Rekomenduojami pranešimai

Siektiek informacijos apie isleidimo data.

Max Payne 3 pasirodys lapkričio 30-ąją

 

Visai neseniai internetinė parduotuvė Play.com paskelbė, jog Max Payne 3 žaidimas turėtų pasirodyti jau lapkričio 30-ąją dieną.

 

Paklausti, ar tai tikrai tiesa, Play.com atsakė, jog tokią datą jiems pranešė patys žaidimo kūrėjai.

 

Taigi visi pasižymėkite šią datą savo kalendoriuose, nes, kad ir koks pasikeitęs, bet visgi Maxas grįžta pas mus.

Negali but, kad taip greitai :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negali but, kad taip greitai :o

Na taip yra.

Ne į temą

Fuck netycia paspaudziau padekoti :o.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali gali ,tie žaidimai ant tiek paskubomis kuriami...

bet šiaip rimtai Maksas pasidarė tikra Semo kpija ... :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali gali ,tie žaidimai ant tiek paskubomis kuriami...

bet šiaip rimtai Maksas pasidarė tikra Semo kpija ... :o

kas tau paskubomis cia kuriama? ar zinai kada antra dalis pasirode ir kiek laiko praejo? paskubomis,nereikia kalbet uz visus ir tik ne apie sita kompanija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo jau beveik 6 metai praejo taigi nesakyciau kad paskubomis gali buti tikrai gerai apgalvotas zaidimas :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pati istorija buvo galvota 6-erius metus ,bet ne manau kad aplinkos ir pan galėjo tik laiko kurtis.. Visgi jis buvo praneštas kad kuriamas gal prieš 2 mėn

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu siaip kai kurie kurejai is karto neatskleidzia kad jie kuria zaidima. Savaime aisku viska apgalvoja. Siaip nezinau kaip bus su situo bet tikiuosi gero geimo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reports of Rockstar Workplace Woes Widen as Source Suggests Another Max Payne 3 Delay

Following allegations of poor working conditions at Red Dead Redemption developer Rockstar San Diego, an anonymous ex-employee of sister studio Rockstar Vancouver has told Joystiq that the Max Payne 3 developer is likewise suffering.

 

"Virtually everything said in the original 'Rockstar wives' letter and by current and former Rockstar San Diego employees in the comments applies to my experience at Rockstar Vancouver," the source explained, specifying "14 - 16 hour work days, six or seven days a week" due to "enforced crunch mode through to the end of the project."

 

 

 

But while Red Dead Redemption's impending April 27 release date points to the possibility of temporary relief for the beleaguered San Diego staff, Max Payne 3 isn't due out until sometime between August and November 2010, at the earliest.

 

Worse yet, the source implies that another delay for the twice-postponed project is likely, explaining: "The game's story just went through another total re-write earlier this month (the third that I am aware of in the past two years) and that [means] the team would have to have all of the content done by April or May to make that August release date."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Max Payne 3 has been delayed yet again.

 

Publisher Take-Two announced during its second quarter results that Max Payne 3 has been moved out of the company's fiscal 2010 year, which ends this October. The game was expected to ship during Take-two's 2010 fiscal fourth quarter.

 

The earliest Max Payne 3 can now ship is November. A Take-Two representative told IGN the publisher has no further announcements about the release date and would not confirm if the game has moved into calendar 2011.

 

The company re-confirmed that L.A. Noire and Sid Meier's Civilization V are still planned for release in its fiscal fourth quarter (August-October). Mafia II will be released on Xbox 360, PlayStation 3 and Windows PC on August 24, 2010 in North America and on August 27, 2010 internationally.

Na ka, max payne vel nukeltas i 2011 metus, nors sako, kad atidėlioja dėl žaidimo kokybes, bet man atrodo, kad jie sustojo kurt, dėl antros mafijos dalies, o vėliau tes kurima visu pajėgumu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Damn! Esu tikrai didelis Maxo fanas, tai tikrai šito laukiu. Paskaičius viskas atrodo gerai, iš screenų ir grafika gera atrodo. Dabar reikia palaukt gameplay video, kad tvirčiau nuomonę susidaryt. Labai laukiamas žaidimas. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Damn! Esu tikrai didelis Maxo fanas, tai tikrai šito laukiu. Paskaičius viskas atrodo gerai, iš screenų ir grafika gera atrodo. Dabar reikia palaukt gameplay video, kad tvirčiau nuomonę susidaryt. Labai laukiamas žaidimas. :)

 

tai jau jo. ir svarbiausia kad balselis maxo gryzta , ir dabar ne tik kalbes bet darys pilna motion capture, ka dar suderins su Euphoria engine, turetu gautis labai gerai tikrai visi tie coveriai ir slaidingai saudymai. bent jau zada daug visko. o rockstarai per daug niekad nezada. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jai daugiau ziures i pirma dali negu i antra tai tikrai turetu but geras zaidimas nes pirma dalis tikrai buvo ispudinga o antra tai tragedija kaip ir filmas...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Brazil is 'a fascinating setting' for Max Payne 3 - Rockstar

 

Rockstar's talked up the radical change in setting for Max Payne 3, which moves shop from New York City to Brazil's Sao Paulo.

 

The game's art director told Edge in its latest issue that he finds the setting "fascinating" and promised fans Brazil will allow every stage to be different from the last.

 

"We saw a lot of diverse environments that we could stick [Max Payne] in," Rob Nelson told Edge. "It's a huge city and there's a major disparity between rich and poor. Learning about that, finding out how massive the place is, has been fascinating."

 

The game's development team - which now stretches across Vancouver, Toronto, London and New England - claims it's put the same amount of research into Sao Paulo as original 'Payne developer Remedy did with New York.

 

Several members of the development team travelled to Brazil for weeks of photography and filming, immersing themselves in local society, Rockstar told Edge.

 

"The research is constant, it's anything that we can get our hands on, pretty much all the way through development," said Nelson. "Everyone gets really interested - we're always swapping things we've learned, trying to make sure we're accurately recreating the place. We take it really seriously.

 

"We can't really re-use a lot of assets," sais Nelson. "Every stage is going to be different from the last one. Brazil is a fascinating place to set a game - there are plenty of unique aspects to the setting that we'll reveal over time. We've got a lot to work with."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

It seems like the new Max Payne 3 screenshots from last week were a teaser for Edge’s recent issue, in which it takes a look at the Rockstar developed franchise which has been long overdue.

 

According to the mag, Max Payne 3 is now classed as a “Rockstar Studios production,” as not only are the Rockstar Vancouver studio working on it, but they’ve roped in help from various other arms of the Rockstar brand, including their London, Toronto and New England studios.

 

Set 8 years after the events in Max Payne 2, Max Payne 3 sees Max working as a private security contractor in São Paulo, Brazil, who suddenly finds himself in a spot of bother. The events of Max Payne 3 will see Max transform from a fairly sprightly and fully haired contractor into the bald, wreck of a man that we saw in the earlier screens.

 

The emphasis is said to be on set-pieces – more so than any other Rockstar game in fact – and thus, the experience will be strictly linear. Rockstar’s Art Director, Rob Nelson, noted that "you need a lot of custom setups, the environments need to be varied, and all of that while keeping the gameplay fun and responsive" when talking about its linear nature.

 

Edge also notes that the sophisticated nature of the Euphoria engine allows Max to do his signature dive in real-time, whenever and wherever he likes and he’ll react depending on where or how he lands, using a wall to break his impact for instance. It will, of course, be charged by killing enemies as per usual.

 

"We've put a lot of attention on AI reactions, making sure that the force of the bullet feels right," said Nelson. "It adds a level of weight and realism to every character."

 

According to Edge, "As with RDR, the level of graphical detail on offer delivers astonishing action moments - glass smashes, blood spurts, furniture collapses - but here it's fragmented and slowed to show off the fine physical elements."

 

Expect multiplayer - although how that will work, we have no idea - as well as "fully" destructible environments and a new cover system.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos