Shliuzas

Crysis 2

Rekomenduojami pranešimai

Tai kad video nvidia 9400gt turbut apie 3kartus slabnesne uz ATI 1950XTX, kuri is esmes stovi xboxe ;0 nu bet cia tarpkitko ;]

tiesiog esme kad Crysis 2 gerai optimizuotas matosi bus,na beta ir tai jau eina puikiai.nes pvz Crysis1 low nustatymai na tai jau tikrai ten viskas low, o cia low yra normalu.viskas juk yra ,visis efektai beveik,fizika yra,tik kad ne taip graziai viskas atrodo, ten seseliai ne tokie dar keli dalykai prastesni ir tiek.vanduo toks pat minkstas yra,visa kita yra.ir lost gali su senuku single core P4.na is beods aisku. del to tikrai sakyciau kad jeu naujas engine yra geresnis. nes geriau ptimizuotas ir geriau eina su daugybe naujoviu net ant tu kompu kur pirmas Crysis beveik nejo tai anais laikais. manau kad tokie kompai ir tokios pasene videskes niekad nera mate tokios grafikos dar.ir jie ja paveza,tas idomiausia. :rofl: maciau su 8800GT ant medium losia puikiausiai,aisku jau su dual core,bet keistai kad cia sitas engine nereikalauja nei multi core kad turetum ,nieko.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiesiog esme kad Crysis 2 gerai optimizuotas matosi bus,na beta ir tai jau eina puikiai.nes pvz Crysis1 low nustatymai na tai jau tikrai ten viskas low, o cia low yra normalu.viskas juk yra ,visis efektai beveik,fizika yra,tik kad ne taip graziai viskas atrodo, ten seseliai ne tokie dar keli dalykai prastesni ir tiek.vanduo toks pat minkstas yra,visa kita yra.ir lost gali su senuku single core P4.na is beods aisku. del to tikrai sakyciau kad jeu naujas engine yra geresnis. nes geriau ptimizuotas ir geriau eina su daugybe naujoviu net ant tu kompu kur pirmas Crysis beveik nejo tai anais laikais. manau kad tokie kompai ir tokios pasene videskes niekad nera mate tokios grafikos dar.ir jie ja paveza,tas idomiausia. :rofl: maciau su 8800GT ant medium losia puikiausiai,aisku jau su dual core,bet keistai kad cia sitas engine nereikalauja nei multi core kad turetum ,nieko.

Gerai, optimizuotas konsolėm ir PC, galima lošti su senesniais, tačiau grafika taipogi neįspūdinga, lyginant su Crysis pirmu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, optimizuotas konsolėm ir PC, galima lošti su senesniais, tačiau grafika taipogi neįspūdinga, lyginant su Crysis pirmu

Ne į temą

bet ispudingesne imant low ir konsoliu grafika su low pirmo crysis pvz.na ka kurejai ir zadejo padaryt. atsimenu kai ten visokiam vandeniui ir pan efektam reikejo visokiu dx10 ir aukstesniu ,dabar nieko nereikia.viskas vaziuoja.tiesiog taip engine jau sukurtas kad labiau low negali but ir tas smagu.
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

bet ispudingesne imant low ir konsoliu grafika su low pirmo crysis pvz.na ka kurejai ir zadejo padaryt. atsimenu kai ten visokiam vandeniui ir pan efektam reikejo visokiu dx10 ir aukstesniu ,dabar nieko nereikia.viskas vaziuoja.

Na gal, bet faktas, kad pirmo Crysis įspūdis tikrai išliks didesnis žaidimų industrijoje, o ne Crysis 2 prisimins kaip perversmą

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

wou..

realiai youtubej ziuredamas geros kokybes gamer nustatymus ir advanced,nieko ten nematai to skirtumo. na tai kas yra prasciau matosi jau tikriausiai tik labai idemiai ziurint paciam losiant. ko geriau ir noret. dx9 visame grazume pasirodo. i domu idomu pilna konsoliu versija manau nenuvils ne vieno. ok tegu buna linijos dantytos ar ten seseliai maziau detalizuoti, bet su tokiais efektais ,bei tokiom vizualinem scenom kam tai rupi is tikro.

 

 

story treileris , parodo kazkiek kuom susije pirma zaidimo ir antra dalys ir kas po ko vyksta ir kodel. na trumpai viskas. gana idomu.

 

Crysis 2 sandbox masacre , parodo visus zaidimo ginklus..yra gana idomiu tikrai..sprogimai gal biski per silpni, nzn,per maza sprogimo banga gal tokia, mazokai i virsu nesa ir i sonus...mmm prisiminus Fallout 3 sprogimus... :rofl:

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O kur ta sunaikinama aplinka kur tie krentantys betono luitai,duztantys stiklai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kur ta sunaikinama aplinka kur tie krentantys betono luitai,duztantys stiklai?

cia gi tik leakintas sandbox. visa tai kas grazu yra losiant zaidimo story. taigi aisku kad negali viskas bus sunaikinama. ten kur neleis net plytos neismusi is sienos kad ir kiek sprogdintum, o kur leidzia tai leidzia. sandboxe tai siaip nesimato jokio destruction beveik. bet jis ne tam ir skirtas. na medziu prisodink tada galesi visus skint. anyway, to kas grazu nepamatysi nei MP per daug manau. o va per story viskas graziai kaip sakoma surezisuota kas po ko eina ir viskas tada atrodo ir jauciasi labai smagiai manau..na matysim,kas dar nemate. realiai destrukcijos pacios ne daugiau nei BBC2 zaidime, bet miesto mastai bei back fonai tai tikrai ispudingi reikia pripazint. matysim ka kitos kompanijos parodys su CryEn3. va City interactive net kelis geimus kuria ant jo. ^_^ na nzn ar cia dziaugtis ar ne del to. ^_^

manau galetu but belekoks kosminis vel engine, jai butu tik pc skirtas, o dabar net su senukais kompais pazek kaip losia Crysis 2 beta zmones,tai ar tai gerai ar blogai tada?..ne blogai tiem kas neturi kosminiu pc. gerai tiem kas turi konsoles aisku. bendrai paemus kaip zaidima tai viskas ispudingiau nei Crysis1 ,na na ir manau story man sita labiau patinka.o butent story ir veza visa geima. ta prasme jei parasyk story taip kad tu lostum ir tau nebutu kada galvot apie tai ar tu cia gali viska sunaikint ar ne,tada sulosi geima ir galvosi ..WOU...o jei numes tave kazkur ir galvosi ,,kaip cia viska sunaikinus..reiskia kazkas negerai su geimu..

 

 

aisku kam rupi kad ateiviu antpuolis..party nonstop.. :)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS3 version of Crysis 2 'runs the same as 360', says Crytek

Executive producer 'more than happy to show' PS3 build, EA's decision not to.

 

Crytek's executive producer Nathan Camarillo has told GamerZines that Crysis 2 looks exactly the same on PlayStation 3 as it does on Xbox 360, saying that "other than the key prompts you wouldn't be able to tell the difference."

 

"No, not at all," replied Camarillo when we asked whether technical setbacks were the reason why the PS3 version is yet to be shown.

 

"It's all ready to go. It looks just like the 360 version. Other than the key prompts you wouldn't be able to tell the difference.

 

"The PS3 version runs the same as 360; 30 frames a second and in 3D, you know, everything. I don't know why EA chose not to. I'm more than happy to show it."

 

Up until now only the Xbox 360 version of Crysis 2 has been shown to press, despite Crytek claiming that it was getting "slightly better performance" out of the PS3 during development last year. Obviously that isn't the case now.

 

A near-final build of the PC version of Crysis 2, of course, leaked last weekend. If you want to see Camarillo's reaction to pirates, just click through the link to your right.

 

Crysis 2 launches on Xbox 360, PlayStation 3 and PC on March 25th.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Crytek: 'People wonder why there are so many studio closures...'

Crytek warns of a bleak future owing to leaks, studio 'needs people to buy' Crysis 2 if it's to continue making games.

 

Crytek's Nathan Camarillo has hit out at the pirates downloading Crysis 2, saying that piracy is "just like walking into somebody's house and taking something" and that it "makes it hard for good game companies to stay in business".

 

Talking to GamerZines just days before Crysis 2 leaked onto the internet, Camarillo told us that the original Crysis "was very heavily pirated.

 

"We can tell how many times it was registered online. A lot of people say that CryTek is whining about piracy, but it's not. We can see how many times people tried to register it and the numbers are just staggering. It got copied a lot.

 

"But it's not just about the business of making the game; it makes it hard for all games to succeed when there's piracy. Between piracy and used game sales, none of that money ever makes it back to the developers or the publishers and that means the profits just have to be that much better the more you spend.

 

"Generally speaking it just makes it hard for good game companies to stay in business. And people wonder why there are so many studio closures... We want to keep providing great games to everyone and as part of that we need people to buy it."

 

However, Camarillo insisted that piracy wasn't the only reason for putting Crysis 2 on consoles. According to Camarillo, making Crysis 2 multiplayer was "about making the engine have more viable licensing options for other developers, and also about getting the Crysis game and franchise into as many gamers' hands as possible".

 

A near-final build of the PC version of Crysis 2, of course, leaked onto the internet last weekend. Crytek and EA launched a joint statement saying that they were "deeply disappointed" by the leak.

taigi naudoti zaidimai daro tokia pat zala kaip ir piratai tada,bet tai yra legalu ir delto niekas juk nebaudzia.pirk naudota zaidimo kopija ,kuria jau kazkas pirko pries tave. aisku kad kurejai is to nieko negaus. bet is to dabar gyvena istisi parduotuviu tinklai. 2 for 30,ar 2 for 20 ,galima kiekvienoj garsioj parduotuvej pamatyt.ok jei zaidimas jau keliu metu senumo,kodel man pirkt jo kopija uz 30,jei galiu tik 10 sumoket ir irgi turesiu orga. manau cia tai didele problema irgi gana.zmones negalvoja kad tai yra blogai.bet piratau tai zino kad blogai. is esmes kurejai gauna ta pati nuli pelno kiek nuo pirato ,tiek nuo to kuris pirko naudota.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi naudoti zaidimai daro tokia pat zala kaip ir piratai tada,bet tai yra legalu ir delto niekas juk nebaudzia.pirk naudota zaidimo kopija ,kuria jau kazkas pirko pries tave. aisku kad kurejai is to nieko negaus. bet is to dabar gyvena istisi parduotuviu tinklai. 2 for 30,ar 2 for 20 ,galima kiekvienoj garsioj parduotuvej pamatyt.ok jei zaidimas jau keliu metu senumo,kodel man pirkt jo kopija uz 30,jei galiu tik 10 sumoket ir irgi turesiu orga. manau cia tai didele problema irgi gana.zmones negalvoja kad tai yra blogai.bet piratau tai zino kad blogai. is esmes kurejai gauna ta pati nuli pelno kiek nuo pirato ,tiek nuo to kuris pirko naudota.

Todėl tokie platintojai kaip EA ir kt. parduoda žaidimus su Online Pass'u. Tokiu atveju naudotos kopijos turėtojas susimoka sumažintą kainą už DVD ir dar kažkiek $€£ už online'ą (tarkime 10$€£ už žaidimą ir tiek pat už online). Krūva pavyzdžių yra.

 

Toks būdas yra labai nepatinkantis naudotų žaidimų parduotuvių tinklams. Tačiau vis tiek išlieka kaip pigesnė (nors ne visada) alternatyva žaidėjams.

 

Žiūrėsime, kaip bus. O būti gali visaip. Pvz naudoto žaidimo kaina su online pass artėja prie naujo žaidimo kainos. Tampa dėl kelių $€£ sutaupymo neapsimoka pirkti dėvėto žaidimo (nebent grynai dėl Single Player). Trauksis naudotų rinka. Kills naudotų kainos aukcionuose. Kaip begalvoju - naudotų žaidimų rinkmai po truputi ateina ragas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

kad ir kaip beziuret,engine naujas tikrai revoliucinis.ant pc vaziuoja ant vos ne belekokio seno kompo,ir atrodo puikiai,ant konsoliu atrodys kazkiek prasciau bet ne daug..imant kad tai ne specialiai vienai paltformai skirtas engine,tai tikrai amazing..o dabar jau ir NGP palaiko..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

pries losiant vis pasikacialint biski,kad nebutu geimeriai tesliai istize savo kedese.. :)

 

treileris kuris susieja 1 ir 2 zaidimo dalis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Multiplayer beta tikrai paliko ispudi ir daug kas kieno klausiau sake kad grafika tikrai pagirtina taciau as neperejau crysis pirmos dalies nes jis man pasirode per daug sudetingas :thumbsup4: kulkos baigdavosi labai greitai, sarvu tos savybes dingsta nuo 3-4suviu ir jeigu atsirasdavau 1 pries 3 tai isvis net sanso nebudavo isgyvent, kitaip sakant vienas sunkiausiu bandytu fps tikrai nusivilciau jeigu antra dalis taip prastai jis man zaistusi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos