Impaler

Sony PSP vs. Nintendo DS

Rekomenduojami pranešimai

Dar mane kai kas juokina, sakai, kad DS toks vaikiskas, bet kazkodel tavo avataras ir sigas ne ka geresni ;) ir as nematau, kuo DS atsilieka nuo psp, cia du skirtingi dalykai, vienas tau siulo linksmu gerus zaidimus, touch screena ir t.t. kitas tau siula kazka panasaus i ps2 zaidimus, filmus, muzika, zodziu cia kaip anksciau sakaiu, skonio reikalas ;)

Jei nepastebi cia su zaidimu veikejais is PSP,Clankas ir ta lelyte is little big planet,na man tai visai graziai atrodo.

Na istikruju geriausias variantas butu turet ir PSP ir DS. As issivazduoju kad DS touch screenas turetu greit sueit ? Paneikit ar pagriskit mano nuomuone.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nepastebi cia su zaidimu veikejais is PSP,Clankas ir ta lelyte is little big planet,na man tai visai graziai atrodo.

Na istikruju geriausias variantas butu turet ir PSP ir DS. As issivazduoju kad DS touch screenas turetu greit sueit ? Paneikit ar pagriskit mano nuomuone.

taip jie atrodo graziai, bet jie, am kaip ten tu sakei, vaikisikai atrodo ;) o ds touch screenas greit sueis jei ji draskysi ;) jei moki saugot daikta, jis tau ilgai laikys ;)

Ne į temą

beje ta lelyte turi pavadinima- sackboy
Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na nebandau nieko vaidint tik sakau kaip yra,palangoj nebuves nesakyk,beto mes svenciam kai proga buna ne kiekviena diena gal. Jei mamiciukas esi tai as ne kaltas.

Na graziai pasnekejai,as ir visai DS'o noreciau tik saukau kad jis nuo PSP atsilieka.

Ne į temą

Vilnius nuo Palangos (jaunimo atžvilgiu) tikrai niekuom nesiskiria. Ir tu tikrai nori įspūdį padaryt kitiem, nes galbūt "chebroj" nesi tas "blogiukas" arba jo "dešinioji ranka". Kaip sakei: "Aš nekaltas jei tu mamyčiukas.". Dar kartą įrodei, kad tau svarbu daryt tai, ką daro kiti, nes bijai išsiskirt iš minios, likt nesuprastas, o tai reiškia, kad neturi savo nuomonės. Aš nesakau, kad aš su draugais nepašvenčiu, bet aš tuo visai nesigiriu, nesididžiuoju. Jeigu ir keli/dauguma mano draugų pradėjo rūkyt ar ką nors daryt, aš turiu savo nuomonę, ir manęs už tai nieks nesmerkia. Čia jau panašiau į draugus. Nes dabar tik kokie 25% procentai rūkančių vaikų rūko, kad rūkyt, kiti 75% tai daro, kad pritapt prie savo draugelių...

 

Aš tau nieko nebandau įrodyt, daryk kaip tu išmanai. Ką tu darai- ne mano reikalas ir man visai dzin. ;)

 

Aš nesakau, kad aš teisus, bet tai rašiau ne iš oro, bet iš asmeninės arba draugų patirties. ;)

 

Na žiūrint kokia puse tu turi omeny tą atsilikimą: žaidimų prasme jie maždaug lygūs, nes kiekvienas turi savo unikalų stilių, ir tiesiog nelabai ir galima išskirt kažkurio žaidimų prasme. O technine prasme, irgi priklauso kaip žiūrėsi- jei tik į duomenis, tai žinoma- PSP yra pranašesnis, bet DS turi 2 ekranus (vienas iš jų TS), tai irgi didelis pliusas.

 

Aš iš šių konsolių neišskirčiau nei vienos, nes kaip ir minėjau, jos labai skiriasi viena, nuo kitos ir abi skirtos kitokiai žmonių grupei (ne pagal amžių, o pagal mėgiamus žaidimus/žaidimų stilių).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Vilnius nuo Palangos (jaunimo atžvilgiu) tikrai niekuom nesiskiria. Ir tu tikrai nori įspūdį padaryt kitiem, nes galbūt "chebroj" nesi tas "blogiukas" arba jo "dešinioji ranka". Kaip sakei: "Aš nekaltas jei tu mamyčiukas.". Dar kartą įrodei, kad tau svarbu daryt tai, ką daro kiti, nes bijai išsiskirt iš minios, likt nesuprastas, o tai reiškia, kad neturi savo nuomonės. Aš nesakau, kad aš su draugais nepašvenčiu, bet aš tuo visai nesigiriu, nesididžiuoju. Jeigu ir keli/dauguma mano draugų pradėjo rūkyt ar ką nors daryt, aš turiu savo nuomonę, ir manęs už tai nieks nesmerkia. Čia jau panašiau į draugus. Nes dabar tik kokie 25% procentai rūkančių vaikų rūko, kad rūkyt, kiti 75% tai daro, kad pritapt prie savo draugelių...

 

Aš tau nieko nebandau įrodyt, daryk kaip tu išmanai. Ką tu darai- ne mano reikalas ir man visai dzin. ;)

 

Aš nesakau, kad aš teisus, bet tai rašiau ne iš oro, bet iš asmeninės arba draugų patirties. ;)

 

Na žiūrint kokia puse tu turi omeny tą atsilikimą: žaidimų prasme jie maždaug lygūs, nes kiekvienas turi savo unikalų stilių, ir tiesiog nelabai ir galima išskirt kažkurio žaidimų prasme. O technine prasme, irgi priklauso kaip žiūrėsi- jei tik į duomenis, tai žinoma- PSP yra pranašesnis, bet DS turi 2 ekranus (vienas iš jų TS), tai irgi didelis pliusas.

 

Aš iš šių konsolių neišskirčiau nei vienos, nes kaip ir minėjau, jos labai skiriasi viena, nuo kitos ir abi skirtos kitokiai žmonių grupei (ne pagal amžių, o pagal mėgiamus žaidimus/žaidimų stilių).

Na is dalies pritariu tau is kitos ne,as nesu koks prisitrinelis ar dar kazkoks prie draugeliu. Na ir as tikrai nesigiriu tik sakau kad is DS pizdavojasi draugeliai ir klasiokai kai apie ji pasnekam. Beto tikrai beveik visi musu shulioj ruku ir tikrai puse is ju ruko tik kad prisitrintu prie draugeliu. Ir manau rukimas tai tikras ss as jau kaip puse metu burnoj nei dumo neturejas tai tuo ir dziaugiosi,ir kiek litu susitaupo ;)

Na dabar i tema,as visai ir to DS'o noreciau bet tik kokio tai DSi,na nezinau kazkaip mane jis traukia bet is galvos man neiskrenta tas jo vaikiskumas mano nuomuone. Na gal kad ir turesiu bet dabar beveik jau xbox'ui susitaupiau tai DS'as palauks ;)

Redagavo taliz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo postu cia matau daugiausia.. o seip tu PSP tik + sakai, o DS tik -. Tai cia palyginimai? Jei jau kariaujam, tai kariaujam garbingai, o ne varymu i vienus Vartus....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Shock kas cia daros cia forumas ar kas ? Spek kieno cia tema ir buvo pasiulyta Implaer pakurt ? Manau forume galima rasyti,nemanai taip ?

Na kariaujam tai kariaujam tai ko tu dar nori?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susideginkit psp megejai!!! Bring on the flames!

P.s. Joke ;) poto dar visi mane uzsipulsit, na bet as vistiek uz ds, pats turejau psp ir manau, kad ds geriau ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

talio fanboizmas kala per klyna.
Ne į temą

Pritariu :D bet tikriausiai pats atrodau kaip DS fanboy'us ;)
Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

taliz, vaikas esi, reiskias gerti negalima... ir kaip cia per naujuosius ne su draugeliais? gal be psp atejai tai ir nebendrauja?

Rinktis psp ar ds? priklauso tik nuo poreikiu manau, kainos tokios pacios, psp reik memory stick pro duo kuris pakankamai brangus, o dsui kortos piratines, tai kainos kaip ir issilygina. DS'o baterija ilgiau laiko, taciau psp trumpiau palosi bet idomiau, aisku cia kaip kam... as ds'o nebandes bet kiek paziuriu visai smagus dalykas, o psp tai geimeriam toks. Neesu uzkietejes geimeris tai ds'as atrodo patraukliau ;)

Redagavo AkujenasVyrukas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesenei savo rankom isbandziau PSP tai tikrai ispudis puikus, nesitikejau tokios grafikos, GTA Liberty city losiau, tai vos ne kaip ant PC buvo GTA ]I[, WoW labai patiko, DS irgi nieko, bet man PSP daug geresnis!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as esu 100 procentu uz psp.kodel?nes man reikia ne vien tik zaidimu bet plius dar filmu ir nuotrauku wifi ir muzikos.bet manau kad ir ds turi privalumu pvz ira keli aidimai kurios tikrai noreciau pereiti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu psp, DS niekada ir neturejau, nes paprasciausiai, kai planavau, kuria nesiojama konsole pirkti, pasiskaiciau ir apie ta ir apie ta zaidimu kompiuteri.Na ir ka gi as pastebejau?O gi tai, jog daugiau zmoniu linksta prie psp pirkimo, o tie, kurie jau ji ir taip turi, tai galima sakyti vien tik ir giria, del to daugiau teigiamu apibudinimu girdejau apie psp, nei apie DS.Is kitos puses ziurint DS zaidimai beveik visi labai vaikiski,bet uz tat dauguma trumpi ir idomus, o apie psp kalbant, tai daugiau negu 70% zaidimu patenka i nuobodziu zaidimu skyriu.Lyginant technines galimybes, taip, psp yra laimetojas, bet zaidimuose nepasakyciau.Jei skaiciuojant geriausius, labiausiai vertinamus zaidimus ant abieju konsoliu, tai PSP telpa ant 10 pirstu, DS jau nesutalpinsi :) .Manau jeigu ir toliau taip piratausime, siusimes psp zaiimus is trackeriu ir nemokesime uz tuos zaidimus, nors jie mums ir labai patiko, tai turbut jau psp dienos sviesos ir neisvys, nes parasciausiai dauguma zaidimu kurimo kompaniju negaus jokio pelno.Bet greitu metu as jums garantuoju psp mirti, juk kas pagrindiniai tokiu konsoliu pirkejai?Atsakysiu iskart-vaikai...O vaikai, tikrai niekada nepirks zaidimu, o tevai paprasciausiai net netoleruoja tu zaidimu, todel galvoja, kad vaikas kaip nors pats tegul tauposi arba skolinasi ju is draugu...Na pavyzdziui mano 10 metu sunenas ( seses sunus ) taip pat turi ta psp, ir pavyzdi paeme is manes-nusilauze psp ir perka zaidimus is Gariunu turgaus.. :) Zodziu bendrai norejau pasakyti, kad PSP pusiau kvailas, pusiau protingas, bet DS visvien laimi, nes mums reikia gerai ir idomiai pazaisti, o ne isijungti zaidima ir po keliu savaiciu padeti i spintos lentyna dulketi...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos