palaukti.

Na žaidimas man irgi lb patiko, tikuos kad DMC4 irgi nenuvils, nors per DMC galima padaryti tikrai įspūdingų judesių, bet kažkaip kai gali demoną primušt ir paprastai per daug nesimaivydamas tai kam reikia to style, gerai kad dar style points sugalvojo tai tada jau kažką geresnio bandai sugalvot :D

siaip anime kuom nepatiko,tai kai jau reikalas daeina iki kovos,tai ji baigiasi per kelias sekundes,ir niekad nebuna Dantei per sunki,kazkaip noretusi tu judesiu pamatyt jo daugiau,kapojimu,o cia taip nelabai ta rodo,uztat daug kalba visi :D

o del zaidimo,tai na jo del tu judesiu tai jei dar turi joistika su turbo galimybe,tai padarai saudyma ant turbo,pasiimi pistoletus ir eini nesustodamas,geriau uz visus kitus ginklus buna,tai irgi buna nelabai idomu tas dalykas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trečias ar ketvirtas mano žaidimas tai ant PS2. Paliko didžiulį įspūdį ir iki kolkas laikau jį geriausiu žaidimu, kurį tik esu žaidęs. Siužetas, visa istorija, geimplėjus man buvo tiesiog perfect. Tikrai dar ne kartą žaisiu šį žaidimą.

 

Kas dėl anime, tai jo bus tik 12 epizodų, o dabar jau yra 9 ar 10, tad nemanau, jog per pora epizodų Dante spės pasikeisti. Nelabai patiko man anime ir neužkabino, nes padarytas pagal pirmąjį (atrodo) Devil May Cry bei visas anime gaunasi kaip koks detektyvas - niūrus, gan ramus. Norėtusi, jog viskas būtų taip, kaip DMC 3 - daugiau skerdynių, veiksmo, smagių frazių ir Dantes optimistiškumo.

 

Tai tiek. Labai norėčiau sumesti DMC4 ant PS3.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trečias ar ketvirtas mano žaidimas tai ant PS2. Paliko didžiulį įspūdį ir iki kolkas laikau jį geriausiu žaidimu, kurį tik esu žaidęs. Siužetas, visa istorija, geimplėjus man buvo tiesiog perfect. Tikrai dar ne kartą žaisiu šį žaidimą.

 

Kas dėl anime, tai jo bus tik 12 epizodų, o dabar jau yra 9 ar 10, tad nemanau, jog per pora epizodų Dante spės pasikeisti. Nelabai patiko man anime ir neužkabino, nes padarytas pagal pirmąjį (atrodo) Devil May Cry bei visas anime gaunasi kaip koks detektyvas - niūrus, gan ramus. Norėtusi, jog viskas būtų taip, kaip DMC 3 - daugiau skerdynių, veiksmo, smagių frazių ir Dantes optimistiškumo.

 

Tai tiek. Labai norėčiau sumesti DMC4 ant PS3.

jei patiko DMC3,siulau ismeginti Onimusha 2,3 ,man asmeniskai patiko labiau uz DMC3, geriau padarytos kovos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kad rokas tik pirmam kambary groja..Paskui kazkur dark wave techno tolimesniuose kambariuose..Saip zaidimas labai patiko ipac suzavejo tas klounas :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na pats zaidimas sawo istorija tikrai itraukentis, bet labai durnas waldimas ypac kameru man jis patiko nors daejau tik iki trigalvio suns ir jo njkaip nenugaledawau tik del kameru.Ir dar nlbai supratau tawe pradzioj papjauna o potu tu wel gywas ten praeity rodo ar ka nedaejo man :)

O seip zaidimas labai geras BloodRayne ir BloodRayne2 gal kiek ir kitox zaidimas negu DMC

Redagavo Gintarinis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmmm regis ydomus zaidimas ;) db teks isbandyt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o pagal visa storyline'a kuria dali as tureciau prima prazaist??? (girdejau kad pirma dalis nereiskia kad pirma storyline'o dalis)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant PS3.

 

Siūlyčiau jeigu pagal storyline'ą tai žaisti taip:

DMC3, DMC, DMC2.

 

Šeip DMC pirma dalis kiek girdėjau geriausia, bet neteko žaisti.. tik DMC3 ir DMC2 lošiau ;>

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O DMC4 ant ps2 bus ar ant ps3?

DMC4 tik ant ps3... o DMC4 žaidimas visiškai nesužavi... sakoma, kad kūrėjams atsibodo kurti Dantes kietumą ir sukūrė kažkokį pašlemėką NERO (ne burning room ;)), nors sakoma, kad ne visos paslaptys dar atskleistos... Pirma- trečia dalys įdomesnės ir labiau užvedančios, nors DMC4 žymiai geresnė grafika. Tai tiek

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bent žaidimas išlaikė savo geimplėjų, ne kaip kurie kiti ...kaip RE..

Na tai, aš tai nžn, man tai tas pats Dante ar Nero koks ten .. dar neaišku kas bus, bet kai žiūri video du vyrukai yra Dantės stilių pasigavę ..tai what the hell ..svarbu pasidraskyt :D

 

Ir P.S manau, kad jeigu tai tiesa, kad nebus Dantės, tai gal jie tyčia kitą charą kuria kad nenudergtų Dantės, juk jis kietas, toks jo įvaizdis.. bent gal nepamatysim kaip jis klūpčioja kažkam po kojų. (:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos