Rekomenduojami pranešimai

Ketinu pirkti Gran Turismo 5 tik noreciau zinoti ar imanoma pazaisti su controller'iu, be vairo.

imanoma imanoma :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

primeciau kad Kazu matyt galvojo gal kad tipo na iki 20lvl losim visi su normal cars tai damage ir nereikia.tipo gali visi verkt kad jo nera ir pan. visi kad prirase review zaidimo net nelose pakankamai zaidimo.o visa kas geriausia atsiveria tik gerokai veliau.siaip tokia idejo ,losi iki 20 lvl su normal cars ,o kai jau pradedi pirkt premium ,tada boom.. ir damage yra...

sutinku su pasisakymais kad damage ir nereikia, bet jei jis yra tai kodel reikia sakyt ai nereikia ir mot ranka.jei jau yra tai kodel nepakalbet apie tai..jei butu sakes nera. tada viskas ore visi laimingi losiam be damage. bet pasirodo yra..tiesiog ne visi GT5 ima lost noobai kai tipo dar kol ismoksta vaziuot,dauguma nulipe nuo GT4, GT5P, GTPSP ir vaziuoja jau iskart kaip savo kieme.todel noretusi pirmam posuki su pirma masina suykniuzdyt vis prieki ir veliau palikt kosmine suma uz remonta. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ketinu pirkti Gran Turismo 5 tik noreciau zinoti ar imanoma pazaisti su controller'iu, be vairo.

Palošt, paloši, bet jei nori pajaust daugiau tikroviškumo ir driftint, tai daug geriau būtų vairas, nes su juo daug tiksliau reaguoja į visus veiksmus, gera vibracija yra, ypač pasijaučia per visokius kalniukus ir ralio trasas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palošt, paloši, bet jei nori pajaust daugiau tikroviškumo ir driftint, tai daug geriau būtų vairas, nes su juo daug tiksliau reaguoja į visus veiksmus, gera vibracija yra, ypač pasijaučia per visokius kalniukus ir ralio trasas.

Ne į temą

cia kaip kam. man pvz vairas netinka.na po pultelio man jis nelipo ir nekilo noras daug mokintis su juo. pultelis geriausia, nes taip losiam jau daug metu.jei vairas tai jau tada ir kedes reikia geros ir teliko priesais nu kad viskas kaip reikiant, o kad ten ant rasomo stalo vairo prisisukt, nedaiktas. nematau jokio blogumo pulteliu. absoliuciai. dar cia klausia kazkas ar imanoma lost.. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su vairu daug patogiau ir lengviau vaziuot tokias lenktynes kaip drift, kartai, nascar, o kitur ir pultas gerai eina ;D As ir taip ir taip vaziuoju, jei neiveikiu su vairu, bandau su pultu :) Labai gerai jauciasi force feedback. Jei dar MT pavaru deze pasidarai, tai isvis koki galingesni aparata sunku suvaldyt, kad neslydinetu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai gavus gt5 (yay!) visas fleimas paisiliko kazkur anapus, nes zaidimas yra butent tai, ko as laukiau ir net daugiau.

 

Pirmas dalykas, kuris iskart krito i aki (o gal tiksliau i ausi) buvo zymiai pagerejes masinu garsas (o ir seip garsas apskritai) nespaustas 7.1 pcm skamba fantastiskai! Grafika taip pat siek tiek pagerejo lyginant su gt5p (na nebent tik seseliu rezoliucija akis bado).

 

Nors prazaidziau dar salyginai nedaug (issilaikiau tik 2u kategoriju licence), bet man jau dabar aisku iskur lenda tie mazi ivertinimai :) Tai tikria ne eilinis nfs ar em, na pavadinikim tai konkuruojancios firmos produktas. Jei jus neturite ziediniu lenktyniu konsepcijos suvokimo ir nesate draugaves su racing simuliatoriais, malonumas is sio zaidimo bus menkas. Teko pralekti su keliomis rimtesnemis masinomis is ce bonus pack, tai tarkim lamborgini tikriausiai nemazai ka varytu i nevilti, nes valdosi tikria kaprizingai ir kardinaliai skiriasi nuo kokio bmw m3, shelby cobra irgi ne perliukas ypac atsijungus tcs :)

 

Teko truputi ismeginti viena online elementa - private lobby ar kaip ji ten, viskas labai cool, pagaliau galima racinti su savo draugais! Beja tikriausiai daugelis jau pastebejo patys, bet kiekviena diena pasijungus online car museum pasipildo 5iais naujais irasais. Nezinai jie yra random ar ne, bet jei taip, tia kartu su gan nenuspejamu used car garazu zaidimas gali tapti gan neblogu kolekciniu uzsiemimu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip american muscles? Daug senoviniu? Ir kaip garselis ju?

Kiek ankščiau prieš išleidimą žiurėjau video ir iš scalman pasakojimų, kad garsai labai slabni ir netikroviški, tai pilnam žaidime yra atvirkščiai, ko gero geriausi iš visų lenktynių žaidimų.Pasiemi bet kokia mašina, spaudai gaza ir žinai maždaug kokios apsukos tuo metu būna, nes gan tiksliai girdis ir be to dar sake ankščiau, kad nebus padangų žymių ant kelio, tai pilname GT5 jos yra ir taip pat dūmų gal x5 kart daugiau nei GT5p.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip american muscles? Daug senoviniu? Ir kaip garselis ju?

garsas tikrai pasitaise pilnoj versijoj i nerealu garsa. nes beta builde tai buvo lievakas skystas kazkoks, bet smagu kad american muscle atitinkamai ir skamba.. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas jau isbandet Bugatti Veyron? Sis saldainis realiai apie 406 km/h traukia , o zaidime nedaugiau 391km/h , o tada greitis krenta , wtf .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Gaila bet as dar savo negavau (kas kur uzsrigo), nu gal ryt jau gausiu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VIDEO | iWatch: Gran Turismo 5 (Head Tracking)

Nuotrauka

Curious about how head tracking works in Gran Turismo 5? Good, because here is a video analysis explaining it all,

investigating its actual usefulness as well as looking into how the PlayStation Eye performs as a head tracking device

with specialized PC software.

 

--------------------------------------------------------------------------

Gran Turismo 5 gamespot Review - 8.0 / 10.0

 

Redagavo Majjoras

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazunori Yamauchi has been fielding questions from fans on Twitter over the past few hours. The tweets are in Japanese, but with a little help from Google and medhi_san, we can get a pretty good idea of what he’s talking about. Here’s the highlights:

 

* Flexible camera angles and “dynamic and wide-area lighting needs” are to blame for the sometimes blocky shadows. Yamauchi admits they are a problem and wants to improve them.

* Yamauchi appears to consider the possibility of removing the in-game HUD (heads-up-display features) at some point in the future.

* To unlock the Red Bull X1, you’ll need to complete the “Sebastian Vettel Challenge”, which appears at Level 30.

* Online “lounge” functionality and other features will be added “one by one”.

* Polyphony Digital continues to work on fully supporting the Logitech G25 and G27, though Yamauchi admits he would like a “new steering device soon”…

* Mechanical damage options will be implemented in a new update for GT5 coming “early December”.

* As you may know, many players noticed that GT5’s face-tracking functionality only worked in Arcade mode. According to Yamauchi, it’s not available in GT mode due to memory issues with the PS3.

* In-game rewards (such as the monetary prize in GT5 Prologue) for your performance in online events is something Polyphony Digital is considering, and may be implemented in a future update.

* Gran Turismo 5’s official, 2-disc sound-track will be released soon.

* Yamauchi wanted to implement a “free roam” gameplay mode in GT5, where players could drive around, respecting speed limits and obeying traffic laws, and even exit the car to walk around and explore the environment on foot.

* The YouTube replay upload feature had to be pulled from the final version of the game because it took a very long time to render and it consumed too much memory. Yamauchi is still considering it, however.

Free roam,islipti is masinos..WOU!! tai butu buve kazkas tokio jau isvis..vis dar laukiu mechanical damage patcho.na palauksim iki svenciu jau bus visi daug maz patchai ko dar truko siek tiek. tada losim. :thumbsup4:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos