Metal Gear Solid 2 : Substance (PC)
Senai senai prieš dešimtmetį, ant savo pirmo asmeninio kompiuterio aš atradau vieną iš trijų man giliai atmintyje išlikusį žaidimą – Metal Gear Solid 2 : Subtance. Originaliai šis žaidas pasirodė Playstation 2 konsolėje dar 2001 metais. 2003 m. Xbox, AK ir PS2 pasirodė pagerinta žaidimo versija su priedu - 500 virtualių misijų ir atskiromis Solid Snake istorijomis.
Man tada šis žaidimas labai įsiminė, dėl savo užimamos vietos kietajame diske. MGS2:S užėmė daugiau nei 7.8 GB vietos, kas tuo metu buvo daug, jis užėmė daugiau negu tame pačiame kompiuteryje buvę NFS underground, Max Payne ir vėliau įrašytas pirmas Call of Duty bendrai paėmus. (dabar žinoma toks dydis jau nieko nebestebina, kai vidutinis žaidimas 2014 metais užima apie 10-11 GB, nekalbant apie tokius žaidimus kaip Wolfeinstein ze new order).
Tada dėl didelio žaidimo svorio manę apėmė jausmas, kad šis žaidimas epic, žinoma jis tokiu pasijautė tik dar kartą peržaidus šį žaidimą šiemet.
MGS2 – tai sėlinimo žaidimas, kuriame jums teks stengtis išvengti tiesioginės kovos ir likti nepastebėtiems, nes jeigu pabandysime eiti kaip rembo mus greitai supakuos ir išmes į jūra. Jame teks žaisti už du veikėjus: Solid Snake ir šiame žaidime pristatytą dar ne robotą Džeką (dar vadinamą Raidenų) . Realiai tai pirmas ir kolkas paskutinis mano žaistas pagrindinės serijos žaidimas, na esu dar bandes kitą žaidimą su šio veikėjų „Rising Revengeance“, bet jo statuso serijoje nežinau.
Veiksmas
Šis žaidimas padalintas į du skyrius : Tanker ir Plant – tanker tai trumpas skyrius vysktantis 2007 metais, kuriame jūs žaisite už Solid Snake bandantį infiltruotis į Tankerį, kuriame laikomas naujo modelio „Metal Gear“ ir jį paviešinti dėja misija nepavyksta ir Sneikas žūsta po šio įvykio veiksmas nukeliamas dviem metais į priekį į Big Shell ir jame pristatomas virtualiomis priemonėmis treniruotas karys Raidenas/Džekas. Jis turi užduotį išgelbėti šiame skyriuje paimtus įkaitus iš teroristų rankų, bei surasti Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentą. Teroristams vadovauja mirusiu laikomas Solid Sneikas.
Žaidimo metu mūsų valdomas veikėjas supažindinamas su įdomiai veikėjais tokiais kaip Irokėzas Pliskinas, Per sienas bėgantis vampiras, Savižudė negalinti nusižudyti,Nindzė, Kietas senukas, Solidas Sneikas,Olga ir daugybė kitų žaidimą paįvairinančių veikėjų turinčių savotišką asmenybę, bei įdomių charakterio bruožų. Žaidime bus ir serijoje įprastų melo dramatinių akimirkų.
Kalbant apie patį žaidimą, jo siužetas pasakojamas ilgais vaizdo intarpais kuriamais žaidimo varikliuku ir jau įrašytais filmukais. Dėl kurių žaidimas žymiai pailgėją. Man iš pirmo karto pereiti visą žaidimą žiūrint filmukus užtruko apie 13h, o žaidžiant dar kartą
ir praleidus visus intarpus žaidimą perėjau per 5h ant normal. Minėtieji filmukai išpradžių , kol žaidimo siužetas išlaikomas rimtas ir atrodo rimtai, visi veikėjai turintis savo kodekus,kuriais paskambinus, jie padeda žaidėjui ar šiaip duoda patarimų, net ir norint išsaugoti prie žaidimo teks pasidėti, nes po išsaugojimo dažniausiai seks ilgas Džeko ir jo panos Rauzės dialogas.
Žaidžiant pagrindinę siužetinę linija supranti, kad misijos daug nuo kitų žaidimų nesiskiria turėsime naikinti bombas, kautis su bosais, vykdyti lydėjimo misijas, plaukioti ir galiausiai pabaigti žaidimą.
Siužetas žaidimo pabaigoje praranda rimtumą veikėjai pradeda naikinti ketvirtąja sieną jungiančią juos ir žaidėją. Kodekai tampa nebeprognozuojami ir vienas žaidimo veikėjas atvirai parodo, kad įsijungė taip vadinamuosius čytus, šio atvejų begalinę amunicija.
Paskutiniuose dviejuose kambariuose iš sėlinimo MGS 2 pavirsta veiksmo žaidimu, nindzės simuliatoriumi siužetas pradeda žaisti su žaidėjų ir švelniai tariant knisti protą savo išvedžiojimais ir jo vardą lemiančiomis istorinėmis aplinkybėmis. Ar viskas ką mes iki šiol žaidėme yra tik kompiuterinė simuliacija. Taip man patiko neblogi kai kurių veikėjų ištarti žodžiai, kurie atrodo aktualus ir šiandien susiję su internetu ir cenzūrą.
Atvirai pasakius į siužetą išvis neapsimoka negalintis, nes jūs išgirsite labai daug susipynusiu sąmokslo teorijų ir keistu siužeto posūkių.
Kalbant apie žaidimą bendrai galiu pasakyti tai, kad žaidimo kūrėjas Hideo Kojima įdėjo labai daug lengvai praeinamų ir nepastebimų detalių pavyzdžiui : taškant vabalus su granatsvaidžių jie nukrenta ant kameros, galima išmokyti papūgą kartoti priešų iškvietimus, pereiti per auksinį lietų bei gauti pagirių iš priešo kareivių. Dėmesys detalėms šiame žaidime tiesiog stulbina. Perėjus žaidimą du kartus einant trečiąjį kartą žaidėjas gauna akinius nuo saulės žinoma tai atrodo keista, kai žaidžiate su Solid Sneik.
Kalbant apie priešus, jie ypatingi savo geru dirbtinių intelektu todėl nereikia bėgti tiesiai į juos, laimei normal ir hard sunkumo lygiuose jie yra trumparegiai, tačiau pačiame sunkiausiame režime „european extreme“ priešai kaip sakalai mato, todėl išlikti nepastebėtoms bus sunku. Jie jūsų ieškos paskutinėje matytoje vietoje, jeigu bus aktyvuotas alermas.
Grafika
Kalbant apie grafiką, kaip iš konsolinio žaidimo porto tikėtis gali nedaug tekstūros ir kitų elementai atrodo kaip paimti iš originalio Playstation 2 versijos. Žinoma kai kurie efektai ir veikėjų modeliai atrodo geriau. Žaidimas palaiko plokščiaekranius monitorius ir full hd rezoliucija žinoma vaizdas bus ištemptas, kad tilptų monitoriuje. Veikėjai atrodo santykinai realistiški, dėl išraiškų gausos bei puikau įgarsinimo.
Garsas
Tiek muzika,tiek įgarsinimas šiame žaidime aukščiausios klasės, nes atrodo, kad veikėjai tikrai perduoda savo emocijas žaidėjui. Mane ypatingai veža David Hayter įgarsinimas(Solid Snake). Hayterio balsas puikiai tinka žaidimo sąmokslo teorijoms skleisti.
Valdymas
Kalbant apie valdymą dauguma konsolinių žaidimų portų kenčia nuo šios bėdos. Metal Gear Solid 2 neįšimtis. Kol pripranti prie valdymo reikia pamiršti kitų žaidimų mokytą valdymą. Pavyzdžiui su mygtuku E mes įeiname į pirmo asmens režimą, prie žaidimų pripratę žaidėjai paims pelę į ranką ir suglums kai pamatys, kad niekas nevyksta. Taikytis reikia su rodyklėmis dėl ko tai kelia bėdų aukštesnio nei normal sunkumo lygiai, nes taikytis su rodyklėmis užtrunka keliomis sekundėmis daugiau, kas kai kuriose vietomis yra gyvybės ar mirties klausimas. Šiame žaidime taip pat vietomis reikės daužyti klaviatūra geras dalykas tas kas tokie seansai žaidime reti. Aš šį žaidimą perėjau du kartus su klaviatūrą, nes jau buvau pripratęs prie nestandartinio valdymo. Laimei kadangi žaidime yra auto aim funkcija, ji sumažiną pirmo asmens vaizdo reikalingumą. Na tiems kam nepatinka klaviatūra, gera žinia žaidimas palaiko ir ps2 padą ar kita išorinį valdiklį.
Verdiktas
Atvirai pasakius nors Asmeninių kompiuterių versija ir turi bėdų su valdymų, tačiau siužetas yra faktorius dėl kurio žaisti verta. Nes mes žaisime už veikėją, kuris iš pradžių bandys kopijuoti visų pamėgtą Sneiką , tačiau žaidimo pabaigoje jis supras, kad turi savo kelią, kurio reikia eiti ir reikia priimti sprendimus pačiam nieko nekopijuojant atradus save ne kaip žaidėją, o kaip save patį, tam jis išmetą identifikavimo žetoną su žaidėjo vardu. Be to kaip jau buvau minėjęs žaidimo į garsintojai tikrai atliko puikų darbą todėl Metal Gear Solid II tiesiog įtraukią žaidėją į veiksmą.
- 3
2 komentarai
Rekomenduojami komentarai