scalman

Demon's Souls

Rekomenduojami pranešimai

Info iš Demon's Souls Wiki:

The servers do enforce level restrictions, so a host cannot summon co-op helpers or be invaded by enemy pvp players who are not close to the same level. The level restrictions for Co-op or for Black Phantom invasion are the same. From testing, you must both be within (10 + (SLvl/10)) levels of the other(s).

Soul Level Restriction

<10 ± 10

10 ± 11

50 ± 15

100 ± 20

280 ± 38

712 - 81

 

Aš dabar 6x (kažkelinto ;) ) levelio, vadinasi skirtumas gali būti +-16lvl. Nu ne tiek ir mažai. Aišku, dar tai, kad priešininkas "gyvas", o aš "miręs" irgi duoda savo...

Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu kad ir tu sudraskytas pagaliau nusipirkai DS ;) Pas tave US ane? Tada galim kartu eit kapot demonu ;)) nusiusiu invite i psn ;))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o as keik bandziau invadint pas nieka neiseina , nors ir 20lv sirtumas gali but , mano tada buvo apie 190..

idomu yra tokiu kurie pasieke max lvl ? :D bandziau youtube ziuret tai nebuvo lyg ir

Redagavo Gready

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

o as keik bandziau invadint pas nieka neiseina , nors ir 20lv sirtumas gali but , mano tada buvo apie 190..

idomu yra tokiu kurie pasieke max lvl ? :D bandziau youtube ziuret tai nebuvo lyg ir

O koks yra mx lvl ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Magnumas

Ne į temą

Laukiu. :D tik parašyk, kad čia tu.

Gready

Yra tokių, bet manau dar daug kas priklauso nuo to, kelintas pas tave NG. Aš dabar dar pirmam, bet jau 82lvl, kai kiti jau su 70lvl eina NG+. Tai manau tokiu atveju ir neįmanoma susitikti.

P.S. yra ir pasiekusių max levelį su glitchų panaudojimu, bet tai n* tada žaisti tokį žaidimą, kai viskas max pakelta, nesuprantu...

Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Katik ng+ pradejau (the game is HARD),jei kas norit co op keliom ateinanciom dienom sužaist, galit parašykit į psn-krias : ) ( lvl 82 )

Redagavo Aloven

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bijau sumeluoti, bet regis nelabai svarbu kelintas game (bent jau del coop). Visa esme soul level. Beja reikia tureti omenyje, jog level restriction turi niuansu, tarkim jei esat 100 sl, tai nereishkia, jog pagal lentele jus galesit invadinti ar zhaisti coop su 80-120 lv, na del 120 tai tiesa, bet su 80ais jum susijungti neisheis, nes 80am sl zhaidejui lygiu skirtumas yra mazhiau nei 20, tad realiai intervalas bus ~ 84-120.

 

O del invadinimo ir gavimo i kaulus, tai chia jau milijonas niuansu. Pirmiausia, jei kita puse gali buti invadinama, tai reishkiasi kad ji to tikriauisiai ir nori, nes buti body formoje shiame zhaidime nelabai apsimoka del tendency niuansu. O jei jis laukia invasion, reishkiasi yra gan neblogia tam pasiruoshes (tip: grave robber ir thief zhiedai veikia ir pvp), ir turi optimalu build bei gerus ginklus. Spresti apie priehsininka ish soul level labai sunku, nes teorishkai (irodyta ir praktishkai) zhaidima galima pereiti bunant 1o sl, tad jei jus galvojat jog invadindami ~40 sl ribose sutiksite silpnai apsiginklavusi prieshininka, jusu gali laukti malonus (nors tikriausiai nelabai) siurprizas. Be to kaip paprastai buna, po pirmojo susikurto veikejo, dazhnas, turedamas jau daug zhiniu apie zhaidima, susikuria min max chara (sl investuoti labai efektyviai), tad net ir turint +- toki pat gear skirtumas tarp to paties sl gali buti milzhinishkas.

 

Pati zhaidimo sudetinguma ivertinti gan sunku. Ish pirmo zhvilgsnio atrodo, kad viskas ishties labai sunku, bet poto pastebi, jog link boso dazhnai veda koks nors shortcut, o isigijus padoru lanka arba bunant casteriu, daugeli bosu galima nudeti taip cheap, kad kartais net ishgirsti sazhines priekaishtus :) Tad viskas priklauso, nuo to, kaip sazhiningai jus zhaidzhiat ir kiek challenge norit, jei viska daryt kai priklauso, tai tikrai teks paprakaituoti, bet jei jus vadovaujates principu - tikslas pateisina priemones, tai shis zhaidimas tikria nera toks jau ir sudetingas :)

Redagavo tralialia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, chebra, kad nelabai į temą ir rusiškai, bet negalėjau nepapastotinti šios (anti)apžvalgos ;) :

Ne į temą

Ну вот и мы хардкорные любители JRPG добрались до Demon’s Souls. Игра получилась «плохой» и как минимум разочеровала нас. Мы, как истинные ценители, разочеровались в игре. Где нормальный сюжет ? Ах да, его нет. Отрицать это – быть сонибоем. Мы и не знаем почему так много шумихи вокруг средней игры, которая ничем не примечательна. Игра сложна – это главный её плюс. FromSoftware клонировала свою же игру – King’s Field, выпустив под названием «Demon’s souls». Графика тоже ужасна, сравнив с её с Halo 3, мы чуть мягко говоря.. .. не проблевались. Почему ? Потому что игра не может похвастаться крутыми шейдерами, отличной анимацией и прочими атрибутами отличной каррент-ген игры. Она попросту устарела - Dragon Age: Origins есть на всех платформах, и она лучше намного. У игры отвратные звуковые эффекты, в Halo например саундтрек будет получше намного. Геймплей игры состоит только из перекатов и укрытия, это вам не Gears Of War, а RPG! Перекаты и укрытия – это прошлый век, и главный минус игры. А онлайн там априори хуже, PSN 100 % не справляется с наплывом игроков.

 

Оценка Demon’s Souls от X-Lizard:

Графика: отвратно. 4/ 10

Звук: хуже, чем в Halo. 3/ 10

Геймплей: перекаты и укрытия. 6/ 10

Онлайн: хуже, чем в Halo. 4/ 10

Всего: 5.5/10

Tiesiog eilinį kartą įsitikinu, kad boxeriai ar tai iš pavydo, ar tai dėl kitų priežasčių sugeba prirašyti tokių nesamonių, kad net nežinai ar juoktis ar verkt. ;) Čia kokiu daunu reikia būti, kad sugebėti lyginti Demon's Souls su Halo? ;) Nu sorry, bet aš tiesiog "oxu*linau" kai užtikau šitą "apžvalgą" ;)

 

--------------------------

 

Bijau sumeluoti, bet regis nelabai svarbu kelintas game (bent jau del coop). Visa esme soul level

Na gal, bet tai tada gaunasi, kad aš būdamas pvz.: NG+ galiu pasikviesti draugą iš NG ir nesvarbu, kad NG+ kaip ir sunkesni priešai?

Pirmiausia, jei kita puse gali buti invadinama, tai reishkiasi kad ji to tikriauisiai ir nori, nes buti body formoje shiame zhaidime nelabai apsimoka del tendency niuansu.

Sutinku, kad būti body nelabai apsimoka, bet vat jei nori žaisti co-op, tenka būti body formoje. Kaiptik vakar vakare žaidėms su ArTuRuku Co-op... Nepatikėsi, bet mus užpuolė tas pats fantomas 3 kartus iš eilės. Ir maža to, kad dar buvau pasikvietęs kažkokių kitų nežinomų fantomų į pagalbą, tas BP visus išnešė iš 1-2 smūgių. ir kaip supratau, jis atėmęs mano kūną, specialiai numirdavo, kad vėl galėtų ką nors užpulti. Žodžiu žiauru buvo... Tokiu bejėgiu dar šiame žaidime nesijaučiau ;) ;) Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Heh nu rimtai paskaičiau tą apžvalgą tai nereali tokia ;),Demon Soul su halo lygint lol...Dar sako grafika tože užasna ;D

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apzvalga tai olialia. (Nors skaiciau tik verdikta, nes su rusu man nekas). Bet vien to uzteko. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepatikėsi, bet mus užpuolė tas pats fantomas 3 kartus iš eilės. Ir maža to, kad dar buvau pasikvietęs kažkokių kitų nežinomų fantomų į pagalbą, tas BP visus išnešė iš 1-2 smūgių. ir kaip supratau, jis atėmęs mano kūną, specialiai numirdavo, kad vėl galėtų ką nors užpulti. Žodžiu žiauru buvo... Tokiu bejėgiu dar šiame žaidime nesijaučiau ;) ;)

Heh, buna buna. Matomai dzhigitas buvo hyper mode (<30% hp ir atitinkamas gear) arba turejo sheip gera ginkla. Nors ~60 sl geriausi ginklai tikriausiai bus character tendency based kardukai, tokie kaip soulbrand, demonbrand ar northern regalia (northern regalia prie pure white arba pure black tendency tures 540 ap, nors jis gan letas, tad soulbrand kaip black phantom tiktu gerokai geriau...). Arba aishq galejo dar buti koks nors *dragon ginklas, nes jie turi privaluma tame, jog dmg nepriklauso nuo asmeniniu stats.

 

Sheip patarchiau tikria naudoti graverobber ring (o ir thief) jei pamtot uzhrasha, kad kazhkas jus painvadino (aishq tada geria butu nesidedi gear, kuris turi vizualia aura, nes ji jus ishduotu). Taip pat pvp gan esminis dalykas yra greiti roll, o tai reishkia, jog uzhsidetas gear turetu buti <50% equip burden. Greitas roll svarbu del to, jog neretia prieshininkas gali tureti blind arba large sword of moonlight (ar kahzkas tokio) kurie kerta kiaurai shield. Zhinoma, priklausomai nuo prieshininko ginklo ar zhaidimo stiliaus, yra ivairus niuansai ir kaip rieketu apsirengti patiems (jei didele dalis daromo damage yra magic, tai 5-3 boso, arba tiksliau boso sargybinio armor + shield bus laaabai rimta paspirtis). Taip pat labai svarbu, jog neshiojamas armor kuo mazhiau itakotu stamina regen, o shiuo atveju geriausiaa armor tikriausiai butu ish old king doren (plate lygio defense + jokio stamina regen penalty). Zhinoma yra dar tonos ivairiausiu pvp tips ir chia ju tikria visu nesurashysi, bet tikrai nenukabinkit nosies, patirtis (o ir gear) ateis su laiku.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šį geimą norėčiau tikrai išmėgint bet pirkt nekyla ranka niekaip :) kadangi man atrodo kad jis bus per sunkus ir numesiu ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šį geimą norėčiau tikrai išmėgint bet pirkt nekyla ranka niekaip :) kadangi man atrodo kad jis bus per sunkus ir numesiu ;D

Ne į temą

Tai kam rasai? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos