WhyOrWho

Ar imanoma taip numest svorio?

Rekomenduojami pranešimai

Geriausias svorio metimui yra kardio , begiojimas , dviracio minimas ir pradek lankyti baseina nors savaitgaliais plius dar buna baseinuose ir pirteles kurios isvalo kuna . Aisku dauk ka sudaro ir maistas. Viska pradek po truputi kad nesikankintum ir raumenu neskaudetu o veliau kai pamatysi rezultatus pamatysi lb patiks toks sportas .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Omg varge.. ZMOGAU KREIPKIS PAS GIDITOJUS, nueik pas diatologe tegul sudaro dieta , nes cia toks svoris tavo amziui lb kenkia , priskirs baseina , lengvaje atletika pradesi kardio daryt po biski po biski ir istirps ta mase zmogau pas tave virsvorsi bent +40kg kaip tokiam amziuje.. zinoma priklauso dar nuo ugio. Zmogau tikrai atsilenkimais , atsispaudimais nieko nepasieksi nesusitvarkes mitiba , nes tesiog juos sunkiai padarys ir jie tau jokios naudos neduos. Tave turi koks treneris verst daryt nes pats pajautes sunkuma po savaites mesi ir toliau svoris auks. Ir saip kompleksas kad storas esi tau pades nes zmogau jau cia nesvaikas svoris.. pas mus klasiokas 17metu stasius ar 90kg sveria ir taip zmogui ligos , gomurys kaip varles o tavo amziuje nzn kaip turetum net atrodit. Ir pradek zmogau ir saltuoju sezonu koks baseinas tau butu pats geriausias variantas nes ta vasra tuos 3 men nieko nepasieksi. O ziema yra pats geriausias laikas kardio daryt (kokioj saleij) nes vasara tau su tokiu balastu sunkiai bus pabegiot... Pats buvau storas ar 50-55kg budamas ar 15metu pradejau karate lankyt istirpo per pusantru metu kaskur ta mase iki 40-45kg.

 

Blogiausiu atveju dabar bent kokia wii isigyk bent kaskiek pasportuosi savo megstama pramoga . Ir butiniausiai reikia tevams sakyt kad maziau sertu taip nesvaikai , ar bent pats stenkis maziau junk food est...

Redagavo Nourishing

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo as irgi laukiu "normaliu' oru. Nes per tokius vejus neymanoma normalei pabegiot. Dabar man 14 sveriu ~60kg, ugis nzn ~160, senei tikrinaus. Nesu jau ten toks "BIg Ben", bet vistiek.... Dar pradejau tapyt, tai maziau valgau, junk food isvis beveik nieko. Anksciau truputi begiojau su sese, bet ta pasisiko, tai nieko nesigavo. Na si pavasari ir vasara tai rimtai begiot pradesiu!

Redagavo Shock

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai būdamas 13 metų kokius 37kg sveriau max, o čia 80, tai nežinau, nežinau :D

Kiti pridavė daugiausiai patarimų, tad pradėk mest svorį ir kuo greičiau :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats buvau storas ar 50-55kg budamas ar 15metu pradejau karate lankyt istirpo per pusantru metu kaskur ta mase iki 40-45kg.

Koks cia storas? 15 metu budamas, jei ugis 1.70 tai normalus svoris 65kg turetu kazkur buti.

 

Nesirgai anoreksija jei tau 16 metu 40kg normalu? :D

 

http://www.medcentras.lt/lt/apie-mus/mdc-p...kaiciuokle-kmi/

 

Irasyk ugi ir svori, su tavo pasakymu 50kg storas. Ten parasys, kad tau reikia pavalgyti.

Redagavo dudeperfect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks cia storas? 15 metu budamas, jei ugis 1.70 tai normalus svoris 65kg turetu kazkur buti.

 

Nesirgai anoreksija jei tau 16 metu 40kg normalu? :D

 

http://www.medcentras.lt/lt/apie-mus/mdc-p...kaiciuokle-kmi/

 

Irasyk ugi ir svori, su tavo pasakymu 50kg storas. Ten parasys, kad tau reikia pavalgyti.

Zemas buvau :D 1.5m dabar tik ar 1.76m~ 65kg , pirmais kmi skaiciuot reikia nuo ugio ,svorio , lities , metu pvz http://supermama.lt/portal/component/optio...per/Itemid,163/ Pats tu anoreksike :D savo duomenis parasyk bet nujauciu su gelbejimosi ratu vaikstai Redagavo Nourishing

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As pats paklausiau cia kaip priaugti svorio.

 

Mano ugis 173

Svoris 60kg

 

Bent 5kg noreciau priaugti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As pats paklausiau cia kaip priaugti svorio.

 

Mano ugis 173

Svoris 60kg

 

Bent 5kg noreciau priaugti.

Arba tuos GainFastus, arba daugiau valgyk ir nejudėk :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas budamas 14m teslius buvau, bet dabar (16metu) normaliai paciam susinormalizavo, zinoma i kacialka pradejau vaikscioti.. 180cm ar kiek ugis , svoris 72kg, KMI 22

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano ugis 174cm sveriu 72kg nezinau man normaliai. Vistiek jug pagal ugi mazdaug ir svoris buna.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaikysteje pats buvau apkunus, "apvalutis" kaip mama sakydavo :D Nekenciau as saves tokio, bet kai sukako 13 metu, per vasara staigiai pradejau augt, o dar ir namuose remontus daremes (as nuosavam gyvenu) tai buvio siokia tokia kacalke :D Dabar esu 14 metu, sveriu ~60KG esu gan raumeningas, (matosi pilvo raumenys :D ). Kaip tavo amziaus, pritariu kitiems (daryti mankstas rytais, begioti, gerti daug vandens). Nebutina ten numesti belenkiek svorio, kai augsi- turetu viskas atsistatyi. Svarbiausia- kad atsisakytum (jei vartoji) visokiu cipsu ir kito slamsto, kurio pats vos kelis kartus per pusmeti pats vartoju. Ir nesigink fizinio darbo- palaipsniui priprasi ir viskas bus ciki :D Ir mergos labiau myles, ir pats sau labiau patiksi.

 

P.S. Jei noresi- galesiu atsiust pradines fotkes ir dabartine :D

P.S.S. As nuo shules gyvenu ~4km, tai jei oras norm visa laika eidavau pesciom su ~10 kg kuprine ar kiek ten... Net ir ziema, mane parveze gal ~5 kartus tik. Svarbiausia neaptingti ir nepasiduot. Tau siulyciau numest iki kokiu ~65kg arba 70. Nes, mano manymu turetu viskas i ugi sueit (kaip man ir buvo), tik zinoma kelis kart i savaite dar pasportuok, kad raumenys neatprastu nuo kruvio, daryk pratimus nugarai, nes man po ilgo laiko nesportavimo ir poto dideliu fiziniu kruviu nezmoniskai nugara skaudedavo.

Redagavo Pa2k3l1s

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As pats paklausiau cia kaip priaugti svorio.

 

Mano ugis 173

Svoris 60kg

 

Bent 5kg noreciau priaugti.

pradedi valgyt normaliai, atsisakai visokiu chipsu ir kt, pradedi lankyt kacialke, po kacialkes atstatai prarastus skyscius ir sociai uzvalgai, taip pat reik miegot ilgiau. Redagavo slc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as 13 irgi panasiai sveriau, tai lyg ir nieko toko nedariau kad numesciau, aisku pradejau maziau valgyt, maziau prie kompo sedziu, vaikstau daugiau, tai dabar greit 16 bus ir sveriu 68kg, ugis 173cm.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai pvz yra 13m. sveriu beveik 70kg o ūgis ~182. Visur vien tik kaulai matosi, bet pilvas yra, vien dėl to, kad visą gyvenimą nedariau atsilenkimu. Vat lankau krepšini ir viskas. Per vasarą sau prisižadėjau daug sportuot ir numest tuos lašinius.

 

Sekmės tau.

 

P.S. Paskaičiavau, KMI 21.

Redagavo Moo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos