Rekomenduojami pranešimai

na matyt negalejo nes 3D versija jau ir taip konsole turi beveik 2x daugiau pixeliu vienu metu pateikt.tai dar split screen nori? . 3D ten ir taip jau du ekranai galima sakyt.

nemanau kad vien del pixeliu kiekio nera 3D splitscreen. Manau trugdytu tiek vienam playeriu tiek kitam. Nes Na ant paprasto tv tu ziuri i viena tv kampa ir tiek o dabar tau papildomu nereikalingu vaizdu pries nosi atsiradines

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

10 min single playerio. kas nori pasispoilint ar siaip paziuret kas kaip,nekreipaint demesio i prasta vaizdo kokybe bei garsa.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geriauses video isvisu kuriu mates dabar :)

Labai daug yra akiu badymas :) tas patiko ir labai daug skirtingu meele, o ne tik vienas meele ir tas pats

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geriauses video isvisu kuriu mates dabar :D

Labai daug yra akiu badymas :D tas patiko ir labai daug skirtingu meele, o ne tik vienas meele ir tas pats

tai jau tikrai. ginklai ir judejimas su ginklu tikrai neturi jaustis per lengvai taip pat. nesvarbu kad dauguma verke ten kad valdymas ne COD buvo. man tas sunkus valdymas buvo labai geras.idomu kaip greitai tu pakeistum taikinius su sunkiu ginklu. ginkla kilnot manau ne tas pats kas pele stumdyt ant stalo ir tai turetu jaustis, taigi gerai kalba aisku. ir sliding labai geras dalykas,kadangi dar tai ir ziema. ir galimybe praslyst pro prieso kulkas labai gera nebej,tada atsidurt staiga prie pat jo ir kol jis nesuregavo daryt meele. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

keliu ruskeliu bicu nuomone apie tai ka jie pamate preview versijoj ,na matyt demo lygi gavo viena.tai tik keliu nuomone ,kuri niekaip nesutampa su mano nuomone, bet visai idomu rusu kalba bent jau isgirst.. :) man ir prie KZ2 neprieina joks COD shh..MW2 tais laikais dar.

 

 

dar vienas KZ 3 per 5 min video. ..5 min beja telpa i 3:40 ..matyt paspaude gerai 5 minutes.. :)

 

Spoiler shit.. :)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Introducing the Killzone 3 Retro Pack

 

Guerrilla’s lifted the lid on the Retro map pack that was announced as part of the Helghast and Collector’s editions of Killzone 3 last year. The downloadable content is also available as a pre-order bonus from participating retailers. The map pack includes two popular multiplayer layouts from Killzone 2, including one of our favourites: Salamun Market. The other map is Blood Gracht.

 

Guerrilla promises you’ll get to see a video comparison of the maps in a couple of days. For now you’ll have to make do with screenshots.

There’s more information after the jump.

 

SALAMUN MARKET

Game Type: Warzone (24 Players)

Description:

One of the largest maps from Killzone 2, Salamun Market has been re-balanced for maximum Killzone 3 carnage. After the Helghast ambush an ISA convoy on its main road, the whole market becomes a Warzone. Nostalgia meets brand-new Exoskeleton combat on this classic multiplayer map!

 

BLOOD GRACHT

Game Type: Guerrilla Warfare (16 Players)

Description:

Months after the nuclear blast that ruined most of the city, Blood Gracht is slowly being reclaimed by Helghan’s strange plant life. But when Guerrilla Warfare breaks out between ISA and Helghast troops, the canals once again run red with blood. The fan-favorite multiplayer map from Killzone 2 makes a triumphant return!

 

Killzone 3 Online Demo Delayed Slightly but…

 

A Killzone 3 online demo was planned to launch today but was unfortunately delayed by just one day. To make it up to the fans of the upcoming PS3 exclusive shooter, Guerrilla Games will be hosting a giveaway for a Limited Helghast Edition of the game.

 

The Killzone 3 online demo will now be available at 1PM EST/10AM PST on Thursday, February 3. The demo was initially scheduled to run until February 14 so the end date has been pushed a day to February 15 as well.

 

Gamers in the online demo will have the chance to win a Limited Helghast Edition of Killzone 3 by playing the demo from Friday, February 4 through Sunday, February 6. Guerrilla games will randomly select 20 players each day to win a copy of the collector’s box.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, Parsiunčiau aš tą KZ3 Open Beta. išbandžiau ir ką galiu pasakyt?! Ankščiau nesu žaidęs jokio Killzone, tai įspūdį paliko dideli, ypač tai kai prasideda mep'as rodo tą kaip ir filmuką, kai išsilaipina komanda arba kai tarkim pralaimi ir priesininkai paiima kaip įkaitus rodo nick'us gali save pamatyt -_- fun atrodo iš šalies :))). Laukia tikrai awesome game'as :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas uzsisake jau si zaidima,rasykit savo psn .danila666.ps .laukia nebloga mesmale))

Redagavo danila666

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik siandien ismeginau k3 beta, 3d tai pasaka buvo, bandziau zaisti su PS MOVE, tai kas kodel sunkiai man sekes su pulteliu geriau zaisti negu su MOVE ,aisku tiesiog priprast reikia prie MOVE, tikrai geras zaidimas bus, kaip ir k2 ^_^ Tik k3 bus zimiai geresnis :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man asmeniskai didelio gero ispudzio beta versija nepaliko pazaidus, is filmuku tikrai geresne grfika atrode ir pan...bet aisku pliusu ir yra..bet kazko daugiau tikejaus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

single player demo kuri buvo prieinama tik pliusam ,bet buvo galima pasimt ir visiem kitiem, tai sony jau isvis iseme dabar single player demo sita.

stai kodel single player yra single player,zaidimo pagrindas,sotry, destrukcija ten kur ji turi but, ivairios smulkmenos kaip skydu numusimas ir pan dalykai , mapo nezinojimas kai begi ir matai ta vieta pirma karta ir nezinai kas bus toliau ir kur tu begsi,ir kas uzgrius ar kur kas nuvirs..jei tiltas sugriuvo vienoj vietoj,nereiskia kad gali visa pastata ten sugriaut,bet kaip tada lostum story jei viska griautum aplinkui?.. ne open world,bet ir nera toks siauras jau.niekur nematau respawn irgi.taigi viskas cool.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Playstation magazine have revealed the review rating for Killzone 3. It got a full 10/10 which is great because it really is a great game.

Killzone 3 Intro

 

jei imt tik intro,tai man KZ2 buvo geriau,na cia idomu ta dukte ten sauniai su suknele,kazkaip keista per Killzone pamatyt dama su suknele..ir per trumpas, aisku daug kalbos kai visada. bet KZ2 buvo stipriau

 

beje youbej jau pasirode zaidimo kampanija.tiem kas neturi arba galvoja ar zaidimas vertas galim pasiziuret patiem.

Redagavo wader

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos