narkata

Battlefield: Bad Company 2

Rekomenduojami pranešimai

blyn nzn nzn sclaman kuo skundziaus tai open worldo mazumu del limito sutinku, teksturos kad nesulimpa vietom (UWV mapai kalti patingejo patraukinet), ir kad neperdidziausia rezoliucija tai jo, bet kad mob'ai nespawnina tai nzn, as sededavau ant kalniuko jie man vaiksciodavo bazej kaldavau is snaipo ir negyvi jie, is automato jie manes niekad nepadare is toli, is arti su shotgun tai suprantu. na nzn tiesiog siaip neblogas tikrai game ir man patiko ;] bet labai erzino kad jie negalejo reitingo uzloadinus geima pozicijos normaliai nsutatyt tai matos is virsaus ir kaires 1px tarpas ;DDD bet cia nzn ar pal versijoj taip bebuvo, NTSC tai turejo toki nesusipratima ;]

hmm...na tokiu sposu su pal kaip ir nepastebejau..siaip del teksturu turiu omeny del ju rezos,del to kaip atrodo kai is arti paziurai,kvadratai o ne teksturos... :thumbsup4: ...nu jei jau gali ieit i visus pastatus kuriu tikrai nera labai daug,tai kodel jie turi lievai atrodyt is vidaus? nzn...kai ka labai graziai atrodo,kai kas nekaip...siaip bendra atmosfera zaidimo gfera,todel losiu antra karta kampanija vel... :P gaila tik kad yra checkpointai,galetu nebut..ir galetu duot daugiau su transportu pralekt,bet manau kadangi dave mazai laisves tai todel ir neduoda transporto..logiska :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmm...na tokiu sposu su pal kaip ir nepastebejau..siaip del teksturu turiu omeny del ju rezos,del to kaip atrodo kai is arti paziurai,kvadratai o ne teksturos... :thumbsup4: ...nu jei jau gali ieit i visus pastatus kuriu tikrai nera labai daug,tai kodel jie turi lievai atrodyt is vidaus? nzn...kai ka labai graziai atrodo,kai kas nekaip...siaip bendra atmosfera zaidimo gfera,todel losiu antra karta kampanija vel... :P gaila tik kad yra checkpointai,galetu nebut..ir galetu duot daugiau su transportu pralekt,bet manau kadangi dave mazai laisves tai todel ir neduoda transporto..logiska :)

na del checku tai dziaugiuos, nes tikrai ne ant easy loshiau ;D tai pagelbejo vietom nesikundziu, o rez tai visada taip, ir ta antialiasingo nebuvimas x'e kartais suxina, ff 13 comparisona ziurejau krc skirtumas rezoliucija vos mazesne boxo ir antialiasingas kaip kalbejau ant plauku ten ypac kur transpatern texturos,,, tai cia irgi tas pats ;DDD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau, man asmeniskai tai isvis dzin tos texturos ar ten tie kvadratai, ir tas single player , as ji pirkau tik del online , ir garso kokybes, nes as kaip ir esu BF fanas

O del killzone 2 tai ner ka ligint visdelto ten buvo PS3 exsliuzivas o cia multi platforminis

O seip cia butent yra BF stailas Dice o ne kokiu IW ar Guerrilla Games ar ten kokie Ubisoft

As manau man isai zimei geresnis negu pirmas BFBC

Jus galit man irodenet kad levas bus as vistiek sakisiu kad geras man isai , bet aisku cia jusu nuomone , o mano nuomone tai butu visai kita

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šito žaidimo esmė yra MP, o SP toks kaip bonusas iš tikro. O ne atvirkščiai, kaip būna daugelyje kitų žaidimų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats bus ir su Medal of Honor kaip sake MP pagrindas bus, kaip ir su BF irgi MP pagrindas

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras game tikrai, MP lošiau beta versijoj, pilnoj dar nespėjau bet SP tai super, BF patinka vien dėl to jog reaguoja visa aplinka o ne tai kaip COD mesi granatą tai juoda demė ant žemės :D, vienu žodžiu patiko :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats bus ir su Medal of Honor kaip sake MP pagrindas bus, kaip ir su BF irgi MP pagrindas

na bet jie tikrai reklamavo SP si karta,ir jis sakyciau kad tikrai geras.tik ..pirmoj dali buvo daugiau laisves cia faktas ir daugiau transporto panaudojimo,tai kazkaip keista kodel antra dalis nera geresne ta linkme.o sukurti zaidima tik MP yra labai paprasta ir nereikia daug pastangu ,ta irodo BF 1943 puikiausiai. tikrai nereikia isleist tiek pinigu jei nori gero MP zaidimo,jokiu cutscenu,jokiu daug dialogu ir pan dalyku,MP viskas labai paprasta.ir visko uztenka labai nedaug.davei ginklus ir tiek,dziaukites,man paciam labai patiko BF 1943 MP palost.o sita emiau del SP aisku.

nesu nusivyles,bet nematau ir nieko tokio WAU taip pat..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu aisku as dar iki sios dienos net nebuvau pasileides SP, bet pas draugeli ant PC zaidziau biskiuka, bet kad transportu priemoniu mazai buvo tai jau jo, ir kad laisves maziau ,bet isdalies cia nebeda yra man, pirmam daugiau buvo ,bet aisku cia vel atsitrenkem i siena , paimam visus BF tai visi yra MP tai kaip ir jiems labiau aktuolu MP daryt negu SP ,aisku smagu kad yra ir SP,

Man labiausei patiko ant sito BF tai Squad DM , 4 team ir kekvienas team uz save ,negu ant MW2 4vs4 (draugelis paskolino Steam ACC)

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o sukurti zaidima tik MP yra labai paprasta ir nereikia daug pastangu ,ta irodo BF 1943 puikiausiai. tikrai nereikia isleist tiek pinigu jei nori gero MP zaidimo

Drįsčiau paprieštarauti. Dėl MP tu išsakei savo nuomonę, aš išsakysiu savo. (nelabai supratau prie ko čia BF 1943)

Bet kokį MP padaryti tikrai yra labai paprasta. Lygiai kaip ir bet kokį SP. Darant gerą MP, visą esmę sudaro balansas. O subalansuoti visas klases, ginklus, kitą įrangą, žemėlapius yra MILŽINIŠKAS darbas. Tiesiog į MP per daug nesigilinantis žaidėjas to nemato. Taip pat, balansuojant darbą atlieka ne aktoriai, scenaristai ar animatoriai, todėl ir ne akimis tas balansas matomas.

Kitaip sakant, gerą SP padaryti yra labiau "meninis" dalykas, o gerą MP - "technininis". Tu gal vertini labiau tą meninę dalį, o aš techninę (gal todėl, kad aš programuotojas :D).

Pagrįsdamas "milžiniškas darbas" dalį, noriu pasakyti, kad tokių žaidimų kaip pvz. Warcraft 3 dar ir dabar išleidžiami patchai, kurie pagrinde ne taiso kažkokius bug'us, o balansuoja MP. Kartu Starcraft 2 išleidimą stabdo ne SP, o MP, ir jame MP padaryti kainuoja/-avo daug daugiau nei SP. O SC2 bus tikrai itin didelis hitas.

 

Taigi aš manau, kad padaryti gerą MP, kainuoja tikrai nepigiau, nei gerą SP. Bet kadangi nei tu, nei aš neturime konkrečių skaičių, tai lieka tik mūsų spėlionėmis.

 

P.S. Aš esu labai labai išrankus, rinkdamasis MP. Seniau buvau pasinešęs į "competetive gaming - esport". Gal todėl aš daug labiau vertinu gerą MP nei tu.

Redagavo fLn

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas losiat Live si zaidima parasykit savo nick i pm susisieksim , palosim.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Drįsčiau paprieštarauti. Dėl MP tu išsakei savo nuomonę, aš išsakysiu savo. (nelabai supratau prie ko čia BF 1943)

Bet kokį MP padaryti tikrai yra labai paprasta. Lygiai kaip ir bet kokį SP. Darant gerą MP, visą esmę sudaro balansas. O subalansuoti visas klases, ginklus, kitą įrangą, žemėlapius yra MILŽINIŠKAS darbas. Tiesiog į MP per daug nesigilinantis žaidėjas to nemato. Taip pat, balansuojant darbą atlieka ne aktoriai, scenaristai ar animatoriai, todėl ir ne akimis tas balansas matomas.

Kitaip sakant, gerą SP padaryti yra labiau "meninis" dalykas, o gerą MP - "technininis". Tu gal vertini labiau tą meninę dalį, o aš techninę (gal todėl, kad aš programuotojas :)).

Pagrįsdamas "milžiniškas darbas" dalį, noriu pasakyti, kad tokių žaidimų kaip pvz. Warcraft 3 dar ir dabar išleidžiami patchai, kurie pagrinde ne taiso kažkokius bug'us, o balansuoja MP. Kartu Starcraft 2 išleidimą stabdo ne SP, o MP, ir jame MP padaryti kainuoja/-avo daug daugiau nei SP. O SC2 bus tikrai itin didelis hitas.

 

Taigi aš manau, kad padaryti gerą MP, kainuoja tikrai nepigiau, nei gerą SP. Bet kadangi nei tu, nei aš neturime konkrečių skaičių, tai lieka tik mūsų spėlionėmis.

 

P.S. Aš esu labai labai išrankus, rinkdamasis MP. Seniau buvau pasinešęs į "competetive gaming - esport". Gal todėl aš daug labiau vertinu gerą MP nei tu.

siaip as isvis nevertinu MP,todels isleisti n milijonus $ kad sukurti 5-6 val SP zaidima kurio niekas neprisimins manau nelabai kam apsimoketu.MP vaziuoja tik del bapkiu,ir zaidimai kuriami ne tokie kokie galetu buti ant next gen,o tokie kokius liaudis perka kaip bebutu gaila.

o siaip zaidimas idomus ,antra karta losiu ant hard ir jokio sudetingumo kazkaip nematau per daug ,tas gerai,priesingai nei MW2 buvo ant sunkiausio kur neimanoma kai kuriu vietu pereit,sitas labai idomiai losiasi,tik na galetu buti kokia 10x ilgesnis SP.

 

dar vienas dalykas ,dabar palyginsiu su pirma dalim. tikka perejau antra karta ant hard,ir uzsidejau per nauja lost BC1 . ant hard irgi. pirma misija. hmm ..teskturos geresnes.aplinkos graziau atrodo.medine sina turi realiai medzio teksturas,plytos irgi ne taip tragiskai kaip naujam zaidime atrodo. per pirmas kelias misijas isvazinejau net 4 transporto piremonem.vanduo mano manymu ir tai graziau atrodo ir tai kas yra po vandeniu.

saudyt kazkaip idomiau. ir kas svarbiausia kad tu neisgyji vien nuo stovejimo.o reikia susivaryt ta doze kad gautum adrenalino.tas tai buvo tikrai idomu.antroj dali to nera isvis.pasveiksti nuo stovejimo.kazkaip kvaila. medziai su geru ginklu skinasi daug geriau pirmoj dali nei naujoj,ismeginau.taigi daugiau ivairoves,daugiau laisves pirmoj dali buvo ir didesnis demesys buvo teksturom,kazkaip jos tamsiau atrode ,ir tas buvo tikrai gerai.man net ginklai smagiau atrodo.o kad pastatai nevirsta ,bet uztai beveik visas sienas gali isnest "k jebieniaj materi" .ir smagu kad preisai daugiau slepiasi pastatuose.

nzn po antro dalies man pirma dalis zaidziasi dabar smagiau nei bet kada anksciau. ir atrodo graziau bent jau lyginant x360 versijas.ir tas pastao sienu isnesimas cia smagesnis.ypac kai viduj priesas buna.

antra dali manau kure tik del MP.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Taigi, dėl lietuvių susirinkimo pažaisti BFBC2 kartu. Geriausia turbūt pakurti naują temą, kur visi rašytų savo psn vardą ir ar turi mikrofoną. Tačiau kurioje skiltyje?

didesnis demesys buvo teksturom,kazkaip jos tamsiau atrode ,ir tas buvo tikrai gerai

taigi nustatymuose galima tamsintis :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man Sp neblogas , MP neblogas viskas 4/5 (dar galevojau 3 ar 4 ,nu uz efektus :( . Yra daug minusu . zaisdamas Hardcore , nepalosi normaliai uz medika ! didelis minusas, nes reikia atsiversti pilna mapa ir pamatyti kas negyvas, ir priedu neatskirsi kur prieso lavonas , kur tavo , pagal ta bangele . Nebent zn uz ka losi , bet ir per toki veiksma dideli , sunku susigaudyt , antra - labai daug mapu yra tusciais plotais . IS vis BFBC2 Dominuoja snaipai , daugiau praktiskai uz kitus sunkiau lost , cia vel yra taktika , reikia daugiau selinti , tyxinti . didelis minusas hardcore modu losiant , isesi i vehicle ir su mini gunu saudant nera taikinio , kai kam sunku ,kai kam ne . Man is dalies sunku . Hardcore turi tik 1 pliusa, kai nudeda nemato kas , tai yra viena is didesniu taktiniu bruozu . O ne hardcore daug snipint negalesi :( as praktiskai losiu ant hardcore , nes labai buvau bf2 megejas , bet bf2 man ir liko viena is geriausiu shaudykliu , tikekimes gal kada bus ir bf3 , gal ir ant consoliu .

 

Yra ,yra xebryte minusu sokiu tokiu , kas sutinkat pakomentuokit , kas ne taipat . Aciu uz demesy :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirkes as is shopto bfbc2. Gavau kita diena 10h londono laiku (atostogu savaite isvaziavau), isardziau dezute ziuriu tas praplestas yra silofanas ipakavimo, FFXIII nepraplestas buvo kaip ir visu mano pirktu games'u. Kadangi ps3 neturiu vip code ar veikia isbandyt negaliu, tai ant knygutes ea acc regint noriu ir raso, kad tas numeris jau priregistruotas... Nusivyliau isvis shopto.net . Nu nieko sekmadieni galesim MP pliekti.

 

 

P.S. gal kam buvo taip kaip man?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien niekaip negaliu prisijungti prie BC2 onlaino. Vis meta taisykles ir lentelę su akaunto registracija. Sutinku su taisyklėm, bandau užregistruoti akauntą, ir tada išmeta errorą, ir vėl viskas iš naujo... WTF?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos