vesiolas

Europos cempas

Rekomenduojami pranešimai

aisku jega laimejom bet kaip jie zaidzia tai.. patilesiu jie vos laimejo :thumbsup4: tegul renkasi daiktus ir namo waro nes su tokiu game tai ...................

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo zaidimas labai nekokybiskas. Gynyba skyleta, varzovai daznai meta laisvi. Poulimas dar blogesnis ( nors karts nuo karto suzaidzia gerai ) nebent buna delninkaitis izaidejo pozicijos, bet tada gynyba buna labai skyleta. Kovos del kamuoliu pralaimi ( cia geriau patyleti reikia kai su tokia priekine linija neatsikovoja kamuoliu pries pat nosi). Nu ka reikia gerint zaidima ir gan stipriai. Tikiuos fontomasas susiprotes. Beja kazin kodel fontomasas neisleidzia abieju broliu vienu metu ? kaip matem jie tikrai gerai jauciasi kartu . :nunchuks:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku jega laimejom bet kaip jie zaidzia tai.. patilesiu jie vos laimejo :nunchuks: tegul renkasi daiktus ir namo waro nes su tokiu game tai ...................

Dziaukis kad isvis dalyvauja b*.. Kaip mane toki zmones u***** , prognozuoja rungtynes .. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dziaukis kad isvis dalyvauja b*.. Kaip mane toki zmones u***** , prognozuoja rungtynes .. :nunchuks:

MoNaco pritariu tau............... Reikia dziauktis kad yra kas garsina Lietuvos varda ir turime kuom didziuotis (reikia dizauktis ka turime o ne tai menkinti )

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MoNaco pritariu tau............... Reikia dziauktis kad yra kas garsina Lietuvos varda ir turime kuom didziuotis (reikia dizauktis ka turime o ne tai menkinti )

Toks zhaidimas yra shalies vardo garsinimas? Tai gal bulgarai irgi per shita chempionata ishgarsino savo shalies varda? Na sheip jiem nedaug truko patekt i antrashtes jei butu nugaleje mus... O sheip varda garsina pasiekimai, niekam neidomus vidutiniokai ar besivelkantis gale, NIEKAM, na nebent saviem fanam, bet juk savoi shaly savo shalies nieks negarsina...

Anyways nors ahs ir manau kad reikai palaikyti savus laimeje ir nelaimeje, bet taip pat nereikia ir elgtis kaip su kahzkokiais protishkai atsilikusiais vaikais ir po tokiu atpsirashant, apgailetinu keliu rungtyniu sakyti, kad viskas shaunu, jus patys geriausi. Zhaidzhia suauge zhmones profesionalai, o tokio kalibro zhaidejai/zhmones turetu sugebeti priimti kritika ir i ja atsizhvelgti. Aishq daugeliui emocijos liejasi per krashtus komentuojant LT rinktines pasirodyma, ir daugelyje kalbu yra nevisai konstruktyviu ishsireishkimu, bet yra daugybe logishku klausimu ir pasiulymu, i kuriuos rinktines vadovybe ar patys zhaidejai nesugeba/nenori atsakyti. Taip kad bukim biedni bet teisingi, savus palaikyti reikia, bet daryti tai aklai , bent jau mano akim yra kvaila, nes bent jau ash vadovaujuosi principu, jog zhmones gerbti/palaikyti reikia taip, kaip jie to nusipelno patys.

Redagavo tralialia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks zhaidimas yra shalies vardo garsinimas? Tai gal bulgarai irgi per shita chempionata ishgarsino savo shalies varda? Na sheip jiem nedaug truko patekt i antrashtes jei butu nugaleje mus... O sheip varda garsina pasiekimai, niekam neidomus vidutiniokai ar besivelkantis gale, NIEKAM, na nebent saviem fanam, bet juk savoi shaly savo shalies nieks negarsina...

Anyways nors ahs ir manau kad reikai palaikyti savus laimeje ir nelaimeje, bet taip pat nereikia ir elgtis kaip su kahzkokiais protishkai atsilikusiais vaikais ir po tokiu atpsirashant, apgailetinu keliu rungtyniu sakyti, kad viskas shaunu, jus patys geriausi. Zhaidzhia suauge zhmones profesionalai, o tokio kalibro zhaidejai/zhmones turetu sugebeti priimti kritika ir i ja atsizhvelgti. Aishq daugeliui emocijos liejasi per krashtus komentuojant LT rinktines pasirodyma, ir daugelyje kalbu yra nevisai konstruktyviu ishsireishkimu, bet yra daugybe logishku klausimu ir pasiulymu, i kuriuos rinktines vadovybe ar patys zhaidejai nesugeba/nenori atsakyti. Taip kad bukim biedni bet teisingi, savus palaikyti reikia, bet daryti tai aklai , bent jau mano akim yra kvaila, nes bent jau ash vadovaujuosi principu, jog zhmones gerbti/palaikyti reikia taip, kaip jie to nusipelno patys.

pritariu :nunchuks:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei delnas ir toliau bus tik "atsarginis, atakuojantis gynejas", o mazutis,kaip pagrindinis izaidejas,tai nieko gero nenuveiks tam antram etape.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas ziaurus, runktynes jau nusprestos. -20tasku... Ziauru.

 

Zodziu ziauru ;DD Net neidomu buvo zet nuo 2kelenio tos kases ;DD kaip gavynejom ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isejau likus 6min iki 4kelinio pabaigos, neistveriau... Ziauru buvo ziureti, tokio prasto zaidomo nesu mates. ;(

 

 

PS Kaip del pasaulio cempionato ? Kazka man draugas sake kad yra kazokios kelios kortos kurias duoda kaikurim salim sansa patekti i pasaulio cempa ir sake kad viena is tu saliu yra LTU todel kad Lietuva jau labai ilga laika zaidzia krepsini ir pan. . Tai kaip cia yra ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isejau likus 6min iki 4kelinio pabaigos, neistveriau... Ziauru buvo ziureti, tokio prasto zaidomo nesu mates. ;(

PS Kaip del pasaulio cempionato ? Kazka man draugas sake kad yra kazokios kelios kortos kurias duoda kaikurim salim sansa patekti i pasaulio cempa ir sake kad viena is tu saliu yra LTU todel kad Lietuva jau labai ilga laika zaidzia krepsini ir pan. . Tai kaip cia yra ?

Wild card teams for Turkey 2010

 

The FIBA Central Board will assign in autumn 2009 four wild cards to four countries that have not qualified until then according to the following criteria:

 

The criteria for the Wild Cards

1. In order to be invited the team must have participated in the 2009 FIBA Zone Qualifying Championship.

2. There can be a maximum of three teams from any one FIBA Zone.

 

Together with the above two criteria, FIBA shall take into consideration the following aspects:

 

Sporting Aspects

- Popularity of basketball in the country

- Quality and sporting results of the national team of the country

- Quality of work by the National Federation

 

Economic Aspects

- Involvement of local television and/or competitions in domestic and international basketball

- Importance of country to FIBA's marketing and television partners

- Importance of country to the Organizers of the World Championship

 

kaip matai sportiniu aspektu tai taip galime gauti ta "korta" nes krepsinis nr.1 sporto saka musu saly, esam pasieke nemazai geru rezultatu, turim geru ir garsiu krepsininku, kurie garsina LT varda visam pasauly. Teko paskaityti tokios salies kaip Libano paraiska tai manau jeigu tokios salys bando gauti tai mes turim nemazai sansu bet nereiktu pamirst kad tokios salys kaip Italija irgi turbut bandys gauti ta korta taigi net neisivaizduoju kiek saliu bandys ja gaut ir kiek mes turim galimybiu, aisku geriausia butu patekt i 5 sitam cempe ir gautume ta vieta be jokiu problemu ;)

Redagavo vesiolas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos