Rekomenduojami pranešimai

Dead Space 2 - Horror & Action Featurette - PS3 Xbox360

Dead Space 2 - Multiplayer Featurette - PS3 Xbox360

Dead Space 2 Evolution of Isaac Featurette

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dead Space 2 demo arriving Dec 21st

 

EA has announced eager fans will be able to get their hands on a demo of the upcoming horror action game Dead Space 2 later this month.

 

Hitting Xbox Live on December 21st and the day after on PlayStation Network, EA says the demo will allow players to explore the Church of Unitology before taking it to the Necromorph in a 'gruesome, unforgiving battle'.

 

"The holidays are a great time to enjoy all forms of entertainment, and we can't wait to give horror and action adventure gamers a taste of what awaits them in Dead Space 2," said Steve Papoutsis, Executive Producer of the Dead Space franchise. "Releasing the demo five weeks before launch will not only re-connect players with our hero Isaac Clarke, but will also give them the opportunity to experience firsthand various jaw-dropping scenarios. It's gonna be awesome."

 

Mark it in your calendars. The Dead Space 2 demo will drop on December 21st.

 

Dead Space 2 will launch on Xbox 360, PlayStation 3 and PC on January 28th 2011.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Happy Holidays :yes:

 

Pries Dead Space 2 isejima reiks butinai prisiminti ir pereit pirmaja istorija ir tada megint pereit ir naujaja :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

demo labai gerai pradeda ten viska papasakoja ir pan, bet ant normal miriau ant pirmu draugeliu uzsiroves. dar galvojau normal bus easy. matyt kazkakip kitaip lost reikia. nes soviniu labai mazai.ir jie baigiasi.geras geimas laukia.daug maz tas pats kas ir pirmoj dali buvo,bent jau demo losdamas jautiesi lygiai taip pat.o kas patobulinta tai aisku gerai ,bet idomumas yra vistiek. nes reikia islinkti gyvam kazkaip.viena suvis nulekia galva ,tada stengiesi nukalt kojas o tada priejas smashini su koja. na bent jau taip turetu veikt su dauguma,bet man nesuveike. na ir senai jau losiau DS1 tai reikia cia priprast prie valdymo bei kaip ir ka saudyt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau yra Dead Space 2 demo Xbox-Sky trakeryje (Xbox360 versija aišku). Idėjau ir į LM 5-ą zoną tiem kas neturi galimybės ar tiesiog greičiau taip. Enjoy :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zaidimas tai toks nerealus. OMG, neturiu zodziu tiesiog. Grafika nereali, kolkas losiu ant SD (sulauziau HDMI laida), bet vistiek grafika blowed my balls away. Gameplay nerealus, viskas labai tiksliai. Labai patiko tie jo prisiminai, primena Manhunt. Kas nepatiko, tai kad reikia pristumbint priesa, kad gautum itema. Flying'as nerealus irgi. Vienu zodziu rasysiuos ta pacia diena kai iseis. reiks eit pirkt ir laikyt diska vien jam. Jei kas nebandet DEMO, tai greit einat!!!

P.S. Normal tai tik 2 is 5 sunkumu. OMG, kaip laukiu Hard Core!!!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziureti jei neturite galimybes sulosti Demo :)

Redagavo res5ect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas paskutiniu metu esat zaide gera survival horror ? Man tai Dead Space labiau shooter'is nei siaubakas , na negasdina jisai , nera itampos , bejegiskumo. Cia aisku tik mano nuomone.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas paskutiniu metu esat zaide gera survival horror ? Man tai Dead Space labiau shooter'is nei siaubakas , na negasdina jisai , nera itampos , bejegiskumo. Cia aisku tik mano nuomone.

as ta pati sakiau apie DS1,na pagazdindavo retkarciais ta nezinomybe zaidime,bet survival yra isnykes... dabar DS2 demo losiau su TB ausinem,tai visai kitas zaidimo pojutis,na tikrai kruptelejau pora kartu kai issoka ir riaumoja monstras tiesiai i ausi :):)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas paskutiniu metu esat zaide gera survival horror ? Man tai Dead Space labiau shooter'is nei siaubakas , na negasdina jisai , nera itampos , bejegiskumo. Cia aisku tik mano nuomone.

pabandyk ant insane sunkumo palost, dar ir koks survival pasidaro.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas paskutiniu metu esat zaide gera survival horror ? Man tai Dead Space labiau shooter'is nei siaubakas , na negasdina jisai , nera itampos , bejegiskumo. Cia aisku tik mano nuomone.

kad nebera tu sirvivor horroru jau. o DS2 nei DS1 nera surivor horror.tai tiesiog geras action su horror aplinkom bei priesais,bet islikimo nera nes tu turi tike ginklu kad gali ten bet kas isnesiot i gabalus. ir esme net ne sudetingumo lygi kaip kazkas sake. suprantama kad tampa labai sunku tada is gyvent,bet vistiek nera kito kelio tik juos istaskyt,ta parasme tu negali pasislept,negali pabegt. bet gal siais laikais nereikia jau tu old school survivioru kokie dar vis kuriami ant Wii, na bent jau FF4 buvo.SH tas naujas man nesizaide visai irgi. nebera krc tokiu surivor kai skaiciuoji kiekviena kulka nes zinai kad negausi tu kulku is nusauto monstro, idomu is kur ten jos krenta is ju pastoviai.. :) tipo kai su koja susmashini tada is jo viduriu iskrenta soviniu ?...im lost here.. :) arba pasenau ir nebemoku losti matyt situ naujo tipo horroru jau. nes DS1 man niekaip nelipo irgi kad ir kiek kartu as ji meginau, ir ant easy ir visaip losiau. jeigu losi ant easy tai nemirsti bet tada kur nors nzn uztringu siaip.

vat jei tu butum merga ir neturetum ginklu ,o galvotum kaip cia isgyvent be ju.na gal kokia lenta rastum ir gintumeis su ja. buttum kokia 14 metu paaugle. toj pacioj aplinkoj su tais paciais priesais.ir veide matytusi tikra baime. rankos drebetu,ieskotum kur cia pasislepti kad atgauti kvapa. va tada butu tikras survivor horror. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie koki sh tu kalbi ? Shattered memories? Man tai jis buvo labai geras tikras survival game ,nes ten tik begt ir galedavai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos