Impaler

Pasijuokim ir pralinksmėkim

Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

 

O cia rimtai saugi LM nu megztuko, ar siaip prikolas video? :)

Ne į temą

saugi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

Desinej pusej, virsutinis kampas, monitoriuje turetumet pamatyt kai ka...

Undisputed III Redemption filmas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

Desinej pusej, virsutinis kampas, monitoriuje turetumet pamatyt kai ka...

Undisputed III Redemption filmas

Kad ten geltona melyna raudona :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ten geltona melyna raudona :)

Ups, Epic Fail for me... Is toli ziurint atrode kaip zalia...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ups, Epic Fail for me... Is toli ziurint atrode kaip zalia...

Ne į temą

Visiem buna fail'u :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Me: And what version of Windows are you using?

He: Look, pal. I know two things about this fucking computer. I paid a lot of fucking money for it, and it doesn’t fucking work.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo american pie pirmoje dalyje, kai jis ten su ta kojine linksminas, ant teliko Lietuvos veliava uzklijuota

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia sese skaite kazkoki foruma apie plauku (ant galvos :) ) auginima or something like that, ir kazkoks bachuras nusprende savo nuomone isreikst. :)

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Scena: Prie plento stovi višciukas. Jis pereina i kita plento puse. Klausimas: Kodel višciukas perejo i kita plento puse?

Galimi atsakymai:

 

Rene Dekartas: Kad eitu kitoje plento puseje.

 

Platonas: Kad butu geriau. Kitoje puseje yra Tikrasis pasaulis.

 

Aristotelis: Pereiti i kita plento puse - tai višciuko prigimtis.

 

Karlas Marksas: Tai buvo istoriškai neišvengiama

 

Kapitonas Džeimsas T. Kukas: Tam, kad nueitu ten, kur dar joks višciukas niekada nebuvo.

 

Hipokratas: Del kasos sekreciju liauku suaktyvejimo.

 

Martinas Liuteris Kingas: Puoseleju vizija tokio pasaulio, kuriame visi višciukai gales laisvai pereiti i kita plento puse ir neprivales del to aiškintis.

 

Moze: Ir Dievas nuženge iš dangaus, ir tare tada višciukui: "Tu turi pereiti i kita plento puse ". Ir višciukas perejo. Ir Dievas pamate, kad tai buvo gerai.

 

Ricardas M. Niksonas: Višciukas neperejo i kita plento puse, kartoju, višciukas NIEKADA i kita plento puse neperejo.

 

Nikolas Makiavelis: Svarbiausia, kad višciukas perejo i kita plento puse. Kam svarbu kodel? Jis perejo i kita plento puse ir rezultatas pateisina priežastis, kokios jos bebutu.

 

Zigmundas Froidas: Tai, kad jums rupi višciuko perejimo i kita plento puse faktas, rodo jumyse giliai gludinti seksualinio nesaugumo jausma.

 

Oliveris Stounas: Mums rupintis klausimas yra ne kodel višciukas perejo i kita plento puse?", o greiciau kas perejo i kita plento puse kartu su višciuku? Ka mes per skubejima pamiršome? Ir kas iš tiesu galejo matyti višciuka, einanti per plenta?"

 

Carlzas Darvinas: Evoliucijos metu naturalios atrankos budu išgyveno tik tie višciukai, kurie buvo genetiškai linke pereiti i kita plento puse.

 

Albertas Einšteinas: Ar višciukas perejo i kita plento puse, ar plentas pasislinko po višciuku - tai priklauso nuo jusu atskaitos taško.

 

Buda: Tokio klausimo iškelimas neigia jumyse esanti višciuko prada.

 

Galilejo Galilejus: Ir vis delto jis perejo...

 

Ernestas Hemingvejus: Kad numirtu. Lyjant lietui.

 

Rembo: Kapitone, viena pražiopsojau!

 

Lietuvos premjeras: Višciukas dar neperejo i kita plento puse, bet vyriausybe prie šio klausimo dirba.

 

Politikas: Visa tai kažkam yra naudinga.

 

Viljamas Šekspyras: Išsprende dilema: eiti ar neiti...

 

Romeo: Tas juokiasi iš svetimos žaizdos, kas višciuku nebuvo niekados.

 

Šarlis de Golis: Galbut višciukas ir perejo i kita plento puse, bet jis dar neperejo autostrados!

 

Scientologu bažnycia: Priežastis jau yra jumyse, bet jus to dar nežinote. Ja atrasti pades kukli 10,000$ suma už viena seansa, plius melo detektoriaus nuoma ir psichologine analize.

 

Ramunas Karbauskis: Tai buvo ne šiaip sau ejimas i kita puse, o kelio blokada, siekiant atkreipti demesi i tragiška Lietuvos žemes ukio padeti.

 

Arturas Paulauskas: Todel, kad nusipelne gyventi geriau.

 

Audrius Butkevicius: Tai gerai organizuota provokacija prieš mane.

 

Piotras Caikovskis: Cip cip cip višciukai, gelsvo puko kamuoliukai...

 

Liudvikas XVI: Po manes gali nors ir visa vištide lakstyti.

 

Cingischanas: Jei vienas višciukas pereis i kita plento puse - bausiu visa dešimtine, jei i kita plento puse pereis višciuku dešimtine - bausiu visa šimtine.

 

Eskimas: Kad nesušaltu.

 

Džipo vairuotojas: B1emba b1emba, nauja mašina buvo.. Pagausiu ta kalakuta - galva nusuksiu!!!

 

Bilas Geitsas: Musu kompanija kaip tik dabar dirba prie naujos "Višciukas Office 720" versijos, kurioje višciukas neapsiribos tik perejimu i kita plento puse, bet taip pat des kiaušinius, klasifikuos svarbius katalogus ir t.t

 

Bilas Klintonas: Prisiekiu konstitucija, kad tarp manes ir višciuko nieko nebuvo.

 

Vytautas Šustauskas: Butu buves ne šiaip višciukas, o višciukas-ubagas, butu perejes iki gatves vidurio, pasukes i dešine ir pestute patraukes iš Kauno i Vilniu.

 

Vytautas Landsbergis: Nekontroliuojamas višciuku vaikšciojimas musu keliais kelia rimta gresme Lietuvai ir neigiamai veikia musu integracija i Europos Sajunga ir NATO.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos