• įrašai
    65
  • komentarai
    79
  • peržiūros
    96.189

Mums reikia "Hentai" audiencijos arba Danganronpa 2: Goodbye Despair

Mason13

1.941 peržiūra

blog-0838616001462171321.png

 

2dwatug.png

 

Išleidimo data: 2016 metų balandžio 19 (Steam versija, apie kuria kalbama apžvalgoje)

Kūrėjai: Spike ChunSoft

Leidėjai: Spike ChunSoft

Kaina: 27,99€

Taip pat egzistuoja ir PS Vita versija.

 

 

„Danganronpa 2: Goodbye Despair“ – kaip ir pirmoji dalis, tai detektyvinė vizualinė novelė su mistikos elementais,

kurią gavau iš „Spike Chunsoft“. Pirmąkart ji buvo išleista PSP platformai ir tik vėliau pasirodė oficialus vertimas į anglų kalbą su anglišku įgarsinimu Playstation Vita konsolei.

2016 metų balandžio 18 dieną jis pasiekė „Steam“ ir šioje vietoje prie žaidimo buvo pridėti pasiekimai ir kortos.

Kalbant apie įgarsinimą, jeigu jis nepatinka, žaidimo pradžioje galima pasirinkti ir originalų, o jeigu visgi persigalvojote, jį pakeisti galite bet kuriuo metu.

4a0649dd8bc81eed6fa3d1b7a46adf65.md.jpg

Šiame žaidime mes atliksime Hadžime Hinata (Hajime Hinata) vaidmenį, kuris yra vienas iš elitinių (ultimate)

Hope‘s Peak gimnazistų, neprisimenančių, kokie jų įgūdžiai. Kitaip nei Makotas Naegis, jis nėra laimingasis mokinys,

atrinktas loterijos būdu, tačiau pirmas žmogus, kuris jį sutinka, yra Nagitas Komaeda (Nagito Komaeda) užpildantis šią rolę.

O atminties praradimas kaip tik sukelia problemų, kadangi jis labiausiai išsiskiria iš klasės. Hinata neprisimena,

kas jis toks ir kur yra, nes zona aplink jį akivaizdžiai primena serialą „Dingę“.

Viskas, kas išliko atmintyje, tėra jo pasirodymas „Hope‘s peak“ gimnazijos klasėje ir klasės draugų sutikimas.

Deja, susipažinimą sutrukdo pliušinio triušio Usami pasirodymas, kurio metu pranešama,

kad jie iš tikrųjų yra ne klasėje, o mokyklinėje ekskursijoje į tropines salas.

Aišku, 16 mokinių grupė iškart pradeda mėgautis tokia puikia proga. Ir suprantama viskas butu labai gražu ir linksma,

jeigu taip ir būtų, bet, deja, pasirodo senas geras pažįstamas Monokuma (toliau – Meškis),

kuris iš Usami paima salų komplekso kontrolę į savo pliušines rankas ir perprogramuoja ją į Monomi.

 

tumblr_inline_mrc25jlmBi1qz4rgp.jpg

Taip pranešama, kad mokyklinė ekskursija baigėsi ir dabar prasideda žudynių ekskursija (killing school trip),

kurios metu Meškis stengsis palaužti bet kokią viltį gyviems grįžti namo. Jis tiesiai šviesiai visiems pareiškia,

kad pagrindinis prizas nėra išplaukimas iš salos. Tad mūsų veikėjams teks bandyti atsisveikinti su neviltimi ir rasti būdą kaip išgyventi.

Kad ir kaip būtų keista, bet pagal veiksmo vietą žaidimas visiškai atitinka japonišką knygą, filmą ir komiksą (manga) „Karališkas Mūšis“

(„Battle Royale“ – vyresnė „Bado Žaidynių versija“), tačiau dėl to, kad „naudojamos priemonės“ nėra tokio aukšto lygio, tai labai primena

„Bado Žaidynes“. Tiesa, žaidime iš tiesų yra viena vieta, kur mūsų veikėjams teks badauti,

ir tai bus vienas iš pagrindinių motyvų šiame žmogžudysčių žaidime.

 

1e90bc3403ee648a353e5495573cbbc0.md.png

Suprasdamas, kad nieko gero nesulauks, Meškis visiems praneša, kad jiems buvo ištrinta atmintis tiksliai nuo to momento, kai jie peržengė gimnazijos slenkstį.

Iš tiesų jie vienas kitą gerai pažinojo, tad jūs valdote 18-20 (kadangi jie gimnazistai, spėju kokie 2-4 metai praėjo) metų veikėjus, kurie vis dar galvoja esantys 15-16 metų,

taigi atminties gražinimas yra dar vienas būdas pajudinti šio atradimo šokiruotus veikėjus. Po kiekvieno nužudymo seks teismas, kurio metu turėsite išsiaiškinti,

kieno tai kaltė ir patraukti ji atsakomybė. Kadangi taisykles šiuo atžvilgiu nepasikeitė, nuo daugumos balsų sprendimo priklauso ar pajuodintasis (blackend),

t. y. blogiukas, gaus jam priklausantį atpildą, ar visa klasė, išskyrus jį, bus nubausta mirties bausme. Tad rizika išties didelė, kas verčia apgalvoti sprendimus.

Pereinant prie žaidimo veikėjų, palyginus su originalu mes turime įdomesnius ir įvairesnius personažus,

tokius kaip geriausia užsienio princesė, geriausia gyvūnų veisėja, tradicinių šokių atlikėja ir kitus.

Ir galiu drąsiai pasakyti, kad dėl labai gražaus piešimo stiliaus kiekvienas veikėjas yra savaip įdomus.

Be to, tam tikri veikėjai turi labai dideles fanų bazes, kurias reikia išlaikyti ir pritraukti naujų gerbėjų.

 

9289dd36c7be87cfb9c36c7d5dc677fc.md.jpg

Ir tada žaidimo kūrėjai tarė: „Mums reikia „hentai“ audiencijos!“ (panašius žodžius tarė ir RE serijos kūrėjas, kalbėdamas kodėl krito pardavimai),

nes jie negaili pinigų žaidimams ir su jais susijusiomis prekėmis.

Kai kurios veikėjos bus apsirengusios gana įdomiai ir matysime įvairias viešoje vietoje gėdingai atrodančias pozas.

Žinoma, reikia paminėti tai, kad nors patys kūrėjai ir neperžengia ribų, na, tiesą pasakius, šiaip ne taip ant jų balansuoja,

tačiau kadangi žaidimas naudoja 2D animacijas, kurių failu formatai hakeriams bei moderiams jau žinomi,

modifikacijas kuriantis žmonės gali prašauti kiaurai per visas ribas ir sukurti žaisti „motyvuojančios“ medžiagos ir garsų.

Kitais žodžiais tariant, užkurti tikrą „motyvacijos bei įkvėpimo“ laužą.

Kadangi buvau tokiame tinklapyje, kuriame mus pasitinka liūdna ant žoles sėdinti panda, taip sakant, meškio giminaitis,

žinau, kad yra šios medžiagos paklausa.

 

O grįžtant prie teismo...

Kartais žaidime atsiranda žmonių, kurie neištveria ir pasiduoda kraujo troškimui,

kas normalia kalba reiškia, kad kažkas žūsta nuo žudiko rankos. Turiu priminti,

kad Meskis visas įmanomas mirties priežastis gali laikyti žmogžudyste,

tad nei jei ir vienas iš veikėjų įvykdė netyčinę žmogžudystę, jis tiek nubaudžiamas ir taip kiekviename skyriuje žūsta bent po 2 veikėjus – žudikas ir jo auka.

Tiesa,

vieno seanso metu žudikas gali „iškirsti“ daugiau negu vieną veikėją, tačiau, kad anas neįsisiautėtų,

yra nustatyta taisykle, kad daugiausiai „nuimti nuo vaizdo“ galima 2 žmones.

 

090-monobear.png

 

Tiesa, žudikas gali turėti bendrininką, tačiau šis jokios naudos iš to negauna.

Po nužudymo seka tyrimas, kurio metu jūs kalbinate klasiokus ir ieškote įrodymų. Tam tikrose vietose,

kad nepabostų žaidimas, pakeičiamas žanras – jums leidžiama išbandyti siaubo žaidimą, kuris suteiks minčių apie žmogžudystės motyvą.

Viename segmente teks žaisti pabėgimo iš kambario žaidimą, kas šiek tiek paįvairina žaidimo eigą ir suteikia papildomų įkalčių ar motyvų,

o tam tikrose vietose pakelia įtampą.

3f7905bb658390aafc04bb05c63a514f.md.png

Prieš teismą galite pasirinkti įgūdžius, peržiūrėti įrodymus ir patikrinti, kas buvo auka, jeigu užėjo sklerozė.

Pradžioje viskas prasideda nuo „Nonstop Debate“, kuriame jūs „atsišaudote“ į surastus prieštaravimus tarp klasiokų parodymų ir jau turimų įrodymų,

šioje vietoje atspindinčių kulkas. Tiesa, jūs negalite švaistyti šių kulkų, kadangi už neteisingą spėjimą neteksite gyvybių. Šis, kaip ir kiti žaidimo režimai,

gavo atnaujinimą – atsirado ir galimybė paremti klasioko/ės alibi.

Taip pat pristatomas naujas mini žaidimas „Logic Dive“, kuris pasirodo kai nėra tiesioginių įrodymų.

Jame savo logikos pagalba turite išmąstyti kaip veikė žudikas, o tai atspindi jūsų veikėjas, virtualioje erdvėje besidraskantis su virtualia snieglente.

Po to seka krūva galvosūkių, o po jų, įrodymų tikrinimai ir nesutapimų paieška, tačiau reikia paminėti, kad „ND“ ir šis etapas suteikia galimybę mesti patrankas ir pereiti prie kardų „Showdown Rebuttal“ režime, kuris pasirodo, kai atsiranda klasiokas nesutinkantis su mūsų teiginiais, tad kovos kardais metu mes turėsime perkisti neteisingus arba mums nepatinkančius argumentus.

 

40664.png

O galiausiai turime „Panic Talk Action“ – tai svarbiausias etapas, dar žinomas kaip Bullet time talk originale.

Pastarojo metu į jūsų pusę bus paleista serija kontrargumentų, į kurią jūs turėsite ritmingai ir greitai „atsišaudyti“ turimais įrodymais.

Kai kaltinamasis praras visus skydus, jums iš 4 dalių reikės surinkti argumentą ir jį pateikti.

Po kiekvieno teismo skyrius užbaigiamas, tačiau aš nežinau tikslaus skyrių skaičiaus ir kas tikrieji blogiečiai. Kadangi viskas dėl naujovių pailgėja,

klasės teismai gauna pertraukas, kurių metu žaidėjas gali išsaugoti žaidimą ir bet kada grįžti.

Na, reikia paminėti ir tai, kad šiame žaidime sunkumo lygis pakyla ir pirmasis teismas yra sudėtingesnis už pirmus originalius tris,

o sulig kiekviena byla sudėtingumas didėja. Mano subjektyvia nuomone, tai yra labai geras dalykas, kuris teikia iššūkį žaidėjui.

 

 

O kai niekas nieko nežudys, turėsime laisvo laiko (Free time) ir galėsime miegoti savo lovoje, bendrauti su draugais ir pirkti dovanas.

Bendraudami su klasiokais mes tvirtiname draugystės ryšius, šiek tiek geriau suprantame jų gyvenimą ir gauname kristalėlį vilties,

tačiau reikia žinoti, kad su kai kuriais veikėjais tenka paskubėti, nes jeigu nespėsime,

dėl suprantamų siužetinių priežasčių bendrauti nebegalėsime. Surinkę vilties kristalus gausime dovaną,

tačiau gana juokingas dalykas yra tai, kad visos merginos suteiks savo kelnaites,

40667.jpg

 

o vaikinai – glaudes. Na, kas kam labiau patinka. Taip pat su vilties kristalais ateina ir „perks“,

kuriuos galėsite naudoti teismo metu, o nuo jūsų lygio priklausys, kiek jų galėsite naudoti vienu metu,

 

40665.png

Į žaidimą pridėta ir kolekcionuojamų pliušinių Meškio ir Monoki žaislų, kurie išmėtyti po visą salų kompleksą. Šiuos radus, jie bus surenkami į jūsų namuką,

o radę bent vieną iš jų gausite 10 Monocoins – žaidimo pinigų, už kuriuos perkate dovanų klasiokams ar atrakinate muzikos,

garsų ar žaidimo kūrimo piešinių (concept art) extra skyriuje.

 

0daf7b1d2770707f4cd37348ac576252.md.jpg

Po žaidimo įveikimo atsirakina „Island Mode“, kuris yra panašus į pirmo žaidimo „School Mode“.

Jame niekas nieko nežudys ir bandys taikiai išgyventi vykdydami užduotis ir gerindami santykius. Patenkinti bus ir tamagočio mėgėjai, kadangi bus galima auginti virtualų gyvūnėlį,

o už sugebėjimą išlaikyti jį gyvą galima gauti prizų – t. y. monocoins ir dovanų. Jūs turite ir lygius, kurie didėja įvairiais būdais, jūs gaunate patirties taškų už nueitų žingsnių kiekį, rastus įrodymus, teisingus pasirinktus variantus ir t.t, o nuo lygio priklauso kiek įgūdžių į teismo salę galėsime paimti.

Danganronpa nebūtų Danganronpa jeigu visas žaidimas neturėtų labai juodo humoro, kuris neleidžia depresyviai nuotaikai įsigerti žaidėjui. Meškis grįžta su dar juodesniais juokeliais ir atnaujinta asmenybe, prie jo prisideda ir Usami/ Monomi bei tam tikri veikėjai.

 

21ozblx.jpg

Taip pat pilna ir nuorodų į kitas populiarias serijas, pavyzdžiui, „DBZ“,

nes pagrindinis veikėjas tam tikrame žaidimo etape įgauna transformaciją,

kuri pakeičia plaukų spalvą, arba vienu momentu meškis pasiūlo parodyti savo galutinę formą su privalomu jėgos didėjimu garsiai rėkiant.

Kaip vizualinė novelė „DR2“ pasižymi labai greitu žaidimo tempu, jeigu lyginsime su žanro standartais, labai sklandžiais perėjimais bei minėtais kameros kampais.

Porto kokybė tikriausiai netgi geresnė nei originalo.

b01d6390e555e7823dbf44cd25883e13.md.png

 

Danganronpa 2: GD beveik viskuo: sudėtingumo lygiu, žaidimo režimais, papildomo turinio gausumu, veikėjų įvairove, stovi visa galva aukščiau už pirmtaką.

Galima netgi sakyti, kad DR2 yra labiau panašus į žaidimą, nei į vizualinę novelę.

Kalbant apie STEAM versiją, turiu pasakyti, kad tai išties labai gerai padarytas portas – žaidimas lengvai suka 60 fps, ekrano rezoliucijos siekia virš 1080p su antialiasing,

o klaviatūros bei pelės valdymas yra puikiai suderintas.

Tiesa, kadangi dažniausiai matome 2D animacijas, reikia paminėti, kad jos grojamos tik PS Vita rezoliucija (950x544).

Žaidimą įveikti užtruks apie 25 valandas, net jeigu einate tik per pagrindinę istoriją. Aš pats jį įveikiau per 24, na,

o jeigu norite išbandyti ir visą papildomą turinį, tai užims apie 35-40 valandų.

Ir galiu drąsiai teigti, kad nors pirmas žaidimas buvo tikrai kokybiškas nuo pradžios iki pabaigos, tęsinys viska pagerina.

Galiu pasakyti tai, kad jeigu ir pradėsite nuo šios dalies ne tik nieko neprarasite, bet ir gausite žymiai geresnę žaidimo patirtį.

 

  • Patinka 5


1 komentaras


Rekomenduojami komentarai

Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.