Svečias slash

Final Fantasy XIII

Rekomenduojami pranešimai

The Final Fantasy XIII conspiracy: Why the controversy?

paskaitykit.labai idomiu atsakymu i ivairius klausimus yra,ir pvz kodel Square-Enix visa ta laika pudrino visiem smegenis,kad FFXIII bus portas nuo PS3 ,kai taip visai nera,pasirodo nuo pat pradziu zaidimas buvo galvotas kaip multiplatforminis.na kazkaip negalvojau kad Square gali malti toki shh mum visiem :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Final Fantasy XIII conspiracy: Why the controversy?

paskaitykit.labai idomiu atsakymu i ivairius klausimus yra,ir pvz kodel Square-Enix visa ta laika pudrino visiem smegenis,kad FFXIII bus portas nuo PS3 ,kai taip visai nera,pasirodo nuo pat pradziu zaidimas buvo galvotas kaip multiplatforminis.na kazkaip negalvojau kad Square gali malti toki shh mum visiem :D

Tikra tiesa manau taip ir nesuzinosim, bet kad SE male suda tai faktas. Jie juk kiek kartu kartojo, kad FFXIII zaidimas galimas tik PS3 platformoje, kiek kartu teige , kad tai tik PS3 exclusive ir galu gale apsimelavo kaip niekad, geda!! Nesu nusistates pries X'o versija , bet jei del to aukojama zaidimo kokybe tai jau yra bullshit. Toriyama netgi paskutiniame interviu apsimelavo apie jp audio takelio buvima en versijoje, tipo to padaryti negali del to , kad tai uzimtu dar papildomai laiko testavimui, bet pries pora menesiu juk sake, kad del disku talpos X'o versijai jp audio nebus , nu melavimas ziaurus.

Visgi manau gausim gera zaidima neziurint kokio sudo SE sumale.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NuotraukaNuotrauka

 

 

 

Welcome, FFXIII graphical downgrade :D

FF13 Producers respond to Graphics Changes

Final Fantasy XIII producer Yoshinori Kitase has responded to fans regarding the recently noticed graphical difference between different versions of FF13 while speaking to UFFSite's sister site RPGSite at GamesCom in Germany.

 

We at UFFSite got quite a lot of flak for our comparison pieces which compared screenshots of the same scenes from different periods of development. For the final word, we decided to go to the developers themselves.

 

When asked by RPGSite staff about the graphics changes that have been shown in screenshots, the game director Motomu Toriyama admitted changes have happened but also downplayed their significance.

 

"Initial screenshots of the game may well look different to what we have now. This is part of the process of making the game - we have to get a feel for what the system can and can't handle - sometimes things are made better, sometimes things like the number of polygons on a model are reduced to make it more easy to display," he said, giving the reasons for the changes.

 

Producer Yoshinori Kitase added to the explanation. "The important thing for us is that the game runs smoothly on both systems. We have made changes to the game, but nothing because of one system specifically - all changes have been made to get maximum performance."

 

So there you have it. All because of performance, and chances to make the game less of a strain on the consoles have been made.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Vienu zodziu del to, kad bus kuriamas ir ant Xbox 360 zaidimas grafiskai suprastes :D What a shame
Redagavo BABUANAS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai sito geimo visiskai nelaukiu, tai man dzin ar gera ta grafika, ar bloga... Vistiek FF fanai lost kokia grafika bebutu. Ji gali but, kad ir 2005 metu ir vistiek ji lostu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai sito geimo visiskai nelaukiu, tai man dzin ar gera ta grafika, ar bloga... Vistiek FF fanai lost kokia grafika bebutu. Ji gali but, kad ir 2005 metu ir vistiek ji lostu...

Jei jo nelauki ir jis tau neidomus, tai ka darai sioje temoje :D . O del to, kad ji vistiek zais tai tu teisus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad zaisim ji tai jau cia tikrai,kad ir ko ten jie prisneka,o paskui paneigia ar pakeicia info...del to kad ps2,ps2 laikais zmones tiek nesedejo prie interneto,ir nesidomejo naujausiom ziniom apie zaidima...pvz as apie visus ps2 zaidimus suzinodavau tik is lenkisku Playstation zurnalu kuriuos pirkdavau...jokio interneto neturejau ir ne te nerupedavo jokios paskalao apie zaidima,jis tiesiog pasirodydavo,eidavau ir pirkdavau,ir zinodavau kad bus idomu pamatyt kaip ir kas..o ne taip kai padabar puse info,desimtis video ir pan dalykau apie zaidima suzinai dar pries jam pasirodant...seniau buvo geriau zymiai,ir zaidimu laukdavom ir viskas kitaip budavo...dabar prisiskaitai puse tiesios ir puse melo,ir po to pats nezinai kaip ten is tiesu yra

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau, kad jau daug kas perklause esamus FFXIII garso takelius, bet kas dar to nepatyre , megaukites

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gaila, kad grafika nukentėjo. Nu svarbiausia,kad visa kita būtų gerai tada ir grafika bus dzin. Va ko aš labiausiai bijau, kad išleis žaidimą(o kaip žinome jis turėtų būt tikrai populiarus) ir po to leis belekiek DLC su papaildomais questais, bosais, rūbais, ginklais ir t.t.

Ir šiaip jau galima buvo lengvai nusoėt,kad bus multiplatforminis, kai paskelbė, kad su crystal tools kuria. Įdomu versus ant kito daro ant irgi ant to pačio? Kažkaip dabar užtilo visos kalbos apie versus, ar tik nebus kitais metais vėl ta pati istorija?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kodel , scalman'ai tiesiogiai scan'u neimetei :D

Nuotrauka

Stai kaip atrodys Paradigm/Optima sistema, kai musio metu bus galima pasirinkti veikeju kovos stilius pvz: Defender,Attacker,Blaster , juos bus galima greitai keisti musio metu, bet si sistema sukurta vien tik tam , kad butu galima geriau strategijos atzvilgiu isnaudoti kitus veikejus , kurie valdysis AI , panasiai kaip FFXII , tik atvirksciai nei gambit'ai , siuos galesime keisti musio metu.

Gaila, kad grafika nukentėjo. Nu svarbiausia,kad visa kita būtų gerai tada ir grafika bus dzin. Va ko aš labiausiai bijau, kad išleis žaidimą(o kaip žinome jis turėtų būt tikrai populiarus) ir po to leis belekiek DLC su papaildomais questais, bosais, rūbais, ginklais ir t.t.

Ir šiaip jau galima buvo lengvai nusoėt,kad bus multiplatforminis, kai paskelbė, kad su crystal tools kuria. Įdomu versus ant kito daro ant irgi ant to pačio? Kažkaip dabar užtilo visos kalbos apie versus, ar tik nebus kitais metais vėl ta pati istorija?

Nemanau, kad bus belekiek DLC , nes kurejai dar patys del to abejoja , o jei ir butu manau nepakenktu , imestu pora papildomu pozemiu, bosu , ginlu ir viskas.

Su FFXIII Versus gali visko atsitikti , o apie ji nekalbama manau del to , kad neuzgoztu FFXIII isleidimo. Siaip ji taipat su Crystal Tools kuria.

Redagavo Shliuzas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Final Fantasy XIII going multiplatform changed nothing

I know how much you all love talking about Final Fantasy XIII's multiplatform status and how it's affected the design of the game, so here's yet another log to throw on the fire. In an interview with Videogamer.com, producer Yoshinori Kitase has stated that the development of an Xbox 360 version changed nothing about the game, with Final Fantasy XIII's engine able to easily handle multiplatform development.

 

"Going to multiple platforms didn't necessarily affect [design decisions], we didn't have to compromise anything" explains Kitase. "There's a single engine [Crystal Tools] we're working on that can adapt to both platforms. It covers a lot of the design and visual elements so we don't have to create separate graphics for Xbox 360 and PS3 versions. The engine takes care of it. We're really trying to create the same exact experience for both platforms.

 

"There's nothing we had to particularly give up or change because of going multiplatform."

 

It's long been argued by PS3 fans that FF XIII going multiplatform would negatively affect the PS3 version, and it's essentially been a long tug of war with Square Enix saying one thing and the gamers saying another. Of course, we'll never know ourselves whether the PS3 version suffered or not, only Square Enix knows that. Ultimately, the game will probably be great on both systems and nobody will have anything to complain about.

 

But they'll find something ... oh how they will find something.

tai jie kalba kad cia tik ps3 gali pavezt,po to jie kalba kad kokybe turejo keistis,po to jie jau sako kad kokybe nieko nenukentejo :D krc

Ne į temą

taip va internetas ir gadina zaidimus,ir zaideju nervus.kai per daug info ir kai didele dalis info dar buna tik pletkai tai nieko gero
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Final Fantasy XIII going multiplatform changed nothing

 

tai jie kalba kad cia tik ps3 gali pavezt,po to jie kalba kad kokybe turejo keistis,po to jie jau sako kad kokybe nieko nenukentejo :D krc

Ne į temą

taip va internetas ir gadina zaidimus,ir zaideju nervus.kai per daug info ir kai didele dalis info dar buna tik pletkai tai nieko gero
Pradineje FFXIII kurimo fazeje kurejai zadejo panaudoti visus PS3 branduolius, isspausti viska kas galima grafiskai su White Engine , juk SE visada taip darydavo su FF zaidimais. Veliau pasirodo Crystal Tools ir SE paskelbia, kad PS3 ir Xbox360 versijos bus vienodos, kad zaidimo grafika nenukentes, nes sis variklis leidzia lengvai multiplatforminti zaidima , bet screen'ai rodo ka kita... Vienu zodziu SE nemoka meluoti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradineje FFXIII kurimo fazeje kurejai zadejo panaudoti visus PS3 branduolius, isspausti viska kas galima grafiskai su White Engine , juk SE visada taip darydavo su FF zaidimais. Veliau pasirodo Crystal Tools ir SE paskelbia, kad PS3 ir Xbox360 versijos bus vienodos, kad zaidimo grafika nenukentes, nes sis variklis leidzia lengvai multiplatforminti zaidima , bet screen'ai rodo ka kita... Vienu zodziu SE nemoka meluoti.

na variklis tai ju tas gal ir geras,nieko nesakau,CryTek padare irgi toki varikli kad nereiktu vargti prie kiekvienos konsoles,na siaip gerai gal is kitos puses kurejam kaip ir maziau vargo,bet tai kodel tada jie kure vistiek FFXIII atskirai ps3 bei x360 :D na veino buvo uzbaige sake daugiau ,kito maziau,tai kaip ir atskirai butu kad kure,bat paskui paaiskejo kad neatskirai :) anyway...svarbu kad zaidimas butu geras, o ne panasus i praeitus du SE darbelius :)

dar viena idomu dalyka prisiminiau apie FFXIII , juk jie paskelbe buvo kad pries FFXIII eng versijos isleidima,pasirodyt dar turi JAP versija kaip ps3 excl .argi ne? na tikrai taip kazkur skaiciau.bet tai ten bus kazn tik tos pacios eng versijos versta jap versija ar siek tiek kitokia FFXIII versija skirta tik PS3 ?

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.