Rekomenduojami pranešimai

7h ir pereitas žaidimas, tikėjaus kažkaip daugiau ypač iš dviejų diskų, berods pirmą dead space 10 ar 11h užtruko pereit, keistai kažkaip, nu bet nėra ko norėt kai žaidimas linijinis ir užstrigt nėra kur. Bet šiaip pats žaidimas geras, tiek iš grafikos, tiek iš gameplay, aišku iki siaubo žaidimo jam dar toli..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jus einat ir einat. Neknisat secretu del tu powermoduliu. Neieskot uzsleptu audio message ir pan. Realiai as knisdamas jau esu 10h ir nebepamenu bet lyg ir 12chapteris. priejau dideli

Askavatoriu

, o jau cuteri, link ir stasi turiu 100% iskeles. daba kostiuma damusineju :]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano laikas 11:30h, is viso yra 15ch, antram diske tikrai kazkip ilgiau zaidziasi tie chapteriai, jie tikrai ne vienodo ilgumo lyginant su pirmu DVD.

dar gerokai pries pabaiga jau buvau uzupgradines visa savo inventory, (line gun, plasma cutter, rig ir stasis) jokiu kitu ginklu nepirkau, norejau pabaigti old fashion way kai losiau pirma dali ant sunkiausio ir tik su vienu plasma cutteriu :unsure:

Tikrai daug yra kur paexplorint, pajieksot power nodu (ypac fainai in space ju jieskot), daug creditu ir soviniu galima taip rasti. tikrai neskubejau, o megavaus zaidimu, ir tikrai nepasirode jis man per trumpas.

 

toliau del kostiumu, kai radau military suite jo nesideau, kazkaip nebuvo reikalo ir laukiau sekancio kostiumo, kuri radau tiktais man rodos ipusejus chapter 7 (Vintage suite), su juo gauni nuolaida 10% parduotuvej, tai kai perku nodus ar ka nors tai visalaik uzsidedu ji. vat kas man patinka lyginant su pirma dalim, kad jei ten uzsidejei geresni, antgal jau negrysi, nors as turejau parsisiuntes exliusive kostiuma is live, tai kazkaip durnai ten budavo jei nori kita uzsidet, neidavo taip paprastai persirenginet kaip cia.

 

jei tenaka metytis ir nzn ar sunaudoti Power Node'a, kad atidaryti duris, atsakysiu - taip apsimoka. kadangi 80% atveju ten buna daugiau negu tu sunaudojai i kambari ijeidamas, randi Ruby semiconductor arba Power node + dar med packu, pinigu, shoviniu, o kas svarbiausiai tai kostiumu ir ginklu Schematics, nes butent tokiuose vietose ir radau vintage suite ir advanced suite, be to New game +, dar gauni elite suite (labai grazu) ir rimtesni paturbinta militiray siuite (Riot siuite, man atrodo). Bet kuriuo atveju jei i labai jau spauzdiat tu power nodu, tai nieko gero nerade tam kambary, paprasciausiai perzaiskit checkpointa, jie tikrai dazni, daug perzaist nereikes.

ai, dar nustebau kai pasirinkau New game + ir galejau nusistatyt kita sunkuma (isskyrus hard core), nes anksciau galedavai tik ant to pacio los per nauja, o db gali pasisunkint iki Zealot dificulty, ka as ir padariau :blink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as pagalvojau kad tikriausia pirmam dvd yra juk multiplayer mapai sukisti dar ,del to ir trumpesnis is pirmo disko. nesakau kad per trumpas, normalus tikrai. viskas cool ir idomu.o siaubo pakanka cia kas tave uzpuldineja vis.juk nevienodas siaubas buna ir ne tik vienokio mum reikia.labai patiko paskraidyt pagaliau kai nera gravitacijos,tas tai super.o nodu nesiruosiu isiminet visai,ka darau jau tai su tuo ir losiu o nekaitinesiu ten, ir ka cia keist isvis jei as losiau visa geima su 2 ginklais kuriuos dabar jau turiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu aš viską pilnai explorinau ir tiek visus audio tiek text logus perskaičiau ir išklausiau kuriuos radau, taip kad niekur aš neskubėjau ir ginklus spėjau išsitobulint ir t.t. Nėra jis trumpas lyginant su kitais žaidimais, visi call of duty ir kiti linijiniai žaidimai tiek trunka, tik galvojau kad tie 2 dvd ne veltui :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man rodos tas laikrodis zaidime kur kai uzseivini gryba pjauna ,nes iki dvd2 per 2:45min daejau ,o atrode tikrai ilgiau ir seip draugelis tapati pastebejo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man rodos tas laikrodis zaidime kur kai uzseivini gryba pjauna ,nes iki dvd2 per 2:45min daejau ,o atrode tikrai ilgiau ir seip draugelis tapati pastebejo.

jo ir man taip atrodo kad per mazai raso Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visceral: Dead Space 2 is intentionally less scary

 

Dead Space 2′s creative director Wright Bagwell (who has an amazing name) has revealed that the developers chose to turn down the scare-o-meter for sections of Dead Space 2, after players of the first game found it to be too constantly intense.

 

“In Dead Space 1, it’s tense throughout the game. It never really lets up,” he said. “And what we found is that there were a lot of people who told us first-hand – I can tell you that I probably have at least five friends who played the game and came back to me and said – ‘Aw, man, Dead Space 1 was really good. I loved it. I was playing it last night. It’s totally cool, but I can’t play anymore because it felt like I was going to have a heart attack’.”

 

The developers didn’t want to lose what made Dead Space great, however, so they worked on a compromise: intersperse the scares with slower, less intense passages of play.

 

“On Dead Space 2,” Bagwell continued, “what we said was that there are moments where we’ll kind of change things up a little bit. There are moments that you feel like you have a little bit of empowerment, or there are times when you feel like the action in the game sort of takes a turn from being slower, more strategic, more sort of action-horror-style to a little bit faster paced. It’ll show you something a little crazy for a little bit so that it feels like a little bit of break from the claustrophobia and darkness and tension. And after we put you in those moments, it kind of rams you back into the Dead Space 1-style gameplay.”

butent tas ir jauciasi. maziau ankstu patalpu kad nebutu tokios klaustrafobijos bei maziau itemptu zaidimo vietu kai siek tiek galima sunerimt kas vyksta. bet tirkai nesigavo blogesnis zaidimas. gavos idomiau nes daugiau ivairoves gavom. nezinau kam reikejo multiplayer isvis ,bet na gal kazkam idomu. galejom gaut daugiau story aisku vietoj multiplayer bet ok. lauksim jei dar bus sekancios dalies.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visceral: Dead Space 2 is intentionally less scary

butent tas ir jauciasi. maziau ankstu patalpu kad nebutu tokios klaustrafobijos bei maziau itemptu zaidimo vietu kai siek tiek galima sunerimt kas vyksta. bet tirkai nesigavo blogesnis zaidimas. gavos idomiau nes daugiau ivairoves gavom. nezinau kam reikejo multiplayer isvis ,bet na gal kazkam idomu. galejom gaut daugiau story aisku vietoj multiplayer bet ok. lauksim jei dar bus sekancios dalies.

Kiek girdejau turetu but trilogija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Išbandžiau. Toks pat nusivylimas kaip ir pirma dalis. Išvirkščias arkadinis valdymas, koridoriai... Po keliolikos minučių - delete. Varau Feeding Frenzy 2 pažaist.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Išbandžiau. Toks pat nusivylimas kaip ir pirma dalis. Išvirkščias arkadinis valdymas, koridoriai... Po keliolikos minučių - delete. Varau Feeding Frenzy 2 pažaist.
Nu ka zinau, sita dalis, bent jau man tikrai idomesne nei 1 :oops: Nezinau ar pas jus buvo pakeistas valdymas ( konsolininkam), bet ant pc patogesni padare, tad vienas malonumas lost :))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka zinau, sita dalis, bent jau man tikrai idomesne nei 1 :oops: Nezinau ar pas jus buvo pakeistas valdymas ( konsolininkam), bet ant pc patogesni padare, tad vienas malonumas lost :))

Aš pirmą dalį irgi pabandžiau tik gal kokias penkias (max 10) minučių. Tiesiog nuo pat pirmos akimirkos pamačiau, kad toks žaidimas yra tiesiog ne man ir tiek.

 

Negaliu lyginti pirmos ir antros dalies valdymo, nes man šiaip pasirodė taip pat baisiai ir nepatogiai.

 

Ne į temą

Bet va išbandžiau Crysis 2 MP.. va čia tai laukia fun and action :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Išbandžiau. Toks pat nusivylimas kaip ir pirma dalis. Išvirkščias arkadinis valdymas, koridoriai... Po keliolikos minučių - delete. Varau Feeding Frenzy 2 pažaist.

Kiekvienam savo. Vieni zaidzia bele laika prastum, kiti iesko istorijos geros, treti nori isvis atsiribot real pasaulio :]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu wader, valdymas ant pc tikrai patogus. Isbandziau nesenai, tikrai patiko, tik, kad man nelabai tie savepoint, nes jei reik iseit staigiai, ar dar kas ir turi sedet iki kito savepoint. :oops: Siaip zaidimas tai super! :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Išbandžiau. Toks pat nusivylimas kaip ir pirma dalis. Išvirkščias arkadinis valdymas, koridoriai... Po keliolikos minučių - delete. Varau Feeding Frenzy 2 pažaist.
kad tu čia kažką maišai :oops: Feeding Frenzy aš negalėčiau daugiau nei 5 minučių lošt, ko nepasakyčiau apie Dead Space 1 ir 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos