Rekomenduojami pranešimai

Bet daug masinu gauni dovanu keldamas 'driver level', tai pirkt ne taip daug ir reiks, o tik pagerint turimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gaunamos gal ir jo, bet noriu su BMW lakstyti. Bet tarkim kad ir jas suupgradinu, bet kai būna lenktynės tarkim truputi silpnesnėm mašinomis, tai mano tie upgradai nueis velniop, ten kai automatiškai nori padaryti kitos klasės mašiną? Ar poto per upgrade menių galėsiu atgal susidėti viską, nes jau turiu kaip ir nusipirkęs upgradus?

 

Galvoju dabar apie BMW M5 E60, manau jos užteks ilgesnem laikui, nes nesinori ir taip mėtytis tais CR, kai čia mačiau kad su jais toliau problemos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gali turet megstamas masinas kelias, bet neparsistenk, nes gali nepakakt pinigu karjeros lenktynem. As karts nuo karto nusiperku koki subaru nauja, ar bmw, bet turiu omeny, kad reik pasilikt kredu karjerai, jei reiks pradet naujas lenktynes.

 

O del upgreidu, tai jei juos nusipirkai - juos ir turesi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet daug masinu gauni dovanu keldamas 'driver level', tai pirkt ne taip daug ir reiks, o tik pagerint turimas.

Ne į temą

kas del dovanu tai jau jo, tik susiruosiu kazka pirkt kaip tuoj gaunu dovanu,ir dar tokias ne pigias...nesuprantu kodel jie taip padare...tikrai tada pirkti masinas tenk labiau del kolekcijos ,nes laimet lenktynes jau gali su naujai dovanota lengvai...gal per daug cia tu dovanu jie duoda...is kitos puses galetu duot daugiau randominiu budu parinktu,butu idomu tada tas pacias lenktynes perzaist kelis kartus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aišku, BMW vistiek teks nusipirkti, per didelis fanas kad jos neturėčiau.

 

Kitas toks klausimas, tarkim staigus posūkis, ir bandau jį su rankiniu išimti, ir nelabai kas gaunas, nes mašina užsisuka ir sustoja, čia gal dėl STM/TCS kažkas vyksta? Nes jie įjungti. Dabar va išjungiau, bandysiu lėkti. Bet kažkodėl galvoju, kad bus tas pats.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitas toks klausimas, tarkim staigus posūkis, ir bandau jį su rankiniu išimti, ir nelabai kas gaunas, nes mašina užsisuka ir sustoja, čia gal dėl STM/TCS kažkas vyksta? Nes jie įjungti. Dabar va išjungiau, bandysiu lėkti. Bet kažkodėl galvoju, kad bus tas pats.

O kodėl su rankiniu? Siūlau jo išvis nenaudoti, nebent driftinant.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl su rankiniu? Siūlau jo išvis nenaudoti, nebent driftinant.

Na o kaip patarsi jį išimti, jeigu netyčia per vėlai stabdai ir arba jau eisi į pievas arba rankinas lieka, na realiai važiuodamas tikrai su rankinių išsisukčiau dideliam posūkį, o juk žaidimus jau kuria kiek metų, ir norit pasakyti, net ant FM3 yra tokia nesamonė, kad rankinį panaudojus mašina visiškai sustoja?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o kaip patarsi jį išimti, jeigu netyčia per vėlai stabdai ir arba jau eisi į pievas arba rankinas lieka, na realiai važiuodamas tikrai su rankinių išsisukčiau dideliam posūkį, o juk žaidimus jau kuria kiek metų, ir norit pasakyti, net ant FM3 yra tokia nesamonė, kad rankinį panaudojus mašina visiškai sustoja?

Gal tu neisjunges visu vairavimo pagalbu, todel ir isleki, taip paprastai? beto tos pagalbos tik gadina visa smaguma vaziuoti su automobiliu. As tokioje situacijoje svelniai pristabdau neblokuodamas ratu ir tuo paciu suku vaira, o poto su gazu iseinu is posukio skersas ar tvarkingai, cia jau priklauso nuo auto ir variklio galios. Su RWD ar MR tipo automobiliais pats malonumas isimineti posukius, nera jokio understeer efekto, kaip su FWD ar 4WD, kartais uztenka milziniskos variklio galios, kaip pvz su Ferrari FXX, atrodo kad ji prilipus prie kelio. O rankinis tikrai nera tam skirtas ir nemanau, kad realiai lekdamas ant simto ar daugiau posukyje bandytum ji uztraukti :thumbup: Redagavo zirnis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o kaip patarsi jį išimti, jeigu netyčia per vėlai stabdai ir arba jau eisi į pievas arba rankinas lieka, na realiai važiuodamas tikrai su rankinių išsisukčiau dideliam posūkį, o juk žaidimus jau kuria kiek metų, ir norit pasakyti, net ant FM3 yra tokia nesamonė, kad rankinį panaudojus mašina visiškai sustoja?

Jei pradėjai stabdyti per vėlai, tai rankinis tikrai tau nepadės, kai ratai pradeda slysti, mašina tikrai greičiau nestoja, bet tampa nevaldoma, nebent nori į sieną trenktis ne priekiu, bet šonu, tada greičiau galėsi pradėti vėl važiuoti.

Ne į temą

Sakai realiai mašina nesustoja?

Jei FM3 būtų tokia nesąmonė, tai

dalykai būtų neįmanomi.
Redagavo JuozasLT

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai reikia stengtis, kad nereiktu avariniu budu stabdyt. O siaip stabdant nesukiok vairo, stabdyk tiesiai. Nors ir pabuciuosi biski siena, bet uztat daug maziau negu sonu isirezdamas. Toks stabdymas isbandytas ir veikia visada. Siaip pagrindine nelaimiu priezaistis su RWD yra gazas,t.y nemokejimas dozuot jo. Isvaziuojant is posukio gaza labai normuok, i ivaziuojant kaip tik neduok, stenkis ivaziuot ant tusciu. Tada viskas turetu but ore.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pradėjai stabdyti per vėlai, tai rankinis tikrai tau nepadės, kai ratai pradeda slysti, mašina tikrai greičiau nestoja, bet tampa nevaldoma, nebent nori į sieną trenktis ne priekiu, bet šonu, tada greičiau galėsi pradėti vėl važiuoti.

Ne į temą

Sakai realiai mašina nesustoja?

Jei FM3 būtų tokia nesąmonė, tai

dalykai būtų neįmanomi.

Ne į temą

Na jie čia kaip matau ir nenori jo gražiai išimti, kiek pačiam teko kartais ištimti posūkį su rankiniu, tikrai gražiai jis išsiema ir mašina nesustoja, žinoma, kaip ir sakė kolega, ne 100 km/h. O čia tas video, tai ne su kiekviena mašina jau tai padarysi, apie tai aš kalbu. Bet neesmė. Pasinaudosiu taktika, kur sakė rankinio išvis nenaudoti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiunciau forza 3 is lm usa regiono ten yra 2 cd kuris is ju yra game o kuris papildimas ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra pirmas diskas, ir yra antras. Abiejuose diskuose iš esmės yra žaidimas, tik, kad antrą diską iškart siūloma rašyti į HDD. Lošk su pirmu, ir poto paprašius įrašyk antrą. Poto visada galėsi lošt su pirmu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas paaiskins kaip damage isjunkt? Spaudziu HUD, damage/tire wear off, bet vistiek dauzosi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos