Dzozas

Metal Gear Rising: Revengeance

Rekomenduojami pranešimai

kas cia per nesamone????? Po tokio zaidimo bus geda kam pasakyt kad mgs yra geriausias visu laiku zaidimas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas cia per nesamone????? Po tokio zaidimo bus geda kam pasakyt kad mgs yra geriausias visu laiku zaidimas

 

Ne, čia yra spin-offas. Ką padarysi čia nauja Action perspektyvą ir nereik lygint su pagrindinę serija + naujas kūrėjas. Na, kad gera action žaidimą gausim neabėjoju, nes platinium tokius žaidimus moka daryt(bayonetta, vanquish). Tik kažkaip pats trailer, bent man asmeniškai neįpatingai susuktas, o ir įgarsinimas kaip scalman sakė nekoks..rėžia ausį Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atleiskit, bet mano manymu BUUUUULSHIT ... Metal Gear taked a liftoff.... Pripažinsiu tai ka čia pamačiau tikrai buvo gan gražu, bet tai tikrai nėra MGS ... Net graudu buvo žiūrėt, kaip jie ta visa pristatymą padarė :( Rest in piece Snake.. Žaidimas totalus hack and slash :whistling: visam šitam nemačiau kur stealth galėjo būt apie kuri kalbėtą buvo ;(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas per pagrindinis veikėjas, nėra ka lygint su gyvate, labiau į ninja gaiden panašumų turi, nei į MGS, suprasčiau, jei žaidimas vadintus ne MGS, tada tegul kuria ką nori, japonai gal ir žais, neveltui multiplatforminis bus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas per pagrindinis veikėjas, nėra ka lygint su gyvate, labiau į ninja gaiden panašumų turi, nei į MGS, suprasčiau, jei žaidimas vadintus ne MGS, tada tegul kuria ką nori, japonai gal ir žais, neveltui multiplatforminis bus.

 

Atsiprašau, bet ir xbox360 fronte egzistuoja MGS fanu :whistling:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atleiskit, bet mano manymu BUUUUULSHIT ... Metal Gear taked a liftoff.... Pripažinsiu tai ka čia pamačiau tikrai buvo gan gražu, bet tai tikrai nėra MGS ... Net graudu buvo žiūrėt, kaip jie ta visa pristatymą padarė :whistling: Rest in piece Snake.. Žaidimas totalus hack and slash :( visam šitam nemačiau kur stealth galėjo būt apie kuri kalbėtą buvo ;(

 

Hack n slash zaidimai dar nieko, bet cia panasu i button masheri su special encounterias. cia bus tutorialas o ne zaidimas. Press button A, now press button B, press B button again, and so on.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas cia per pasityciojimas? Nieko nesupratau, kas ten vyksta. Tik tasko ta karda ir viskas. jokios logikos nemaciau as ten. ISvis, kas cia per zadimas, Ninja Gaiden mod? Bet ten daug priesu budavo, o ne 1vs2. Nezinau, lyg dingo jau ir SOLID, liko Tik MetalGEARrising Revengeance ar kaip ten parasyta. Xuj paimios cia sita dalyka, o Voice actingas ant tiek baisus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Bet "Revengence"..nežinau..žodis toks..tiesiog *facepalm* Negi negalėjo, ko geresnio sugalvot.. :)

Ir šiap pažiūrėkit E3 trailerį..skirtumas tai tikrai jaučiasi. Ten kažkaip žaidimas geriau atrodo. Na nežinau gal tiesiog šitas traileris prastai susuktas

Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas is tu zaidimu , kurie efektyviai atrodo is trailerio , na tikrai si zaidima biski kitaip isivaizdavau. Gal dar per anksti spresti. Hack'n'slash spin-off turim , tai gal ir kokio RPG spin-off'o sulauksim :whistling:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Metal Gear Rising: Revengeance – brand new details

Konami has opened the official website for Metal Gear Rising: Revengeance. The homepage contains a bunch of new details about the project, such as how the story changed once Platinum Games joined the project.

 

You can find all of the information below.

 

- Raiden was once feared as the child soldier “Jack the Ripper” on the front lines of the First Liberian Civil War

- His combat mastery is now channeled through a cyborg body as the strikes from his high-frequency blade slice even massive assault drones in two

- Raiden is contracted for VIP protection, military training and other duties by PMSCs (Private Military and Security Companies) in a developing country piecing itself back together after a bloody civil war

- Stage is set for a clash with an enigmatic force of countless cyborgs

- Game pits cyborg against cyborg

- Rising was intended to be a spin-off featuring the actions/transformation of Raiden

- After Platinum Games came on board, the story changed to take place several years after Metal Gear Solid 4

- This would give the staff more of an opportunity to show what they can bring to the series

- Cyborgs are spreading at a rapid pace in the game’s world

- The original aim for a combination of stealth and action has also been enhanced, for a more aggressive new focus on pure, exhilarating action

A Solid Collaboration Breeds a “Solidless” METAL GEAR

- Kojima Productions overseeing the game’s story and world

- They are also providing visual direction to ensure that it retains the characteristic look of the Metal Gear series

- “…the blood of the series still flows within this new METAL GEAR.”

Atkrepkit dėmesį į šitą:

- The original aim for a combination of stealth and action has also been enhanced, for a more aggressive new focus on pure, exhilarating action

Va ir paaiškina kur dingo tas žadėtas stealth....no fun. Ir ankščiau turėjo būt istorija mano nuomonę įdomesnė, nes viskas būtų vykę prieš MGS 4. Na aišku jiem dabar taip lengviau, turi daugiau laisvumo, bet ką žinau..

KojiPro on Metal Gear Rising: Revengeance developer, story and gameplay changes

Kojima Productions have just put up a new podcast report, revealing several additional new details regarding the big changes in Metal Gear Rising: Revengeance (previously known as Metal Gear Solid: Rising). You can check out the first official screens of the revamped game in the slideshow to the left of this article and the details from The Kojima Productions Report Session 152 below:

 

On how Platinum Games end up developing for Metal Gear Rising: Revengeance:

 

Kojima Productions have many different prototypes for Metal Gear Solid: Rising. However, they could not finalize the game design. Hideo Kojima decided to stop development. The original team then prepared a presentation for Platinum Games, who agreed with Hideo Kojima’s sentiments. In the end, Platinum Games agreed to complete the design themselves and develop the game.

Advertisement

 

On how Platinum Games will work with Kojima Productions:

 

Platinum Games is entirely in charge of the game design while Kojima Productions will be handling the cut scenes and story aspects of Metal Gear Rising: Revengeance. The podcast team praised Platinum Games for being speedy in development and having dynamic ideas (such as the Raiden vs. Metal Gear scene in the new trailer).

 

On story changes:

 

Although the original story was already completed, Kojima Productions decided to change it at the request of Platinum Games. This is because the original story, which is set between Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 4, limited the gameplay ideas for Platinum Games. Since Kojima Productions wanted the game design to come first, they ended up moving the timeline to after the events of Metal Gear Solid 4.

 

On gameplay changes:

 

The original concept for Metal Gear Solid: Rising was “stealth and action.” Although both are “fun and exciting,” Kojima Productions weren’t able to combine both elements to create an enjoyable experience. As a result, the new concept for Metal Gear Rising: Revengeance has been simplified to “cutting things feels good.”

 

Zandatsu, or “cut and take,” was originally the main concept of Metal Gear Solid: Rising. However, its role has been reduced significantly in the revamped version since it hindered the “cutting” gameplay.

 

Other miscellaneous details:

 

Kojima Production weren’t willing to reveal the director of Metal Gear Rising: Revengeance. However, they confirmed that Hideki Kamiya won’t be in the role.

Despite rumors that point to the contrary, Quinton Flynn will be reprising his role as Raiden.

Extended trailer and behind-the-scene video are coming

The game is being developed with the western audience in mind

 

Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na skirtumas tarp e3 ir šito trailerio ryškus :whistling: e3 visiškai prerendered buvo, viskas taip tobulai atrodė, viską kapot ėjo, o dabar tikras veidas pasirodė žaidimo. Dar galime matyti, kad šis žaidimas nėra Metal Gear Solid, tai yra Metal Gear Rising, tai reiškia, kad tai yra nauja Metal Gear serija :) Taip išeina, kad mes turėsim dvi to pačio vardo serijas, nes kiek žinau Kojima žada kurt MGS5 :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na skirtumas tarp e3 ir šito trailerio ryškus :) e3 visiškai prerendered buvo, viskas taip tobulai atrodė, viską kapot ėjo, o dabar tikras veidas pasirodė žaidimo. Dar galime matyti, kad šis žaidimas nėra Metal Gear Solid, tai yra Metal Gear Rising, tai reiškia, kad tai yra nauja Metal Gear serija :) Taip išeina, kad mes turėsim dvi to pačio vardo serijas, nes kiek žinau Kojima žada kurt MGS5 :)

 

Metal Gear Rising: Revengance , nera Metal Gear Solid serijos zaidimas , tai pabrezdami kurejai ir iseme zodi 'Solid' . Vargu ar galima ji vadinti spin-off'u , nes vienintelis dalykas kas primena, kad tai MGS tai Raidenas , visa kita matosi yra perkurta, tiek grafika , kuri anksciau buvo artimesne MGS4 , tiek zaidimo stilius - dabar tai pilnas action zaidimas , ne stealth.

Beje sis projektas turejo buti nurasytas, kas man nera labai suprantama , ir jei ne Platinum Games studija , kuri pasisiule perimti zaidimo kurima , tai gal jo ir nebutume isvyde.

Nesuprantu ko jie ten smaukosi , sukurkit MGS5 ir visi bus patenkinti.

Redagavo Shliuzas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na visgi kazka su to cut reik pamegint, nes gi sis projektas buvo cancelintas kaip ir, tik telieka padekuoti platinum games :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mmm... nu paziurejus si treileri pasirode vaikiskas zaidimas del savo efektu kai kapoji, daug visokiu nsmn noretusi tikroviskesnio, galejo rimtesni daryt. bet isbandyt visvien noresis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mmm... nu paziurejus si treileri pasirode vaikiskas zaidimas del savo efektu kai kapoji, daug visokiu nsmn noretusi tikroviskesnio, galejo rimtesni daryt. bet isbandyt visvien noresis.

 

Nuo kada Metal Gear solid buvo realistiskas? Be to, Platinum games ir realybe? Are you kidding me? Vanquish gal nemates? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos