scalman

SONY konsoliu naujienos !

Rekomenduojami pranešimai

PS3 vs. zalias svogunas ....

 

 

kam lyginti PS3 su kitom konsolem,jei galima palygint su zaliu svogunu...svoguna gali suvalgyt,,PS3 - ne. nu japonai ir pavaro ... :yes:

:P

 

 

 

pasirodo jie draugeliai...aisku... :P

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko neuspratau ka sako tai man toks seipsau :yes:

nu kalba ka kiekvienas gali daryt ir ka su jais galima daryt..ir lygina..va is manes yra tas ir tas..o is manes tas ir anas..cia jei ka tai prikolas ant tu visu lyginimu video..tik reik minty pagaut.nesvarbu kad rimtai kalba.bet mintis yra siek tiek gilesne.. :P toks kaip ir pavarymas ant pvz kai lygina xbox ir ps3..ir rodo kuris geresnis,tai cia va irgi kam lygint su konsole jei gali palygint su svogunu...biski parodo ka tie visi palyginimai ir karai is tikro reiskia...ogi tuscia vieta ten is ju..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Slim PS3 Gets More USB Ports, Card Reader Add-on

 

taigi jei truko USb portu ar korteliu skaitytuvo,yra iseitis.

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

 

For 2,000 Yen, the device plugs into the right-most USB port giving you another 3 extra sockets (so 4 in total) plus plenty of memory-card related goodness, including an SD cart slot that’s sadly missing on most models after the launch console. The ports aren’t powered, although you can connect (judging from my translation) an external power supply to give them more juice.

siaip gana nebloga iir atrodo,netrukdo niekam.tiesiog duoda visko daugiau ten is priekio..

 

"USB Hub & Card Reader" is equipped with 3 USB Port Hub and Multi-enhancement kit for the PS3.

By installing this product, PS3 in addition to adding a USB port, you can use a variety of media cards without adapter. PS3 console, or when using multiple USB devices are very useful items, such as media card if you want to move data easily.

 

PS3 Slim fit body!

The product, Slim body PS3 (CECH-2000 series) are designed to fit the shape. PS3 is also attached to the body, such as if an integrated, seamless design is almost finished.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, mano nuomone, ši išeitis tikrai praktiška, bet ar nepakenks PS3 Slim aušinimui? Slim'e yra labai sumašintas aušinimo grotelių skaičius, ir tas priedas per visą ilgį uždengia oro paėmimo groteles. Na gal visai neuždengia, tarpas lieka, bet manau, aušinimui tas tikrai turėtų atsiliept.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi grysom su Charisma po Playstation Beta vykusio kelias dienas..prilosem zaidimu visu iki soties...ir Charisma laimejo Motorstorm turnyra, taigi nauja Sony 3D HDTV ... :)

ehh kvailas buvau kad net nemeginau jo.viena karta pakibo PS3 belosiant,kita kart nebaigiau rato irgi...po to galvojau ..ai nemeginsiu...o jis matot pamegino...pasirodo nebuvo sunku,is tikro tiesiog pasiseke...tiesiog pravaziavo geriausia rato laika...ir tiek..telikas pas ji namie

ka as meginau ogi visko,daugiau GT5 aisku...tiek 2D ,tiek 3D variantus.su pulteliu ir su vairu,visaip.su irvairiais nustatymais,visas trasas ismeginau,ir su manual losiau su vairu.ehh buvo cool...motorrtorm 2D , 3D , skirtingi variantai buvo ant skirtigu konsoliu kur aisku buvpo skirtingo eiles.bet ant gali zmoni nedaug liko .tai atsilosiau GT5..dar Heavy Rain Move ismeginau,vis demo ta,LBP2, so move lazdelem boksa,poto Kung Fu ride...move visai smagu is tikro...aisku Kilzone 3 tiek 2D,kas buvo netiek ispudinga,panasu kaip KZ2 siaip,tik valdymas geresnis,bei mele atakos patiko smaisgciau akis netikeliam tik taip ten...per viena 3 min geima kazkur 10 akiu sumedziojau,,buvo jega...o 3D verija...OHO !!! va ten tai buvo tikras 3D ...WAU!!!!!! to dar nebuvo...unreal...jei GT5 neturi jokio 3D efekto..na tikrai visiskai nieko...tik tiek kad tasgilumas jauciasi,bet tas nieko neduoda ten...tai KZ3 3D tiesiog buvo virsunej ten...taciau velgi..niekas is ekrano nelipa,absoliuciaine kiek net tie daiktai kurie skrenda i ekrana,jie neislipa ne kiek.absoliuciai...cia ne 3D is tikro...ne toks kaip filmuose bent jau..bet akiu neskauda,akiniai normalus...viskas ok!!!

na leidau Charismai ten pasimt ta telika jau,jaunimui zinot reikia... :)

smagus laikas labai buvo siaip..draigiski zmones bei personalas...viskas ok gavom ir gerimu ir vandens.ir uzkast..na maista visa ir vandeni kazkas labai greit islake..man neliko kol losiau HEavy Rain...

tai va tiek naujienu is Sony Beta ...tikrai liuks dalykas....fotkint ir filmuot buvo galliam puse sales..ne kitoj pusej buvo Heavy Rain su savo nuogygem tai ten buvo tik N18 ta puse...ir ten buvo KZ3 visi...irgi tipo ne vaikam...u tas akiu smaigstymas labai smagus...net nereikia saudyt...uzmatai kur stovicius priesus,,,grietai begom isibegeji ir varai,jei speja isaut pira kartu,bet veliau peiles jau i aki suvarytas buna,o jei 2 stovi iskart tai abu gauna vienas po kito... :) ...

GT5 turi damage patvirtinu..pats losiau.pats maciau kaip priekis masinos susiplojo taip kad net kapotas pakilo ,ir matesi kad subliuskes priekis...cia maciau tik is cockpit view nes replay ziuret ner kada...tai va..rali trasa ta kur puse nakti puse diena...na ...ralis nera stiprioji manau GT5 puse...valdymas vel tas slydinejimas,atrodo kad sukibimo nera visai ten...na kaip ir anksciau buvo..arba palygint su Gt psp raliu galima,va tas pats slidinejimas.meginau rali ir su vairu ir be vairo,ir 2D ir 3D ...nekas,per dau galios,per daug slysta....tikiuosi ta pakeis jie..siaip rimtas zaidimas..galejo geriau GT5 cempionata padaryt..buciau as pavares ten....

Move tas boksas visai cool...charisma prikalbejo ismegint...jega nu..tos lazdeles krutai tne,kai mosikuoji tai net nejauti kad su lazdelem.rimtai boksuoji kaip real life butum..fainai prasimankstint..ir siaip jega kai snuki ismali tas kompui,,,jis ten labai silpnas buvo beje...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo cia jums pasiseke,kad gavot sudalyvaut tokiam renginuke,o ypac Charismai :) Gal kokiu foto galima pamatyt,kad susidaryt vaizda,kaip ten kas atrode ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo cia jums pasiseke,kad gavot sudalyvaut tokiam renginuke,o ypac Charismai :D Gal kokiu foto galima pamatyt,kad susidaryt vaizda,kaip ten kas atrode ?

Stai keletas nuotrauku ir video

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo cia jums pasiseke,kad gavot sudalyvaut tokiam renginuke,o ypac Charismai :D Gal kokiu foto galima pamatyt,kad susidaryt vaizda,kaip ten kas atrode ?

foto na butu buve tikrai daugiau,nzn neemiau fotiko nes tikrai galvojau kad bus uzdaras toks jokiu fotkinimu.o pasirod puse sales buvo galima fotkint bei filmuot laisvai,na ten buvo visi Move zaidimai ,bei racingai. nzn mano tel nekokias daro fotkes siaip.manau Charisma turi daugiau.maciau fotkino gan nemazai ir filmavo.

 

na bendras vazidas butu toks

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

sorry nebuvo laiko fokusuot ar ten kazka.visi buvo judesi mazdaug visalaik.na bet siaip va toks bendras vaizdekas.daug hebros.visur eiles. LBP2 buvo tik coop rezime nu 2 palost tai sumetem biski,faina su tuo graple gun ten..daug linksmiau lost nei pirma dali..gaila kur buvo Heavy Rain ,ten jau buvo draudziama fotkint,nes tipo nu ta scena duse..o siaip Motorstormas hana nustebino tikrai gera grafika.dinaminis miesto griuvimas,sukes laksto visur zmonews taskai kaip kokiam Carmagedon. tikrai kazkaip man primine va butent ta.nes zmones nu ten bega tipo is griuvancio miesto o tu juos ten kerti visus.visokios masinos vis islekia is soniniu keliu tai sunkvezimiai tai dar kas,tai koks namas nugriuna bevei kant taves,,visur dumai kokiai pora sec nieko nematai..ir staiga atsirandi pries stulpa..o avarijos labai panasu i Burnout sakyciau.masina susiploja parodo is sono kaip ten avarija ivyko ir tada restartina masina ant kelio ir vel varai..rimtai kaip Burnout..tai va tas buvo gan geras su 3D.

 

cia dar trumpas video is ten

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Smagu, kad dalinatės nuotraukomis, video su mumis :D .Pavydžiu jum, kad jūs galėjot išbandyt visus ateinančius žaidimus, dėkoju jum scalman ir charisma :D. Be to žiūriu vien tik ps3 fat'ai stovi, slim'o nei vieno nesimate.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

No matter how advanced a hardware manufacturer makes a game console, it’s not going to go anywhere without some hard hitting titles. In fact, just about every game console on the market today has their fair share of exclusive titles that have been deemed must haves by loyal gamers. For instance, on the Nintendo side of things we have Mario, Zelda, Pokemon, Kirby, Donkey Kong and more, on the PlayStation side of things we have LittleBigPlanet, Uncharted and on the Xbox 360, we have Halo.

 

While it may seem like the Xbox 360 is scarce if their only hard hitting title is Halo (which it isn’t, by a long shot) but upon viewing the sales numbers it becomes quite evident as to why that is so. For instance, the latest Halo title, Halo 3, managed to sell around 11 million copies as of July 2010 grossing over $300 million in its first week.

 

However, released way back in 2007, loyal Halo fans are looking for something more which is soon to be delivered with the forthcoming Halo: Reach Xbox 360 exclusive that gives gamers a chance to relive the classic Halo multiplayer we’ve all come to know and love with some added bonuses thrown in such as Armor Abilities.

 

Depending on who you ask, the Halo franchise itself is a great one but it never would have existed without Bungie. Originally developing Halo: CE for the original Xbox, Bungie has become one the most highly regarded game development studios in the industry. However, up until the development of Halo: Reach, Bungie had worked closely with Microsoft releasing their titles only for the Xbox 360 game console.

 

It looks like that is about to come to an end as it was just noted on Bungie’s job listing page that the company is looking for a “software development engineer in test” for the Playstation 3. This shouldn’t come as a surprise as Bungie had already sold their soul to the mega-publisher Activision (Halo Guitar Hero anyone?) some time ago which specializes in releasing games for a wide spectrum of consoles.

 

Interested in the job? Bungie states applicants must have a strong understand of the Playstation 3 SDK along with experience with client testing, automation and debugging.

Redagavo MadenX

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos