Rekomenduojami pranešimai

Man atrodo zaidime bus "kazkas" (arba daug mazesniu "kazko") kas nera ir nebus skelbiama iki zaidimo isejimo, arba pries pat isejima dienos. Tikrai manau kad nustebins kazkuom kurejai.

1. (Mano didziausias noras) Super kazkoks damage lygis, viena klaida @ ~1** km/h masina i sipulius ir uzbajgei vaziavima :thumbsup4:, mass crashai ziaurus ir t.t.. Ir mano nuomone sitas dalykas turetu ejti kartu viename lygyje su zaidimo fizika, bet apie tai mazai kalbama.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar trūksta automobilių paliekamų žymių ant kelio :thumbsup4::)

O šiaip akivaizdu, kad vieni aukština šitą žaidimą, jį mato TIK per rožinius akinius, kiti atvirkščiai tik ir ieško prie ko prikibti.

Man asmeniškai GT5P tikrai nebuvo kažkas labai gero ar aukščiau kitų žaidimų. Taip gal vairavimo fizika ir "tikroviškesnė", bet pats žaidimas per daug monotoniškas ir lėtas. TimeTrial lygiai tas pats GT5P (tik greičio pojūtis normalesnis).

Labai norėčiau, kad GT5 smarkiai skirtųsi nuo GT5P ir TimeTrial. Ne vairavimo tikroviškumo aspektu, o kitose smulkmenose (pvz GT5P meniu jau toks traigiškai LĖTAS, kad plaukus rautis norisi).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del GT5 ir Gow 3 ir galvoju pirkt ps3. Mano manymu atideliojimas tai nera kazkoks budas paerzinti laukiancius zaidimo. Zaidimo kurejai nori atlikti viska kuo idealiau, o kad deda trailerius tai kaiptik gerai, juk islaiko traileriai intriga iki zaidimo isejimo laiko, ir vis geriau, kad parodo kazka nauja, juk geriau traileri paziuret nei pusmeti sedet be nieko ir sausas naujienas skaityt :thumbsup4: Kaip ir minejo, GT5 toks ispudis , kad truksta greicio ir tokio adrenalino, bet su tuo galima persistengt ir is simuliatoriaus padaryt arkada :) Del damage: Tikrai galetu but bent ilenkimai ar kazkas kas bent smulkiai damage padarytu, nes toks vaizdas akad asitrenkus i masina tai kaip nuo burbulo atsoki.. Investavus i G25 ar naujesni varianta G27, manau zaidimas bus tikra bomba!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Pasizadejau sau kai turesiu plazmini telika ir pereisiu gt3 ir gt4 tai pirksiu ps3 su gt5
Redagavo Klubas
Oftagus!!!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Pasizadejau sau kai turesiu plazmini telika ir pereisiu gt3 ir gt4 tai pirksiu ps3 su gt5

 

Ne į temą

LCD dabar tikrai praktiskiau, pigiau ir naudingiau :) Beto jaigu goldais viska pereit noresi tai tikrai noliferiu patapsi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Pasizadejau sau kai turesiu plazmini telika ir pereisiu gt3 ir gt4 tai pirksiu ps3 su gt5

Ne į temą

pereisi GT4 ? idomu per kiek metu?? :) jei dar net nepradejai tai ...ir beje kam PS2 zaidimam reikia to LCD ar plazmos ?? tikrai nereikia.
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

pereisi GT4 ? idomu per kiek metu?? :) jei dar net nepradejai tai ...ir beje kam PS2 zaidimam reikia to LCD ar plazmos ?? tikrai nereikia.

lcd nepamaisys ir turint ps2,as rosiuos gt5 isleidimui,vairas kaip ir nupirktas,dabar ieskau sedyne kur pigiau nusipirkti,tada konstruosiu laikikli,nes pikrti jo neapsimoka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

pereisi GT4 ? idomu per kiek metu?? :D jei dar net nepradejai tai ...ir beje kam PS2 zaidimam reikia to LCD ar plazmos ?? tikrai nereikia.
Ne į temą

vot zinok tam kad idomiau butu zaist :D pas mane lcd ir nesvarbu kad didelis ekranas :D component kabeli pasijungi ir visks normale bei graziau atrodo nei ant paprasto crt tv

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grazu :D

Redagavo Klubas
bŪtinA cituot? oO

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrau ir galvoju "juk čia tikrovėje važiuoja" :DD Visai net neatskirčiau nuo realybės. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greičio pojūtis ar kaip čia pasakyt tai užkabina net per youtube :)Tikrai gražiai atrodo.

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gran Turismo 5 "Data Logger Visualization Technology" Demo

 

 

Toyota Motor Corporation and “Gran Turismo” on January 15, was held at the Makuhari Messe in Chiba Prefecture, “Tokyo Auto Salon 2010 with NAPAC” vehicle information and announced a collaboration on a new site using GPS coordinates.

 

This collaboration is used to control the real world automotive vehicle CAN (Controller Area Network) using the GPS information and location information, “Gran Turismo” in real time to visualize what that is driving the vehicle.

 

CAN export to USB memory location information and that information, “Gran Turismo” and loaded into a simulation engine, “Gran Turismo” was visualizes as a video replay, you can also play as a ghost, help you analyze your driving or you can.

 

CAN has the right to information about G Force and handle and brake, accelerator operations, and includes rotational speed of each wheel and engine speed, allowing a highly accurate reproduction of the combination of vehicle and location information .

 

Venue with the Toyota booth at the stage of the vehicle to the 2009 Super GT Fuji Speedway was the American champion Juichi Wakisaka IS F data actually ran in “Gran Turismo” on reproduction. And the actual practice of “Gran Turismo” By comparison with on-screen video reproduction has demonstrated the high accuracy.

In Gran Turismo 5 you will be able to import real life GPS data into Gran Turismo 5 to check your replay! The game will totaly replay your race that you've did in real life. Also the time data will be recorded. In this video you see the first demonstration from the new technologie that Gran Turismo 5 is using!

taigi nauja tehnologija leidzia i GT5 perkelti realius vaziavimus ir realu ratu iveikimo laika ,o ne is pirsto lauztus. kaip matome video realybe atrodo tikrai ne taip graziai kaip zaidimas,kaip ir buvo sakyta kad GT5 atrodo geriau nei realybe.

ir aisku tam kad butu imanoma pakartoti realu vaziavima virtualiai ,turi buti tikrai gera fizika zaidimo,ka cia ir matome..

 

 

Gran Turismo 5 - Ferrari 458 Italia Gameplay HD

 

 

 

 

dotCody Gran Turismo 5 PS3 Static Theme GT 5 Theme

 

grazi tema ..malonios ikonos ... :offtopic:

 

8-Megapixel Toyota FT-86G Concept Screenshots

stai tokios kokybes fotkes bus galima "pasimt" is GT5 ir issiklijuot kambari GT5 tapetais :)

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gran Turismo 5 Online Racing Menu Screens

The games being used to run the GT Academy national finals are showing off what appears to be our first look at Gran Turismo 5’s extensive online race management features! Click through the screens below to see for yourself, paying special attention to the live weather and time-of-day information prominently displayed near the top of the screens…

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos