Rekomenduojami pranešimai

off---

čia tai debilai tuos minusus dėlioja, kaip LM'e panašiai. ;DD

 

on---

Perėjau, nebogas, bet trumpas. Pabaiga gana patiko. ;]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As taipogi, galejo but siektiek ilgesnis :) Best wis del to geras zaidimas :)

Redagavo SeySey200

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2K Games pranešė apie naujojo BioShock 2 papildymo, skirto vieno ir kelių žaidėjų režimams, pasirodymą.

 

Pirmasis žaidimo atnaujinimas, pavadintas Sinclair Solutions Test, pasirodys kovo mėnesį ir kainuos 400 Microsoft taškų Xbox Live/Games for Windows sistemose bei 5 dolerius PlayStation parduotuvėje.

 

Pats papildymas fokusuosis ties daugelio žaidėjų režimu ir žaidėjams leis pasiekti 50 lygio limitą. Be to, jame rasime du naujus valdomus veikėjus - Louie McGraff ir Oscar Calraca, trečiąjį kiekvieno ginklo patobulinimą, 20 naujų užduočių ir 5 naujas kaukes.

 

Deja, bet dalis šių atnaujinimų tebus pasiekiami 41 lygio žaidėjams. O kiti papildymai pasirodys „ateinančiais mėnesiais“.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei sakot, kad neeilinis.. su kuo jį būtų galima palyginti iš istorijos pusės, iš gameplay pusės, atmosfera?

 

Tuoj pabaigsiu fallout'ą. Nežinau ar kažką naujo pradėti ar ne.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei sakot, kad neeilinis.. su kuo jį būtų galima palyginti iš istorijos pusės, iš gameplay pusės, atmosfera?

 

Tuoj pabaigsiu fallout'ą. Nežinau ar kažką naujo pradėti ar ne.

Su pirmąja Bioshock dalimi.

 

Falloutas turi post apokaliptinę atmosferą, čia - povandeninę. Istorija... Hmz. unikali. Gameplay? Geras.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka, uzsakyta jau, dabar menesi laukt kol atnes :mad: 1 dalis buvo nereali, tikuosi ir 2 tokia;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zadimas superinis, zymiai geresnis negu pirmas, pirmo net nepraejau nes neuzkabino o antras gerulis baigiu praeit.

 

 

zaidimas jega, zymiai geresnis uz pirma dali, grafika irgi nebloga, ir seip viskas ten tvarkoi, man labiau uz pirma 100 proc geresnis.

Redagavo G1edrius
Kam tu gamertagu prikisai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesenai tik pirma dali perejau,po to dar karta ant hard naudojau stealth taktika,jokiu saudymu beveik,viskas buvo atlikta selinant ir su verzlerakciu,bei hackinant turetus,bei kameras, tada atsiranda labai daug pagalbos. nerealus krc buvo pirmas...nu bet antras tai dar geresnis,wou..tikrai kad WOU..ir nesvarbu koki jie cia varikliuka is tikro naudoja,nes tai vienas vizualiai ispudingiausiu zaidimu.o jau vandens efektai visur tai krc,ugnis irgi super..bet vanduo tai vanduo..ar jis lasa ar jis tiesiog banguoja siek tiek,ar bega,ar tu per ji begi ,krc viskas taip gerai kad nesinori kad zaidimas baigtusi isvis. taip irgi noriu visa pereit maziau saudydmas ,daugia su graztu svaistydamasis, ir matau kad tai pilnai galima padaryt,nes grazteliu kai mosteli tai nieks neatsilaiko. zaidimas lengvesnis pasirode uz pirma dali siaip,na tu juk ne koks suskis vis delto o legendinis big dadis. sister visas gelbsciu ,jokiu ten harvestinimu,nzn kam to reikia, adam gaunu tiek tasku kad neturiu ka su jais daryt net. fainai man patinka tie tarpusavio santykiai cia velgi,dabar jau pats gali rupintis mazosiomis,tas labai patinka. siaip idomu kartais is sono is vis paziuret kaip jie visi ten tarpusavi sutaria arba nesutaria. zaidimas 10+ balu laisvai uz tai kas jis yra,nes iki Bioshock tai nieko panasaus niekas ir nebuvo sukure. story nerealus ,garsai,muzika,riksmai,visokie kitokie garseliai,krc su ausinem bent jau losiant tai pasaka.visis garsai ten kur turi but ir tokie kokie turi but..o jau big sister garselis kai ji artinasi tai krc.. :rofl: jo gaila kad jos nedraugiskos tokios, na bet su eiga zaidimo manau viska suzinosiu dar,nors jau dabar patiko kad ieskau Elenos tos..ir dar pakeliui visas kitas mazasias isgelbesiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei sakot, kad neeilinis.. su kuo jį būtų galima palyginti iš istorijos pusės, iš gameplay pusės, atmosfera?

 

Tuoj pabaigsiu fallout'ą. Nežinau ar kažką naujo pradėti ar ne.

STEAMPUNK

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

belaukiant naujo Bioshocko, 2013 Sausio 14 diena ant abieju konsoliu iseina abie ju Bioshocku pakas su visais bonusais ir DLC. zadama kaina tik $29.99.

 

Nuotrauka

 

Citata

2K Games today confirmed a January 14 release for BioShock: Ultimate Rapture Edition. The package includes the original BioShock, BioShock 2, and add-on content valued at over $40.

 

BioShock: Ultimate Rapture Edition includes the following:

 

Museum of Orphaned Concepts: Take a tour of a never-before-seen BioShock museum and view early concept art, character models and more set within the halls of Rapture.

Plasmids Pack: Includes four additional Plasmids and Gene Tonics – Sonic Boom, EVE Saver, Vending Expert and Machine Buster – for use in BioShock.

Challenge Rooms Pack: Previously exclusive to PS3™ and now available for Xbox 360 for the first time, the pack tests the player’s mettle by requiring them to utilize the skills learned while traversing the halls of Rapture to survive three separate puzzle rooms in BioShock.

Sinclair Solutions Tester: Contains a number of customization features that allow players to further their character’s development in BioShock 2 multiplayer modes and provides a deeper multiplayer experience.

Rapture Metro: Includes six additional multiplayer maps, an additional multiplayer gameplay mode and a rank increase to level 50 for BioShock 2 multiplayer.

The Protector Trials: Features frantic combat and fast-paced action designed to push players’ mastery of weapons and Plasmids in a BioShock 2 single-player experience spread across six maps.

Minerva’s Den: A substantial narrative experience that puts players in the role Subject Sigma and introduces new characters, locations and mystery to the world of Rapture in BioShock 2. Set in a new environment, Rapture Central Computing, Minerva’s Den adds a gripping new storyline to extend the BioShock 2 experience.

Also included, is an exclusive collectable sticker pack from BioShock Infinite’s world of Columbia to get gamers ready for the next chapter in the BioShockuniverse.

 

Consumers can purchase BioShock: Ultimate Rapture Edition starting on January 14. Pricing is set at $29.99.

xbox'ui gal ir nieko toks pakas. taciau PS3 naujas Bioshock Infinite jau ir taip duos Bioshock 1 uz dyka.taigi toks pakas tik del antros dalies butu prasmingas PS3 savininkam.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kadangi dabar psn+ antra dalis uz dyka, tai sito packo niekas nepirks :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pirksiu. :rolleyes: UK retail parduotuvės dar neturi apie tai oficialios informacijos kada pas juos atkeliauja :acc:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos