G1edrius

Shadow Complex

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

Published by: Microsoft Game Studios

Developed by: Chair Entertainment

Release Date: August 19, 2009

Genre: Shooter

From blockbuster developers Epic Games and Chair Entertainment comes the next evolution in Xbox LIVE Arcade games. Powered by the industry-leading Unreal Engine 3, Shadow Complex™ is the height of old-school side-scrolling design combined with modern, cutting-edge gameplay.

 

In Shadow Complex, gameplay is centered on exploration and fast-paced combat as you gather game-altering power-ups and an arsenal of futuristic weapons to overcome obstacles, thwart legions of enemies, and delve into a mysterious open game world. The original single-player adventure is set in a compelling universe based upon the best-selling novel, Empire, by Orson Scott Card.

Original game: This completely original game features full 3-D side-scrolling action. The incredible next-gen graphics and robust physics combine with an open, evolving world design mixed with an awesome, compelling action-thriller story.

Power-ups: Seek out 17 unique game altering power-ups, with more than 100 additional items and modifiers to discover and use.

Bad guys: Fight against a large variety of enemies and experience massive, jaw-dropping boss battles.

Pick up and play: The super-tight controls are simple and intuitive but also allow advanced players additional depth and precision.

Noted scriptwriter: Shadow Complex features a script written by Peter David, one of the most popular comic book writers of all time. It's the first game to be set in Chair's Empire universe and based upon the best-selling novel by Orson Scott Card.

 

Lietuviska isankstine apzvaga

Ne į temą

Šią vasarą „Xbox Live Arcade“ turi karštų žaidimų sąrašą: į jį patenka ir žaidimas „Shadow Complex“. Tai įspūdingai atrodanti 2D veiksmo platforma, pritaikyta plačiam 3D pasauliui. Šis žaidimas primena seną mokyklą, kurioje leidžiama neatsakingai elgtis su daugybe išgalvotų aukštųjų technologijų dalykėlių ir įdomių ginklų. Pradinė scena šiek tie erzina, kadangi žaidėjas žaidžia kaip JAV armijos pulkininkas, bandantis apsaugoti JAV viceprezidentą nuo teroristų. Žaidėjui suteikiamas puikus ginklų arsenalas, jis apsaugotas specialiais šarvais, pavogtais iš priešų. Ši intensyvi ir chaotiška eilės tvarka atveda žaidėją į ginklų kovą, kurioje atsiranda galimybė nušauti keletą blogų vaikinų. Žaidėjas greitai pastebės, kad ir žaidžiant 2D plokštumoje, priešus galima šaudyti 3D plokštumoje. Lazeris padės žaidėjui susekti tikslą, taigi, nereikės stebėti priešų iš viršaus bei iš už nugaros, tačiau reikės stebėti foną. Ši trumpa įžanga leis pajusti žaidimą. Deja, žaidėjas pradės žaisti be raketų ir specialių šarvų.

 

Žaidimo „Shadow Complex“ istorija yra apie keliautoją Jason Fleming, kuris žvalgydamasis su savo drauge Claire atsitiktinai aptinka teroristus. Nelaimei, grupė, žinoma kaip „Restoration“, sugauna Claire. Žaidėjo tikslas yra išgelbėti ją, bet tam reikia giliau ištyrinėti priešininkų bazę ir nugirsti slaptus pokalbius. Žaidėjas sužinos, kad ši grupė ketina suorganizuoti veiksmų grandinę, kurie sukels pilietinį karą JAV. Teigiama pusė yra ta, kad šie teroristai turi daugybę puikių ginklų, kuriuos žaidėjas gali iš jų pavogti.

 

 

 

Žaidėjas, norėdamas rasti 120 dalykėlių, susidurs su dideliu iššūkiu, tačiau kiekvienas rastas dalykėlis padidins gebėjimus – greitį arba jėgą. Pavyzdžiui, vienas iš tokių dalykėlių gali būti greičio batai, kurie leidžia žaidėjui bėgti labai greitai: jis gali nesunkiai bėgti per vandenį, sienas ar lubas. Kol žaidėjas išlaikys tempą, jis galės tęsti bėgimą. Teroristai sukūrė girioje neįtikėtiną labirintą, todėl žaidėjas susidurs su daugybe vietų, kurias turės ištirti bėgdamas, šokinėdamas ar plaukdamas. Kitas naudingas dalykėlis – tai putplasčio ginklas. Žaidėjas, naudodamasis juo, gali susikurti platformą arba užšaldyti priešus. Kita įranga – tai traukos pakuotė ir kablys, leidžiantys Jason Fleming laipioti ir pasiekti sunkiai pasiekiamas vietas. Žinoma, žaidimo pradžioje ginklų nebus daug. Žaidėjas turi žibintuvėlį. Vėliau, radus Claire kuprinę, suteikiama galimybė peršokti sieną. Tęsiant žaidimą randami įvairūs ginklai, padedantys išlaužti duris ir pasiekti vietas, kurių kitu atveju būtų neįmanoma pasiekti.

 

Žaidėjas gauna ir patirties taškų. Kiekvieną kartą, kai žaidėjas patenka į naują kambarį, nužudo priešą ar randa naudingą dalykėlį, jis gauna šių taškų. Periodiškai pasirodo ir didžiuliai bosai: jeigu žaidėjas sugeba išnaudoti jų silpnybes, jis gauna patirties taškų. Pereinant lygius, personažas tampa vis stipresnis. Yra 12 aukso gabalų - jei pavyks visus rasti, nutiks kažkas nuostabaus. Galiausiai žaidėjas gaus žemėlapį, kuriame bus pažymėtos jau ištirtos sritys. Laimei, vietos yra pakankamai skirtingos, todėl žaidėjas nesijaus taip, lyg visą laiką vaikščiotų požeminiu sandėliu ar technologijų laboratorija.

 

Žaidimas „Shadow Complex“ yra apie žvalgybą, kurią pertraukia kovos. Žaidėjas laisvai tyrinėja 3D pasaulį iš 2D perspektyvos. Atrodo, kad šis žaidimas – tai puikus būdas užbaigti vasarą. Žaidimas bus išleistas rugpjūčio 19 dieną.

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau paklausti ar ira galimybe gauti sita geima piratini ir isirasyt i xboxa? Ar tik per live pirkt reikia?

 

Nes atrodo toks visai idomus ir noretusi palost.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra budas parsisiusti glitchinta versija. Nugalejus bosa galima toliau testi zaidima. BCG yra siustis. Bet negalima seivint, todel reikia pereit vienu prisedimu.

Redagavo Shock

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra budas parsisiusti glitchinta versija. Nugalejus bosa galima toliau testi zaidima. BCG yra siustis. Bet negalima seivint, todel reikia pereit vienu prisedimu.

Demonoid'e irgi yra. Tik kaip jau minėjo be seivų ir be achievementų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandziau tikrai veikia, bet zaidimas monotoniskas. Nieko daugiau tik eini i viena pause ir pyskini.... Nelabai patiko. Ispradziu nieko, bet toliau tas pats.... Bosai gal tik neblogai padaryti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paciu epic'u sitas zaidimas buvo su glichu,ir kazkas atrado tai. visa geima galima pereit net jei ir esi atsisiuntes is xbl trial versija,taciau ji turi but atsiusta jau seniau,nes jei siusites dabar tai nebeveiks,epicai sutvarke. as parsisiunciau shadow complex kai tik jis pasirode,dar pirmine versja kuri ir buvo su glichu ir katik isbandziau,galima lost visa geima,tik offline,nes meta updeita,kuris panaikina glicha ir jo reikia atsisakyt. o stai video kaip uzglichint pirmine versija

http://www.youtube.com/watch?v=jZJhFC_XA-Q...feature=related

 

kai kas sako jog geimas veikia net is flesh'o ar disko,kas nori pamegint atsisiust galit is LM 5 zonos...

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Strigau konkrečiai.

 

Esu ten, kur žmogeliukas. Pagal žemėlapį, į dešine nuo ten, kur stoviu yra vienintelis išėjimas iš visos kairės pusės. Kito kelio nėra, arba aš neturiu dar rocket launcher'io (tik foam gun'ą).

 

Nuotrauka

 

Tačiau atėjus iki to taško - nėra jokių durų.. totaliai:

Nuotrauka

 

Kaip ištrūkti? :D

 

Aišku paklausite, kaip aš ten atsidūriau. Ogi gavęs foam gun'ą ėjau per jau eitas vietas susirinkti itemsų. Tai į tą patalpą kažkaip iš dešinės į kairę patekau. O dabar sugrįžti (iš kairės į dešinę) - niekaip. Aklina siena.

 

Help.

 

Negi reiks žaisti iš naujo :D

 

Ai tiek to.. žaisiu iš naujo. Reiks kokį guide atsispausdinti.

Redagavo bullka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geriausias arcade geimas.

Pritariu. Smagus.

 

Žiūriu Tu nesi padaręs nei 100%, nei 13%. O aš va noriu bent 100% padaryti. Bet va... f**k ;) Teks iš naujo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Shadow Complex Remastered Coming to PS4/PC on May 3

From its original release in 2009, Shadow Complex quickly became a well-received cult hit on the Xbox 360, and following its remastered release on Xbox One this year, PS4 and PC players will be able to jump into the action-adventure title in just a few weeks.

Developer ChAIR Games announced that Shadow Complex Remastered will release for PS4 and PC on May 3rd, 2016, following the remastered version’s release on Xbox One in March.

In particular ChAIR co-founder Donald Mustard explained in regards to bringing the title to the PlayStation audience “has always been a goal for us at Chair, and we can’t wait to introduce all of you to the game next month!,” in a statement on the PlayStation Blog.

Shadow Complex Remastered is currently available on Xbox One, with the title to release for PS4 and PC on May 3rd, 2016

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau ir remasteri ant likusiu platformu galima ismegint

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ant PC turiu ji prisigriebes,kai nemokamai EPIC dalino,geras zaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos