Shliuzas

Mass Effect 2

Rekomenduojami pranešimai

Prie galaktikos zemelapio stovi visa laika mergicka, ji vis pranesa naujienas ar gavai zinuciu nauju ir kada illusive man nori pakalbet

eik sau, rimtai? ;) kad ten is jos naudos tai minimaliai, nes ir taip visus einu persneket zmones po kiekvienos misijos, o zinutes tai cia savaime aisq.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ka, nieks daugiau neparaso, tai as vel parasysiu :D

 

tai va perejau game, aisq patiko, blah blah blah ir tt... bet b*****, pasidariau toliau losti ant insane, galvodamas kad su savo lvl (27) greit prabegsiu nevygdidamas side misiju. joo... gerokai klydau, nuo paprasciausiu mechsu gavau i kaulus pirmoj misijoj kur skridom su Jakobu ir Miranda.

teko po keliu mirciu zaist kaip koki cod5 ant veteran, nelyginu net su ME1, ant insanity prabegau jau geriausius ginklus ir sovinius turedamas, peace of cake buvo :D

 

kas bandys zaist ant insanaty nuo pat pradziu, o ne nuo didelio lvl, galiu pasakyt ilgai zaisit. jau as zaisdamas ant paprasto sunkumo, bet viska explorindamas ir visus dialogus darydamas uztrukau ~57h, tai pridejus kiekviena susiremima su rimtesniais priesais +20min ant kovos isiena (ne ant misijos, o ant kiekvienos kovos toj misijoj), dar laiko prisides del to, kad lvl mazas, daug mirti teks, + jokio smagumo nebus tiek ilgai su jeis ten saudytis. Ziauriai uzknisa, kad neleidzia seivint kai reikia, o kai lieka nedaug iki Save - uzstormina koks bicelis su sieldais ir armoru, kerta tau pota su shotgunu is arti ir vel is naujo ten kapokis su jeis ;);)

 

dar labai suckina, kad negali biotiniu galiu naudot kai priesai su shieldais, armoru ar barjierais, wtf??? kodel ME1 buvo galima, o cia ne? dabar tiek vargo kainuoja numust jiem tuos shieldus, po to armora, kad jau nieko neliaka ten po ju, nebereikalingos tos pull ar slam galios visai (cia apie insane as dar vis). jau geriau kaip taktini privaluma naudoti Dominate, kazkaip lengviau buna galva iskist ir apsaudyt visus kai vienas is ju maniskis pasidaro, kai tik atvrista atgal - as ji vel uzDominatinu ;) helps a lot I can say :lol:

 

tai va tiek pastebejimu si syki, daug dar ju turiu, bet nenoriu issilpest cia vienam poste ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiekiau uzsibrezta tiksla - isbandziau visus charus (ne taip jau ir lengva kai tenka praziuret pusvalandi sudino filmo ;// ) Galiu pasakyt - vanguardas valdo :lol: Lieviausias adept yra del to kad bioticai beverciai... kai jau priesas be skydu tai ji ir taip lengva numust. Svarbiausi skillai geime - warp ir overload, del to manau su sentineliu lengviausia lost :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Viperis :]

Zaidziu ant Insane lygio su Adeptu. Kaip kai kas minejo, atseit adept sux, sakyciau adept ownz :]. kas del shieldo. Hmm. Taigi yra skilas shield wrap ;) dedi ir sheldo nera (aisku ji iskelus). O toliau dubasini is singulariti i ora ismetes. Nzn man vienu zodziu ownz. Zinoma reikia rinktsi ir kompanijonus atsargiai (viena kuris saudo ginklais GARUS arba Krogana, kita Jacka arba Miranda), tada turi zmogu keikvienai situacijai. Tiesa ant Insanity losiant, bosu kovos vercia verkti. po 1-2h kankinieis kol atkerti taktika, nes buna zostka. Pakolkas turiu 870 GS. Bet iki geimo galo 1000GS bus :] wish me luck ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Viperis :]

Zaidziu ant Insane lygio su Adeptu. Kaip kai kas minejo, atseit adept sux, sakyciau adept ownz :]. kas del shieldo. Hmm. Taigi yra skilas shield wrap ;) dedi ir sheldo nera (aisku ji iskelus). O toliau dubasini is singulariti i ora ismetes. Nzn man vienu zodziu ownz. Zinoma reikia rinktsi ir kompanijonus atsargiai (viena kuris saudo ginklais GARUS arba Krogana, kita Jacka arba Miranda), tada turi zmogu keikvienai situacijai. Tiesa ant Insanity losiant, bosu kovos vercia verkti. po 1-2h kankinieis kol atkerti taktika, nes buna zostka. Pakolkas turiu 870 GS. Bet iki geimo galo 1000GS bus :] wish me luck ;)

 

na as su soldieriu losiu, pasiemu visada Miranda (del warp ir overload) ir Mortina (del incinirate, kad sieldus nuimt ir cryo).

bet kaip tu sakai kad pramusus biski sielda ar armora, panaudosus galia ji visa nuimi, taip tikrai nera, nusiema nedidele dalis, pagrinde nuimu shaudydamas is ivariu ammo typu.

o tai sakai adeptas, tai tu negali naudot singuliarity ar pull kai jie su shieldais, o labai daug tokiu kur is su tuo ir su tuo, kol juos nuimi labai pavargt reikia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as su soldieriu losiu, pasiemu visada Miranda (del warp ir overload) ir Mortina (del incinirate, kad sieldus nuimt ir cryo).

bet kaip tu sakai kad pramusus biski sielda ar armora, panaudosus galia ji visa nuimi, taip tikrai nera, nusiema nedidele dalis, pagrinde nuimu shaudydamas is ivariu ammo typu.

o tai sakai adeptas, tai tu negali naudot singuliarity ar pull kai jie su shieldais, o labai daug tokiu kur is su tuo ir su tuo, kol juos nuimi labai pavargt reikia.

Bet yra toks "shield wrap". Turint 4 lygio, tai praktiskai vos ne visiems dedi sita wrapa ir sieldo neberasta :]. Aisku cia dar nuo daug ko priklauso. nes as prisjems visokiu sh, kur biotik damage sukele nesveikai. Plius turint adepto klases lygi taip pat 4, vel shaperdas gauna ar ten +30 ar +50% biotick damage. tai dabar esu kazkur 50% ant insane perejas, kerti visus labai nesunkiai. Zinoma, man irgi duoda pora suviu ir guliu ant grindinio :]

Ai dar ir tavo kompanijonai, kai savo klase iskele iki 4 lygio, buna kad +squad members +30% damage ir pan :] Bet taip ant insane eiti yra sunku ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet yra toks "shield wrap". Turint 4 lygio, tai praktiskai vos ne visiems dedi sita wrapa ir sieldo neberasta :]. Aisku cia dar nuo daug ko priklauso. nes as prisjems visokiu sh, kur biotik damage sukele nesveikai. Plius turint adepto klases lygi taip pat 4, vel shaperdas gauna ar ten +30 ar +50% biotick damage. tai dabar esu kazkur 50% ant insane perejas, kerti visus labai nesunkiai. Zinoma, man irgi duoda pora suviu ir guliu ant grindinio :]

Ai dar ir tavo kompanijonai, kai savo klase iskele iki 4 lygio, buna kad +squad members +30% damage ir pan :] Bet taip ant insane eiti yra sunku ;)

nu tai jo, tos pagrindines galios mano sqad mare'u ir yra 4 lygio, bet tie power damage visi nusinulino, vel turiu susirinkt is naujo.

matai tau kaip adeptui duoda +50% galios padidejimo, man kaip soldieriui duoda +50% health'o.

reiks dar palost, susirinkt visus upgrade'us, gal pageres situacija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tai jo, tos pagrindines galios mano sqad mare'u ir yra 4 lygio, bet tie power damage visi nusinulino, vel turiu susirinkt is naujo.

matai tau kaip adeptui duoda +50% galios padidejimo, man kaip soldieriui duoda +50% health'o.

reiks dar palost, susirinkt visus upgrade'us, gal pageres situacija.

Nu sekmes. Nes insane rimtai geras issukis :] ypac buvau jau biski vilti prarades Horizont misijoj ant pacio galo :/ nesveikai sunkaii buvo ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu sekmes. Nes insane rimtai geras issukis :] ypac buvau jau biski vilti prarades Horizont misijoj ant pacio galo :/ nesveikai sunkaii buvo ...

 

as kai viena kart jau perejes esu, tai palieka visus heavy wepons ir yra ten toks branduolinis smugis kur tik viena kart paleidi, tai manau atsilaikysiu as ten pries ji :nunchuks:

 

 

ir dar, kas is jusu naudoja Submachine Gun'us? kuris geresnis is situ M-9 Tempest (antras) ar M-4 Shuriken (pirmas defaultinis).

nes as pats nzn, nes nenaudoju ju.

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieks matau nebelosia jau sio game, nes diskusijos tai visai mirusios :) vienas cia rasineju :thumbsup4:

 

na, o as dar vis zaidziu, va katik pabaigiau ant insanaty zaist ir turiu 1000G in my pocket (again), cia taip jau yra, jei pats nepasigirsi tai nieks ir nepagirs :thumbsup4:

 

pirmas kartas uzeme 53h (ant normal), antras kartas 36h (ant insanaty).

tai va, ka galiu pasakyt... buvo didelis issukis is pradziu, nes galvojau jokiu loyalty misiju nedarysiu, prabegsiu ant greicio ir viskas, jo... taip neisejo, nes be upgrade'u esi shudo kruva, kiekvianas susidurimas su rimtesniais priesais yra galvos skausmas. tada teko rinkti bapkes ir daryti tas loyalty misijas kad galeciau upgradus susidet, ir ka galiu pasakyt - labai padejo! net ir paskutine misija perejau be jokiu mirciu.

 

sunkiausia buvo iki horizono misijos, nors ir buvau 30lvl, bet turejau mazai upgrade'u, tai turejau begiot ratais as nuo tu priesu. o nuo ten kuo toliau tuo lengviau daresi, vis susidedavau weapon damage, uzkeldavau teamui teach ir biotines galias, ir nebebuvo jokiu strigimu.

dar labai svarbu psirinkti tinkamus squadmate'us kiekvienai misijai, kadangi neturejau jokiu galiu iskyrus dominate (jei jos neturesciau butu buve daug sinkiau zaisti) , tai dazniausiai imdavau Miranda, Mordina ir Samara, nes overload, incinirate, warp ir reave yra naudingiausios galios is visu.

nebent eini pires robotus, tai butinai reik viena AI hackeri pasiimt.

 

tai kam reiks kokios pagalbos - kreipkites, duosiu patarimu, kad jum lengviau pereit butu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Va mano istorija tia tokia:

Ejau ant Adept per naujo, tai buvo keli labai sunkus momentai

* Horizont galine arena, tiesiogine ta zodzio prasme buvo Insane :]

* Pirma kart colectoriu laive ant platformu. Turbut ten dar baisiau nei horizonte.

Toliau zaidiant net uzmirsau kad cia Insane :D viskas ejos kaip is pypkes iki .............

Prijeau bossa, kaput vyrai ;) puse givybiu nujamu ir harbingeriai uzspendzia :/ ir krentu. (o 1000G ant noses nors viska issitobulines esu)....

 

Nzn nebent kas pasakys stebuklinga buda kaip bossa uzvest :)

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

ei ,o ka jus su tuo colectoriu laivu padaret :D ? Aš tai susprogdinau ir dar iliusive man pasiunciau... Įdomu ar tures tai kokia reiksmia importuojant save i mass efect 3.

 

 

Redagavo butas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Va mano istorija tia tokia:

Ejau ant Adept per naujo, tai buvo keli labai sunkus momentai

* Horizont galine arena, tiesiogine ta zodzio prasme buvo Insane :]

* Pirma kart colectoriu laive ant platformu. Turbut ten dar baisiau nei horizonte.

Toliau zaidiant net uzmirsau kad cia Insane :D viskas ejos kaip is pypkes iki .............

Prijeau bossa, kaput vyrai ;) puse givybiu nujamu ir harbingeriai uzspendzia :/ ir krentu. (o 1000G ant noses nors viska issitobulines esu)....

 

Nzn nebent kas pasakys stebuklinga buda kaip bossa uzvest :)

 

 

 

 

* horizone toj arenoj as ratais laksciau nuo tu husku, neprikeldinejau savo xebros nes znojau kad vistiek jie mirs, taip begiodamas islaikiau Scion'us per viduri ir neleidau jiem priarteti, taipogi sprintinant lengiau isvengti shockwave smugio. o Praetorian'a leidau savo hebrai shaudyti, nes jis i juos nekreipe demesio, tai as tik begiojau ir slepiausi nuo jo.

* collectoriu laivui jau buvau pasiruoses, bet vistiek pirma banga ant tu platformu buvo sunkiausia, miriau ne karta.

svarbiausia nuimti Scion'a nes jis is kart nukilina mano squada, na o Harbinger'iui duodavau destraction'o, Dominate'inau jo xebra kad jis nepultu is kart.

* na o su paskutiniu bosu tai as nesiceckinau, pasiemiau M-920_Cain ir kaliau jam i kakta, buvau visus heavy weapon upgrade'dus susidejes bet vistiek tik viena leido issaut. tai jam nuime netoli puse gyvybiu, o po to dar su sniperiu dabaigdavau uzsidejes padegancias kulkas. thats it :)

 

vienu zodziu kuo greiciau tu ji nimsi tuo lengviau bus, nes priesu vis dar atskreda, o Harbingeris visada stormina. tai istaskai juos ir vel kali kiek eina jam i aki, daugiausiai damage'o armorui daro pistoletai ir sniperiai dar patartina incinirate ammo uzsidet, jei neturi sniperio shaudyk is automato. viokios galios pires ta bosa yra bevertes, jas gali naudot tik tiem tarakonam, o bosa kapoji su ginklais.

 

 

 

 

 

ei ,o ka jus su tuo colectoriu laivu padaret ? Aš tai susprogdinau ir dar iliusive man pasiunciau... Įdomu ar tures tai kokia reiksmia importuojant save i mass efect 3.

 

 

 

 

tai aisq kad tures, labai darug dalyku cia tures reiksme, daug daugiau negu nuo pirmo Mass Effect'o.

as pirma kart perejau rinkdamas tik Paragon taskus, dariau tik gerus darbus, o antra karta buvau blogietis, net ant savos xebros jis ten rekauja, zudo visus ir tt :D bet kai su Jacku pasnejau su blogu dialogu, pap***u prota, tai pati uzsoko ant manes ir isdulkino :)

 

 

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos