scalman

PS Vita naujienos ir diskusijos

Rekomenduojami pranešimai

Įdomu kokia jo kaina bus lietuvoje, nes kiek pamenu vos tik pasirodęs PSP 1000 kainavo tikrai virš 1k lt, tai šitas gali siekti ir 1.5k

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu kokia jo kaina bus lietuvoje, nes kiek pamenu vos tik pasirodęs PSP 1000 kainavo tikrai virš 1k lt, tai šitas gali siekti ir 1.5k

beja ten atram video kaip matom kai pristato little deviants tai PSP2 buan pajungtas ant tu didziuliu ekranu,ir atroso tikrai high def viskas ir labai detalu, tai manau galim primest kad namie toki pasijungsi prie savo HDTV ir losi jau kaip normalia namu konsole.o pati PSP2 tada naudosi kaip valdymo pulteli , pats ziuresi i TV ekrana. aisku interneto narsymas taps pilnavertis pagaliau su visais touchscreen privalumais.o kadangi bus 3G tai interneta galesi turet bet kur su savim.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu kokia jo kaina bus lietuvoje, nes kiek pamenu vos tik pasirodęs PSP 1000 kainavo tikrai virš 1k lt, tai šitas gali siekti ir 1.5k

Na visko gali buti, manau apie 2k net gali kainuoti, tu tik paziurek i sita technologija, skaityk uz ps3 geresnis, o pastarasis apie 1k kainuoja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manimu jei handheldas kaip pavyzdis (NGP) kainuos 300svaru~ tai cia jau prasideda fantazijos, bet kai pagalvoji kiek aparaturos jame tai nebezinai ka ir galvot :?

Dar nepamirskim jog cia handheldas o ne console tolabiau jog viskas sumazinta ir detalies daugiau consoles nekainuoja tai kaina ir nebus kosmine..

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manimu jei handheldas kaip pavyzdis (NGP) kainuos 300svaru~ tai cia jau prasideda fantazijos, bet kai pagalvoji kiek aparaturos jame tai nebezinai ka ir galvot :?

Dar nepamirskim jog cia handheldas o ne console tolabiau jog viskas sumazinta ir detalies daugiau consoles nekainuoja tai kaina ir nebus kosmine..

tia jau tikrai, pagalvojus ko truksta pS3 ,tai PSP2 viskas yra ko is dalies truksta gal paciam PS3 jau. na aisku be zaidimu su situ galesi daryt viska katik imanoma daryt smartais,ar kitom nesiojamom konsolem, bet s usavo naujienom gaelsim daryt dar daugiau nei su paciu PS3, kad ir namie. pasijung prie HDTv pasileisk koki geima ir losk su visais touchvaldymais, sixaxis, kameros sukiojimais,GPS, kompasais ir pan dalykais ko PS3 net neturi. pvz interneta narsyt, ps3 turi ok narsykle ,bet sitas irgi tures ,ir gal net geresne nei PS3, aisku touchscreen narsymas tai tikrai yra daug geriau nei narsyt su pele.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tia jau tikrai, pagalvojus ko truksta pS3 ,tai PSP2 viskas yra ko is dalies truksta gal paciam PS3 jau. na aisku be zaidimu su situ galesi daryt viska katik imanoma daryt smartais,ar kitom nesiojamom konsolem, bet s usavo naujienom gaelsim daryt dar daugiau nei su paciu PS3, kad ir namie. pasijung prie HDTv pasileisk koki geima ir losk su visais touchvaldymais, sixaxis, kameros sukiojimais,GPS, kompasais ir pan dalykais ko PS3 net neturi.

Bet isivaizdok situacija :thumbsup4: PS3 Slim 250gb 250svaru~

NGP [silpnesnis uz ps3 kazkiek] 300~ svaru nu ar gi ne vejei? xD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau ! Taip laukiau info apie naujaji PSP ir pagaliau sulaukiau.Pats dizainas atrodo labai labai graziai.O ka jau kalbet apie visas tas galimybes kurias cia pristate ir tikiu,kad cia dar tikrai ne viskas :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet isivaizdok situacija :thumbsup4: PS3 Slim 250gb 250svaru~

NGP [silpnesnis uz ps3 kazkiek] 300~ svaru nu ar gi ne vejei? xD

tikrai ne vejai. tai paimk 3DS kaina ir palygink su Wii kaina. na ok 3Ds kaina del 3D ekrano ,daugiau nieko, tai cia nera 3D ekrano tas pigiau bet visa kita,juk cia yra visko ko galima sakyt nera PS3 paciam. is tikro PSP2 gali laisvai turet sie ktiek didesne nei pvz $250 . na juk 3DS tiek kainuojao kas ten? 3D ekranas. o cia viskas. juk kai PSP go tik pasirode uz $250 jis juk kainavo tada netgi daugiau nei PS3 .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet isivaizdok situacija :thumbsup4: PS3 Slim 250gb 250svaru~

NGP [silpnesnis uz ps3 kazkiek] 300~ svaru nu ar gi ne vejei? xD

Gerai, dabar pridėk dar kiek kainuoja Move ir EyeToy ant PS3 ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai ne vejai. tai paimk 3DS kaina ir palygink su Wii kaina. na ok 3Ds kaina del 3D ekrano ,daugiau nieko, tai cia nera 3D ekrano tas pigiau bet visa kita,juk cia yra visko ko galima sakyt nera PS3 paciam. is tikro PSP2 gali laisvai turet sie ktiek didesne nei pvz $250 . na juk 3DS tiek kainuojao kas ten? 3D ekranas. o cia viskas. juk kai PSP go tik pasirode uz $250 jis juk kainavo tada netgi daugiau nei PS3 .

Del 250$ as nieko pries, bet jei jau 250svaru :?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

noretusi suprast daugiau is video,tau lauksim subu ar siaip daugiau info pvz daug kalbejo apie ta GPS paremta Near dalyka. ir siaip idomus dalykai visi ten. kaip matem tas golfo zaidimas jau iskart turejo is PSN pirkti naujas golfo aikstes ar pan kazka. ir siaip linksmi idomus zaidimai,ne vien hardcore.ten atrodo per ta Near rode kad pvz kai tu eini kazkur ir tavo PSP2 visus tuos taskus kur buvo kiti zaidejai su PSP2 uzfiksuoja ar pan kazka ,ir ten gali matyt kur jie yra ar kur tu losei pvz paskutinius kartus,gali gryzt i tas paciam vietas matyt. na vienu zodziu nepasiklysi, o kadangi japonai megsta ivairius dalykus kurie na randa nauju pazinciu ,tai manau cia kazkas tokio irgi na del bendravimo labiau vel.matem ten zinutes visokios issoka i ekrana kai gauni koki pranesima.taigi bendraut bus paprasta.

 

Del 250$ as nieko pries, bet jei jau 250svaru :?

pats tas,kaip jau sake nuspirk PS3 ir jam Move dar. ir pazek kiek kainuoja. bet netgi nelyginant su niekuo , 250 svaru normalu.juk gauni viska ka tik gali gaut su nesiojama konsole. na nzn fotkink ,filmuok jei nelosi, daryk bet ka.

 

NGP = Nintendo Got Pwned .. :thumbsup4:

 

galim primest japonijoj pardavimus kai jie isleis Monster Hunter ant PSP2 ..nes ji tikrai isleis. next gen monster hunter anyone?..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko jūs įsivaizduojat tuos 1k lt? :thumbsup4: Aš tada jau geriau PS3 nusipirksiu, dėl to Sony tokios kainos PSP 2 tikrai nedės..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu va ir MGS

 

cia ne treileris ,cia tech demo,tai nereiskia kad tai realaus zaidimo vaizdai bet, kol zaidimas pasirodys gal tokie ir bus.

 

Lost Planet NGP

 

 

Epic Unreal 3, cia tas kur iPhone buvo pritaikytas.

 

 

lenkai deja neturejo geru kameru kad normaliai nufilmuot.

 

tie kas lose issako savo nuomone

 

Nuotrauka

 

There's something about the NGP that is simple, something that pops. Nintendo might've pioneered touch-based gaming, but Sony is taking it in an entirely different direction.

 

On the rear of the portable, there is a touchpad that is the same size as the screen. In the game demo I played of upcoming NGP title Little Deviants, players use the rear touchpad to manipulate cute balls around a lush cartoon landscape. But by pressing on the rear touchpad, it appears as though players' fingers stick up underneath the terrain, altering the landscape.

By pressing on the rear touchpad, it appears as though players' fingers stick up underneath the terrain, altering the landscape.

 

So by moving one's fingers around, the landscape changes as new mountains are formed. But, if players stop touching the rear touchpad, the landscape returns to normal. It's a lot like putting your hand under a table cloth and moving it around a table. The game's mechanic was compelling enough to help sway Sony into including the rear touchpad. The game does feel a bit like a tech demo for the rear touchpad, but not in a bad way. It also offers the interesting feature of being able to "pinch" the cute ball characters on the front touch screen, causing them to slingslot.

 

According to Sony's Worldwide Studios boss Shuhei Yoshida, the hope is that developers will also use the rear touchpad as extra buttons or even shortcuts for commands. It opens up an entirely new way to game.

Nuotrauka

 

Even familiar moves in Uncharted, the second game I demoed, are given a new spin on the NGP. Using the rear touchpad, player brush their fingers up to have the game's hero, Nathan Drake, shimmy up vines. It feels a bit like you're massaging the NGP, and pressing up on the thumbstick probably makes more sense.

 

The addition of touch controls on the front screen worked well in Uncharted. Players can tap vines and ledges, causing Drake to jump towards them automatically. It makes the gameplay easier than the traditional Uncharted on the PS3, but it works. The touch feature that I liked the best in Uncharted was the ability to use a swipe motion on the front screen due to the close proximity of the thumbsticks. So controlling Drake and the camera with the two thumbsticks, and then using a swipe on the touchscreen felt very natural and hardly gimmicky.

 

And the dual thumb "nubs" made this Uncharted feel like...Uncharted. The addition of the additional thumb nub truly gives this portable a PlayStation feel, replicating the experience of using two thumbsticks like on the PS3 controller. It's not hobbled like the PSP, which only has one thumb nub.

 

In the demo, I played enemy AI seemed to be a bit lacking, as I easily snuck up behind an enemy, and pressed on him via the front touchscreen, causing Drake to shove him off a climb. No doubt the AI was dumbed down so people could easily experience the press commands.

The NGP does not produce PS3 level graphics, and Sony's Yoshida was quick to point that out: "It's close to the PS3."

 

While the game looks like it's a port of the first Uncharted, the game is actually a brand new title. Thus, it has new features, like the ability to have Drake snap photos. There is a camera icon on the screen that can be pressed, bringing up photo mode. The input for photo mode uses the gyroscope, so moving the NGP around gives a different view of the landscape. Pinching the screen causes it to zoom, and touching it snaps a photo. There is also a first-person sniper mode. I picked up a sniper rifle in the game, and clicking the left shoulder button took me into sniper mode. Aiming, however, was then gyroscope-controlled. Sony seemed unsure if aiming in sniper mode would only be gyroscope-controlled as the game is still in development.

PSP2, aka the NGP will, like it's predecessor, link up with the PlayStation 3 in a yet-to-be-determined way, according to Adam Grant. "Regarding connectivity with PS3, NGP will offer some great compatibility features with PS3 and we will announce further details when ready," he told the EU PlayStation blog.

 

The NGP will support PlayStation trophies, as well as run digital versions of existing PSP titles, minis, PS one classics and newly developed PlayStation Suite titles. Hideo Kojima said at the reveal event that his dream is "playing on your PS3, and when you go out, you put the game on your NGP, and when you come back home, you can once again use your PS3 and large screen TV."

taigi jau esancius PSP zaidimus paleis be jokio emuliavimo.na tikriausia ne emules budu ,o gal biski ir pagrazins. kas tikrai gerai.as tikejaus kad jie dar specialiai neduos naujam PSP ankstesnio PSP palaikymo del to kad esama PS pdar labai gerai perka. na bet iki kaldeu dar daug laiko aisku. siaip dar buvo pranesta kad bus 3G versija ir bus be 3G. aisku ir kaina gal skirsis siek tiek.bet del PSP palaikymo tai smagu.aisku visu minis ,bei psone zaidimu.na aisku tiktai is PSN kurie.

 

 

taigi paprasta valdyma gali atlikt ir su paprastom knopkem, nebutina touchint ekrana, bet gali

 

 

Nuotrauka

Metal Gear Solid mastermind Hideo Kojima took the stage as this year’s PlayStation Meeting to show off a tech demo of Metal Gear Solid 4 running on the PSP2, or NGP as it’s tentatively known.

 

While Kojima was keen to note that the demonstration was merely a test, not an actual product, it’s certainly a testament to the NGP’s capabilities. You have to take into account the demo was essentially a quick and dirty port of MGS4 with all original PS3 assets intact. Despite the lack of optimization, NGP runs it admirably.

 

“This game used the model data and environments from PS3, and it was exported directly to NGP,” said Kojima. Further, he shed light on his envision of cloud gaming, allowing for a seamless experience from console to portable. Players could start a game on PS3 and then continue their progress on NGP, for instance.

 

“This dream [cloud gaming] is going to come true in the near future. I am currently working on a new project for that dream.”

jei ta MGS4 demo buvo tik greitai permestas PS3 versijos portas, tai tikrai ispudingai PSP2 susitvarke su PS3 zaidimu galima sakyt.

 

 

 

It’s been revealed that Nihilistic Software will develop the upcoming Resistance title for PSP2.

 

The developer is currently in the process of making PlayStation Move Heroes for PS3 for a release later this year. The news comes via Resistance creator Insomniac Games on Twitter.

 

Insomniac also added that the game is also a new title in the series, not a port.

 

And according to Game Informer, widely renown PSP developer Sony Bend is the studio behind Uncharted for NGP.

 

Sony Bend’s previous work on the original PSP include Sython Filter and Resistance: Retribution.

 

Both titles were announced this morning for the new platform as part of a line-up of first-party titles, which also includes Killzone and LittleBigPlanet.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas ką šiandien pamačiau.. tai buvo daugiau nei tikėjausi.Tik va niekur nemačiau ir neradau kiek šis gėris turės laikinos atminties (RAM)?Koks jo bus vidinės atminties dydis? Ir ar bus pilnas naršyklės palaikymas su naujausiu integruotu Flash palaikymu? :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas ką šiandien pamačiau.. tai buvo daugiau nei tikėjausi.Tik va niekur nemačiau ir neradau kiek šis gėris turės laikinos atminties (RAM)?Koks jo bus vidinės atminties dydis? Ir ar bus pilnas naršyklės palaikymas su naujausiu integruotu Flash palaikymu? :lol:

- 512MB LPDDR2 RAM (1GB devkits)- 16GB flash + SD slot

If there's one question that's left echoing through the game-o-sphere following Sony's announcement of their ambitious new handheld, it's the obvious: How much is this thing going to cost? Sony definitely isn't ready to tell us the price yet, but they're willing to admit that it's been a concern from the start.While speaking with Sony Computer Entertainment president of worldwide studios Shu Yoshida about the NGP, I asked if he was worried about the problem of pricing, given the powerful (and presumably expensive) technology that's built into the device. He responded by acknowledging that Sony is aware of price being an important issue:"From the very beginning of the project -- since 2008 -- pricing was one of the considerations that we had. Hopefully when we announce the price, people will see the proper value."I hope so too, but that's going to depend pretty heavily on what that price is, especially if we have to add in a payment plan for 3G coverage.Yoshida did provide one further hint to go off of as we begin speculating about the price. When I brought up the initial shock at the PlayStation 3 launch price, he laughed and assured me, "It's not going to be $599." Well, that's a start.

taigi nebus $599 . daugiau nieko neaisku. :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos