scalman

Ninja Gaiden Sigma 2

Rekomenduojami pranešimai

 

 

 

Ninja Gaiden 2 Will Have Sixaxis “Bounce”

 

game will feature Sixaxis bounce. ”We can, proudly announce that Ninja Gaiden Sigma 2 will have Sixaxis compatibility,” our contact at TecmoKoei told us. “You waggle the pad, the girl’s tits bounce. Official.” We doubled checked, but yeah, this appears to be the situation. “You can quote me. I feel so dirty.” Indeed.

Nuotrauka

na esme tame kad tu judinsi pulteli ir na patys suprantat kas ten judes :D

:D

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ninja Gaiden 2 – Costumes & Gameplay

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

 

 

Ninja Gaiden Sigma 2 Breast Shaking Unveiled

 

 

well.... :D

 

Demo versija jau JAP PSN !!

 

 

 

na demo tikrai labai geras,pirma demo kuria taip perejau visa su malonumu. pirma pasikapojau su Ryu, o veliau gavau pasisiubuot su pulteliu ir su Aya :D:D na jei jau yra tokia funkcija tai reikia juk ismegint ane :D:grt:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas epic nod video tiesiog PUIKIAI atspindi dėl ko pirks dauguma šį geimą.

Šiais laikais žaidimai neapsieina be gražių merginų kompanionių. Ech, tokia jau sistema, bet nemanau, kad reikia ją keisti. (:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas epic nod video tiesiog PUIKIAI atspindi dėl ko pirks dauguma šį geimą.

Šiais laikais žaidimai neapsieina be gražių merginų kompanionių. Ech, tokia jau sistema, bet nemanau, kad reikia ją keisti. (:

is tiesu ten veiksmas toks greitas kad tu ten ne tik kad jokiu grozybiu bet aplamai mazai ka pastebet gali...na kai visus nukauni tada gali nueit i kampa pasukt kamera ir pasiziuret is arti...kazkaip ligiau 1 min neziurejau....nzn zaidimas tikrai ne del to,ir be to kad jie letai nejuda,tik greitai judinant :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia kaip kam žinai.

Kiti jauni geimeriai gali ir ilgiau užtrukti apžiūrinėjant kūną ir t.t

Kaip galvoji, kodėl visi tie Laros Croft žaidimai buvo gana populiarūs? Lyg tyčia jie ant 'Tomb Raider Legend' ant ps2 pirmą kartą padarė, kad Lara galėtų sušlapti. XD

 

Boobies, boobies ant boobies only these days in games.

 

Man asmeniškai labiau petite merginos prie širdies. Bet ne tame esmė. Jei jie dar padarytų 'buyable' clothes charakteriams tai iškart matosi kur suka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia kaip kam žinai.

Kiti jauni geimeriai gali ir ilgiau užtrukti apžiūrinėjant kūną ir t.t

Kaip galvoji, kodėl visi tie Laros Croft žaidimai buvo gana populiarūs? Lyg tyčia jie ant 'Tomb Raider Legend' ant ps2 pirmą kartą padarė, kad Lara galėtų sušlapti. XD

 

Boobies, boobies ant boobies only these days in games.

 

Man asmeniškai labiau petite merginos prie širdies. Bet ne tame esmė. Jei jie dar padarytų 'buyable' clothes charakteriams tai iškart matosi kur suka.

Ne į temą

jo paziurek nauji tomb raideriai kiek turi custominiu kostiumu pc versijai...ir kokiu dar ;) pats meginau kelis del idomumo...kai losi su tokiu kostiumu net geda zmonem rodytis buna ;)

bet siaip lara niekad neturejo per daug gero veido ka jau ka bet to jie niekad nemokejo kurt...o siaip cia aisku idomu pajudint ten jo tuos...bet kazkaip zaidimas per daug greitas kad ta galetum labai panaudot . na bet visada smagu kai zinai kad neveltui kratai ta pulteli :book: i domu kodel nepadare mergom irgi ko nors tokio...kaip Ryu ten kas nors judetu , na japonai aisku tik apie save galvoja visada

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man labai įdomu ar šis žaidimas bus toks pat sunkus kaip ir NG2, o gal dar sunkesnis..., nes mano žiniomis NG2 yra sunkiausias X360 geimas.

Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man labai įdomu ar šis žaidimas bus toks pat sunkus kaip ir NG2, o gal dar sunkesnis..., nes mano žiniomis NG2 yra sunkiausias X360 geimas.

na nesakyciau kad NG2 sunkiausias and X,o del sito tai nzn demo buvo ganetinai idomi ir ne per sunki,bet cia daznai taip buna su tokio tipo zaidimais man kad as ju niekaip neuzbaigiu..tikrai tampa per sunkus,ta prasme kad ten belieka tik nezmonisku greiciu knopkiu spaudymas o ne losimas :book:

siaip per misijas manau kad bus visai idomu eit,ir coop juk bus,demo perejau kelis kartus visa,atsirakina 3 rezimai,taip pat Team Battles kur tiesiog su pertneriu visu skerdi,va ten tai mane ir uzlenke gana greitai,kur ten gintis, net nematai kas vyksta ekrane nuo tokiu ispuoliu ;)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

na nesakyciau kad NG2 sunkiausias and X

Ne į temą

Žinai sunkesnį? Norėčiau pamatyti jo pavadinimą.

Sakydamas sunkiausias neturiu galvoj tik žaidimo perėjimą ant lengviausio sunkumo (Acolyte) ir viskas, o pilną žaidimo perėjimą ir visko įvykdymą, ką tik jis duoda. Warrior, Mentor, Master Ninja sunkumai, Survival mode ir t.t. = 1250G.

 

 

o del sito tai nzn demo buvo ganetinai idomi ir ne per sunki,bet cia daznai taip buna su tokio tipo zaidimais man kad as ju niekaip neuzbaigiu..tikrai tampa per sunkus,ta prasme kad ten belieka tik nezmonisku greiciu knopkiu spaudymas o ne losimas :book:

Daugumoj tokių žaidimų (hack'n'slash) užtenka spamint mygtukus ir praeini nemažai vietų gana nesunkiai (net ir and Hard/Very Hard/etc), bet tik ne NG.

 

 

siaip per misijas manau kad bus visai idomu eit,ir coop juk bus,demo perejau kelis kartus visa,atsirakina 3 rezimai,taip pat Team Battles kur tiesiog su pertneriu visu skerdi,va ten tai mane ir uzlenke gana greitai,kur ten gintis, net nematai kas vyksta ekrane nuo tokiu ispuoliu ;)

Dėl co-op, tai tikiu, kad smagu pasidraskyt ir padraskyt priešus į gabalus. Kojos, rankos ir kitos kūno dalys skraido į visas puses, kraujai trykšta gana gausiai. Ir žinai, kad kažkas visada tave gali pridengti iš nugaros. Hm, gal yra kokie co-op combo veiksmai? Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko girdeti atsiliepimu ish xbox versijos, tai ng2 tikrai buvo gan kietas rieshutelis, ir nemazhai kam pasirode neikandamas (kameros niuansai neprisidejo prie gameplay palengvinimo). Pazhaidus ng2s demo (accolyte, kk nereikia tik varyt) jauchiasi kad ant sudetingesniu rezhimu ten gali jau buti labiau darbas nei zhaidimas. Tikriausiai jau ne vienas ishmegino demo, bet kas dar nebande, tai bad news, demo charr yra ryu, so no shaking boobies :book:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko girdeti atsiliepimu ish xbox versijos, tai ng2 tikrai buvo gan kietas rieshutelis, ir nemazhai kam pasirode neikandamas (kameros niuansai neprisidejo prie gameplay palengvinimo). Pazhaidus ng2s demo (accolyte, kk nereikia tik varyt) jauchiasi kad ant sudetingesniu rezhimu ten gali jau buti labiau darbas nei zhaidimas. Tikriausiai jau ne vienas ishmegino demo, bet kas dar nebande, tai bad news, demo charr yra ryu, so no shaking boobies ;)

Ne į temą

apie ka cia kalbi zmogau. pereini demo su Ryu,atsirakina Aya ,tada gali pereit su Aya,dar atsirakina 3 rezimas Team Battles,ten kur losi su partneriu.juk rasiau apie tai o tu kaip is menulio nukritai :book: .del sudetingumo tai mane domina labiau pats zaidimas o ne visko surinkimas,ir pan.ten jau tikrai darbas buna, o zaidimu niekad del to nelosiau ir nelosiu,nebent buna idomu surinkti viska.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

apie ka cia kalbi zmogau. pereini demo su Ryu,atsirakina Aya ,tada gali pereit su Aya,dar atsirakina 3 rezimas Team Battles,ten kur losi su partneriu.juk rasiau apie tai o tu kaip is menulio nukritai :book: .del sudetingumo tai mane domina labiau pats zaidimas o ne visko surinkimas,ir pan.ten jau tikrai darbas buna, o zaidimu niekad del to nelosiau ir nelosiu,nebent buna idomu surinkti viska.

Ne į temą

Na, prisipazhinsiu zhaidzhiau kokias 15 min, o visko norejosi jau ishkarto... Na vadinasi reikes pasedet ilgiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

bet kas dar nebande, tai bad news, demo charr yra ryu, so no shaking boobies :D

Ne į temą

Štai ir atsispindi kas svarbu šiais laikais žaidėjams, scalman.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Atrodo tikrai gerai, jei turėčiau PS3, tikrai nusipirkčiau šį žaidimą. Nors ir esu perėjęs NG2 (kolkas tik Acolyte, tačiau....), bet norisi išbandyti visas NG Sigma 2 naujoves, ypač co-op.

Labai trūksta gore. Po kovos visur mėtosi kūnų dalys, bet kraujo beveik nėra. Keistai atrodo...

Ir dar per apžvalgą paminėjo "it's much easier". Ech, šito tai visiškai nesitikėjau :/ Aišku, nemažai žmonių dėlto tik apsidžiaugs.

Kas dėl naujų ginklų, tai naujas kardas atrodo galingai, tačiau kulkosvaidis ar kažkas panašaus į jį, tai nelabai derinasi prie nindzės.

 

Čia tik mano nuomonė :)

 

 

Ne į temą

del sudetingumo tai mane domina labiau pats zaidimas o ne visko surinkimas,ir pan.ten jau tikrai darbas buna, o zaidimu niekad del to nelosiau ir nelosiu,nebent buna idomu surinkti viska.

Ne į temą

Šiame žaidime viską surinkti yra sunku, bet kartu ir labai įdomu.
Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos