ch0k3

Perku/Renkuosi Televizorių *BENDRA TEMA*

Rekomenduojami pranešimai

Kaip pavyzdis. Samsung Q80T telikas iš tikrųjų yra puikiai įvertintas (įskaitiant ir Game mode) praktiškai visų TV apžvalgininkų ir tikios toks geras bus ir benon8. Bet kai kurie realus vartotojai atžymi jo tokia nemalonia savybe, kuri pasitaiko būtent Game mode kaip inverse ghosting (kai apie judanti žaidime veikėje atsiranda daugiau arba mažiau matomas purpurinis "halo"). (šitas dalykas apskritai būdingas VA matricoms, bet pas kitus gamintojus žmonės kaip ir nesiskundžia). Apžvalginikai apie tai nerašo nei vieno žodžio, jie apskritai dažniausiai nevertina tv vaizdo kokybės kaip tokios game mode, tik pamatuoja input lag ir parašo vertinimus. Nes apžvalgininkai "testuoja" techniką, o ne ja nuolat naudojasi kaip eilinis vartotojas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi pora zodziu apie QE55Q80T mazai as aisku nusimanau ir lyginti galiu tik su savo levu tv kur pries tai buvo bet kas krenta i akis tai kontrastas, balta/juoda nesveikas! juodam fone kai baltos raides yra atrodo kad net degina akis :D siaip as sedziu ~3m atstumu tai tamsoje manau butu neimanoma ziureti per daug jis ryskus, zaidziau immortals fenyx rising nu spalvos tai labai grazios, kas is minusu: kazko ijungus ps5 tv neisijungia (ant ps5 hdmi link ijungtas), nors su ps4 viskas ok, dar kas man aktualu kad per plex streeminant video kaikuriu tiesiog nerodo (bet cia bendrai samsung beda), su hdr jau daug laiko prazaidziau rdr2 (jau visai nedaug iki platinos liko :D) jokiu vaiduokliu nepastebejau :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-02-11 19:32, Javelin parašė:

Kaip pavyzdis. Samsung Q80T telikas iš tikrųjų yra puikiai įvertintas (įskaitiant ir Game mode) praktiškai visų TV apžvalgininkų ir tikios toks geras bus ir benon8. Bet kai kurie realus vartotojai atžymi jo tokia nemalonia savybe, kuri pasitaiko būtent Game mode kaip inverse ghosting (kai apie judanti žaidime veikėje atsiranda daugiau arba mažiau matomas purpurinis "halo"). (šitas dalykas apskritai būdingas VA matricoms, bet pas kitus gamintojus žmonės kaip ir nesiskundžia). Apžvalginikai apie tai nerašo nei vieno žodžio, jie apskritai dažniausiai nevertina tv vaizdo kokybės kaip tokios game mode, tik pamatuoja input lag ir parašo vertinimus. Nes apžvalgininkai "testuoja" techniką, o ne ja nuolat naudojasi kaip eilinis vartotojas.

dar galiu pridurti PWM, kuris akim tikrai nera draugas. Beveik visi TV yra VA. pats geriasuias iphonas ir samsungas naudoja PWM (GEDA).

Jei leidzia kisenes - pirkt OLED, nes daugelis modeliu nenaudoja PWM ir geiminimui butu ledassss. Bet po nera patikimi, kiek domejaus.

Geros nuorodos:

https://www.rtings.com/

https://www.displayspecifications.com/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau oled as bijau del isdegimu :D

jau isivaizduoju isijungi koki minecraft ir ziuri sone likes spidometras is lenktyniu... nu ziauriai susinervinciau :D

po poros metu paziuresiu kokia sitaucija bus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, benon8 parašė:

nezinau oled as bijau del isdegimu :D

jau isivaizduoju isijungi koki minecraft ir ziuri sone likes spidometras is lenktyniu... nu ziauriai susinervinciau :D

po poros metu paziuresiu kokia sitaucija bus :)

butu kisenes visu pilnos, tai isdegimas nebutu problema. :):DD

kokios istrizaines ieskai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sony paskelbė savo naujausių A90J 4k OLED televizorių rekomendujamas UK ir Europos (Airija) kainas.

A90J 55" 2699 sv UK ir 2999 eur Airija

A90J 65" 3499 sv UK ir 3999 eur Airija

A90J 83" 6999 sv Uk ir 6999 eur Airija

Pardavimose nuo kovo mėn. pabaigos.

Aišku tai naujausi Sony OLEDai, bet kaip pagal mane, tai kainos gerai užkeltos. Musu sąlygom dabar pvz. paimi LG C9 77" už 3499 ar to labiau 65CX už 1800 ir džiuagės.

image (4).jpg

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesugebejo net 4 2,1 jungciu ideti ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesugebėjo. Bet bent kurios yra 2.1 pralaidumas neapribotas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, gedunex parašė:

jo, tai 2.0 hdmi praleidzia 48gbit? :D

Taigi pats žinai, kad nepraleidžia, tik 2.1. Bet ir 2.1 LG CX pvz. pralaidumas buvo mažesnis (skirtingai nuo C9), tik kokie 40 Gbps.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ir kas? xbox, PS5 irgi mazesnis. esme kad turint 3 prietaisus toks tv jau atkrenta. i viena eina garsas,o i kita PS5, xbox ar PC. 3 minimum turetu buti. bet Sony pagailejo keletos centu ant Premium High End tv, kas atrodo absurdiskai. as neginu LG, keistai atrodo kad nepilnas praladumas, bet jei jau perki tv auksciausios klases uz belenkokius pinigus tai noretusi gauti viska siuo metu imanoma, bent jau man taip atrodo :)

Redagavo gedunex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 51 minutę, gedunex parašė:

i viena eina garsas,o i kita PS5, xbox ar PC

Pritariu kad premium tv už tokią kainą gaili pilnu 4 hdmi 2.1 portu. Tiesiog mada kažkokia, skaito kad 2jų turi užtekt. 2.0b 18 Gbps pilnai užtenka eARC specifikacijai. Taigi į likusius du gali jungti porą konsolių. 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet pilnam eArk pralaidumui reikia HDMI 2.1 kad visi audio praeitu, nesuspaustas 5.1, 7.1 ir t.t.

bet kokiu atveju, 2 HDMI tikrai varganai atrodo, tuo labiau zinant kad jie patys gamina PS5, tai vis gi turetu taikyt i dar platesne auditorija nes siais laikais OLED jau neblogai atrodo kaip monitorius ir t.t..

Enhanced Audio Return Channel (also known as eARC) is the next generation of ARC. It’s a feature implemented in the most recent HDMI 2.1 specification.

The new configuration requires eARC support from both your TV and your audio device, which means both devices must support HDMI 2.1 — older HDMI versions do not support eARC. 

If your TV is HDMI eARC enabled, but your AV amp or soundbar is only compatible with HDMI ARC, it’s likely you’ll get a sound - but the bandwidth restrictions of ARC will mean you won’t be able to experience the high bitrate audio that eARC can provide
 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu teisus, tiesiog norėjau atžymėti kad eARC specifikacijai visgi pakanka HDMI 2.0b jungties. Tiesiog į HDMI 2.1 spekus įeina privalomas eARC palaikymas. Esmė ta ir lieką, kad už tokius pinigus visos hdmi jungtis jau turėtu būti 2.1

 "They are the one and the same. eARC is eARC irrespective of which version of HDMI it is implemented in assciation with. The audio quality will be exactly the same whether using eARC in association with HDMI version 2.0b or version 2.1 or higher.

eARC can be implimented in conjunction with HDMI version 2.0b depending upon the HDMI chipset employed by the manufacturer. HDMI version 2.1 is not a strict requirement for eARC, but eARC was introduced as being one of the aspects that would be included with HDMI version 2.1."

https://www.avforums.com/threads/hdmi-2-0-earc-vs-hdmi-2-1-earc.2252380/

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos