neilazz

Skate 2

Rekomenduojami pranešimai

Nu pirmos dalies neloses,bet antra butinai ismeginsim :whistling:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Ne į temą

Šitą tavo žinutę, tai galima dviprasmiškai suprast... Jei rašai, tai rašyk viską, o ne slėpk tekstą po žvaigždutėm :whistling:
prikolas gi ;]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kažką paminėt norėjau. Aj apie drabužius jau minėjo. Dar vienas big minusas, mano akimis, kad nulipus nuo skeito laaaaaaaabai lievai char'as valdosi. Kaip kokią metalinę dėžutę varinėt reikėtų. Pamenat NFSPS pirmas misijas? Mašina kaip box'as be ratų ant kelio ir su ja ne važiuot reikėjo, jo stumdyt iš vienos vietos į kitą. Tai va, čia lygiai tas pats.

Bet didelis pliusas, kad trickin'asi daug smagiau nei pirmojoje dalyje. Bent jau man asmeniškai daug lengviau geimint. Ir tas high profile view yra labai puikus dalykas, nes nuo low cameros mane suckina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dėl judėjimo, tai nereikia per daug norėt, juk čia ne koks FPS geimas, kad vaikščiojant valdytųsi labai puikiai. Žinoma, yra valdyme trūkumų vaikščiojant, tačiau man juos atperka jau vien galėjimas nulipti nuo riedlentės ir vaikščioti.

Skate pirmoje dalyje iš pradžių truputį keista buvo ta LOW kamera, bet kai pripratau, tai dabar man ji geriausia. Vis dėl to ir realybėj filmuojami skate video tokiu kampu, tai man todėl tik dar labiau patinka ir yra tikroviškiau ;) Pabandžiau ir HIGH kamera, bet kažkaip ne tas.... žaisti galima, bet.... iškart grįžau prie LOW kameros.

Mane tai nervina tas Hall of Meat, pirmoje dalyje ta mintis su lūžusiais kaulais ir kaip tai parodydavo, man labiau patiko.

 

 

Kas nors ketinat žaisti šį geimą XBL'e? Ar man vėl teks skeitint, varžytis ir tuo pačiu leisti laiką for fun tik su užsieniečiais? ;)

Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, filmuoja iš low camera mode, bet geimint su high smagiau. Toks biški arkadiškumo primeta savijautą. ;) Bet valdymą galėjo tikrai geresnį padaryt. Jomajo tony Hawk'uose tokios problemos nebuvo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai kaip susizavejau demo,taip ir nusivyliau pilna versija,valdymas man kaip pirmoj dali,triukai kaip pirmoj,kazkiek perejau ir vsio,nzn kiek kartu kartojau ta carrer misija,gal 50 kartu gal daugiau ir niekaip,todel ir nelosiau ilgai pirmo skate,atrodo labai gerai,pirmas ispudis nerealus,bet kai reikia rinkti taskus tai visas malonumas ir dingstaman kad ir pereinu kazka tai buna isvis neidomu ziuret to pakartojimo ka irodo kaip sauniai atlieki viska,kai pries tai 29 kartus bandei, tai zinot ;) ,nzn mano manymu tokie zaidimai turetu buti faini,kieti,ir jaustis turetum zaisdamas gerai,o ne frustracija isivaro kad netaip pavertei svirti ar kad ant koju nenusileidai,ir tos kovos 1 on 1 del tasku tai tikras š**** atsiprasant

krc zaidimas geras,netgi nerealus....kol jo nepazaidi daugiau ,po to norisi tik taip ;)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai kaip susizavejau demo,taip ir nusivyliau pilna versija,valdymas man kaip pirmoj dali,triukai kaip pirmoj,kazkiek perejau ir vsio,nzn kiek kartu kartojau ta carrer misija,gal 50 kartu gal daugiau ir niekaip,todel ir nelosiau ilgai pirmo skate,atrodo labai gerai,pirmas ispudis nerealus,bet kai reikia rinkti taskus tai visas malonumas ir dingstaman kad ir pereinu kazka tai buna isvis neidomu ziuret to pakartojimo ka irodo kaip sauniai atlieki viska,kai pries tai 29 kartus bandei, tai zinot :( ,nzn mano manymu tokie zaidimai turetu buti faini,kieti,ir jaustis turetum zaisdamas gerai,o ne frustracija isivaro kad netaip pavertei svirti ar kad ant koju nenusileidai,ir tos kovos 1 on 1 del tasku tai tikras š**** atsiprasant

krc zaidimas geras,netgi nerealus....kol jo nepazaidi daugiau ,po to norisi tik taip :(

Oh man, čia tai parašei... :D

Valdymas ir triukai kaip pirmoje dalyje, nes viskas labai tikroviškai, patogiai ir gerai buvo padaryta, todėl nematau tikslo tai keisti.

Dėl Skate sunkumo, tai tai nenorėk per kelias dienas pereiti visą geimą, nes praktikos tam reikia nemažai (jau nekalbu apie online varžybas).

Tokie žaidimai tampa faini, kieti ir jautiesi labai gerai/laisvai juos žaisdamas, kai įgauni įgūdžių, pramoksti gerai daryti triukus. Tada prasideda tikras smagumas (sakau iš patirties).

Šis žaidimas (Skate serija) kolkas išlieka man pats geriausias žaidimas ant XBOX 360 kokį tik esu žaidęs ar matęs. :(

Man irgi kartais norisi padaryti :( žaidžiant XBL'e šį geimą, nes kartais tokių sutinku žaidėjų, kad OMG :( Tada career misijos atrodo išvis labai paprastos.

Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oh man, čia tai parašei... :(

Valdymas ir triukai kaip pirmoje dalyje, nes viskas labai tikroviškai, patogiai ir gerai buvo padaryta, todėl nematau tikslo tai keisti.

Dėl Skate sunkumo, tai tai nenorėk per kelias dienas pereiti visą geimą, nes praktikos tam reikia nemažai (jau nekalbu apie online varžybas).

Tokie žaidimai tampa faini, kieti ir jautiesi labai gerai/laisvai juos žaisdamas, kai įgauni įgūdžių, pramoksti gerai daryti triukus. Tada prasideda tikras smagumas (sakau iš patirties).

Šis žaidimas (Skate serija) kolkas išlieka man pats geriausias žaidimas ant XBOX 360 kokį tik esu žaidęs ar matęs. :(

Man irgi kartais norisi padaryti :( žaidžiant XBL'e šį geimą, nes kartais tokių sutinku žaidėjų, kad OMG :( Tada career misijos atrodo išvis labai paprastos.

nesakiau kad blogas valdymas,viskas labi gerai tai pats geriausias zaidimas apie si sporta,ir triukus atlikti moku kai nereikia rinkti tu tasku,varai sau gatve tai padarai viska ko tik nori,nieko sunkaus,bet va kai reikia del tu tasku kovoti nekenciu,atrodo jau surenki daug ir viska,bet jis surinks vistiek daugiau,ir kartais esme buna ne triukuose o persokti per tam tikras vietas ir pan,nzn,antros dalies nedaug perejau ir beliko tik 1 carrer misija ir kitu ten po viena,kodel tiek mazai to pasirinkimo?

man nepatiko dar charo kurimas,tikrai pirmoj dali turejo kietesni chara su geresniais rubais ir plaukai,o cia kazkaip mazai pasirinkimo

na noretusi si zaidima zaisti ir netgi labai bet ka daryt kad tai kas tau atrodo gerai ir grzu,neuztenka kad pereitum misijos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galit pasakyti kaip prisikabinti prie masinos?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip padaryt tą triuką ten per apmokymus rodos, "pumping" kaškaip LB pamygt, bet neišeina man niekas, kaip ten reik pasukt ką ?

Redagavo narkase

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir nėra parašyta, kaip tą pumping padaryt, dar prieš tą užduotį galima filmuką pažiūrėti, bet vistiek nepagaunu kampo ką reik ten paspaust, kad pasdarytų tas pumping ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galit pasakyti kaip prisikabinti prie masinos?

Spausk (ir laikyk) RB mygtuką kai būsi šalia mašinos galo.

 

Aš vakar pradėjau normaliai (ant savo online acc) žaisti (tiksliau jau užvakar) Skate 2 pilną versiją. Vakar ir šiandien ryte žaidžiau karjerą, bet kai pabandžiau XBL'e pažaisti, tai taip užsikabinau, kad karjerą vėliau reiks pabaigt. Skate 2 online :D

Redagavo neilazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos