Džekeris

Assassin's Creed Shadows

Rekomenduojami pranešimai

Assassin's Creed Shadows

Assassin's Creed Shadows

  • Platformos

    • PC
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X|S
  • Kūrėjas

    • Ubisoft Quebec
  • Leidėjas

    • Ubisoft Entertainment
  • Temos

    • Alternate Historical
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    The latest Assassin's Creed title with two playable characters, the strong Yasuke, and the stealthy Naoe, teaming up to stop the Templars from controlling Japan in the late 16th Century.

Assassin's Creed Shadows

Apie žaidimą

The latest Assassin's Creed title with two playable characters, the strong Yasuke, and the stealthy Naoe, teaming up to stop the Templars from controlling Japan in the late 16th Century.

Aprašymas

Overview

Assassin's Creed Shadows is an open-world action-adventure game developed by Ubisoft's Quebec studio. The game is set to be the first title included in Ubisoft's new Assasin's Creed Infinity live service platform. Making use of an upgraded Ubisoft Anvil engine, the game will be able to portray dynamic lighting, environmental interactions, weather effects, and breakable objects among other features.

Story

Shadows starts in 1579 AD (Tenshō 7), during the Azuchi–Momoyama period in late Sengoku-era Japan, with Oda Nobunaga at the height of his power and prestige. Naoe, whose home is burned down during the war, seeks vengeance on the culprit. Her travels lead her to Yasuke, Nobunaga's retainer, who also seeks to defuse threats to his Lord's life. The two of them join forces when they discover they have a common enemy.

Gameplay

Players are able to switch off between Yasuke and Naoe at different points throughout the game. As a mighty samurai, Yasuke is able to wield a variety of larger weapons to use in combat, and can take down enemies through brute force. Naoe is able to do a more stealthy approach, using the iconic assassin's blade as well as a variety of other tools to help mask her presence and assassinate enemies, or make use of weapons like a kusarigama to even the odds when spotted by enemies in the open. Players will also be able to use Eagle Vision and gather intelligence through scouts or bribing officials to help make their choice of approach easier.

Daugiau...

Nuotraukos


Panašūs žaidimai

Sukurta (redaguota)
Citata

 

Assassin's Creed Shadows veiksmas vyksta Azuchi-Momoyama Japonijos istorijos laikotarpiu. Istorija prasideda 1579 m. ir tęsis iki 1580 m. pradžios. Šis laikotarpis reiškia, kad tai pirmasis serijos žaidimas, kuriame asasinai ir tamplieriai pasirodys „klasikinėmis“ formomis nuo 2015 m. pasirodžiusio Assassin's Creed Syndicate.
Kampanijoje svarbius vaidmenis atlieka daugybė istorinių asmenybių. Tarp jų - Oda Nobunaga, Japonijos „didysis vienytojas“, ir Fudžibajaši Nagato, Iga klano nindzių meistras.
Kaip ir „Assassin's Creed Syndicate“, „Shadows“ yra du pagrindiniai veikėjai, kuriuos galėsite keisti žaisdami kampaniją. Pirmoji iš šių dviejų veikėjų yra Naoe, išgalvota Fujibayashi Nagato dukra. Ją tėvas moko būti kvalifikuota šinobi.
Antrasis veikėjas yra Jasuke, reali istorinė asmenybė. Kilęs iš Afrikos, Jasukė 1579 m. kartu su portugalais atvyko į Japoniją ir netrukus tapo samurajumi, dirbančiu pas lordą Odą Nobunagą. Shadows yra pirmasis Assassin's Creed žaidimas, kuriame galėsite žaisti už tikrą praeities asmenį

 

Slapstymasis ir parkūras
Kaip rodo pavadinimas, šviesa ir tamsa yra pagrindinė „Assassin's Creed Shadows“ stealth sistemos dalis. Nauja visuotinio apšvietimo sistema sukuria dinamišką šviesą ir šešėlius, kurie turi įtakos priešų matomumui. Dabar galite slėptis šešėliuose ir net sukurti tamsą sunaikindami žibintus ar nužudydami deglų nešiotojus. Šviesos matuoklis vartotojo sąsajoje rodo, kaip gerai esate pasislėpęs - nuo visiškai matomo iki visiškai paslėpto.
Tarnai yra naujo tipo NPC, priskiriami prie civilių ir priešų. Nors jie negali kovoti, gali kviesti pastiprinimą ir kelti aliarmą. Jie turi savo patruliavimo maršrutus, o naktį nešiojasi žibintus.
Dabar yra galimybė nokautuoti priešus atliekant slaptą susidorojimą, todėl galima žaisti pacifistiškiau.
Dabar galite šliaužti palei žemę atsigulę, todėl galėsite išlaikyti mažesnį matomumą, taip pat prasibrauti pro mažas angas.
Naoe turi griebimo kablį, kurį galima pritvirtinti prie kiekvieno stogo krašto, taip pat daugybę kitų tvirtinimo taškų. Skirtingai nei į užtrauktuką panašus griebimo kablys iš „Assassin's Creed Syndicate“, šiame lyne naudojamas fizikos modeliavimas, kad būtų galima dinamiškai suptis.
Kabliu galima greitai užlipti į lubų erdvę virš koridorių, kad galėtumėte tykoti po jumis patruliuojančių priešų.
Sugrįžta erelio regėjimas, leidžiantis pro sienas pastebėti NPC siluetus. 

Priešai pažymėti raudona spalva, o naujieji tarnai - oranžine.
Į droną panašus paukštis, naudotas „Origins“, „Odyssey“ ir „Valhalla“ žaidimuose vietoms žvalgyti ir taikiniams žymėti, „Shadows“ nėra prieinamas. Žvalgybą turėsite atlikti patys.
Naoe, kaip šinobi, geriausiai moka slapstytis. Yasuke gali naudoti slapstymąsi, tačiau dėl savo dydžio ir šarvų jis geriau naudojasi šiais įgūdžiais, kad užkluptų taikinius, o ne visiškai tyliai infiltruotųsi.

Kovos ir RPG sistemos
Šioje Japonijos karo epochoje nebuvo naudojami skydai, todėl jūsų įrangoje nėra jokių kitų gynybinių galimybių, išskyrus šarvus. Svarbiausia yra išsisukinėti ir užimti poziciją.
Būdamas samurajus, Yasuke gali naudoti savo ginklą, kad užblokuotų gaunamas atakas ir atliktų pargriovimus. Naoe gali įsitraukti į kovą, tačiau ji negali blokuoti ar paridenti - vietoj to ji gali „atremti“ priešo smūgius. Ubisoft nepaaiškino, kuo skiriasi parie ir deflects, tačiau gali būti, kad parie leidžia kontratakuoti atakas, o deflects yra labiau vengimo taktika.
Priešų šarvai turi patvarumo sistemą ir gali būti sulaužyti kovos metu.
Beveik kiekvieną žaidimo atramą jūsų ginklai gali dinamiškai pažeisti. Katanos perpjauna krūmus ir krepšius „Fruit Ninja“ stiliumi, palikdamos tikslias ašmenų žymes. Strėlės paliks tikslias dūrių žymes, o bukieji ginklai sudaužys puodus į smulkius gabalėlius.
Galima naudoti daugybę tikslių senovinių ginklų, įskaitant katanas, kanabō karo lazdą, yari ietis, šurikenus, kunai ir kusarigamą (pjautuvą ant grandinės).
Yasuke gali naudoti arquebus šautuvus, suteikiančius jam galingą tolimojo nuotolio galimybę.
Kiekvienas ginklas turi savo įgūdžių medį. Investavę laiko į tam tikro ginklo naudojimą, pagerinsite savo įgūdžius.
Iš surinktų komponentų galite pasigaminti savo kataną ir ją suasmeninti. Transmog sistema taip pat leis jums pritaikyti savo įrangą taip, kad ji atrodytų būtent taip, kaip norite.
Sugrįžta aktyvūs kovos įgūdžiai, kuriuos atrakinsite radę pasaulyje esančius nindzių ritinius.
Yasuke ir Naoe turi individualius įgūdžių medžius ir įrangą, tačiau dalijasi XP, surinktais ginklais ir ištekliais.

Dinamiškas pasaulis ir metų laikai
„Assassin's Creed Shadows“ sukurtas naudojant atnaujintą „Anvil“ žaidimo variklio versiją. Naujoji technologija leidžia užtikrinti geresnį apšvietimą naudojant visuotinį apšvietimą, naują laužomą rekvizitą, detalesnį turto tinklelį ir daug mažiau pop-in.
Naujasis „Anvil“ atnaujinimas leido sukurti sezonų sistemą, pagal kurią pasaulis vystosi pavasarį, vasarą, rudenį ir žiemą. Dabartinį sezoną diktuoja jūsų pažanga kampanijoje, kad būtų išlaikytas istorinis tikslumas, tačiau yra „etapų“, kuriuos pereina kiekvienas laikotarpis, kad būtų sukurtas autentiškumo jausmas.
Kiekvienam sezonui būdingos unikalios funkcijos, susijusios su žaidimo procesu. Pavyzdžiui, pavasarį ir vasarą, kai žydi ir dera augalai, bus krūmų ir ilgos žolės, kuriose galima pasislėpti. Vėliau, rudenį ir žiemą, tie augalai žus ir taip panaikins slėptuves. Žiemą taip pat užšąla vanduo, todėl negalėsite įeiti į baseinus ir tvenkinius. Ant stogų kraštų susiformuos ledo lytys, kurios gali nukristi, jei bus sutrikdytos, ir taip išduoti jūsų buvimo vietą.
Žemėlapis suskirstytas į regionus pagal realias istorines Japonijos provincijas, įskaitant Igą (šinobi namai), Arimą (didelio mūšio vieta) ir Omi (žemės ūkio „duonos krepšio“ regionas).
Įžymūs sinchronizacijos taškai sugrįžta, tačiau iš naujo perkurti. Užlipus į viršūnę žemėlapyje nebeskiriama daugybė piktogramų, taip pat nebesukeliamas besisukantis vietovės „drono“ kadras. Vietoj to, iš šio apžvalgos taško galėsite apžvelgti vietovę, ieškodami pažymėtų lankytinų taškų, kurių galėsite ieškoti grįžę ant žemės. Ubisoft išreiškė pageidavimą, kad šį kartą būtų mažiau piktogramų, todėl panašu, kad tai yra vienas iš būdų tai išpildyti. Laimei, nepaisant šio nedidelio pakeitimo, sinchronizavimo taškai vis dar veikia kaip greito keliavimo vietos.
Shadows“ veiksmas vyksta urbanizacijos, prekybos ir karų klestėjimo laikotarpiu. Tai leidžia sukurti daugybę įvairių vietovių, įskaitant miestus, prekybos punktus, žemės ūkio paskirties žemes ir milžiniškas pilis, kurios atkurtos beveik 1:1 masteliu. Už šių apgyvendintų vietovių yra kalnai ir miškai.
Metų laikai taip pat turi įtakos NPC elgesiui. Vasarą priešų samurajai, ieškodami jūsų, kerta krūmus. Žiemą priešai laikosi netoli ugnies ir šiltų vietų, todėl jums gali atsiverti nauji, šaltesni keliai.
Visiškai dinamiška orų sistema užtikrina tinkamas klimato sąlygas, priklausomai nuo regiono ir metų laiko. Sunkus oras, pavyzdžiui, gilus rūkas, šėlstantis vėjas ir sniegas, turi įtakos priešų matomumui ir garsui. Audra - tai galimybė užmaskuoti savo pėdsakus.
Pasaulyje įdiegta stebėtinai detali ekologijos sistema. Pavyzdžiui, pavasarį vėjas pučia medžių suneštų žiedadulkių gūsius, taip atkartojant tikrą ekosistemą.
Žemėlapis yra panašaus dydžio kaip ir „Assassin's Creed Origins“ žaidime ir atkartoja centrinį Japonijos regioną.

Žmogžudystės ir užduotys
„Shadows“ yra nelinijinė kampanija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama taikiniams. Ubisoft teigia, kad šiuos taikinius galėsite sekti bet kokia tvarka.
Kai kurie taikiniai paprasčiausiai egzistuoja pasaulyje ir jūs galite juos aptikti organiškai, prieš tai jų netyrinėję ir nemedžioję. Prie kitų yra prijungtas labiau struktūruotas infiltracijos stiliaus žaidimas.
Ubisoft“ siekia sukurti naudingesnę kelionę, šiek tiek labiau atrišdama rankas. Nors kampanija vis dar orientuota į tikslą, studija tikisi suteikti daugiau žaidėjų savarankiškumo, naudodama užuominas, kad pastūmėtų žaidėjus tinkama linkme, o ne tiesiai pasakydama, kur eiti toliau.
Daugumą pagrindinių užduočių galima atlikti būnant Yasuke arba Naoe, taip suteikiant laisvę rinktis. Tačiau abu veikėjai taip pat turi savo specifines misijas, kurias gali atlikti tik jie, taip pat specialiai jiems skirtas įvadines užduotis.
Šalutinės užduotys ir veikla pasaulyje yra ir už pagrindinės kampanijos ribų. Pasaulyje galima rasti svarbių dalykų: pilių, šventyklų, šventyklų ir meno kūrinių.
Galite sukurti šnipų tinklą su agentais, kurie gali būti siunčiami į misijas rinkti žvalgybinės informacijos apie jūsų taikinius.
Yra slėptuvė, kurioje galite susirinkti jūs ir jūsų sąjungininkai.


 

 

 

 

Redagavo Džekeris
  • Patinka 1
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@MixasPA Na bus tiesiog Valhalla reskin su nauja istorija ir lokacija, bent jau aš taip manau. 
Nes kam kažką išradinėti jeigu viskas jau yra.
Aš asmeniškai tikrai imsiu ir žaisiu tik tikiuosi, kad bus tikrai geras, nes su feodaline Japonija žaidimų tikrai nėra daug, juos galima suskaičiuoti ant pirštų.
 Bet labiau laukiu sekančio AC kuris bus vėl mažesnis kaip buvo AC: Mirage.

Keista, kad žaidimas nenaudos UE5, realiai visi jau pereina į UE5, net savo varikliukų atsisakinėja.

In-engine screenshot of Assassin's Creed Shadows

Image

Ultimate edition bus Day1 Ubisoft + už 18€/mėn.

Ekrano kopija 2024-05-16 114035.png

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-15 21:43, Džekeris parašė:

Aš asmeniškai tikrai imsiu ir žaisiu

Aišku kad imsi ir žaisi bičiuli, "JRPG Player"🎮😉

P. S. Ghost of Tsushima buvo žiauriai geras su tuom momentinėm atakom. Kaip dabar atsimenu mongolus - "Samurai!!"

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaudimas sudomino, nors ir nesu baisiai didelis AC gerbėjas. 😀

Redagavo viliux80

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Javelin Aišku neverta tikėtis Ghost of Tsushima lygio, bet tikiuosi, kad nebus prastas, mano prognozė, kad metacritic duos ~80/100

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Džekeris parašė:

Visi jie vienodi tie assasinai, tik į tekstūras kitas pervilkti, bet vis tiek visi smagiai susižaidžia, tai ir čia bus ne išimtis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pohui istorija buvo enough. noretusi vel enough ir cia. ant gameplay jie buvo man the best. kazodel visi juos bashina dabar paskutiniu metu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.