ViPeRkillz

Call of Duty: Modern Warfare 2

Rekomenduojami pranešimai

Įspūdingi pardavimai. -_-

 

Aš MW2 žaidžiu su PC, ir galiu pasakyti tiek (apie SP):

Pats šaudymas, greitas veiksmas ir aplinkos yra jėga.

Toliau LABAI daug erzinančių dalykų... Tiesiog žaidžiu ir nervas pradeda imti.

 

Pvz:

 

Reikia grįžti atgal ant restorano stogo, kad paimti Stingeriį ir numušti malūnsparnį. Prieš tai to Stinger'io paimti neleido... Pirmą kartą galvojau ramiai prasiskinsiu kelią, bet kur tau, priešų kaip tarakonų prisiveisė - miriau. Antru bandymu tiesiog sprint'inau link tikslo - nė 1 kulkos neiššoviau ir pasiekiau restorano stogą, sunaikinus malūnsparnį priešų išvis neliko.

 

Nu mane veikia tokie dalykai. Negaliu pasirinkti savo žaidimo stiliaus, turiu priimti IW brukamą.

Daug kur prasilenkiama su elementariausia logika.

Tos suscriptintos vietos tiesiog žudo mane. Priešai visada bėga pro ten pat, lenda iš ten pat.

 

Asmeniškai iš single player tikėjausi DAUG daugiau.

Redagavo fLn

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įspūdingi pardavimai. -_-

 

Aš MW2 žaidžiu su PC, ir galiu pasakyti tiek (apie SP):

Pats šaudymas, greitas veiksmas ir aplinkos yra jėga.

Toliau LABAI daug erzinančių dalykų... Tiesiog žaidžiu ir nervas pradeda imti.

 

Pvz:

 

Reikia grįžti atgal ant restorano stogo, kad paimti Stingeriį ir numušti malūnsparnį. Prieš tai to Stinger'io paimti neleido... Pirmą kartą galvojau ramiai prasiskinsiu kelią, bet kur tau, priešų kaip tarakonų prisiveisė - miriau. Antru bandymu tiesiog sprint'inau link tikslo - nė 1 kulkos neiššoviau ir pasiekiau restorano stogą, sunaikinus malūnsparnį priešų išvis neliko.

 

Nu mane veikia tokie dalykai. Negaliu pasirinkti savo žaidimo stiliaus, turiu priimti IW brukamą.

Daug kur prasilenkiama su elementariausia logika.

Tos suscriptintos vietos tiesiog žudo mane. Priešai visada bėga pro ten pat, lenda iš ten pat.

 

Asmeniškai iš single player tikėjausi DAUG daugiau.

Ne į temą

belieka tik uzsimerkti i visa tai ir losti..na ispudingi pardavimai deje sako tik viena dalyka,kad tokiu zaidimus ir matysim ateity..deje ...apie scriptus sitam zaidime as tyliu isvis..tiesiog sulipde SP kad butu jis,nesakau labai ispudingai viskas isskyrus kai reikia tarp priesu pasisukt ilgiau....o pardavimai aisku eina del MP
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

belieka tik uzsimerkti i visa tai ir losti..na ispudingi pardavimai deje sako tik viena dalyka,kad tokiu zaidimus ir matysim ateity..deje ne Far Cry2 stiliaus...apie scriptus sitam zaidime as tyliu isvis..tiesiog sulipde SP kad butu jis,nesakau labai ispudingai viskas isskyrus kai reikia tarp priesu pasisukt ilgiau....o pardavimai aisku eina del MP
Aš tikiu, kad MP labai geras. Jį žais, žais ir dar žais. Ne vienus metus. MW1/2 yra dabartinis MP Karalius.

Bet man BFBC2 MP labiau imponuoja, todėl pirksiu jį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

FC2 buvo metų nusivylimas (imo)

na matai cia vel kam ko reikia..man uzteko deimantu bei Dragunovo ..ir nerealiu vaizdu..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na matai cia vel kam ko reikia..man uzteko deimantu bei Dragunovo ..ir nerealiu vaizdu..

Ne į temą

vaizdai, vietos taip - nesveikai gražu. Žaidžiau, patychint deje nepavyko, tai bėgdavau ir pleškindavau su AK-47 visus, toliau, monotonija - iš vieno mapo galo į kitą - išžudyk priešus - grįžk. Ir taip visą žaidimą....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va as ir perejau. Play time 5val 02min. (Ant normalaus lygio). Nu pyz*ec kad ilgas -_-

 

Pliusai;

* Super gerai padaryti zaidime movie efektai. Labai tikroviski.

* Muzika gan neblogai atitinkanti pagi gameplay.

* Ivairios vietoves. USA, povandeniu paplaukojo, naftotieko grezini gelbejom :)

* Pagerejus grafika ir siaip kai kur efektukai tolka tak :)

* BOSS :) tiek pirmam, tiek sitam tokie savotiskai idomus bosasi.

* 60 FPS :)

 

Minusai:

* Iki puses zaidimo tie durni respawnai/skriptai tai da nu na**. Veliau kapi biski ir sunormalejo.

* Tie visi kaimai, kur alibaba ir 1000 plesiku laksto su kalasais nu nepykit bet 100 kart matyti. Cia pradines misijos....

* Trumpas kaip brisiaus galas SP. Turbut ir pas brisiu jis biski ilgesnis. Jei perki zaidima vien del SP, tai cia apiplesimas baltos dienos... Aisku as nepirkau :)

* Kaip kai kas minejo. Grynai primetamas IW gameplay stilius. Nes o gal as noriu pratyxarint visa misija. ir graziai viska issivalyti, pasigrozeti aplinka, grafika ir pan. O cai turi begti begti begti ir vel begti.... wtf...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

vaizdai, vietos taip - nesveikai gražu. Žaidžiau, patychint deje nepavyko, tai bėgdavau ir pleškindavau su AK-47 visus, toliau, monotonija - iš vieno mapo galo į kitą - išžudyk priešus - grįžk. Ir taip visą žaidimą....

Ne į temą

sorry o ka mes darom kituose fps tada ??. ka nors kita ?..cia bent jau idomu buvo priein iis kur nori,renki pamestas juostas,irasus.deimantus..visos misijos man bent jau tikrai idomios buvo ir ne pirma karta losiant..gal kokius 4 kartus jau losiau visa...yr i ka pasiziuret ar patiharint idomu..nes open world..sakau kam ko reikia..man labiau tinka tokie kaip STALKER ir FarCry. i MW2 MP net neziurejau ,isvis ne vieno COD nelosiau MP nors ir galejau..siaip ne tai dar prisiverciu BF 1943 palost ,del linksmumo se draugeliais dzipais palakstyt :nunchuks:

nesakau kad FC2 buvo tobulas kaip zaidimas,bet panaudojus toki varikli galima tokius zaidimus padaryt..deje tik keli tokie nusimato ir ateity..be Crysis ir STALKER nzn kazko labai jau open worldu daugiau..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Nu va as ir perejau. Play time 5val 02min. (Ant normalaus lygio). Nu pyz*ec kad ilgas :nunchuks:

 

Pliusai;

* Super gerai padaryti zaidime movie efektai. Labai tikroviski.

* Muzika gan neblogai atitinkanti pagi gameplay.

* Ivairios vietoves. USA, povandeniu paplaukojo, naftotieko grezini gelbejom :)

* Pagerejus grafika ir siaip kai kur efektukai tolka tak :)

* BOSS :) tiek pirmam, tiek sitam tokie savotiskai idomus bosasi.

* 60 FPS :)

 

Minusai:

* Iki puses zaidimo tie durni respawnai/skriptai tai da nu na**. Veliau kapi biski ir sunormalejo.

* Tie visi kaimai, kur alibaba ir 1000 plesiku laksto su kalasais nu nepykit bet 100 kart matyti. Cia pradines misijos....

* Trumpas kaip brisiaus galas SP. Turbut ir pas brisiu jis biski ilgesnis. Jei perki zaidima vien del SP, tai cia apiplesimas baltos dienos... Aisku as nepirkau :)

* Kaip kai kas minejo. Grynai primetamas IW gameplay stilius. Nes o gal as noriu pratyxarint visa misija. ir graziai viska issivalyti, pasigrozeti aplinka, grafika ir pan. O cai turi begti begti begti ir vel begti.... wtf...

?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na siandien ant PC perejau visa veteran sunkume :)) Seip visai idomei :) Special ops tos gan idomios misijos :) Seip laukiu kol koki cracka isleis ar dar ka, kad MP veiktu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To deadalius pereik ant veteran tai daugiau uztrugsi :) vapsie pereik 100% zaidima!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perejau per 5.3 valandos. viskas patiko, tik nepatiko tos misijos kur eini ir tukstanciai priesu tave kala is visu pusiu krc..

 

ziauriai suintrigavo kai islaisvini cpt. Price

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandiena gerai vrubili ant PC, impaleris ir dar keli lietuviai losia. MP superinis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Losdamas ant veterano uztrukau 6h. T.y +1h lyginant su regular.O spec ops paskutines skilties misijos trys mane zudo ;/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandiena gerai vrubili ant PC, impaleris ir dar keli lietuviai losia. MP superinis.

jei prakalbom apie zaidima su tautieciais, tai as daznai mazdaug su 5 lietuviais zaidziu.. zinoma per steam..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos