scalman

Nier: Gestalt

Rekomenduojami pranešimai

kazkaip sudomino, seip nepatinka tokio stilio bet jauciu teks pabandyt. kazakaip tas traileris sudomino

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra jau imesta LM sis zaidimas.

Redagavo butas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LM komentarai tai žiaurei prasti apie šį žaidimą. Gal kas iš čia bandžiusių galėtų apžvelgti trumpai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal patys pažaiskit, o ne kitų žmonių kritiką žiūrėkit, tusčias diskas ne karvę kainuoja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal patys pažaiskit, o ne kitų žmonių kritiką žiūrėkit, tusčias diskas ne karvę kainuoja.

 

gal tu juokauji, ne diske reiklas juk. kam savo laika ismesti ant to ko tikrai nezaisi, pats geriau pabandyk ir parasyk savo nuomone, matysis ant tavo gamercardo ar bandei ar ne.

as pvz labai atisirenku ka zaisti, o ta ka atsirenku zaidziu kol pilnai nepereinu, nematau pointo isidet zaidima ir jo nezaist.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažiūrėjęs trailerius ir aš susidomėjau šituo žaidimu, parsisiunčiu ir pamatau kad paskutinis ššššššš, pažaidžiau 15min. ir numečiau dulkių rinkt. Šeip reikėtų prisiverst ir bent valandą pažaist tai gal ir nieko pasirodytų, gal istorija sudomintų, bet kažkaip rankos nekyla nors tu ką :weep:

Redagavo chiopas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik dabar uzsidejau as ji..ir visai patiko jei rimtai.toks zaidimas kuris norii buti viskuom,ir 2d platformeriu irgi.cia tai buvo keista.bei kai vaizdas staiga is 3D pasikeicia i 2D sonini kai buni kambariuose.arba kai uzlipi kopeciam ir losi kaip mario tada koki..nu krc visai idomu, o ka.pirma deba kad niekaip nesupratau kaip man ta muton gauti.na nejau avis zudyt.negali but.juk avys niekuo neprasikalto.as ten visa mapa isnarsiau,nuvariau i kita mapa ,perejau tilta,nu niekur kitur neradau mutton.kagi aveles..sorry.. :) . idomiai ten kad ne visi veikejai igarsinti,matyt dvd tik tiek sutalpino nu.kai kurie pasako koki pirma zodi ..errr.. ir toliau skaitai sau teksta laimingas. nu cia jau jrpg tipo.ir mapas kvepia kaip koks FF XIV lygtaisnu panasiai taip. visa i nieko atrodo aplinkos.kazkaip tie seseliai ir tie tiltai man kazko primine ps2 hita shadow of collossus.na is dalies taip.tas gerai.tik keista story,kad dukra serga kazkokia liga kurios niekas nezino,bet tevas sako kad jai reikia tik valgyt ir miegot ir liga pati isnyks...keista logika ten pas ji.bent jau pradzioj zaidimo..bet zaidimas mane pakankamai sudomino kad noreciau losti toliau,tas gerai.

patiko visai muzika bent jau pradzioj ,tikiuosi kad ji ne visalaika ta pati gros.garsai geri,veikejo judesiai irgi geri ir su kamera problemu nebuna. man idomu siaip kodel tie SE taip stengiasi kazku sukurt ir butinai reikia kurt kad tiktu visiem.na juokingai kai paskaitai ju pasisakymus,kad tipo western geimeriai nemegsta jrpg ,tai todel mes darysim kazka tokio kas jiem tiktu ir pan.arba kad mes nemegstam ejimais paremtu kovu tai todel tokiu daugiau nekurs isvis matyt..kas per..hjnia atsiprasant..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik dabar uzsidejau as ji..ir visai patiko jei rimtai.toks zaidimas kuris norii buti viskuom,ir 2d platformeriu irgi.cia tai buvo keista.bei kai vaizdas staiga is 3D pasikeicia i 2D sonini kai buni kambariuose.arba kai uzlipi kopeciam ir losi kaip mario tada koki..nu krc visai idomu, o ka.pirma deba kad niekaip nesupratau kaip man ta muton gauti.na nejau avis zudyt.negali but.juk avys niekuo neprasikalto.as ten visa mapa isnarsiau,nuvariau i kita mapa ,perejau tilta,nu niekur kitur neradau mutton.kagi aveles..sorry.. :) . idomiai ten kad ne visi veikejai igarsinti,matyt dvd tik tiek sutalpino nu.kai kurie pasako koki pirma zodi ..errr.. ir toliau skaitai sau teksta laimingas. nu cia jau jrpg tipo.ir mapas kvepia kaip koks FF XIV lygtaisnu panasiai taip. visa i nieko atrodo aplinkos.kazkaip tie seseliai ir tie tiltai man kazko primine ps2 hita shadow of collossus.na is dalies taip.tas gerai.tik keista story,kad dukra serga kazkokia liga kurios niekas nezino,bet tevas sako kad jai reikia tik valgyt ir miegot ir liga pati isnyks...keista logika ten pas ji.bent jau pradzioj zaidimo..bet zaidimas mane pakankamai sudomino kad noreciau losti toliau,tas gerai.

patiko visai muzika bent jau pradzioj ,tikiuosi kad ji ne visalaika ta pati gros.garsai geri,veikejo judesiai irgi geri ir su kamera problemu nebuna. man idomu siaip kodel tie SE taip stengiasi kazku sukurt ir butinai reikia kurt kad tiktu visiem.na juokingai kai paskaitai ju pasisakymus,kad tipo western geimeriai nemegsta jrpg ,tai todel mes darysim kazka tokio kas jiem tiktu ir pan.arba kad mes nemegstam ejimais paremtu kovu tai todel tokiu daugiau nekurs isvis matyt..kas per..hjnia atsiprasant..

Na aš jį perėjau, kai tik pasirodė ir man jis labai patiko. O ten, kad jis sako gulėk ir praeis jis juk ja tiesiog ramina, o pats tuo tarpu ir ieškai, kaip ją išgyditi :) , šiame žaidime man tikrai patiko story, todėl žaidžiau antra kartą, kad pamatyti tą patį story tik papildytą ir su šiek tiek kitokia pabaiga, kas buvo tikrai idomu. Žaidžiant antrą kartą yra užpildomos visos story spragos :) , tiesa yra ir 3 endingas, tačiau aš tiek nelošiau, nes norint pamatyti tą endingą turi surinkti visus žaidime esančius ginklus. Vienus tiesiog gauni per story, o kitus reikia nusipirkti, o jie kainuoja tikrai nemažai, o dar kitiems gauti reikia daryti side questus taigi taip ir nesurinkau ginklų, kad pamatyti 3 endingą :) nors tikrai norėjosi jį pamatyti. Tiesa žaidimas nuo pradžių man patiko, bet jis tikrai labai įtraukė jam daugmaž įpusėjus, kai story pilnai isivažiavo. Taip pat žaidimas patiko dėl savo nenuspėjamų įvikiu, ko daugelyje žaidimų tikrai trūksta.

 

P.S. Scalman'ai patariu jį, kai pereisi lošti antrą kartą, kad viską suprastum, patikėk tikrai nenusivilsi. Ir jei netyngi galėtum iškart rinkti ginklus dėl to trečiojo endingo, nete gali pažiūrėti kurių quertu reikia, kad gauti ginklus. Ten man atrodo reikia 4 išvis padaryti, kad gauti ginklus, nes yra kur turi padaryti vieną quest, kad galėtum daryti kitą. Vėliau galėsi pranešti, kaip sekėsi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš jį perėjau, kai tik pasirodė ir man jis labai patiko. O ten, kad jis sako gulėk ir praeis jis juk ja tiesiog ramina, o pats tuo tarpu ir ieškai, kaip ją išgyditi :) , šiame žaidime man tikrai patiko story, todėl žaidžiau antra kartą, kad pamatyti tą patį story tik papildytą ir su šiek tiek kitokia pabaiga, kas buvo tikrai idomu. Žaidžiant antrą kartą yra užpildomos visos story spragos :) , tiesa yra ir 3 endingas, tačiau aš tiek nelošiau, nes norint pamatyti tą endingą turi surinkti visus žaidime esančius ginklus. Vienus tiesiog gauni per story, o kitus reikia nusipirkti, o jie kainuoja tikrai nemažai, o dar kitiems gauti reikia daryti side questus taigi taip ir nesurinkau ginklų, kad pamatyti 3 endingą :) nors tikrai norėjosi jį pamatyti. Tiesa žaidimas nuo pradžių man patiko, bet jis tikrai labai įtraukė jam daugmaž įpusėjus, kai story pilnai isivažiavo. Taip pat žaidimas patiko dėl savo nenuspėjamų įvikiu, ko daugelyje žaidimų tikrai trūksta.

 

P.S. Scalman'ai patariu jį, kai pereisi lošti antrą kartą, kad viską suprastum, patikėk tikrai nenusivilsi. Ir jei netyngi galėtum iškart rinkti ginklus dėl to trečiojo endingo, nete gali pažiūrėti kurių quertu reikia, kad gauti ginklus. Ten man atrodo reikia 4 išvis padaryti, kad gauti ginklus, nes yra kur turi padaryti vieną quest, kad galėtum daryti kitą. Vėliau galėsi pranešti, kaip sekėsi :)

na as kaip tik nenoriu losti geimo del ginklu rinkimo,bet sidequestai visad idomu,tik tikiuosi ne tokie kaip ,"nubek i pieva nukalk 3 seselius ir gryzk atgal pasakyt kad nukalei" ...tokie tai siaip nelabai man questai.na jau rades ta kbyga supratau kame esme biski daugiau.turi jau ta knyga,ir galbut ji netgi nera ta baltoji,o ta juodoji.nzn ir kodel tai knygai ant atminties biski krite ,neatsimena dalyku.be to idomu kaip miesteli niekas per daug nesidomi kad as turiu super knyga....siaip idomios kainos ten turgeli..kazkokios uogos kurias gali rast po krumais,ten kainuoja po 500 ,arba gydomos zoles tos,irgi visur buna uzkastos,laisvai randi,o pirkt kaineles tai..ten su tokiais pinigais tai tik gyvent.iskasei pora zoliu ..idomu kodel jas reikia kasti ...nu bet uz pora tokiu gauni jau nemaza suma. :)

na story visai gal ir idomus.jo reiks palost toliau...kartais tie loadingai tai biski nervina kai kas 2 min loadinasi,jei kamabrius greit prabegi tai loadas po loado ten eina.o siaip padoriai gan.idomu kad pasalinaii veikejai buna igarsinti bet dukte tavo ne..kartais pasneka,bet kartais skaityt tenka.o pagr veikejas tai toks ne is jautriuju matosi.gali mergai kokiai pasakyt koks kvailys mokinsis daina kai nesupranta ka ji reiskia...beje kur ten tas seklas galima pasodint kad augtu.nu nupirkau turgeli bet kad neturiu darzo ar ko ten. bet siaip namai nieko puse pielies ten pas juos,kai kiti miestelio gyventojai turbut gyvena po medziais nes nemaciau daugiau nie vieno gyvenamo namo siaip.o pas tave hata tokia tai katu. :)

 

 

 

be to ta merga kur sutinki kalnuose ir kurr po to kauniesi su bosu ,turi graziausia ass kokia yra teke matyti video zaidimuose.. sweet jesus..kaip jie taip gerai ten sumaste...tipo uzpakali tie sniurai ten ...nu krc..bet looks great..cool...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo... Ta pana su kuria susitinki tai... Man šeip ir patiko, kaip ji padaryta :D bet ir, kaip ir tas neišjautriųjų jinai ten :D tokia mėgstanti atsikirst panike. O dėl tų ginklų rinkimo, tai aš ir ne iš tų kurie renka ten viską ir pnš, todėl ir nemačiau 3 endingo. Bet šeip lošiant antrą kartą tas visas story na viską pamatai iš kitos pusės, viską paaiškina. Tiesą sakant nereikia lošti visko iš naujo, lošiant antrą kartą duoda kažkur nuo pusės žaidimo, kai story ima įsibėgėti. Bet šeip žaidimas tikrai nėra trumpas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos