G1edrius

Splinter Cell Conviction

Rekomenduojami pranešimai

Nu dar nei vieno Splinter Cello neperejau nors žaidžiau visus, man tiesiog per sunku budavo ir perdaug tų stealth elementų, čia jau matosi labiau brūtalesnis ir žiauresnis žaidimas bus, manau kad bus tikrai geras tesinys ir tiks didesnei auditorijai, tarp jų ir man. ;D Laukiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Why Splinter Cell: Conviction Isn't On PS3 (Yet)

Nuotrauka

Splinter Cell: Conviction was one of the best games we saw at E3. No, wait, it was the best game we saw at E3. Which is good news for 360 and PC owners! Not so good news for PS3 owners.

 

And that's because the game isn't slated to appear on the PS3. Just the 360 and PC. Seems strange in this day and age for a major third party like Ubisoft to release a console-exclusive title. So we'd better let them explain themselves:

 

Splinter Cell conviction is a true Microsoft exclusive title and there are no plans to have Splinter Cell Conviction on other platforms. There are several reasons behind this choice. First of all, Splinter Cell games are historically linked with Microsoft platforms. The first Splinter Cell on the original Xbox was one of the first games to fully exploit the console's technical possibilities. At that time, Microsoft really believed in the game potential and provided strong support to promote it. So, there is a "link of heart" between the franchise and the platform. Some games are like this (think of Final Fantasy for instance). The second reason behind this choice is purely linked to production. Having a single target platform means that we can optimize the game even further, because we only have one type of - console - hardware to support.

Interesting. A "link of heart" between a game and a system. Like Final Fantasy. Fat lot of good that "link of heart" did for Final Fantasy XIII.

 

Regardless of those kind words, don't be surprised to see the game appear on the PS3 somewhere down the line, even if, at E3, we were told by Ubisoft that the dev team didn't even have a PS3 dev kit. After all, these days, "no plans" usually just means "not yet".

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

„Ubisoft“ paviešino, kad šį rugsėjį pasirodantis „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction“ bus skirtas tik „Xbox 360“ konsolei.

 

„Splinter Cell Conviction“ bus skirtas tik „Xbox 360“ konsolei ir nėra jokių planų kurti šį žaidimą kitoms platformoms“, – teigė „Ubisoft“.

 

Žaidimų kūrėjai neatsisakė paaiškinti, kodėl taip nusprendė:

 

„Visų pirma dėl to, jog pirmoji „Splinter Cell“ dalis geriausiai pasirodė „Xbox“ konsolėje ir nuo to laiko mus „Microsoft“ labai palaiko, todėl norėjome sugrįžti prie žaidimo istorijos šaknų. Antra priežastis, ta, jog patogiau yra susitelkti ties viena platforma ir jos technika, o tai reiškia, kad mes galėsime pilnai viską pritaikyti būtent šiai konsolei, todėl ketiname pasiekti aukščiausius rezultatus“, - papildė „Ubisoft“ atstovas.

 

Telieka laukti ir žiūrėti, ar iš tikro šis žaidimas liks tik „Microsoft“ konsolei ar vis dėlto „Ubisoft“ persigalvos.

Redagavo Klubas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isankstine apzvalga

Semas Fišeris, per tuos metus kol Ubisoft kūrė „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction“ žaidimą, spėjo tapti senesniu ir dar protingesniu nei anksčiau. Dar pradėjęs dirbti Nacionalinėje Saugumo Agentūroje buvo jaunas, turėjo priedangą ir daug naujausių prietaisų, padedančių jam lengviau tobulėti. Tačiau viskas anksčiau ar vėliau turi savo pabaigą. Taip ir Semas palieka agentūrą ir pradeda veikti savarankiškai. Neturėdamas nieko, tik savo visą sukauptą patirtį. Fišeris tapo greitesnis, stipresnis ir fiziškai galintis atlikti daugiau.

 

Conviction gvildena Fišerio istorijos posūkį, kai jis sužino, jog jo duktė buvo nužudyta. Jei prisimenate, „Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent“ dalyje, buvo teigta, kad Semo duktė žuvo automobilio avarijoje, vairuodama girta. Tačiau Fišeris tuo nepatiki ir nusprendžia viską iki galo įsiaiškinti pats. Nesvarbu kiek jam tai kainuotų, todėl nutaria palikti taip ilgai tęstą savo tarnybą vyriausybėje ir pasinerti į teisybės paieškas.

10a2abc39accb072b1337039a4b7d20f1c6bce42_540x304_Q70.jpeg

Žaidimas nemažai pasikeitė lyginant su pirmuoju E3 video filmuku, parodytu prieš keletą metų. Kūrėjai „Ubisoft Montreal“ visiškai perdirbo žaidimą. Nes dabar viskas atrodo visiškai pasikeitęs nei buvo tada. Niekada nesužinosim ar tai geras sprendimas, bet tikėkimės, kad taip. Juk kitaip kūrėjams nebūtų šovusi tokia mintis?

 

Žaidžiant siužetas, tekstas, garsai ir video intarpai pateikti gana unikaliai, gal ne taip kaip „Half-Life“ atveju, bet panašiai. Viskas pateikiama taip, kad nebūtų nuobodu, netektų jos ilgai skaityti ar ieškoti, o tai – pagirtina. Apskritai visa sistema veikia gana paprastu principu, ji nukreips jus tinkamu keliu. Misijos irgi atkeliaus paprastesniu būdu, nebereikės kiekvieną kartą klausytis kokio nors viršininko per ausines, kad sužinotumėt informaciją. Ji tiesiog atsiras ant namo, lango ar užuolaidos, žodžiu visur kur tik yra pakankamai vietos viskam sutilpti. Labai jau neįprastas metodas, bet ganėtinai įdomus. Žiūrėsime kaip jis suveiks.

944d60fa83255e4f93fc757f221510c90496e3ac_540x304_Q70.jpeg

Vaizdo intarpai žaidimo epizodų metu pasakojami pačio pagrindinio veikėjo lūpomis, taip padidinant ir taip rodos jau jaučiamą vienišumo jausmą. Beje intarpai, bent jau kaip teko pastebėti, nebus atskirai užkraudinėjami, panašiai kaip „GTA IV“ žaidime. Kaip bebūtų Fišeris nebedirba Trečiajam Ešelonui, o tai reiškia tik viena – ribotus išteklius. Kuriuos teks „žvejotis“ pačiam. Nors tai nereiškia, kad jis bus beginklis, visada šalia bus jo patirtis ir gudrumas. Dar geriau, jog prireikus kokios nors priemonės, ją galima bus tiesiog pasigaminti. Kaip pavyzdžiui sudaužius automobilio šoninį veidrodėlį gaunamas - šnipinėjimui puikiai tinkantis stiklo gabalas. Su ginklais viskas šiek tiek lengviau.

 

Prireikus ir laipioti pastatų sienomis nebus problema. Panašiai kaip „Assassin‘s Creed“ žaidime. Taip pat pabėgioti stogų briaunomis nuo kurių net ir pašokinėti sugebėdamas, nuo stogo ant stogo. Tačiau ne tai rodo žaidimo didžiausią pasikeitimą. Ankstesnio slapukavimo šešėlių pakampėse nebeliko, nes nebėra reikalo to daryti, paprasčiausiai nebėra dėl ko slėptis. Norite pasišaudyti? Pirmyn! Nebeliko to vienintelio kelio, tarsi labirinto, kuriuo sekant bus pasiektas galutinis tikslas. Atsiveria daug daugiau alternatyvių skirtingų kelių, užduoties įvykdymo link.

 

Atvirame pasaulyje aplink vaikštinėja ir krūvos civilių žmonių ir kaip bebūtų jūs vis tiek esate geriečių pusėje. Tad būnant tarp jų, norom nenorom tenka jausti šiokią tokią atsakomybę, nes jiems žuvus – žaidimas baigtas! Nors niekas nedraudžia prireikus jais pasinaudoti saviems tikslams.

bf1c4f17cb17e88a47432591e605babcaa94e333_540x304_Q70.jpeg

Conviction be jau paminėtų naujovių atsineš dar vieną įdomią savybę, pavadintą Mark & Execute, kitaip tariant pažymėk ir pribaik. Ši funkcija pagelbės planuojant puolimą. Nesvarbu ar puolimas nukreiptas prieš žmogų ar tai tam tikrą objektą, tiesiog pasižymit visus (žiūrint kiek reikia) ir pradedat veikti. Visa puolimo procedūra bus atlikta už jus, tik planavimas paliekamas jūsų rankose. Aišku jei ši savybė vyktų be apribojimų, tai žaidimas taptų per lengvas ir prarastų nemažai žavesio. Tad norint atlikti Mark & Execute veiksmą, pirma teks jį užsitarnauti. O tai bus galima pribaigus kokį niekšelį, slapta ar iš arti.

 

Bet tai dar ne viskas. Įdomiausia tampa, kai vis tik atsiduri šešėlio priedangoje. Kadangi likus be specialaus maskuojančio kostiumo tampa nebeaišku ar Fišeris pasislėpęs ar ne. Laimei kūrėjai apie tai irgi pagalvojo, nes kai aplinkui tave supa tamsa, pasaulis tampa juodai baltas, o tai reiškia, jog esi nematomas. Dar viena puiki mintis iš Ubisoft, kuri atrodo bus šauniai realizuota.

5161a6dd27acc7b6a5bb3fa538af2fd494740dbd_540x304_Q70.jpeg

Pabaigai liko paminėti dar vieną ganėtinai subtilų aspektą. Tai paskutinės buvimo vietos apgaulė. Taip galėsite laisvai apgaudinėti priešus, sukurdami savo atspindžio siluetą, prieš persikraustant prie kitos uždangos. Kai tuo tarpu priešai manys, jog jūs vis dar toje pačioje vietoje. Na aišku tokia gudrybė veiks iki tol kol jūsų niekas nepastebės arba nepatikrins senosios buvimo vietos. Kiek visko prigalvojo kūrėjai, kad net sunku pagalvoti. Vien tik tam kad tik mums būtų linksmiau ir įdomiau žaisti. Oj kad tik viskas pasiteisintų su kaupu…

 

Mano akimis žiūrint, Semas Conviction dalyje evoliucionavo į visai kitą, šaunų bei kietą vyruką. Tapęs it koks kietas riešutėlis savo priešams. Bei pasukęs savo buvusį, senąjį gyvenimą 180 laipsnių kampu, pakeitė ir jo kryptį. Kur tai nuves mus toliau? „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction“ bus skirtas įskirtinai visai Microsoft produktų linijai į kurią įeina PC ir Xbox 360 vardai. Šiuo metu nustatyta pasirodymo data – 2009 Spalio mėnuo.

Redagavo Shock

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Splinter Cell Conviction can be completed in 12 hours

Thursday 2-Jul-2009 11:00 AM Although there's a harder mode for those that want it

Creative Director of Splinter Cell: Conviction, Maxime Beland, has revealed it'll be possible to complete the game in around 12 hours, in an exclusive interview in the latest issue of OXM.

 

"I want people to play my games and finish them," Beland told us as we were getting our first playtest of the game. "We're going to ship with difficulty levels, at least a normal mode and realistic mode - like we did on Rainbow Six Vegas. And realistic is going to be really fucking hard - you're going to need stealth, two bullets is going to kill you, the enemies are going to be super-lethal.

 

Advertisement:

And then we're going to have the normal mode for normal gamers, that are going to spend 12 hours playing our game and not 30 because they're dying all the time."

taigi zaidima galima bus pereit per 12 val.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai n00bams ant normal gal ir gerai, bet Splinterio Veteranams ant Realistic bus issukis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai n00bams ant normal gal ir gerai, bet Splinterio Veteranams ant Realistic bus issukis.

bet tai nebebus toks splinteris koks buvo iki siol,taigi galima sakyt naujas zaidimas,nauji judesiai,nauja aplinka,ir splinterio "veteranams" ne visiem gali patikti aplamai. is to kaip atrodo ir zaidziasi tai visai naujas zaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isankstine apzvalga

Semas Fišeris, per tuos metus kol Ubisoft kūrė „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction" žaidimą, spėjo tapti senesniu ir dar protingesniu nei anksčiau. Dar pradėjęs dirbti Nacionalinėje Saugumo Agentūroje buvo jaunas, turėjo priedangą ir daug naujausių prietaisų, padedančių jam lengviau tobulėti. Tačiau viskas anksčiau ar vėliau turi savo pabaigą. Taip ir Semas palieka agentūrą ir pradeda veikti savarankiškai. Neturėdamas nieko, tik savo visą sukauptą patirtį. Fišeris tapo greitesnis, stipresnis ir fiziškai galintis atlikti daugiau.

 

10a2abc39accb072b1337039a4b7d20f1c6bce42_540x304_Q70.jpeg

Straipsnis paimtas is reklama netoleruojama, dekit creditus ten kur jiems priklauso o netrinkit postus!

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Straipsnis paimtas is reklama netoleruojama, dekit creditus ten kur jiems priklauso o netrinkit postus!

 

Kam jus cia uzsivedet visi? Koks skirtumas jums is kur jis paimtas? Juk ir taip matosi, kad ne pats parase ir uz tai pagyrino nepraso, nieks juk nevercia dekoti. Taip, kad baigiam terst tema bereikalingais kaltinimais, postas parasytas i tema, o jusu skiedalai ne!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam jus cia uzsivedet visi? Koks skirtumas jums is kur jis paimtas? Juk ir taip matosi, kad ne pats parase ir uz tai pagyrino nepraso, nieks juk nevercia dekoti. Taip, kad baigiam terst tema bereikalingais kaltinimais, postas parasytas i tema, o jusu skiedalai ne!

Cia tai auksinei zodziai, jei jums netinka isvis neikit cia...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.