Rekomenduojami pranešimai

 

cia tiem kad netures galimybes ismegint to rytoj..del grafikos tai nieko nesakau nes nera ka daug sakyti...be to cia nera pilnavertis GT5 demo ,o ica yra fizikos varikliuko ismeginimas.reiskia demesy visas i masina,jos elgesy trasoje ..na kaip matosi jau dabar kad valdymas bus ... mmmmm :thumbsup4::)

GT5's physics are 'nearly the same as actually driving'

 

With Gran Turismo 5 just on the horizon, Sony has slowly begun to let the floodgates of information open. This weeks issue of Famitsu magazine contains a 4 page preview on the title, including an interview with series creator Kazunori Yamauchi.

 

Kaz spends a lot of time speaking on the new physics system designed for Gran Turismo 5. He's really proud of the way the new physics system captures the 'dynamic' feel of driving, going as far to say "We feel that this could be nearly the same feel as actually driving". Kaz specifically mentions that feedback will give players a good indication of whether or not their car is under control or sliding.

 

Gran Turismo 5 is due out in March in Japan, and shortly after in the US and Europe.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kagi jau losiam...po pirmo prisedimo pasirode laba panasu i GT5P valdyma tik gal kiek labiau nuslifuotas ir labiau hardcore GT fanam,nes psirinkt nelabai yra ka ir turi vaziuot su Prefesional vairavimu,kas yra labai gerai.bet del ko pagal laika atrodziau tikrai nekaip pasauliniu mastu...LOOOL bet cia po dvieju ratu tik ..hmmm siaip fizika tikrai gera ir jei tokia bus pilnam GT5 tai tik plosiu rankom...nes na tikras simuliatorius ka cia bepridursi...

galiu pasakyt kad esu net 6 sec letesnis uz dabar online rankinguose pirmaujanti zmogu...na man time trial niekad nesiseke siaip jau :thumbsup4:

o zaidimas bus ... :)

ir pagaliau tai yra zaidimas kuriam verkiant reikia vairo..GT5P dar labai maloniai losesi su pulteliu taciau sitas jau kazkaip pribrendo visiskai prie vairo isigijimo ..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O koks ten demo psn yra mačiau sveria 200MB keista net.Ar tu čia apie šitą demo ir kalbėjai ? :)

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Nuotrauka

Logitech Driving Force GT ,vienintelis vairas kuris spec pritaikytas buvo GT5P bei ir naujam GT5 kaip matoma. butent su tuo raudonu ratuku gali keist masinos nustatymus real time vaziuodamas trasoje. daugiau niekas tos galimybes neduoda.siaip turetum nutraukt lenktynes,eit i reguliavima ir reguliuotis.po to vel pradet lenktynes ir ziuret kas pasikeite.. ,o cia viska gali keist tiesiog trasoje..iskart pakeiti ir matai kaip tai itakoja vaziavimui..neveltui PD si vaira nauoja GT5 testavimui. tam yra priezastis labai gera. G25,G27 aisku gal ir geresni vairai kaip vairai..bet sitas tikrai jiem ne daug nusileidzia..be to kam daugiau pirkt vaira PS3 jei ne GT5 lost . be to si vaira kurti padejo pats Yamauchis

Dabar Elekromatkte šitas su didele nuolaida. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

 

Dabar Elekromatkte šitas su didele nuolaida. :)

Gal kartais gali pasakyt kiek kainuoja? Nes jų saite kainų nerašo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O koks ten demo psn yra mačiau sveria 200MB keista net.Ar tu čia apie šitą demo ir kalbėjai ? :)

o tu ka is menulio nukrites ?? :) GT5 trial versija ,ismegint nauja fizikos varikli sukurta specialiai GT Academy 2010 online varzybom..kurios vyks iki 24 January 2010 . cia nera pilnavertis GT5 demo ,bet fizikos variklis bus butent sitas naudojamas ,ir taip trial uzima 220 mb.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kartais gali pasakyt kiek kainuoja? Nes jų saite kainų nerašo.

Tiksliai nepamenu, bet +-250 Lt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiučiau Trial tai patiko,kaip 220MB tai normaliai sakyčiau :)

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiučiau Trial tai patiko,kaip 220MB tai normaliai sakyčiau :)

tai matosi kad patiko ..joooo ... :) idomu kelintoj vietoj esi online reitinge??... :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po 4 ratu mano laiks 1.47.267 as 3516 vietoj dabar bet iki rytoj aisku pasikesi i geraja puse :pirate2:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš šiaip pervariau,dėl įdomumo o ne dėl to kad ten pirmas tope būčiau,beje o tu kelintas? ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš šiaip pervariau,dėl įdomumo o ne dėl to kad ten pirmas tope būčiau,beje o tu kelintas? ;D

tu nori buti pirmas? :pirate2::right: nejuokauk....as sakiau po dvieju bandymu atsilikau visom 6 sec nuo pirmaujancio...tai yra labai nemazai...taip mazdaug iki siol buvo apie 450 zmoniu tam 6 sec tarpe ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu b***** ko tu cia dar prikibai prie jo? Turi PS3 gal tris dienas, ir nori jog butu Top 450... Nu scalman, tikrai nenoriu pyktis, bet nori per daug jau. Ir dar aiskini jam.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar aš sakiau kad noriu būt pirmas ? :pirate2: Prisiskaičiau komentaru visokiu apie gt sako atsiusiunčiau gt ta 250mb o grafika lieva nesamone tipo. nesupranta kad čia trial.

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.