Yuki

PS2 - Laikas parduoti?

Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

tikrai nekeisciau ps2 i psp :D kur ps2 zaidimu pasiulos kiekis ir grafika, o psp tai tik menka kopija ps2 ..aisku, kitos funkcijos neblogos psp, bet zaidimu atzvilgiu geriau ps2! kai psp paziuri zaidimai uzima tik po1gb ar 2 , tai ka cia komentuot apie ju kokybe,lol :D

Sitas postas mane prajuokino :) zmogeli umd riba yra 1.8gb tai kodel jie turetu kurti uzimancius 5gb juo labiau kad psp rezoliucija yra zymiai mazesne nei ps2 taigi automatiskai to pacio zaidimo uzimama vieta zymiai mazeja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitas postas mane prajuokino :D zmogeli umd riba yra 1.8gb tai kodel jie turetu kurti uzimancius 5gb juo labiau kad psp rezoliucija yra zymiai mazesne nei ps2 taigi automatiskai to pacio zaidimo uzimama vieta zymiai mazeja.

Mane irgi tas postas prajuokino,matosi zmogus nenusimano nieko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane irgi tas postas prajuokino,matosi zmogus nenusimano nieko.

Baisiai jau tu nusimanai, su tuo vienu PSP tesedintis. O gal zmogus nezinojo, kad UMD ribojamas iki 1,8GB? Tai dabar visa gyvenima smerksi? Jeigu jis nera turejes PSP tai ka tu padarysi? Jeigu jis neturi galimybes ar noro, net reikalo suzinoti daugiau apie PSP?

Taliz, kartais labai vaikiskai kalbi ir elgiesi...

Redagavo Pa2k3l1s

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baisiai jau tu nusimanai, su tuo vienu PSP tesedintis. Jeigu neturejei PSX ar galu gale PS2 to tu tikrai nesuprasi. O gal zmogus nezinojo, kad UMD ribojamas iki 1,8GB? Tai dabar visa gyvenima smerksi. Kartais labai vaikiskai kalbi ir elgiesi.

Bet gal jam reikejo susivokt kad rezoliucija irgi kazka reiskia ? Ir zaidimo gerumas neslipi jo uzemamos vietos didija ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet gal jam reikejo susivokt kad rezoliucija irgi kazka reiskia ? Ir zaidimo gerumas neslipi jo uzemamos vietos didija ?

Del rezoliucijos tai galima sukurt kad ir telika (psp ekrano dydzio) kuris rodys tokia pat kokybe, tik visas vaizdas bus mazesnis ir toliau. Taip jau isejo, kad PSP kencia nuo prastos zaidimu grafikos ir kokybes. Zaidimuose matosi kvadraciukai ir kitos nesamones, pagal kurias sukuriama niekam tikusi kokybe. Zaidimo gerumas vienaip ar kitaip slypi dydyje, tik nevisada laimi didesni kieki uzemantis geimas. Pvz: GTA:Chinatown wars man labai patiko, nors uzeme tik ~500mb. Jis man geresnis uz GTA:VCS. Del dydzio, tai jeigu sudedamas geras valdymas, geras storyline, didele aplinka ar miestas, zinoma priklauso ir dydis. Redagavo Pa2k3l1s

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baisiai jau tu nusimanai, su tuo vienu PSP tesedintis. O gal zmogus nezinojo, kad UMD ribojamas iki 1,8GB? Tai dabar visa gyvenima smerksi? Jeigu jis nera turejes PSP tai ka tu padarysi? Jeigu jis neturi galimybes ar noro, net reikalo suzinoti daugiau apie PSP?

Taliz, kartais labai vaikiskai kalbi ir elgiesi...

Siaip tai jei as nezinociau nieko apie tam tikra daikta as geriau patyleciau nei kisciausi ten kur nieko nesuprantu. Cia tas pats butu jei as ilysciau i Wii tema ir pradeciau ka nors aiskinti nors absoliuciai apie ji nieko nezinau...Taigi geriau patylet nei stipriai nusisneket... O jei Taliz patinka psp tau tai turetu maziausiai rupet. Jis bent juo domisi ir gali si ta apie ji pasakyt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitas postas mane prajuokino :D zmogeli umd riba yra 1.8gb tai kodel jie turetu kurti uzimancius 5gb juo labiau kad psp rezoliucija yra zymiai mazesne nei ps2 taigi automatiskai to pacio zaidimo uzimama vieta zymiai mazeja.

tai ka tu cia naujo vaike pasakei? viska ka zinau ir sakiau- psp iki ~2 gb uzima zaidimai ir nebus jie geresni uz ps2. bandei kada GT4 ir Tourist Trophy? sie zaidimai palaiko ir 1080i . nieko panasaus neispausi su psp prie tv prijunges. nejuokink nereikalingais postais :D

 

Mane irgi tas postas prajuokino,matosi zmogus nenusimano nieko.

Ne į temą

nu prisirinkai minusu "neismaneli? :D jei kas ko neismano tai tik tu vaikeli :D
Redagavo tomashex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ka tu cia naujo vaike pasakei? viska ka zinau ir sakiau- psp iki ~2 gb uzima zaidimai ir nebus jie geresni uz ps2. bandei kada GT4 ir Tourist Trophy? sie zaidimai palaiko ir 1080i . nieko panasaus neispausi su psp prie tv prijunges. nejuokink nereikalingais postais :)

 

Ne į temą

nu prisirinkai minusu "neismaneli? :) jei kas ko neismano tai tik tu vaikeli :)

Cia vaikais visus isvadines nieko nelaimesi.... As tuos zaidimus bandziau ir ka tu man i tai? Ant psp buvo isleistas puikus gt kuris tikrai daug nenusileidzia. Apie prisijungima prie tv niekas ir nesnekejo jo paskirtis zaistis ji per pacia konsole o ne per tv . Sony siekis ir buvo padaryti ps2 kopija tik kad nesiojama.

O besityciodamas is kitu rodai savo laikymas save virs visu. Galeciau tau pasakyt vazinek su savo masinelem o nebandyk pasirodyt gudrotis.

Redagavo Batista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As neparduociau. Jei noreciau to psp, tai geriau taupyciau atskirai. Bet ps2 pasilikciau. Nes ps2 prie tv, o psp kaip ir kitokia rusis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As neparduociau. Jei noreciau to psp, tai geriau taupyciau atskirai. Bet ps2 pasilikciau. Nes ps2 prie tv, o psp kaip ir kitokia rusis.

Visiskai su tavimi sutinku tai yra dvi skirtingos rusys ir i juos abu reikia ziureti skirtingai. Man asmeniskai jos abi geros todel abi ir isigijau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos