Svečias slash

Final Fantasy XIII

Rekomenduojami pranešimai

kad tu zinotum kaip tu nusisneki ir dar toks genijus tau deda pliusa..

 

downgradint reiskia programine iranga numest i senesne versija

 

portint reiskia perkelt - beto i xboxa lengviau developint, nei ps3 tik tiesiog pinigai daro savo... tuo laba kad ps3 nk is savo 9 branduoliu ir galingesnes vaizdaskes ir nebeparodys apart grand turismo 5, tai vat... vaizdaske ten ne ka galingesne tik procas savo atidirba kad freimai nekristu.. ir developeriai dirba neatmestinai.... galetu tech demo nors kart padaryt nesuprantantiem

ir baigiam ta offtopic..

 

Beto Preorderis ff13 neatsiuncia kelias dienas anksciau ? ps3

Ne į temą

Redcat , dabar uzsipuldamas , Geniju ,(kurio as siaip nevirskinu) , ir aiskindamas ka ps3 gali su savo branduoliais ir vaizdaske ir kad geriau GT5 nieko geresnio grafiskai nepamatysim , atrodei kaip tikras fanboyjus.
Redagavo Shliuzas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Redcat , dabar uzsipuldamas , Geniju ,(kurio as siaip nevirskinu) , ir aiskindamas ka ps3 gali su savo branduoliais ir vaizdaske ir kad geriau GT5 nieko geresnio grafiskai nepamatysim , atrodei kaip tikras fanboyjus.

zinau ir pats taip pamaniau ;D bet as pats uz ps3 istikruju, ir zinau kad spaust galima daugiau ps3, nei boxo, bet nereik jo taip nuvertint kai tikrai nezinot kiek gali. kolkas visi feikina visus palyginumus, nevienodus screenus daro, isvis vienas ryskesnis kitas sviesesnis ir visiem vercia galvot kad tai jau kazkas nezmoniskai lievo, taip nera, beto kaip jau nekarta sakiau boxas nelabai dirba su teksturom transpaterninem ir antialiasingo kartais pagaili labai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad tu zinotum kaip tu nusisneki ir dar toks genijus tau deda pliusa..

 

downgradint reiskia programine iranga numest i senesne versija

 

portint reiskia perkelt - beto i xboxa lengviau developint, nei ps3 tik tiesiog pinigai daro savo... tuo laba kad ps3 nk is savo 9 branduoliu ir galingesnes vaizdaskes ir nebeparodys apart grand turismo 5, tai vat... vaizdaske ten ne ka galingesne tik procas savo atidirba kad freimai nekristu.. ir developeriai dirba neatmestinai.... galetu tech demo nors kart padaryt nesuprantantiem

ir baigiam ta offtopic..

 

Beto Preorderis ff13 neatsiuncia kelias dienas anksciau ? ps3

o kas sake kad man atsiunte as pats nuejau i parde ir nusipirkau tik man rpg nelabai jai netiki gali patikrint ant ps3 susirask vachtangas kaip tik daba draugelis varo o jai ka galesiu ir ant savo uzdet kad ysitikintumet

 

sory as dar naujokas pamirsau pasakyt kad as gyvenu londone

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liuks tiesiog nuostabus, fighting sistema iskart nesumeta ir neduoda vieno tutorialo, viskas po truputi atidengiama ir su kitu tipu priesu daro tutoriala.

viskas saugoma meniu info skiriuj diary berods vadinas ten ar kazkas tokio nepamenu. Pointus kelies tobulindamas kristalus Crystaliseryje, kiekvienam komandos nariui gali kelt po kelis skirtingus lygius, pvz medika, puolejas ir tt, sudarant puolimo strategijas skirtingas kurias gali perjunginet musio metu kiekvienas pradeda veikt savo. vieni bufina ir healina, kiti atakuoja. tai vat ;]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmmm...na grazu grazu..intarpai tikrai vieni isispudingiausiu...kovos idomios kai su laiku vis nauju dalyku gali naudot....idomi kovos sistema,galima butu pasakyti kad lengva,paprasta,padaryta kad daugiau zaideju galetu megautis zaidimu ir per daug demesio neskirti kovom.

bet kodel man palosus sito pora val,norisi kazkaip va perzaist XII ,bei X dalis per nauja.kazkaip man per daug muilo opera,saldus intarpai,kartais bereiksmiai visai.kartais per mazai istorijos pasakojama,per daug kovu,o kartais tiesiog koki saldu intarpa ikisa,hmm saldu aisku ir pan,grazu,spalvinga,ispudinga ziuret...butent ..zaidimas labai idomus tam kas stebi ji, is sono...lyg filma ziuretu...

zaidimo pradzioj kovos per lengvos,per greitos.lyg koki hack and slash lostum,nieko nereikia ,tik viena knopke paspaust pora kartu.

zaidimas naujai geimeriu kartai matyt...

kazkada FF zaidimai tiesiog zavejo,verte zaisti ir nesustot,verte suzinoti daugiau,itraukti ir nepaleisti,ir parodyt kazka nerealaus vizualiai taip pat,bet ne tame buvo esme,pamenu koks buvo FFX kai pasirode ir kai pirma karta ji isvydau ekrane,pamenu koks nerealus buvo FFXII ,tiesiog nerealaus nuotykis...gilus zaidimai,idomi istorija,ne per daug saldi,gyvenimas nera saldus....FFXIII man nera toks kokie buvo ansktesni FF,manau jau ir nebus FF niekada tokie kokie buvo,na ziuresim kitu idomiu dalyku,manau ju tikrai yra dar,orginaliu bei nerealiu.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš techninės dalies idealiai atidirbta ,ko negalima būtų pasakyt apie siužetą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

;] scalman atsigaves :DD pavare apie naujus geimus prabande per savaitgaly :DD
Redagavo redcat

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kovos sistemos paprastumo tai neskubekite su nuosprendžiu. Daugelis apžvalgininku pabrežia, jog pilnai visa žaidimo kovos mechanika atsiskleidžia tik po 10-15 valandu, o iki tol žaidejas yra pastoviai supažindinamas su naujais sistemos elementais. Daugelis taip pat pabrežia kad kovos sistema (kaip bebutu keista) yra vienas geriausiu žaidimo elementu ff13, bet čia žinoma ji tokia tampa tada, kai žaidejas igauna pilna veiksmu arsenala, o taip nutinka salyginai negreitai.

 

Nors dar neteko artimiau susipažinti su ff13 story, aš asmeniškai abejoju, kad ji bus prastesne už 12os dalies politiniu peripetiju pasakaite, su visiškai nereikšmingu pagrindiniu herojumi (taip pat ir jo drauge). Prisipažinsiu, jog ff12 buvo vienintelis žaistas ff serijos žaidimas, kurio neužbaigiau (pražaides ~60+ val.) nes story buvo tokia nuobodi, o pagrindinis veikejas ant tiek nykus, kad man paprasčiausiai visiškai neberupejo kuo visa tai baigsis (nors pati žaidimo mechanika man labai patiko, del to ir ištempiau salyginai nemažai laiko su ff12).

Redagavo Skeith
Ir kada žmones baigs rašyti žargonizmais..... Kaip su SHIT ant sienos...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kovos sistemos paprastumo tai neskubekite su nuosprendzhiu. Daugelis apzhvalgininku pabrezhia, jog pilnai visa zhaidimo kovos mechanika atsiskleidzhia tik po 10-15 valandu, o iki tol zhaidejas yra pastoviai supazhindinamas su naujais sistemos elementais. Daugelis taip pat pabrezhia kad kovos sistema (kaip bebutu keista) yra vienas geriausiu zhaidimo elementu ff13, bet chia zhinoma ji tokia tampa tada, kai zhaidejas igauna pilna veiksmu arsenala, o taip nutinka salyginai negreitai.

 

Nors dar neteko artimiau susipazhinti su ff13 story, ash asmenishkai abejoju, kad ji bus prastesne uzh 12os dalies politiniu peripetiju pasakaite, su visishkai nereikshmingu pagrindiniu herojumi (taip pat ir jo drauge). Prisipazhinsiu, jog ff12 buvo vienintelis zhaistas ff serijos zhaidimas, kurio neuzhbaigiau (prazhaides ~60+ val.) nes story buvo tokia nuobodi, o pagrindinis veikejas ant tiek nykus, kad man papraschiausiai visishkai neberupejo kuo visa tai baigsis (nors pati zhaidimo mechanika man labai patiko, del to ir ishtempiau salyginai nemazhai laiko su ff12).

Ne į temą

hmm..idomu .matai skirtingi poreikiai. man FF12 veikejas buvo pats pagrindinis dalykas del ko losiau zaidima,ir jo drauge. paprastas vaikinukas,ne koks super kietas vyrukas is kokiu ten spec burio ar pan.kiek galima su tais kietais personazais losti,cia dabar gavom visus kietus,nu viena ten kakzoki baili,kuris visko bijo ir ta raudonplauke kuri kaip ir irgi noretu patepti slides kartais.

as iki siol prisimenu beveik visa ff12 istorija,ir bent jau pirmas cutscneas is zaidimo,kas paliko man didziausia ispudi.

 

FF XIII Director - Production Drove Content Decisions, Elements Will Return

 

 

GDC: FF XIII Director - Production Drove Content Decisions, Elements Will Return

 

At Game Developers Conference 2010 in San Francisco, Gamasutra had the chance to speak in-depth to Final Fantasy XIII director Motomu Toriyama about the game. Released this week, the game has drawn both strongly negative and positive reviews and fan reactions.

 

One area of criticism that the game has consistently faced is that major traditional RPG elements that the series is known for, such as explorable towns, are not present in the game that was released.

 

Toriyama chalks this up to a mix of his own personal strengths, the advent of the challenging production required by high definition consoles, and production of the Crystal Tools engine which drives the game.

 

"Personally, the Final Fantasys that I have worked on have been very story-driven, so in terms of the development I wanted to, of course, use my personal strengths which where those," said Toriyama.

 

However, he says that production on the current consoles does not allow the freedom the team has known in the past. "In the Final Fantasys on previous non-high definition consoles, we were able to kind of take everyone's ideas and include them in the games."

 

"I call it a bento box system, where you have all of the different little things in there. So we had minigames or towns were you were able to talk to all of the townspeople. But with the HD console you're not really able to do that because it takes so long to develop," said Toriyama.

 

"If you think about how long it's already taken to develop this game, to have to have included all of those other aspects, it would have been too long. So what we did instead was define what was truly important to the game, and include those aspects and really emphasize those items we wanted to include," he continued. "We had to consider the amount of time it took to create the game engine, which we built from scratch, as well, and so with that additional time included we had to decide what we could and couldn't do."

 

However, this will not continue for future games, he said. "Now that we have that base technology... The next time you see a Final Fantasy, we might be able to pack in more of those elements that existed in the past. And I also think that a game doesn't need to have all of those items in the future. We can create additional downloadable content for people to add, too. It doesn't have to come with that game itself."

 

So far Square Enix has not announced any plans for Final Fantasy XIII DLC, though the game's creators have left the door open to the possibility in prior interviews.

 

When asked if the team should have striven to improve elements such as towns, rather than cut them, Toriyama laughed and said "You can wait longer for the game where we can improve those elements!"

 

However, he said, "The next title that we will create will have those elements, and the improvements to those elements that you were mentioning. However, it's important for us to choose what we can and cannot include, and that's the role of the director to decide what we can accomplish in that amount of time."

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu kažkur ties 16 valandą. Ir tikrai kaip ir buvo sakyta maždaug ties 10-15 valanda, atsiskleidžia kovos sistema, kurioje ištikro jau sunku nugalėti prieša vien tik aklinai puolat, reikia ir šiek tiek pamastyti. Žaidimas man labai patiko tiek grafiškai tiek gameplėjaus puse. Kas nepatiko tai patys veikėjai, jie toki tuštoki, ypatingai Lightning. Tiesiog reikėjo sukurt paprastesnius veikėjus... :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo.. as dabar desimtam čiapteri ir kaskoki bosa mushu.. taj tiek nerwu.. isjungiau kompa dabar reik nusiramint truputi. seniau tie bosai labai lengwi buwo, o dabar net paprasčiausi mobai reikalauja siek tiek pastangu ir taktikos : )

Redagavo Marcelo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo.. as dabar desimtam čiapteri ir kaskoki bosa mushu.. taj tiek nerwu.. isjungiau kompa dabar reik nusiramint truputi. seniau tie bosai labai lengwi buwo, o dabar net paprasčiausi mobai reikalauja siek tiek pastangu ir taktikos : )

Matau vis vien toliau nuėjas, gal gali patart kaip geriau nugalėt 9 chapter'io paskutinį bosą?

Tas galvas nudaužau, bet paskui jis paleidžia "Doom" ir mirštu.

:thumbsup4:

Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reik biski pagalbos.

 

 

 

Vienu zodziu kazkaip labai labai sunku zaisti pasidare ir noretusi kaip optimaliau savo veikeju ginklus issikelti, nes su tokiu zaidimu susiduriu pirma karta :rolleyes: Tai vat wiki strategy guide toki pasiulyma radau. Nu bet ... :D

 

"-Go to the 生体素材けものや(Organic Materials Shop) and buy tons of 彩りゼリー (Colored Jelly). When you apply 36 of the jelly at once to a weapon, it gets a x3 experience bonus.

 

-Go to the LENORAガレージ(Lenora's Garage) and buy as many as you can of the 完全導体 (Perfect Conductor). It's expensive, but gives 2577 EXP to a weapon with the x3 bonus and you can buy it in infinite amounts. You can also use any other powerful materials you may have.

 

 

Kas nors randat ta parduotuve Organic material shop. Nieko nesuprantu kur ta geli nusipirkti. Esu 8 chaptery..

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau vis vien toliau nuėjas, gal gali patart kaip geriau nugalėt 9 chapter'io paskutinį bosą?

Tas galvas nudaužau, bet paskui jis paleidžia "Doom" ir mirštu.

:rolleyes:

užsimesk doctor code ir prisipirk potu belekiek. žek, kad kai leidžia doom butu full hp ir manau nemirsi : ) taj wat o as dabar 11 lygi užstrigau.. dariau klaida, kad kaikuriuos mobus prabeginedawau ir cp prarasdawau todel dabar labai sunku.. :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos