scalman

SONY konsoliu naujienos !

Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

Tu manai perkant konsolę žmonėms nors kiek įdomu kokio tipo procesorius įdėtas vienoj ar kitoj konsolėj? Vistiek svarbiausi faktoriai yra kaina ir žaidimai. Dabar nors ir viduriai skirtingi pas X360 ir PS3 vistiek multiplatforminiai visi vienodi eina, taip kad tas suvienodinimas nieko vistiek nepakeis apart to, kad kūrėjams bus lengviau. Taip, jeigu tu rinkdamasis konsolę rinksies pagal dėžę, o ne pagal žaidimus, tai tuomet galėsi imt tą kuri gražiau atrodo arba kurios pavadinimas mieliau skamba.

 

Tu manes nesupratai. pvz dabar ekskliuzyvai skiriasi ant abieju konsoliu. ms turi dar kinecta, sony savo move. vienas palaiko bddiskus ir pan. O jeigu ju architektura bus panasi (grafiskai bus 1 prie 1). naujame ps naudos vos ne mainasi i BD gaus kinekta o ms bd pasiims. kame pointas ??? Jokio iskirtinumo. Ta pati deze tik su kitu uzrasu. :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik toks pamastymas ..DS atejo ..DSi atejo ir numire jau abu ..karaliauja 3DS...o PSP atejo ir laikosi net ir kartu su PSV .stai kaip konsoles kuriamos ..daugeliui metu ..ka ten kalbet..PS2 vis dar perkamas :megusta: pagalvojus kiek dar PS2 parduoda per metus nauju japonijoj.

 

Media Create hardware JAP sales (6/4 – 6/10)

 

3DS – 64,875

PS3 – 15,593

Vita – 13,383

PSP – 10,038

Wii – 6,029

PS2 – 1,091

Xbox 360 – 1,001

DSi LL – 615

DSi – 383

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik toks pamastymas ..DS atejo ..DSi atejo ir numire jau abu ..karaliauja 3DS...o PSP atejo ir laikosi net ir kartu su PSV .stai kaip konsoles kuriamos ..daugeliui metu ..ka ten kalbet..PS2 vis dar perkamas :megusta: pagalvojus kiek dar PS2 parduoda per metus nauju japonijoj.

 

Keli pažystami Topo Centre kdn dirba,per mėnesį 5-6 PS2 išeina pas juos,tai reik pagalvot kiek dar dideji LT miestai PS2 išleidžia...Reiks ant bajerio paklausti kada, kokia situacija su Vita ir PSP :badass:
  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kad Wii U tik dabartiniu konsoliu lygio ..o ne next gen cia isvis. na gal ten ant kazko vos ne vos bus..keli kurejai sako kad lygiai ..keli sako kad na gali but kazkas geriau ..bet cia labiau del pultelio galimybiu o ne pacios galios konsoles. tai net keista rado ka lygint . tegu jie nors viena Wii U zaidima parodo kurie atsakytu i tai ka parodys PS3 su Last of Us , ar Beyond:Two Souls, tada gales kazkas sneket.. :D

  • Patinka 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man isviso rimta konsole yra ps3 ir xboxas, kalbu apie ju zaidimu turini, nes wii, ir dar ten jeigu kaskas yra, na tai tokie visi zaidimai vos ne kaip super mario, tai as tikrai wii u nepirksiu vien del to kad jis nors ir bus geresnis savo galimybemis uz ps3 :thumbsup4:

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS3 'Firmware 4.20' Releasing June 26th, Firmware Details

- When the wireless stereo headset (CECHYA-0080) is connected, you can now adjust the sidetone level for microphone audio. Select [sidetone] under (Settings) > (Accessory Settings) > [Audio Device Settings].

–o Off: Disable microphone audio from the headset

–o 1-5: Enable microphone audio from the headset

 

- You can now set the amount of time until the system automatically turns off. Under (Settings) > (Power Save Settings) > [system Auto-Off] you will be able amend the time for [Video/TV/Music/Photo] and for [Game/Other Features]:

Video/TV/Music/Photo – After 1 Hour, After 2 Hours, After 3 Hours, After 4 Hours, After 5 Hours, Off

Game/Other Features – After 1 Hour, After 2 Hours, After 3 Hours, After 4 Hours, After 5 Hours, Off

–o If you enabled [system Auto-Off] in system software prior to version 4.20, the selected time will be set for both [Video/TV/Music/Photo] and [Game/Other Features].

–o The default settings are [After 4 Hours] for [Video/TV/Music/Photo] and [After 1 Hour] for [Game/Other Features].

 

- Under (Games) > (Saved Data Utility (PS3™), you can now select multiple saved data items, and then either delete or copy them as a group.

–o You cannot use [Copy Multiple] to select data that is copy-protected.

–o Some saved data cannot be copied.

–o The upper right corner of the screen displays:

===== the number of saved data items that are selected

===== the total number of saved data items

===== the total file size of the saved data items that are selected

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nauja fw? Gal cia paliks koki buga ir naulaus sita versija :D Bei galetu padaryt, kad eitu irasyt zaidima i hdd.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bei galetu padaryt, kad eitu irasyt zaidima i hdd.

 

to nebus niekad .nes dauguma ps3 zaidimu ir taip turi dalini instala. full install tikrai nedarys ir nebus to. o vis kita tobulins aisku ir taisys bugus ar kazka dades naujo ..viskas ko ir reikia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel to nedarys? Mano slima labai garsiai skaito diskus ir mane nervuoja. (tikuosi ir jum garsiai skaito) :thumbsup4:

 

O updeitint ar ne?

Redagavo eimis1998

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

O updeitint ar ne?

 

o tai ko neupdeitint ,jei nepiratauji tai aisku updeitint.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet ten daba su 4.11 kazkas pasistumejo. Tai daba net nezinau., nenoriu daryti tos pacios kalisos kaip daraiu su PSP

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matet? Bus naujas PSP :D E1000 Ice Silver

 

Sony paskelbė, kad ruošia išleisti nauja PSP modelį. Toks jis ir naujas, tai bus tas pats PSP E-1000 dar žinomas kaip "PSP street". Šis modelis bus baltos spalvos ir dar manoma bus įmontuota Wi-Fi ryšys, o tai turėtu padidinti šio modelio pirkimą. Kaip skelbiama atnaujintas modelis pasirodys 2012 metų liepos 20 dieną. Modelis bus skirtas tik Europos rinkai. Kaina labai nesiskirs, o gal net bus tokia pati kaip ir ankstesnio modelio

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos