Shliuzas

Crysis 2

Rekomenduojami pranešimai

Vistiek blogiausia ,kad MP dažnai laggina ir labai daug buggų kaip ir negalima šaudyt ar pastrinki nežinia kur... Ech, jie geriau buggus sutvarkytų ,o tik tada DLC leistų

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek blogiausia ,kad MP dažnai laggina ir labai daug buggų kaip ir negalima šaudyt ar pastrinki nežinia kur... Ech, jie geriau buggus sutvarkytų ,o tik tada DLC leistų

 

nesenai ir as perejau ant ps3 kad kaskaip bugu nepastebejau iskyrus kur seivinasi,o zaidimas tai tuscias jokio veiksmo,priesu id tai patyliu, vienu zodziu neyskaitau.dabar laukiu kol psn pajunks gal multiplayer bus geresnis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Crysis 2: DX11 Not In Next Patch But Crytek is preparing official media "that gonna blow your mind"

 

Crytek Community Manager Cry-Adam has been the official Crysis 2 forum on mycrysis.com commented on the next scheduled updates including DirectX 11 for the shooter. Apparently the developers potter currently busy working on the hotly anticipated technology interface for the shooter and prepare DX11 screenshots for publication. There was no exact date but it will not. All claimed Cry-us Adam is the "DX11 patch blow away" (English: "The DX11 update is going to blow your mind"). Occasion of his statements were the freshly released patch notes for the next update for Crysis 2 which will contain, among other things, "Advanced Graphics Options. These settings were possible since the release in conjunction with an unofficial tuning tool.

 

The next patch for Crysis 2 will bring next to the graphics tweaking new features and bug fixes and balance adjustments. The patch notes you can read you in the official forum. A release date could not tell the community manager here.

taigi Crysis 2 gaus dar viena patcha prie ta jau zadama mind blowing dx11 update. na gali but kad jie tiesiog ruosiasi updeitint Crysis 2 pc versija i ju ruosiama engine dx11 versija. del mind blowing tai visko gali but. na norisi tiketi bent jau.siaip ir konsoline dx9 versija jau mind blowing atrodo kaip konsolem.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau verta tuo tikėti ar ne,bet gandų lygyje (na gal ir ne visai jau taip gandų,bet man tie korėjiečių puslapiai neatrodo labai patikimi),pradėjo plisti informacija,kad pirmoji Crysis dalis pgaliau po 4 metų pasieks ir X360 ir PS3 konsoles...Tokios žinios pasirodė liepos 1.

 

Crysis pasirodymas konsolėms
The first Crysis game is coming to Xbox 360, judging by a Korean Ratings Board listing spotted by Kotaku.

 

Crytek's PC-only shooter has subsequently popped up on the ESRB site too, for both PlayStation 3 and Xbox 360

 

Korean games site Inven has reportedly received confirmation from EA Korea that the port is happening, though a release date has yet to be confirmed.

 

We've asked EA for further clarification. Stay tuned for an update.

 

Crytek boss Cevat Yerli didn't seem too interested in bringing the game to consoles when he spoke to Digital Foundry earlier this year.

 

"We wanted to move on to our next game and come up with a fresh setting to further develop the Crysis franchise," said Yerli.

 

"A port to consoles wouldn't have been easier or cheaper necessarily and we always want to innovate and thus offer improved and refined gaming experiences."

 

Crysis originally launched on PC back in 2007, picking up a 9/10 from Eurogamer.

 

"Personally I'd like to see where this astounding world-forging technology will take us," wrote Jim Rossignol in his Crysis review. "I can't wait to see what Crytek will do next."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakykite losiant su xbox 360 crysis 2 nera problemu taikytis i monstrus? Nes pirmo veido saudykles man nelabai ziurisi su controlleriu.

Redagavo jAr

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakykite losiant su xbox 360 crysis 2 nera problemu taikytis i monstrus? Nes pirmo veido saudykles man nelabai ziurisi su controlleriu.

 

viskas tiek su CRYSIS tiek su kitais "PIRMO VEIDO" zaidimais gerai. Jokiu problemu taikantis nera. Reikia tiesiog priprasti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakykite losiant su xbox 360 crysis 2 nera problemu taikytis i monstrus? Nes pirmo veido saudykles man nelabai ziurisi su controlleriu.

 

Ne į temą

su pele net nelosciau tu zaidimu kuriuos galiu patogiai ant konsoliu sukalt, aisku kita kalba kai losia MP. bet kaip sake velgi pripratimas. aisku pirma kart paemes fps shooteri su pulteliu po peles tai gali atrodyt keistai nes ne taip greitai gali valdyut ir ne taip tiksliai nusitaikyt ,bet jau senai nieks net nevartoja to posakio kad pulteliai netinka fps lost. crysis 2 losiasi labai gerai ir del to kad tai nera tik run and gun tipo zaidimas.gali daug kur selint,coverintis, ar praslinkt pro sali, priselint is nugaros ir nugesint tyliai ir pan. beja First Person Shooter nesivercia kaip pirmo veido,o pirmo asmens saudykle. :whistling:
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as CRYSIS ant sunkiausio perejau. Tiksliau praselinau, nes uzturbinus visa ta nano kostiuma tai tiesiog saudyti nereikia. Na nebent tik tos misijos kur tai neisvengiama. O ju buvo gal tik kokios 4 jei neklystu. Zodziu zaidimas visai nieko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as CRYSIS ant sunkiausio perejau. Tiksliau praselinau, nes uzturbinus visa ta nano kostiuma tai tiesiog saudyti nereikia. Na nebent tik tos misijos kur tai neisvengiama. O ju buvo gal tik kokios 4 jei neklystu. Zodziu zaidimas visai nieko.

 

Ne į temą

as ir perejau ant sunkiausio, bet normaliai pasaudydamas kai norejosi, na pasnaipindamas labiau, kai kur masinas stumdziau ant priesu, ir selinau is nugaros ir pan. na tikrai nereikia tiesiog praselint, smagu kad nera per sunku lost del kituose geimuose to neimanomo priesu sudetingumo kosmoso, o cia viskas labai logiskai sunku,bet nera neimanoma,tam yra optika ant ginklu. :whistling:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Kadangi tai buvo mano antras praejimas del chevu, tai stengiausi kuo greiciau uzbaigti ir pasiimti savo GS taskus. Ant lengviausio zaidziau su pasimegavimu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

moderiai ruosia Crysis 2 Co-op story rezimo moda lost su vienu ar daugiau draugu vienu metu.

 

co-op modo picai
Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Crysis 2: an amateur mod unlocks the co-op campaign
A few days after the spread of the Sandbox 3, the extensive modding scene of Crysis 2 today sees the arrival of a new team of highly professional developers decided to give the fans of Crytek shooter weblog can take the main campaign in company of one or more friends on the Net

 

The Crysis 2 Co-op team is keen to let us know that the work waiting for their mod has already started and moving forward very fast, but to reshape the entire campaign will take time: extremely open compared to the maps in Crysis, in fact, the second chapter of the saga has structured environments on different levels and separated from each other by loading a "hidden" behind doors and elevators that respond solely to the passage of the protagonist (same thing is true of the reactions "in time" of the enemies and aliens that, in singleplayer, they attack us when we reach a certain point on the map).

 

For a long time do not let the fans in the cold waiting for the works are completed, the modders tell us that the rewrite phase of artificial intelligence and advanced logic levels will proceed in stages: the first "mission package", for example, is almost completed and soon will be made ​​available for free (of course only on the PC). For all the remaining information on the cooperative mod for Crysis 2 will leave the pictures in the gallery and explanatory links to the official page of the team that is working on this.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos