marchiusm

Žadimų leidėjų TOP

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, būtų idomu sužinoti Lietuvos game'erių mėgiamiausias žaidimų leidėjų kompanijas. Tad apie tai ir noriu išdėstyti savąją nuomonę, bei lauksiu Jūsų pasisakymų.

Prieš 10 metų, žaidimų rinkoje viešpatavo EA kompanija. Praktiškai visose žaidimų grupėse jų leidiniai ėmė pirmas vietas. Age of Empires, NBA live, FIFA, NFS, Battlefield, Medal of Honor ir t.t... Tokie leidiniai leido drąsiai teigti jog EA vienvaldė lyderė žaidimų pasaulyje. Bet dabar mano nuomone pasikeitė. Ir pabandysiu išskirti tą kompaniją, kurios leidinius aš visuomet išbandau ir turiu savo kolekcijoje.

1st person SHOOTER

Tai yra tik mano nuomonė ir aš niekam jos neperšu, tačiau aš esu realistiškų ir suteikiančių laisvę žaidimų fanatikas. Dėl milžiniško populiarumo visame pasaulyje negaliu nuvertinti Qake'o ar Counter Strike'o, tačiau mažiausiai šiuose žaidimuose buvo tikroviškumo. Gal dėl to, mano Nr.1 pasirinkimas -Tom Clancy's: Rainbow Six. Vien pirmojoje dalyje žaidėjas turėdavo tokią pasirinkimo laisvę, kad net sunku būtų dabar glaustai aprašyti. Man iš pirmojo šio žaidimo leidinio labiausiai įsiminė teroristų užgrobto lėktuvo šturmavimas. Gaila kad dingo iš dabartinių šio žaidimo serijų galimybė pasirinkti strategiją. Kur nori išdėstai sniper'ius, prie lėktuvo priartėti gali kuro automobilio priedanga, į lėktuvą įėjimų taip pat begalės. Žinoma, jei esi mėgėjas tų žaidimų kuriuose nuo priešo kulkų išsisukt gali šokinėdamas į visas puses, tai šie žaidimai tave užmigdys. Tad šaudyklių kategorijoje aš pirmą vietą atiduočiau UBISOFT kompanijai. Rainbow Six: rogue spears buvo vienas pirmųjų žaidimų pritaikęs kūnams kaulinę sistemą.

Antroje vietoje skirčiau ACTIVISION vien už visą nuostabią Call of Duty seriją.

 

Nelabai gal galima lyginti šiuos žaidimus, bet aš šią kategoriją pavadinčiau ACTION, ADVENTURE, 3d person SHOOTER.

Vėlgi „senoji“ Lara Croft ir kompanija EIDOS nusipelno tikrai puikių žodžių. Tomb Rider, dabar Jast Cause2 t.y. Leidiniai kurie kelia kartelę konkurentams. ROCKSTAR GAMES su Grand theft auto leidiniais taip pat yra Top'uose. Tačiau vėl, pirmąją vietą skirčiau UBISOFT. Esu didelis TomClancy's: Splinter Cell gerbėjas. Natūralu, kad 2010-04-13 yra viena laukiamiausių dienų. Jau pirmasis Splinter Cell leidimas buvo pripažintas geriausiu žaidimu. Galimybė priešus įveikti tyliai, 1 by 1 yra tikrai puikus šio žaidimo bruožas. Juk tai kaip ir filmuose, kiek galima žiūrėti į Briusą Willisą kur vienas atsistojęs vidury lauko prieš 100 priešininkų po kovos išeina nusibrozdinęs ranką. Tad pirmąją vietą vėlgi skirčiau UBISOFT, nes vos nepamiršau ir neįtikėtinai nuostabaus Assasins creed žaidimų serijos. Antroji ROCKSTAR GAMES, už tai kad pirmasis GTA buvo pirmasis mano žaistas žaidimas ant PC, už tai kad jie supranta suteikiama laisvė žaidėjui pasirinkti ką jis nori daryti duos puikių rezultatų pardavimuose. Ir dar už tai, kad turime galimybę iš neturėjimo ką veikti įsijungti GTA ir po milžinišką miestą lakstyti ir daryti nesamones.

 

STRATEGY

Šis žanras yra vienas mano mėgstamiausių. Age of Emipers, Heroes of might and magic, Commandos, Total war serija, bei Industry giant2. Šiuos žaidimus karts nuo karto vis nepatingiu įsirašyti į PC ir smagiai praleisti laiką.

Naujieji strateginiai žaidimai kaip UBISOFT'o End war turi savų pliusų, turi naujovių tačiau nėra tokie „kabinantys“. Daug vilčių teikia būsimasis UBISOFT'o leidinys R.U.S.E. Tikriems strategijos mėgėjams jis turėtų patikti, bet remtis tik traileriukais negaliu.

JoWooD Entrertainment išleidusi Industry Giant2, asmeniškai man, yra kompanija išleidusi geriausią ekonominės strategijos žaidimą. Visi tycoon yra neblogi, tačiau esi įspraudžiamas į rėmus. O štai šiame žaidime, gali pasirinkti kokią pramonės šaką nori vystyti: mediena, baldai, statybos įrankiai bei medžiagos, maisto, gėrimų, popieriaus, rūbų, auto, kavinės, juvelyrikos, buitinės technikos ir t.t...

Kompanija EIDOS su leidiniais Commandos, buvo viena mėgiamiausių mano sąraše. Gaila kad ši žaidimų serija nutrūko.

AOE – nereikia net komentarų.

3DO leidinys – Heores of Might and Magic ne vieną naktį pavertė bemiege.

Kaip ir minėjau anksčiau, nežavi manęs visi Warcraft'ai ir t.t... Tad pirmąją vietą net nežinau kuriai kompanijai skirčiau. Todėl kad pirmoji vieta mano valia būtų atiduota visai TotalWar žaidimų serijai. Nuo Shogun iki Napaleon. O prie šios serijos prisidėjo tiek SEGA, tiek ACTIVISION.

RACING

Vienvaldė lyderė šiame žanre man yra CODEMASTERS. Žinoma pirmieji NFS buvo geri, tačiau laikui bėgant atsibosta tas faktas kad EA nesugeba ištaisyti vienos esminės klaidos šiuose žaidimuose – automobilio ir trasos bortų milžiniškos traukos.

Richard Burns rally – taip pat geras tikroviškas bei labai sudėtingas game'as.

Tačiau CODEMASTERS, mano nuomone, lenkia savo konkurentus keliai žingsniais. Colin'o pirmosios dalys, vėliau Dirt, Grid ir Dirt2. O štai šiemet turėtume sulaukti ir F-1. Žinant kokie buvo ankstesni šios kompanijos leidiniai F-1 turėtų būti įspūdingas.

SPORT

Krepšinis mano mėgstamiausia sporto šaka. O šio žanro žaidimus aš žaidžiu nuo pirmojo EA SPORTS kūrinio išleisto 1994 metais – NBA live 95. Ši kompanija kiekvienais metais, žingsnis po žingsnio, žengė link to ką turime dabar. EA SPORTS buvo vienvaldė lyderė iki pasirodė 2k SPORTS žaidimai. Tiesa Microsoftas 1999metais išleido tikrai konkurencingą leidinį – NBA inside 2000. Tiek 2k, tiek EA kasmet nepateikia itin stulbinančių naujovių, dabar telieka laukti kol ir šiuose žaidimuose bus panaudoti fizikos varikliukai. Vienintelis pranašumas kurį turi 2k SPORTS – animacijos. Jos yra puikiai suderintos, jų yra begalės ir tai padaro žaidimą plastišku ir vientisu. Paspaudus šuolio mygtuką, visų pirma paleidžiama pasiruošimo šuoliui animacija, paskui šuolio ir nusileidimo. Tai suteikia daugiau realistiškumo. Štai EA leidiniuose – paspaudei šuolį, tai iš karto animacija nutrūksta ir peršokama prie šuolio.

Apie kitas sporto šakas nelabai ir galiu ką pasakyti. FIFA, Madden NFL taižaidimai kuriuos karts nuo karto pasileidžiu, bet esu lietuvis ir mano religija – krepšinis.

Tad pirmąją vietą skirčiau – 2k SPORTS.

FIGHTING

Tikrai nesuprantu kodėl pasaulis kraustosi iš proto dėl tokių žaidimų kaip Street Fighter ir pan. Panašūs buvo ir leidiniai: Virtual Fighter, Tekken. Pagrindinis šių žaidimų minusas, žvelgiant mano akimis,- galimybė krentantį priešininką „prikelti“ naujam kritimui trenkiant jam.

Todėl pereisiu link tokių EA SPORTS leidinių kaip FNR3, FNR4 ir THQ – UFC 09. Pastarasis žaidimas turėjo būti neįtikėtinai smagus. Bet aš labai nusivyliau. Kiek teko domėtis, THQ kompanija naujame leidime žada ištaisyti savo kūrinio spragas. Bet jei nesugebėjo to padaryt per galybę savo WWF leidimų, tai kažin ar animacijos bus sutvarkytos ir UFC 10. Pagrindinis minusas – animacijos. Štai varžovai maigo mygtukus be perstojo, animacijos trūkinėja. Palyginus su FNR4 tai yra didelę spraga tarp šių žaidimų išleistų beveik tuo pačiu metu. Jei žaidėjas atlikdamas smūgį gauna pats, animacija peršoka į smūgio priėmimo animaciją. Susidaro įspūdis, kad žiūri komiksus. Įdomu ką pateiks EA SPORTS savo pirmajame MMA leidinyje.

Tad šio žanro žaidimuose pirmąją vietą skirčiau – EA SPORTS už muštynių žaidimų kartelės iškėlimą įdiegiant fizikos varikliuką.

 

Apibendrinant, viena geriausių kompanijų asmeniškai man yra UBISOFT. Jos leidiniai pasižymi ir tuo, kad nepamirštama splitscreen funkcija. SC conviction šią galimybę taip pat turės, kaip ir nuostabių mod'u kaip kad terrorist hunt ir pan.

Dar kartą noriu pasakyti kad tai yra tik mano nuomonė ir lauksiu Jūsų pasisakymų ir komentarų ne vien tik apie naujausius žaidimus o ir apie senesnius kurie tikrai yra verti kad jusoprisimintumėme.

 

Gerų švenčių visiems.

Redagavo marchiusm

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tavo nuomone sutinku 100%. Jeigu buciau rases toki teksta, butu beveik tas pats. Dievinu Ubisoft'o kurinius, POP, AC,SC,RS,GHost Recon, Beyond Good&Evil ir t.t.... Eidos yra lb geru zaidimu, kaip Hitman, Lara Croft, Deus Ex. Capcom neblogi (nevardinsiu visi zino :)). Strategijai dar reikejo Westwood prideti. Jug C&C serija, tikras lobis!!

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas liecia jrpg tai square enix, fps tai ea. racing tai gt serijos kurejai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tavo nuomone sutinku 100%. Jeigu buciau rases toki teksta, butu beveik tas pats. Dievinu Ubisoft'o kurinius, POP, AC,SC,RS,GHost Recon, Beyond Good&Evil ir t.t.... Eidos yra lb geru zaidimu, kaip Hitman, Lara Croft, Deus Ex. Capcom neblogi (nevardinsiu visi zino :)). Strategijai dar reikejo Westwood prideti. Jug C&C serija, tikras lobis!!

Kaip aš galėjau pamiršti Hitman seriją? Tai vienas mano mėgstamiausių žaidimų. Ko dabar trūksta kuriamuose gameuose, kuriuose tu turi "nuimti" taikinį, tai pasiruošimo tam procesui. o Hitman'as tai turėjo. Pirmojo šio leidinio antroje misijoje berods, buvo toks dalykas, kad turėjai nepastebėtas nusigauti ant pastatop stogo, ten iš savo lagaminėlio susirenki sniper šautuvą ir lauki tinkamo momento.

Beje, Ubisoftas žada papildyti Tom Clancy's leidinių sreirja su nauju Ghost Recon. Kas man labiausiai patinka UBISOFT kūriniuose (ir ką pamiršau paminėti) neužmirštamas splitscreen mode, bei terrorist hunt mode. Tarkim Bad Company 2 fizika ir enviroment destruction'as yra smagus. bet campaign mode nė velnio nepasismahginsi ir nepsinaudosi tomis galimybėmis. Nežinau ar čia tik man taip "pasisekė", tačiau visą tą geimą perėjau o C4 turėjau tik 4 vnt per visą gameplay. Žinoma akcentuota viskas į multiplayer bet pamirštama kad ne visi naudojasi XBL. Smagiausia kad UBISOFT splitscreen neatsisako ir akcentuoja tai, kad NEŽADA atsisakyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekada per daug nesigilinu į tai, kas kūrėjas ir kas leidėjas (o tai beje yra visai skirtingi dalykai), nes kaip ir bet kur kitur, vardas dar nieko nesako. Kartais visai nežinoma kompanija pagamina šedevrą, ir tiesą pasakius tai nėra stebūklas, nes neturint garsaus vardo, reikia pasiūlyti rinkai kažką įspūdingo, kuo galėtum užsitarnauti pripažinimą. Tuo tarpu garsios kompanijos, užmigusios ant laurų, dažnai pasiūlo mums "chalturkę" ar net seną produktą, įpakuotą į naują apvalkalą (pvz.: visokie sportai) tam kad galėtų užsidirbti papildomų $. Ir neretai "garsenybės" pagamina totalų šū*ą.

Žodžiu niekada nesupratau ir nesuprasiu tų žmonių, kurie užsiciklina ant kažkokio "brando" (ar tai žaidimai, ar tai rūbai, ar dar kažkas..). Manau reikia žvelgti kiek plačiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar gerus zaidimus DICE leidzia. :) Mirror's Edge, Metro 2033 ir t.t. :) Labai laukiu Mirror'so pratesimo. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos