Rekomenduojami pranešimai

to scalman:

 

Kalbant apie rali, norejau paklaust ar esi zaides richard burns rally? Jei taip, tai kiek laiko ir ar ant GT5 ralis sudetingesnis?

esu aisku loses RBR ir gana sekmingai,labai geras ralis,bet CMR 2005 geriau bent jau man. GT5 ralis buvo manau tas ankstyvas buildas cia vistiek.na meginau ralio trasa ir abi masinas kurias ten buvo galima rinktis, Citroen ralio masina,bei Nissan GTR.Cirtoena meginau su vairu su visais feedbackais,vaira mete kaip nzn ka ir pan.na ten buvo extreme.po to ant pultelio ir su 3D meginau ta pacia trasa ir ta Nissan GTR. nu nekoks rali.sakau nzn su kuo palygint,valdyma tai taip su GT PSP ,ne nepanasu nei i RBR nei i CMR. man nepatiko asmeniskai.kazkaip nesijaucia kad ten gruntas,nzn gal pripratus.na reiktu manau ismokti ir gal sistemas isijungt,ir be to as meginau ant pacio extreme jau lygio,visas sistemas isjunges ir ant profesional vairavimo stiliaus. nas as su pulteliu GT5P tai valdau tik taip,bet ralio su pulteliu net nejo lost.ant dienu va losiau Dirt2 na kazkaip va jei palyginus abu is cockpit view..tai na GT5 ralio neimanoma beveik valdyt.

GT5 sudetingesnis jo...bet ar jis bus labai linskmas ir idomus,nezinau...jau RBr gali pasirodyt gana sunkus,na tikrai jau sunkokas.bet ten ne tai kad sunku,bet na valdymas nepanasus i nieka kita,todel pripratus prie kito racingu pries tai,jo lost negali,tiesiog nemoki vaziuot.

pameginsiu duot pavyzdi,na bet koki rali paimt na kad ir dirt2 nesvarbu ne simulietorius,bet esme apie ratu sukibima..kai vaziuoji ir kai kad irgreit vaziuoji,vistiek jauti kad ratai sukibe su keliu,ne visiskai pilnai bet priklauso kaip vaziuoji ir tu gali tai valdyt,vat to valdymo man ir norisi.GT5 ralio to vat sukibimo as nejauciau.jei ratus prasuksi ant posukio tai jie prasisukines tau ten visa laika,ir masina taip ir neisvaziuos,na tikrai niekad to nebuna ralio masinom su spec skirtom tam ralio padangom.sukibimas visada buna.o 300hp nera jau toks kosmosas kad negaltum masinos sugaudyt..bet ten negali,ten jei uzsimete i viena sona,tai tu megini islygint,tada meta via i kita sona,net nemoki masinos islygint,nes nejauti vat to sukibimo,kada jau ratai pradea gaudyt kelia nesijaucia. ant visu CMR ar to pacio RBR tas yra..na tai tiek... :)

bet galbut ta galima ismokt,ar kazkaip rast viduriuka tarp nustatymu masinos tam dalykui..idomu kiek trasu bus ralio is viso..pvz nuo visu GT PSP ralio trasu tiesiog purto,net nenoriu ju nei megint nei nieko.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tą dienos ciklo pasikeitimą į naktį turbūt padare tokį greitą, nes ralio trasas greit pralektum ir nieko nebematytum, bet tikiuosi ant kokio le mano 24 valandų lenktynių normaliai keisis orai, o ne kas minutę, tada jau normaliai būtų, kai važiuoji kelias valandas ir supranti, kad vakaras žaidime po truputi ateina :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tą dienos ciklo pasikeitimą į naktį turbūt padare tokį greitą, nes ralio trasas greit pralektum ir nieko nebematytum, bet tikiuosi ant kokio le mano 24 valandų lenktynių normaliai keisis orai, o ne kas minutę, tada jau normaliai būtų, kai važiuoji kelias valandas ir supranti, kad vakaras žaidime po truputi ateina :)

manau cia tas pasikeitimas tik sitom demo versijom.neaisku ar visos trasos ta tures gal tik ralio ar dar kas..nemanau kad tai bus dinamins netgi...jei visada tuo paciu laiku keicias ir taip pat tai cia jau jokios dinamikos nera..jokio random turiu omeni..gal bus kokia opcija ar pan,tikrai nebus tas visom trasom.norm trasos bus normalios..bent jau kol kas nematyt jokiu irodymu kad but kitaip,bet gal maloniai nustebins.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, is video panasu, kad ralis tai gali buti fail. Bet aisku kol nepabandes, tai negali nieko sakyt. Siaip tikejausi, kad bus geras, kuo panasesnis i tikrove, nes kol kas uz RBR nieko geriau nerades. Tuo labiau, kad RBR pripazino ir tikri lenktynininkai. Nu ka, lauksim isleidimo ir matyt, kad reikes kazkaip vaira organizuotis :D

 

Ne į temą

Nors jei atvirai, tai didesne beda, kur pries telika ta vaira patalpint. Neturiu zalio supratimo, kaip ten su juo patogiau kad butu, nes pries telika tik sofke stovi. Any ideas? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip jums, bet man visalaik ralis GT buvo fail (kai prasidejo nuo GT2). Kaip ir rase scalman, tokio dalyko, kaip posukio isemimas slystant visais keturiais ratais, praktiskai nebuna. Jei prarandi sukibima, tai reiskiasi buciuosi siena arba pasivazhinesi ant zolytes/smeliuko. Man net susidarydavo ispudis, kad visas ralio fizikos modelis yra tas pats gt ziediniu lenktyniu modelis tik su sumazintu traction ir tiek ziniu. Truputeli komiska, kai vaziuojant raliu reikia taikyti ziediniu lenktyniu principus... na bet del to as ne kiek nepergyvenu, man GT buvo yra ir bus kaip geriausias ziediniu lenktyniu zaidimas, o rali palieku cmr serijai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip jums, bet man visalaik ralis GT buvo fail (kai prasidejo nuo GT2). Kaip ir rase scalman, tokio dalyko, kaip posukio isemimas slystant visais keturiais ratais, praktiskai nebuna. Jei prarandi sukibima, tai reiskiasi buciuosi siena arba pasivazhinesi ant zolytes/smeliuko. Man net susidarydavo ispudis, kad visas ralio fizikos modelis yra tas pats gt ziediniu lenktyniu modelis tik su sumazintu traction ir tiek ziniu. Truputeli komiska, kai vaziuojant raliu reikia taikyti ziediniu lenktyniu principus... na bet del to as ne kiek nepergyvenu, man GT buvo yra ir bus kaip geriausias ziediniu lenktyniu zaidimas, o rali palieku cmr serijai.

tik gaila kas CMR serija baigesi 2004 metais ir daugiau jos tikrai neisvysim.ir codemasteriai ralio tikro jau manau nekurs.turiu omeni kad viso WRC.kas del GT2 ralio mman jis vat ten tai patiko tikrai.antroj dali visai kitas buvo valdymas.butent tuo metu jis man lenke ir CMR.tikrai nebuvo jokiu tokiu slydimu ir buvo greresnis sukibimas.kaip dabar atsimenu.bet siaip viska reikia ismegint paciam.kiekvienas racingas turi savo valdyma prie kurio reikia priprast,taciau tai ka as losiau negalesciau sakyt kad labai jau patiko man.bet man ir supercarai nelabai patiko ten,tai cia vel.kas man tinka tai ne jum gal.man visuose racinguose idomiausia vazinet su normaliom masinom,turiu omeni tokiom kur kasdiena gali vazinet i darba realiai ir pan.ir kitas dalykas ,jei jau tikrai padarytas kaip simuliatorius,tai kaip tu gali paemes supercara iskart ji suvaldyti,juk reikia praktikos.ir nemazos.ir siaip manau jei jau kalbant apie masinas.nemanau kad labai dideli skirtuma zaidime pajausi tarp Lambo ir ferrari naujausiu modeliu.o realybej jos oi kaip skirtingai valdosi...net nepanasu.

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

del damage dar kai kas. vizualinis damage yra taip,bet vat tas jausmas kai atsitrenki i ka nors liko tap pats nuo GT5P,reiskia kad atsitrnkes gali laisvai vaziuot toliau jei neuzmeta masinos.na turiu omeni kad ir visu greiciu i siena pilk,nieko nebus be menko vizualinio priekio sumalimo,bet vaziuosi toliau.pvz masinu susidurimai ir pasekmes po to man labai patiko HFS Shifte,va ten tai jau ju reikia vengti bet kokia kaina,nes zinaai kad tikrai tau blogai baigsiss jei atsitrenksi nors sonu,tikrai jauti visa masina kaip sumeta iskart.tas patiko ten,to nera cia, kol kas bent jau.atsitrnkimai vis dar tokie patys bumbtelejimai kokia buvo anksciau.sorry bet paloses Dirt2 bei Shift kazkaip i tuos atsitrenkimus kitaip ziuret pradedi,ir dabar vel gryzt prie tu stuksenimu...na kazkaip..as suprantu kad simuliatorius turi buti sunkus ir per daug nelinksmas.gal man tiesiog siuo metu losti racinga kartu norisi ir tureti gera laika,ir kad tikrai azartas sukiltu laimeti,aplenkti,ir nesitrankyt per daug.realiam pasauli lenktynininkai uztai gauna pinigus,o mes norim turetu gera laika zaisdami,as tikrai nenoriu vairuot nuobodaus ir super realaus simuliatoriaus,kas Gt niekad ir nebuvo bent jau man.taciau...GT5 demo ta kuria galejom visi palost anksciau,man visai nepatiko,na visiskai tikrai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man asmeniskai automobiliai gt valdydavosi labai skirtingai. Visose GT dalyse turejau ne viena ir ne dvi megstamas masinas, kurios turejo ryskius "charakterio" skirtumus. Tarkim kad ir paemus ta pati GT5P, koks ferrari california bus tiesiog kaprizu maisas, nepalyginsi su bene geriausiai valdoma (bent jau man) Corvette Z06/Tuned. Aisku labai puikiai valdosi ir mutsubishji evo IV/V ar Nissan Skyline Blitz ER34, bet jom siek tiek truksta greicio. Na bet kiap bebutu, as uzsimerkes galeciau pasakyti (zinoma tai kertais su logika, nes uzhsimerkes nepavaziuosi :D ) su kruia masina vaziuoju, nes visos jos turi skirtingus charakterius. Ir taip tiesa pasakius man yra su daugeliu automobiliu, kuriais teko vazineti GT. Kartais pastebimai skirdavosi net greta einancios serijos (pamenu dar pirmajame GT, skirtingu metu nissan skyline modeliai turejo gan zenkliu skirtumu, ypac po modifikaciju).

 

Taip pat man gerokai labiau patinka super car'ai (jei tiksliau, tai ziediniu lenktyniu GTR modeliai, o ne iprasti ferrari/lamborgini modeliai), nes butent vaziuojant su jomis gali "jausti" geriausia sukibima su trasa ir didziausia prispaudziamaja galia, o tai salyginai nesunkiai igalina vaziuoti idealia trajektorija (nes tai gaunasi naturaliai greiciausias variantas).

 

Labai tikiuosi, jog GT5 nebus supaprastinti licence testai, o ir paskatu siekti aukso bus pakankamai (ne taip kaip gt5p).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man asmeniskai automobiliai gt valdydavosi labai skirtingai. Visose GT dalyse turejau ne viena ir ne dvi megstamas masinas, kurios turejo ryskius "charakterio" skirtumus. Tarkim kad ir paemus ta pati GT5P, koks ferrari california bus tiesiog kaprizu maisas, nepalyginsi su bene geriausiai valdoma (bent jau man) Corvette Z06/Tuned. Aisku labai puikiai valdosi ir mutsubishji evo IV/V ar Nissan Skyline Blitz ER34, bet jom siek tiek truksta greicio. Na bet kiap bebutu, as uzsimerkes galeciau pasakyti (zinoma tai kertais su logika, nes uzhsimerkes nepavaziuosi :D ) su kruia masina vaziuoju, nes visos jos turi skirtingus charakterius. Ir taip tiesa pasakius man yra su daugeliu automobiliu, kuriais teko vazineti GT. Kartais pastebimai skirdavosi net greta einancios serijos (pamenu dar pirmajame GT, skirtingu metu nissan skyline modeliai turejo gan zenkliu skirtumu, ypac po modifikaciju).

tai jo jo kas del skirtingo valdymo tas tiesa,bet cia labiau kas eina iki supercaru klases,ten jau ar viena ar kita ratai sukasi belekaip ir tiek.kaip cia taip galejau ispeikti dabar megstamiausia reacing geima savo :D

aisku kad visi modeliai valdosi skirtingai ir dar kaip.visi lancer nuo pirmo iki 8 turi tik tam vienam modeeliui budinga savotiskas valdyma ir kiti visi taip pat.kodel as GT PSP susipirkes visas ten jas turiu.tiesa sakant GT PSP turi labai labai gera valdyma masinu,laai geri skirtumai tarp ju ir viska.netgi tos pacios mazda RX7 tu paciu metu modeliai bet skirtingu modifikaciju skirtingai valdosi.va butent to ir noriu is GT5.tikiuosi nebus daugumaa masinu racing carai ar supercarai...nekas butu,kur visi used modeliai,nuo 70 metu,to reikia verkiant,kad GT butu tikras GT.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

damage buvo gan geras ten,deje pats daug nemaciau nes neieskojau ten damage tikrai,o stengiaus pajaust kaip masinos valdosi kokie skirtumai,ir pan.bet damage vizualinis yra.ir gan nelogas sakyciau,na per replay bus galli paziuret gal.mes losiant tai tikrai nebus nei laiko nei noro ziuret i damage.idomiau butu kad tu ta damage pajustum kameros bei vaizdo pasikeitimo deka,vat toks efektas butu malonesnis.bent jau tiek kas losia is cockpit.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Heh, nieko keisto, kad ferrari leido net enzo dauzyti. 100+ km/h i siena, o tau tik dazhus nulupa ir bamperi pakraipo, cia gi praktiskai geresne patikimumo reklama nei no damage apskritai, nes ten visai prasilenkia su realybe :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
 

1:23 ..aisku kai sudarai pats kvaila situacija tai kvailaii ir gaunasi,bet GT manau liko vienas is tu nedaugelio racingu kur priesininku DI na taip svelniai sakant...nekoks..aisku viskas graqzu kai tu tik leki pirmyn,kompai vaziuoja be klaidu ir pan.jei tu uzstatai kelia,jie butinai i tave trenksis ir prasibraus pro tave bet kokia kaina ir vaziuos toliau lyg niekur nieko.

jei tai nebutu GT ir jei nebuciau pats megines jo palost,po tokiu vaizdeliu galvociau kad zaidimas visiskas FAIL..bent jau kaip gana sunkiai valdosi masina ir kaip kompai reguoja i tavo nesekmes trasoje..suprantu kad visa esme yra vairavime ir ten viskas puiku.tiesiog anksciau nebuvo kitu racingu kurie galetu leisti tau pajausti to tikro susidurimo skoni ,ar kai kompai irgi suklysta ir lekia skersi is trasos kai juos geriau paspaudi.siaip laikais mes ta jau turime bent jau keliuose racinguose.ir tas bent jau man patinka.tas pats kas vaziuotum time trial tik skirtumas kad dar masinu ileidzia kartu su tavim,et daugiau skirtumo nebuna didelio.kazkaip idomu visai pajaust kas buna kai netycia uzkabini priesininko masina,ar jei per letai vaziuoji,ir kompas nesugeba paskui tave sustabdyt ir kala tau taip normaliai i gala.

 

Gran Turismo 5 Collector's Edition DLC Cars Are Chrometastic

 

Citata

What do you get in November with the $99 Gran Turismo 5 Collector's Edition — other than a car model, keychain, and a giant box? Five performance cars with chrome-themed paint jobs. Ahem, the fifth anniversary's usually celebrated with wood.

 

When GT5 mercifully launches this November, ultimate fanboys have the option of picking up the $99 Collector's edition and the refrigerator box it's shipped inside of. In addition to a 300-page guide, and the aforementioned keychain and model, there's the special car DLC pack. The cars — 427 Cobra, Audi R8 5.2 FSI, Mercedes 300 SL, M3 Coupe, and Lamborghini LP 640 — are a nice mix of modern and classic performance cars, but the chromey GT5 logos are a little underwhelming.

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grafika atrodo tikrai žiauriai gražiai, bet iš gameplay visų, tai atrodo, kad prastai su juo, arba tiesiog žaidėjai tie vairuoti nemoka. :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo kad zaidejas turi dirbt ir uz priesininkus. Nezinau, jau 2010 pabaiga, o kitu lenktyninku DI tikrai prastas. Jeigu zmogus sustojo viduri kelio, tai priesininkai neapvaziuos, bet tiesiai i ji atsitrenks. Na gal laikas jau tobulet???

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grafika atrodo tikrai žiauriai gražiai, bet iš gameplay visų, tai atrodo, kad prastai su juo, arba tiesiog žaidėjai tie vairuoti nemoka. :thumbsup4:

ne. vaziuot nera prastai. prastai jei visas sistemas isjungi ir pasimi supercara,va tada tai buna gan prastai :D o beta versijos toj beveik visi butent supercarai.ir visi juk nori kuo geriau pasirodyt issijungia viska.kitiem vairavimas nerupi svarbu visas sienas isdauzyt.. :D

as meginau ir tikrai paemus ferrari ar lambo viska issijungus ir ant profesional tai oi vaikeli kaip nelengva..bet po keliu nesekmingu meginimu,veliau viskas prisipranta siaip jau.tiesiog na ne visiem daeina kad gaza nereikia dugnais visa laika varyt.ir manau kad supercaram vis del to vertetu isijungti traction control .bei abs.

gameplay video yra tik video velgi,is tokiu video tai tikrai galima nuomone nekokia susidaryt. bet zinau kadGT5 tikrai bus verta skirti daugiau laiko kad prie jo priprasti normaliai.vis del to daugiametis geimas bus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi bus išleistos dar dvi naujos kolekcinės pakuotės, daugiau info apie jas http://ps3.ign.com/articles/111/1110501p1.html

Mano nuomonė, polyphony už "signature" pakuote tikrai per brangiai prašo netgi 180 eurų (~600 lt), už tokia kainą vos ne ps3 slim išeina, bet didžiausia dalį tikriausiai sudaro "mercedes amg" prizas iš šeip tokių išsiskiriančių dalykelių dar yra, aš kolkas galvoju tik apie kolekcinę pakuote, kuri 100 eurų pigesnė :D.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.